2008年11月23日星期日

2008年2月北海道8日遊 - Day 3 (Part 1 - 靈異事件部)

2月23日  星期六


今日係第三日,係函館全日遊。未開始敘述今日嘅旅程,要先補述番尋晚可怕嘅經歷呀


話說尋晚瞓瞓下,突然間就醒左,點解會醒?係因為覺得比D野責住個身郁唔倒呀!好驚呀,明明見唔倒有野,但係就成個人都不能動彈.....望下隔離我家老爺瞓到成隻死豬咁,咁我咪大聲叫佢囉,點知又出唔倒聲,好得人驚呀,跟住我就係咁喺到無聲嗌同埋喊囉,咁喊左一陣就慢慢郁得返啦,本來想即刻叫醒老爺,但見佢瞓得鬼死咁lum,費事嚇親佢,咪唯有眼睜睜咁捱到天光囉。講真,從呢件事上睇黎,我覺得我真係一個好體貼好偉大嘅人呀,所以我家老爺應該撫心自問,檢討一下,以後對我再好D囉~~~


第二朝同老爺講返件事,佢都覺得好不可思議,不過佢話我多數係發惡夢喎。事但啦,咁我個人一向又唔係話真係好信果D野嘅,過左去就算啦....點知後來老爺執野時突然大叫,話知道點解我會撞野喇,原來我好衰唔衰,尋晚竟然將個bra擺左喺全間房最神聖嘅地方度呀!!!呢樣野真係好奇,係解釋唔倒架,我好記得尋晚我仲千叮萬囑咁同老爺講,所有日式房間都有一處最神聖嘅位置,千祈唔好放野喺果到,真係唔知點解自己會明知故犯...


不過再細心想件事真係有跡可尋架,大家先望下下面張相,就係我地間房喇,果兩張tatami 嘅擺法覺唔覺有D奇怪呢?係呀,尋晚當我睇住果兩位亞姐幫我地鋪時,個心都已經有D唔係咁舒服囉,床頭有乜理由向住個路口架??咁果D野咪可以喺你個頭上面到行來行去!不過唔知點解自己又無話去拉返張野令到個枕頭貼向牆喎,所以都係神推鬼擁,最後咪咁邪囉....唔知係唔係呢個原因,不過都算係一個經驗啦,希望D野唔好再來攪我就好啦......



好啦,講返今日嘅行程,今日全日都係遊函館。一朝早起身,梗係浸下個私家溫泉先啦,今次記得影相啦~~


 

望出去係大海呀!



 

呢條小溪流係溫泉水黎架,就喺我地間酒店流出去大海囉~~


 

浸完就落去食早餐,個朝食勁多野食架,因為今日時間充裕,我地就對住個海景慢慢歎。食到飽飽上返房換衫後,見時間尚早,我地就決定去海邊行下。今日好天陰呀,海邊勁大風,海浪聲又好大,有一種好冷清嘅感覺。唔知係唔係太早,想揾個人見下都無,全個海灘只得我地兩個人咋,我地就好free咁喺到影下相,又走去淺水處度踩下水咁囉,總之就好寫意啦!


睇下,呢條溪澗就係今朝喺酒店房影落嚟果條溫泉水啦,真係喺酒店度流出架~~



強風下的造形照~~



玩左一陣,愈來愈大風,重開始落起雨呀,正當我地忘晒形咁影緊 view cam 之際,突然聽到岸上有人大叫,回頭見到原來有個類似酒店職員嘅人喺度呼喚我地呀,不過佢喺到嘰呢咕嚕,都唔知佢講乜,但見佢兩手指下個海,又雙手打交差,都估到佢叫我地唔好行出去海邊啩,咁我地咪唯有邊講sumimasen邊離開囉!


返回酒店,又再浸多次溫泉,然後就執野check out,離開渚亭開始下午嘅行程啦,總計今次響酒店都浸左不下六、七次溫泉,真係乜都抵返晒啦


渚亭,Bye-bye 啦!



-----> Day 3 (Part 2) 續遊函館~~


沒有留言:

發佈留言