2010年5月23日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 向五箇山進發


2月20日 (DAY 2 - PART 2)


 
 


上一回講到晨早流流陪個茂利響金沢睇左個超貴嘅醫生,肉都赤晒.......響藥房配埋藥,之後就行返去car park攞車,正式開始自駕遊喇.........


呢架就係今個trip陪我地走遍中部北陸一帶嘅烈火戰車喇~~


 


呢個時候係十一點半.......原本我地個schedule今朝係去五箇山睇合掌屋,預算下午兩點半先到白川鄉,由於要睇醫生所以就諗住skip左唔去五箇山........根據MapFan Web顯示,由金沢去白川鄉大約一個鐘,而家先十一點半,咁早走去白川鄉又似乎早左D,橫掂去白川鄉條路係會經過五箇山,所以我地就決定順路去埋,至多只揀一個景點係咁意到此一遊囉........



Set好個GPS,去到五箇山預計係12:20,唔駛一粒鐘........


今朝響car park泊車泊左兩粒鐘,要幾銀呢?


答案係 600円 ......


 


出發啦!!


好快就上IC喇........


我好鍾意行IC,因為IC沿途久不久會有D PA或SA俾人休息同方便下,最重要係有D仲有得shopping,長長嘅車程都可以止下我D shopping癮.......GPS會有show將近到嘅PA同SA嫁...........


好多時我地都會停低hea一下嫁.......今次嘅第一站係叫不動寺~~


拿拿聲停低,老爺去方便,我就梗係去巡個圈睇下有無得shop先!!


入面唔係好大,不過都有得shop下.......



最後買左D野飲,繼續上路~~


點解個天仲係烏雲密佈嫁......雪呀,唔該快D出現啦......


老爺今次好穩陣,車速基本上都係維持響120~~


Yeah!! 行左無耐開始見到藍天白雲喇~~


路邊仲開始見到有落過雪嘅痕跡呀!!





進入東海北陸車道喇~~


天氣愈來愈好

.........




車行左一粒鐘,就快到五箇山啦!! (張相響tunnel入面影,黑媽媽嘅環境就會將我隻手成日抽筋嘅狀況表露無遺,大家唔好見怪~)


離開IC嘞.......


雪山呀~~


終於行完晒成條北陸自動車道.......


睇下收費幾多先........


1450円!!


 


離開IC,好快就見到啦!!! 期待已久嘅合掌屋呀)))))


Photobucket


參觀合掌屋絕對係今次旅程嘅重點.........咁其實咩叫合掌屋呢? 呢種屋嘅屋頂呈陡峭嘅A字形,好似兩隻手合什咁,傾斜度響40至60度之間,作用就係用黎滑走堆積響屋頂嘅雪,免得壓垮個屋頂........呢種構造咁特別嘅木屋唔係度度都有嫁,響日本只係位於中部嘅五箇山同白川鄉先有咋~~


咁難得一場黎到中部,當然想去睇晒兩處嘅合掌屋啦........五箇山係位於富山縣南砺市,而白川鄉就響岐阜縣,雖然係兩個唔同嘅縣,但車程其實好近........1995年,五箇山平村相倉、上平村菅沼嘅部落,以及白川鄉嘅合掌屋部落,共同被聯合國選為世界文化遺產,究竟兩個縣嘅合掌屋會有咩分別呢,當然想親身去比較下........時間關係,我地今次響五箇山只係夠時間去一個部落,我地就揀左比較順路嘅菅沼集落.......


Photobucket


沿路已經好多合掌屋呀!!


但係攪咩呢? 點解架車行行下好似唔知行左去邊咁嘅,個GPS明明話已經到左個目的地喎,但都唔見有指示係菅沼合掌造集落嘅car park嘅??........條車路愈行愈窄,仲係好似俾人行咁,係咪行錯路呢........


 


於是我地駛番出去,見有處空地有架車泊左響度,雖然唔知係咪car park,不過都唔理咁多泊住先啦......


泊低架車周圍望下,都唔見有野寫住係菅沼集落,又無car park標誌,明明記得PACE嗰本旅遊書話集落入口有大型car park,仲要搭升降機再穿過隧道先行到去........無計啦,四周靜悄悄,又無人可以問,唯有試下跟住條小路行睇下咩環境先啦.........


 


究竟我地有無去錯地方?


我地最後又搵唔搵到菅沼合掌集落呢?


........待續


Photobucket


6 則留言:

  1. piggybread :           "日產" 租車會平D或貴D ? 我 "Toyota" 租9日 , 包埋保險(1050Yen每日果隻) 平均每日要 7087 Yen ,    有D "IC" 既 PA 淨得個洗手間咋 , 勁冇癮 ,    不過一上 IC 班友好似癲晒咁 , 我到 100 公里 , 隔離果D好似陣風咁過 , 利害 ~    , 俾佢地帶到我都好似飛車手咁 ,    不過 "日本" 車真係好好玩架 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆05/29/2010 11:14:00]我都唔知邊間平D,我地今次租日產7日要64680,係咪貴D呢? 嗰D PA如果只係得toilet,除非真係有需要方便我地先會停,無謂浪費時間啦,個GPS有show 每個PA同SA有D咩facilities,所以睇啱先入囉.......上IC我地都開到百三百四,尤其過tunnel,不超車更待何時呢

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意車沿途既 PA 或SA 休息站架 ! 目的梗係果 o的 shopping 小鋪啦 !  可惜我地唔識車,miss 左呢 o的機會  
    天氣越黎越好,係好既開始呀 !
    [版主回覆05/29/2010 11:18:00]唔緊要啦,坐JR D車站都有好多shop有限定野買,自駕就去唔倒啦,所以一得必有一失,不過最重要係有得shop!!

    回覆刪除
  3. 雖然我非自駕, 但同樣鍾意果d SA, 入去兜個圈都好, 有戰利品更佳, 通常野飲都會買下, 有薯片就更佳, 呵呵呵 
    [版主回覆05/29/2010 11:22:00]係呀係呀,其實未必次次都有精品買,好down嫁,所以好多時我點都要買野飲同零食,無個橙都得個桔啦~

    回覆刪除
  4. 藥駕司機呀 !只要妳信明天一定會更好,而家咪好天囉 ,不過妳快少少開估好喎 !
    [版主回覆05/29/2010 11:29:00]開左啦  呢期太lazy,D進度比較慢,自己都唔係好頂得自己順

    回覆刪除
  5. 去日本自駕遊我哋有得揀都會盡量行 IC ,雖然 IC 費係貴,但時間真係慳返好多,最緊要係有休息站去廁所 ~~~
    [版主回覆05/29/2010 11:32:00]係呀,時間先係最重要,出得去玩都預左要洗錢,我寧願貴D都要行IC,慳時間又可以shopping,仲唔係win win??

    回覆刪除
  6. 自駕由真係唔同,方便又去到多地方 ,可惜無車牌  
    [版主回覆07/11/2010 10:40:00]係呀,自駕真係幾方便嫁,不過搭JR同巴士有唔同嘅玩法,各有各嘅優點囉

    回覆刪除