2015年4月30日星期四

2015年1月東京草津5日 - 草津溫泉 (上)



第二朝七點半去食早餐......最初訂酒店時曾經考慮要唔要 book 埋酒店早餐嘅 package,諗住自己一個人朝早求其出去食 d 野就算,後來經同事提點,出去食個拉麵都成千円啦,又唔係真係咁拮据,做乜要咁委屈自己,我要記住而家係去 relax,一朝早舒舒服服響酒店食個豐富早餐然後先夠精力出去血拼.....Wow,真係至理名言呀!!.....係喎,不經不覺原來我而家已經到咗要享受人生嘅階段啦!! 真係想唔認老都唔得



Sunroute 嘅早餐都幾豐富嫁.....自己一個人一邊食一邊同老爺 whatsapp,好寫意之餘,亦覺得自己一個人響酒店食早餐好有型咁呀

食完仲可以外帶咖啡,good ar~

Hea 到九點就 check out 出發啦......好緊張呀,我要自己一個人去草津溫泉呀~~


今日天氣好好,藍藍嘅天一片雲都無,心情都開朗 d 呀~~




我最鍾意逛嘅高島屋同 Tokyu Hands,不過要等過兩日由草津返來先可以投入佢地嘅懷抱~


由新宿去草津溫泉有兩種途徑,一種係搭新幹線去輕井沢再轉巴士,另一種係一程高速巴士直達.......本來以我咁鍾意 shopping 嘅人當然會揀第一種乘機去輕井沢個 outlet 血拼一下,但我今次係一人旅唔可以發癲買太多野,而且一程巴士夠簡單最啱我呢 d 路痴,所以最後我係揀咗搭高速巴士......上車地點就響代代木站,如果由新宿搭 JR 只需要一個站,不過老爺幫我睇咗地圖,由酒店附近新南口行過去其實好近,方便過行去車站又要上上落落......

沿鐵路一條直路行,一d 都唔難搵~


唔駛十分鐘就行到去,之前仲驚我咁白痂會行錯路所以預鬆咗好多時間......

好在附近有間 71 又可以去逛逛~ 

逛到咁上下就行返去車站.......可以即場響呢度買車票,不過之前我已經先響網上做咗 reservation,出發前一個月就可以去高速バスネット book,有 early bird ticket,便宜少少 (來回兩程車都減咗成千五円嫁!),當然要先碌卡過數,搞掂直接 print 張 ticket 就可以上車~

響候車室等咗一陣就夠鐘上車~

由新宿去草津溫泉需時三個半鐘,途中會去到一個 SA,巴士會停留約十五分鐘俾大家落車放放水舒展一下~

呢個上里 SA 好大......感覺好似平時同老爺自駕遊咁,每經過一 d 大嘅 SA 我地都要停低逛逛買杯野飲......

所以我都買咗條腸食下

瞓下醒下,中午一點半就去到啦......時為一月中,位處群馬縣嘅草津溫泉都披滿層層嘅積雪~

果然係溫泉勝地,一出巴士站外面就有個足湯~

下面呢座就係草津溫泉巴士總站,都幾有規模嫁......影咗一陣相忽然發覺唔知自己身處方向,好在站旁邊都有指示往湯畑嘅方向......

由巴士站行去湯畑大約七、八分鐘,好近~

沿路幾時鍾意就停低影下相,好 free 呀!!





溫泉街自然有好多溫泉饅頭賣,望落去熱辣辣好似好吸引,不過已經接近兩點應該去搵地方食飯所以忍口無幫襯~


好快行到去中心位置,終於見到期待以久嘅湯畑啦,嘩! 好壯觀呀.......不過而家唔去逛住先,肚打鼓要先去醫肚~~

一個人在途上尤其是我咁騰雞所以出發前都儘量搵定睇下有 d 咩心水食店,之前睇旅遊書已經鎖定咗響呢間したつづみ食 lunch,不過去到竟然唔俾入......有無搞錯,明明網頁話營業時間係 11:00~15:00,而家都未夠兩點.......

