2011年11月9日星期三

2011年2月北海道道東道北12日 - 阿寒湖冬華美


2月23日 - DAY 5 (PART 5)
阿寒湖


鄙の座食完個dinner已經七點半,拿拿聲上房換返d禦寒衣物,因為要趕住去參加阿寒湖冬華美祭典...


由酒店行去會場都好快,大約五分鐘就到,去到已經好多人...

 


會場有好多野玩,有d仲係無料,好似冰上滾球、鋸冰,我地當然唔放過....


呢個鋸冰好難鋸,原來我個角度錯左,工作人員話把鋸唔係打平,係要好似我圖中45度角先易鋸嫁...掌握左個技巧,好快就鋸左一塊喇~


舞台個背景係一隻好大嘅貓頭鷹冰雕...


好多人圍晒響舞台前面,我地去得遲,一去到又掛住玩,所以企到好後~

會場響起d民族音樂,有人響台上拎住火把表演,有人旁述,不過唔知講咩...

之後表演者就拎住枝火把走落台下,前面有個火爐,佢就好似奧運選手咁將個火爐點起,成個過程好似好神聖咁,個火爐大概係類似d祭壇咁上下啦,我地唔明佢做咩,只係覺得圍住個火爐好溫暖囉


點完火後,人群就散開,個個面向湖中心等睇firework....湖邊全部係酒店,之前我地酒店個職員都同我地講可以響酒店大堂睇firework,好正嫁,不過一場黎到我地當然唔想只係留響酒店,梗係要出外面親身感受下啦~


好準時八點就開始....


個firework都幾靚,比起早幾晚響層雲峽睇嗰個要勁d囉...呢個冬華美雪祭舉行差不多兩個月,晚晚都有放煙花,唔怪得呢度d酒店價錢會咁貴~


雖然響香港一年都睇幾次煙花實在無咩特別,不過響結左冰嘅湖面上睇又有另一種新鮮感,d煙花好近呀,周圍又無其他building,場面都幾震撼呀!


不過老爺話d相影得唔係幾好,佢對自己嘅作品唔係咁滿意,有d唔開心...


我覺得OK啦,又唔係專業攝影師,想點呀...佢負責影相,我負責影video,不過基本上一向食野唔做野嘅我成日按錯掣,差不多十分鐘嘅firework我只係成功影左一半....hehe,將就下係咁意求其睇下算啦~

睇完firework我想去玩banana boat同snow mobile,不過老爺話夜晚玩周圍黑媽媽乜都睇唔到玩黎無意思又嘥錢又唔見有多人玩所以唔俾我玩,條友好專制呀! 同佢糾纏左一輪最後連個ticket centre都close埋大家唔駛嘈....之後就見到個冰滑梯....

當然玩返夠本!!抱抱


好好玩呀!! 哈哈~我玩左五、六次~~


玩到咁上下,忽然發覺附近d人愈來愈少,老爺就問個祭典幾點鐘close嫁? 我記得無咁早喎,好似九點...於是就拿拿聲走過去休憩所,之前睇blog話有無料牛奶飲,唔好嘥呀....點知去到黑媽媽一個人都無,已經close左....




原來20:30 close,有無搞錯? 咁早就close嫁! 望下個錶,唉,已經過左八點半,失敗!...早知飲完牛奶先去玩冰滑梯啦


唯有周圍逛下,我地仲未捨得走住...今夜-5度,唔算太凍啦~


好大隻龍貓~




同d冰雕影下相...








雖然呢晚係-5度唔係超級凍,不過響戶外逗留得耐,手腳都已經冰晒,再加上d人都散得七七八八,老爺話不如快d返酒店浸下個私家溫泉好過啦~

(...待續)


2 則留言:

  1. -5度又比我想像中唔係咁凍喎! 我二月去十和田湖, 夜晚去雪祭得-10度咋!

    回覆刪除
  2. Gladys,
    係呀,我都覺得唔夠凍,預左去道東地方係要凍到cc下嘛,好似無咁好氣氛咁~

    回覆刪除