2010年2月2日星期二

2010年2月日本中部北陸九日 - 行程篇

仲有兩個多禮拜就要出發喇!! 今次呢個trip嘅行程已經改左九千幾次,真係改到人都癲!!!! 原本想去埋三重縣嘅鳥羽同伊勢,但因為要去北面嘅能登珠洲,考慮到由鳥羽去能登,一南一北實在太遠,為免駕車嗰位仁兄太辛苦,所以最後忍痛捨棄左美味嘅松板和牛同伊勢海老......再加上細妹早兩個月去完高山返黎話都幾多野行,所以又要預一晚stay響高山........


咁其實能登珠洲有咩咁特別要山長水遠犧牲頂級和牛嘥一晚走去呢? 答案係其實無咩特別無咩玩嘅......吸引到我地去嘅原因只有一個,就係住宿嘅嗰間溫泉旅館,係我早幾年響雜誌見到已經夢想去嫁喇,但呢間野實在太隔涉同太貴(仲貴過舊年響山形住嗰間橋本屋),所以都考慮左好耐,不過人一世物一世今日唔知聽日事,正所謂得快樂時且快樂,今次的起心肝豪佢一豪,玩到山窮水盡返黎先再搏殺過搵$$,希望物有所值唔好令我地失望啦~~


而家總算定左個行程大綱出黎,希望唔需要再改,因為日子迫到埋身要拿拿林detail 個schedule!!!


先睇睇個行程︰


Day 1
香港 (凌晨機) > 羽田 > 小松空港 >
金沢
宿︰ANA Crowne Plaza


Day 2
金沢 > 五箇山 > 白川鄉 (夜間
light up....yeah!!)
宿︰大田屋


Day 3
白川鄉 > 飛驒大鐘乳洞 >
新穗高溫泉
宿︰槍見館


Day 4
新穗高溫泉
> 高山
宿︰高山桜庵


Day 5
高山 > 名古屋
 (Shopping Day!!!!!!)
宿︰名鉄グランドホテル


Day 6
名古屋養老 >
越前海岸 > 芦原溫泉
宿︰芦原国際ホテル美松


Day 7
芦原溫泉 > 東尋坊 >
能登珠洲市
宿︰よしが浦温泉 ランプの宿


Day 8
能登珠洲 > 輪島冰見 >
金沢
宿︰ANA Crowne Plaza


Day 9
金沢 > 小松空港 > 羽田 > 香港


今次雖然食唔到松板牛,希望都仲可以食下日本第一蟹 -->越前蟹,同埋人人食過都話正嘅飛驒牛啦.......至於交通方面,自從上次響北海道自駕過發覺唔駛拎野走黎走去實在太舒服之後,超級lazy嘅我當然希望可以他他條條咁,有人可以做埋司機載我呢度去嗰度去享受人生樂趣啦,不過有人勁麻煩囉,一時話揸車一時又話唔想揸,因為未試過雪地自駕,而白川鄉偏偏就係大雪嘅地方,所以有人心大心細,成日響度日哦夜哦決定唔倒,攪到我遲遲定唔到個plan出黎.......到而家呢一刻,雖然叫做book左車,但最後都唔知某人會唔會改變主意,不過如果佢夠膽響最後一個禮拜先同我講話唔揸車,都有兩條路俾佢揀,一係唔好煩我自己上網check晒D鐵路同巴士班次,一係就同佢上演六國大封相........


而家酒店confirm晒,車叫做book左,保險下星期攪埋,只係爭換YEN啫......問題係日元咁貴點換得落手呢,但等完又等,等下一個月又一個月,等到將近殺到埋黎都始終要換啦,只希望上天眷顧一下我地呢D日遊愛好者,求其響過年前搵一日個價位低返DD啦,一日啫,唔該啦~~~


沒有留言:

發佈留言