嗰一剎那有 d 徬徨,第一次自己個人遊就俾打擊我.....哼!!.....唔緊要我仲有第二間心水食店燒肉吾妻,但去到超多人排緊隊,而且係食炭燒牛,因為諗住今晚溫泉旅館包嗰餐應該幾豐富,所以 lunch 就唔想食得太 heavy......OK,咁大個旅遊區無理由搵唔到一間合心水嘅,於是就周圍逛睇下有邊間啱食.......

響西之河源通行咗一陣見到呢間係食烏冬,又唔駛等,一於就呢間啦~



Menu 無圖片,唔知 order 咩好,見到枱面有呢個人氣 no. 1,咁就叫呢個啦~

報紙有介紹噃,應該唔會差得去邊啩

我又一個人開餐啦!!




食飽飽未夠鐘 check in 就去返湯畑逛下.......



日本三大名泉有馬、下呂以及草津,之前已經去過前兩個,今次終於去埋最後一個......草津溫泉最具特色嘅地方相信應該係呢個規模咁大嘅湯畑,現場睇真係好壯觀!


呢個湯滝成個瀑布咁好勁呀~~




所謂湯畑即係熱水田,係草津溫泉水嘅主要源頭,據講每分鐘會湧出4000公升嘅溫泉水,豐富嘅湯量令到呢度嘅旅館都標榜百分百使用不經循環利用、不加水稀釋嘅源泉~



呢 d 一格格嘅箱係用嚟收集溫泉水同空氣接觸後因溫差所產生嘅沉澱物,然後製成入浴劑,亦即係湯之花囉~




真係好似一塊塊田咁呀~


又有個足湯,不過好多人



整個湯畑嘅面積都幾大,現場睇真係好壯觀,泉水嘅熱氣令到成個地方煙霧迷漫,再加上濃濃嘅硫磺味,真係好有溫泉味道嘅溫泉鄉呀!!


草津溫泉有一個好有特色嘅傳統表演「湯もみと踊り」,不過好可惜我去呢一個時間個表演場地熱乃湯維修緊所以個 show 係休演......


激死呀,不過無計啦,唯有寄望下一次同老爺一齊再嚟過啦~


個公仔好 cute 呀!!

草津溫泉貴為日本三大名泉之一,泡湯先係重點所在,呢度有幾個出名嘅日歸湯,好似白旗之湯、千代之湯,都係免費嘅大眾浴場,不過我雖然愛貪小便宜,但既然係唔駛錢,我實在有 d 怕佢嘅衛生狀況,所以都係搵 d 收費穩陣 d~


呢個御座之湯個外型好靚,我打算聽朝會去日歸~




好可愛嘅渠蓋~~


據旅遊書講呢個光泉寺係日本三大溫泉藥師堂之一,未夠鐘 check in,趁仲有小小時間就上去逛下.......



爬完長樓梯上到去頂望返落山下可以見到成個湯畑~




估計應該係手湯,已經結晒冰~










逛到三點鐘就去酒店 check in.......之前揀今晚嘅住宿其實都考慮咗好耐,往常我同老爺揀溫泉旅館大部份都會搵 Jalan 排名前幾位嗰 d,諗住口啤好 d,但今次個人遊就打破先例,首先原來好多溫泉旅館係唔接受一個人嘅訂房,尤其係附私人風呂房,真係想住豪 d 都唔得囉......再加上我想住響湯畑旁邊,可以選擇嘅旅館真係唔多,心目中最想住奈良屋,但好貴實在唔捨得,而且佢 d 一人 plan 又無我想食嘅上州和牛,最後都無得點揀終止就揀咗呢間響 Jalan 排名都頗後嘅大東館........

去到門口靜蠅蠅,唔同一般溫泉旅館無服務員出嚟迎送,大門口一邊門維修又封晒紙好似做緊裝修咁,總之感覺就好舊好冷清........


去到前枱做完 check in,職員簡單講解咗酒店設施,之後就交條鎖匙俾我.......嗰一剎那有 d 錯愕,住過咁多次溫泉旅館都未試過無職員帶上房,就算上次魚津嗰間金太郎個接待係零 presentation 都叫做有個女仔 lead 我地.......


自己去搵房,仲要老爺唔響身邊,個感覺真係好孤令令呀!



房間都幾大,除咗和室10畳,近窗仲有個偏廳......




