2012年5月5日星期六

2011年2月北海道道東道北12日 - 十勝彩凜詩祭

2月24日 - DAY 6 (PART 8)
十勝川


響三余庵食完個好好味嘅夕食,拿拿聲上房換衫,因為book左shuttle bus去彩凜詩祭典會場.......

落到樓下,一出lift已經有個女職員拎住我地兩對鞋企定定響度等我地,原來去祭典會場嘅shuttle bus係唔停三余庵,需要行過去Daiichi Hotel 嗰邊上車.....個女職員帶我地由souvnier shop嗰邊嘅後門出去,之後經過一條長長嘅走廊同樓梯,去到盡頭佢就同我地講過左道門就係 Daiichi Hotel 嘅範圍,請我地響度換返對鞋,佢話今晚睇完祭典坐返shuttle bus返黎都係停 Daiichi Hotel,叫我地經返呢度返去三余庵,因為三余庵唔準d 客人著住對鞋通處走,到時我地響返呢度換返三余庵provide 嘅拖鞋由原路行返去旅館就ok~

換完鞋個女職員就帶我地行去 Daiichi Hotel 嘅lobby,同嗰度嘅負責人溝通過佢就請我地等一陣,之後會有人叫我地上車.....無無聊聊周圍望下,Daiichi Hotel 嘅lobby都幾大.....





等左陣就上車嘞,都有好多人同我地一齊上車.....車行左一陣好快就到會場,會場其實好近,就響溫泉區嘅十勝之丘公園嘅Hanakku廣場......一入到去就見到偌大嘅雪地上佈滿無數嘅三角錐形燈,近入口處有個臨時搭建嘅屢望台,我地當然即刻走上去......


個展望台其實唔算好高,但就可以一眼望晒成個會場......睇真d 嗰 d三角錐形燈原來好整齊咁一行行排晒響雪地上....


我地搵左個有利位置set好腳架,好快個祭典就開始,首先有旁白講左一大段野,不過係日文唔知 "up" 乜......


之後就響起悠揚嘅音樂,雪地上嘅三角錐形燈就會隨住音樂嘅節拍變化出唔同嘅顏色......


所有燈全部著晒唔同顏色,好靚呀!!


五顏六色都幾壯觀嫁!


有興趣可以睇下片......





離遠見到個大花鐘~



不過當晚天氣唔係太好,祭典開始無耐就落起雨,真係又凍又濕,好多人響展望台望左一陣就離開~




我地都堅持左十分鐘,塊面同對手已經凍到僵硬晒,實在頂唔順,影夠相同video後我地就離開展望台響會場周圍逛下......

呢個燈祭除左有主打七彩燈飾音樂會,仲有其他玩意,好似尋寶抽獎咁,小朋友應該會幾好玩......有埋中文version,強國而家真係無得頂~


呢條隧道幾靚......




d 樹葉係紙做~


老爺又響度影埋 d 效果相困......


隧道另一邊有個溫室,好似係餐廳,仲有個足湯,不過好多人,我地只係響門外望左眼都無入去~


之後我地行返去會場中心近距離欣賞下d 燈飾.....



d 三角燈有大有細,燈光嘅顏色仲成日轉換......


有d足有成個人咁高嫁!
 


中心點有個好高嘅三角錐,差不多5、6米高,唔知有咩寓意


行行下又見到有個雪滑梯呀,我地當然走上去玩返夠本啦!!




呢個雪滑梯係要坐橡皮圈嫁....滑落黎嗰下真係好過癮,好好玩呀!!

 
玩左唔知幾多次,終於又係玩到d人走得七七八八先知撤退......行返去休憩所,諗住飲返杯免費熱牛奶點知又close左抓狂,唉,餐餐都係咁!!


旁邊有個手湯,都好,浸下隻手暖返下先!!


呢個七彩燈祭規模唔算大,內容當然唔及札幌雪祭咁豐富,亦無小樽嘅雪燈路咁浪漫,不過會場內不斷播放住音樂,d 燈色又不斷變化,都幾有氣氛,如果去開十勝溫泉區不妨花d時間去參與下~


之後我地就行返去shuttle bus集合點搭車走人......返到去Daiichi Hotel 當然要去souvnier shop巡個圈入返d貨啦~~


哈哈,呢間酒店嘅紀念品啱我多d呀!! 成功入左d戰利品後,就由原路行返去三余庵......


Daiichi 住客請注意,遊人行到呢度就要止步嘞......三余庵入口有寫明三余庵以外嘅人係唔可以內進嫁,哈哈!! 高檔次就即係高檔次......驚大家睇唔明,有齊晒日英中語言,不過個中文翻譯好似錯左喎


換返三余庵嘅拖鞋先~


連接Daiichi Hotel同三余庵嘅通道都幾長,不過都有d暖氣~


返到去三余庵,當然首先係去浸浸個私家美人湯,拿拿聲衝去灌水先.......

個檜木溫泉雖然係細左d,但都要搏晒命浸多幾次嫁,咁貴唔好蝕嘛.......浸完溫泉當然係食野時間,頭先食完晚餐職員俾左呢個籃我地話係夜宵......


係腐皮卷,雖然凍左但老爺話都幾好食......


腐皮卷就唔啱我,我都係食返之前買嘅fruit jelly 好d~


食飽睇下電視,然後又再浸多次美人湯,成身滑嫩嫩,好舒服呀,之後就去教教豬啦......嘻嘻,第六日旅程終於又搞掂!!

(...待續)




3 則留言:

  1. 老爺連"拉爆"都識,好叻呀~
    [版主回覆05/06/2012 23:18:29]係呀,佢都話其實影唔難,不過要影得好就唔易囉~
    [Manatree回覆05/06/2012 11:45:40]難又唔係話十分難,如果以老爺唔係成日影相嘅人,呢張算影得唔錯~
    [版主回覆05/06/2012 10:36:35]乜原來真係好難影嘅咩?
    你咁讚佢,有人鬆毛鬆翼,話我一向執到寶都唔知喎

    回覆刪除
  2. 第一張相地下果張櫻花地毯好靚呀 ~
    [版主回覆05/06/2012 10:38:51]哦,你唔講我都無留意係櫻花呀....真係幾靚

    回覆刪除
  3. 無記錯 2010 年改名叫"彩凛華"
    [jokelib回覆05/07/2012 00:20:14]其實日文叫法一樣, 只係用咗唔同漢字
    [版主回覆05/06/2012 10:41:25]唔怪得有時我見d旅遊書寫彩凜華有時又彩凜詩啦,無啦啦點解要改,好似彩凜詩好聽d喎,anyway,唔該晒呀~

    回覆刪除