望出去係湯畑 view~

房有浴室同 shower~






有兩個按摩器可以玩~


仲有加濕器~


當時好似係發生宏樂園火災無耐,自己一個人都係睇定個走火通路先


響房放低行李,就出去外面逛逛......臨出去前問櫃台酒店係咪有 free wifi,原來只係響近門口嘅休憩間先有,不過我連接咗好耐都唔得,把鬼!!


離開酒店就出發去逛西之河原通,入口有間 71,同一般 71 唔同,呢間個顏色好似係襯返草津溫泉個環境咁~


呢間就係我原本想入住嘅奈良屋,響 Jalan 同樂天都係排名前幾位,果然個門面都真係優雅好多呀!


雖然係星期日但唔係旺季條溫泉街都唔係好多遊人~


好可愛嘅石像~



呢間 Cotton Bear 好多 bear bear 賣嫁,真係想每一隻都拎走呀!!




Shopping 完買個燒餅食下先~




條溫泉街其實唔算長,不過行下停下 shop 下都行咗大半個鐘~


響呢度個店主好熱情係咁叫我試食山菜漬物,食完我又買返 d 俾媽咪做手信......我真係一個好盡責嘅旅遊消費者



行到呢度再入就係西之河原公園,不過而家已經四點幾,所以打算第二朝先去~



之後就行返去湯畑......


又再影下相~




呢座 building 好可愛,好似德國小鎮 d 屋仔.......其實係賣紀念品同土產,我喺入面都消磨咗唔少時間


Shopping 完經過呢間温泉まんじゅう山びこ,見有個女人響門口炸溫泉饅頭,好似好吸引,見只係 100円一個於是就整個試下......

同一般食開嘅溫泉饅頭唔同,呢個好似天婦羅咁炸過嘅芝麻饅頭好好食呀~



逛完街返去酒店,當然去浸下溫泉先........

響衣櫥入面放咗好多種 size 嘅浴衣,good ar,好多時 d 溫泉旅館只係提供 M & L size,對於我地呢 d 嬌小人士來講真係好唔方便~


大浴場就響地下......


有內湯同一個唔算露天嘅露天風呂

(Photos extracted from Hotel web site)

浸完浴就周圍逛下~


之後就返上房攤抖下食下旅館送嘅 welcome snack.....


老爺不在,要自己泡茶


休息一陣差不多六點就去食 dinner.......




第一次一個人響溫泉旅館食料理呀!!


自己一個人獨佔一間部屋,感覺好特別



習慣 order 枝梅酒.....老爺不在,唯有同紫 bear 對飲,cheers!!



開餐啦~~





呢個就係群馬縣十分出名嘅上州和牛......


雖然無松阪、神戶牛咁滑嫩,但都幾 juicy (而家一講 juicy 就諗起導火新聞線嘅梁小冰)







呢餐真係食得好飽好飽,飽到個胃頂住有 d 唔舒服.......自己一個人食講真係有 d 悶,平時同老爺兩個人食總係我響度發蹹風,今次自己一個人把口無乜好做只可以不斷用嚟食野,唔怪得食得咁鬼飽......經過今次一人旅我發覺自己最掛住老爺嘅時份就係用餐嘅時候 (Well, 其實當然唔止,仲有一個人拖行李、搵路、埋單找數.....etc 嘅時候)

返到房職員已經鋪好床......只係得一張日式床,未試過個感覺好得意呀

夜晚嘅湯畑仍然燈火通明......


食到飽一飽,於是決定換返衫落去逛逛睇下個夜景~


夜晚 d 煙霧仲勁呀!!





夜晚燈色下嘅雪景都幾靚~




行到去呢個位身邊嘅電話傳出 email 同 whatsapp 通知聲,原來呢度可以接收到附近唔知係酒店定邊度嘅 wifi......於是我就頂住冰冷嘅天氣坐響度同老爺、細妹 whatsapp 咗半粒鐘,凍到我幾乎變咗條雪絛


實在太凍,本來想去浸浸個足湯,但真係頂唔順都係返去酒店~


酒店二樓有個「緣日村」,自己一個人反正無咩做於是就走去睇下係乜東東.......


原來係一 d 遊樂設施......


不過一個人都無......咁大地方,我覺得有 d 嘥料囉~



返上房換返浴衣,再去泡多次湯,夜晚男女湯互換,不過其實分別不大~


浸完浴當然又係我嘅放肆時間......試下梅味薯條同 71 微糖咖啡.......


唔少得我嘅摯愛雪糕......


Yummy yummy


食飽飽又去教豬囉


第二日個人遊又順利結束!!

(...待續)




15 則留言:

  1. 我上次去草津都想住湯畑附近,但湯畑附近o的旅館好貴之餘,夕食真係好一般,結果都係揀o左間遠少少、有 A5 級上州牛牛扒的 Skyland Hotel,食得好滿足
    我都好喜歡湯畑果o的一格格o既木槽,所以日景夜景都有去影呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,草津d旅館真係唔平,本來有一間叫草津ホテル都想book,但最初以為離湯畑好遠,點知原來由湯畑行去西之河原公園都只係十多分鐘
      嗰d木槽真係好得意,反而下呂同有馬都無呢個湯畑,所以我覺得草津比較有特色~

      刪除
  2. 係jalan想book一個人的溫泉旅館真係好少選擇﹐好多都要2個人
    下次要試其他book酒店網

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無好路數? 得閒介紹d可以book一人嘅酒店網? 我好有興趣一人旅 (hehe)

      刪除
    2. 通常係酒店網﹐選一室一人﹐就會show可以一個人book的酒店
      試過同一間酒店﹐jalan冇﹐但hotel.com就有﹐好怪

      刪除
    3. 上星期一條友去完草津溫泉住季之庭,正到喊,試哂23種泉源,自己都覺自己好癲= =!!

      刪除
  3. 終於等到你去到草津喇, 話說我四月頭出發去, 之前一心諗住參考下你有咩好介紹, 嘻嘻嘻! 湯畑一帶D旅館真係唔多合心意, 我揀左遠少少嘅木の葉、係Dormy Inn旗下, 夠新淨, 有免費茶點, 又有夜鳴拉麵, 唔錯呀, 雖然唔近湯畑, 但佢有穿梭巴士去, 班次幾密, 最筍係仲有免費車接送輕井澤, 啱晒shopping精!

    回覆刪除
  4. hello , 我打算16年1月去草津 , 睇完你個blog覺得好有用!!感謝!!
    本來想book間係湯畑附近有室內風呂既旅館 , 但大部份都冇曬房=.="
    最後book左間叫草洋山莊既旅館 http://www.kusatsu-rotenburo.jp/
    不過距離湯畑都幾遠下....
    另外想請問一下JR直達巴士內有冇W.C同坐位有冇得較後?
    感謝!!

    回覆刪除
  5. 唔知點解有幾個留言都show唔到出嚟,以下係覆呢位朋友嘅留言 (sorry,因為唔知你係邊位)
    ------
    hello , 我打算16年1月去草津 , 睇完你個blog覺得好有用!!感謝!!
    本來想book間係湯畑附近有室內風呂既旅館 , 但大部份都冇曬房=.="
    最後book左間叫草洋山莊既旅館 http://www.kusatsu-rotenburo.jp/
    不過距離湯畑都幾遠下....
    另外想請問一下JR直達巴士內有冇W.C同坐位有冇得較後?
    感謝!!
    -------
    高速巴士有toilet,不過我無見人用過,因為會有中途站停俾人去toilet
    我記得車上椅子好似可以調教,不過唔係好sure
    一月去有雪景幾靚,不過我去呢次除咗個熱乃湯維修,西之河原露天風呂亦係close,你最好上網check下~

    回覆刪除
  6. 想問路面有無有積雪呀?

    回覆刪除
  7. 請問網上訂高速巴士票,係咪要預先登記做會員至可以訂?不過登記係要輸入日本住祉及名子至得,係咪無其他方法可以訂到車票呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我記得當時好似係打入住酒店地址

      刪除
  8. 想請問 奈良屋是只可以BOOK下一個月的,因為上他的官網訂只可以訂到二月,而在AGODA則可以訂到,但AGODA說包兩餐係咪指包你個食D 牛肉?

    同埋草津應該住一晚定兩晚?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, 我唔係住奈良屋所以唔知佢地package包乜
      個人覺得住一晚基本上都夠了~

      刪除