2010年5月29日星期六

2010年2月日本中部北陸9日 - 走進童話國度


2月20日 - DAY 2 (PART 3)


 
 


泊低左架車,我地沿返條小路繼續向前行........


可以近距離睇合掌屋嘞!!


趁記得同兩隻bears影返D合掌照先.......


兩隻野都係第一次見真雪,好興奮......玩到兩個pat pat都濕晒.......



睇下個屋頂D茅草真係搭得好厚嫁,據講咁樣夏天嘅熱氣同冬天嘅寒風就無咁易透入去屋入面,住起黎就冬溫夏涼啦~~


影左一陣就繼續前進,一路都有D合掌屋響路邊........


好清靜,無咩人,個感覺好舒服~~


行完晒條小路,終於見到旅遊書所講嘅隧道入口,不過好似好荒蕪咁嘅.......



條隧道唔係好長,兩、三分鐘行完,出到去就係合掌造集落啦!!


Photobucket


菅沼合掌屋集落嘅規模比另一個相倉合掌造集落要細,只有九戶合掌式民家,最啱我地呢D唔係咁多時間又想到此一遊嘅大貪遊客.........呢九棟合掌屋坐落響山谷同庄川之間,人跡稀疏,再加上濃厚嘅山間鄉野氣息,真係好有一種祥和寧靜嘅氣氛,走在其中,個人嘅心情都特別平和.........


D合掌屋屋頂俾白雪鋪蓋住,好靚呀!!



好似童話入面D小木屋咁,好想走入去探究一下,不過之前睇旅遊書已經知道,呢D合掌屋仍然係俾當地人住緊嫁,所以大部份都不對外開放參觀.......唔緊要啦,可以響外面近距離睇已經好開心,而且民居唔開放啫,旅遊書話條村入面都有兩、三間土產店同食店,到時就可以入去睇下........


行唔夠幾步,遠遠見到D野,直覺話俾我聽呢間野將會令我好happy.......即刻衝埋去..........


Yeah!! 係土產店呀........開市啦開市啦,可以shopping啦!!!


雖然間舖細細,但呢間土產店已經好能夠滿足倒我呢種變態購物狂~~~



成功入貨.......shopping完又繼續逛.........


雖然天色唔係話好好,不過四周都真係靚到好似仙景咁.......行行下仲開始落雪呀!! 呢個旅程嘅第一場飄雪!! 好開心~~~



五箇山因為地處深山,以前交通不便,再加上資源豐富,於是就成為古時加賀藩時期用黎製造火藥鹽硝嘅秘密地點.......響合掌村入面就有一間「鹽硝之館」,有時間可以俾210円入內參觀,了解一下當地嘅火藥生產史..........


不過我地唔係好多時間,所以響旁邊影張相到此一遊算~~


 


呢座合掌屋好大,有成四層高!!


又有得shopping

.......


我知大家諗緊乜野,又話無時間參觀展館,但又有時間shopping........係囉,人生就係咁,總係無兩全其美,魚與熊掌,無時無刻都總係要人抉擇.......咁你問我,要我響有限時間,響展覽館同手信店兩者作一個取捨.......唔駛講個答案都肯定好明顯啦下.......我又唔係日本人,對佢地D歷史咁投入做咩喎,我係遊客,梗係做番D遊客應該要做嘅野啦.........


 
 

下面呢間係民俗館,展覽當地居民生活文化嘅資料,入場費210円,同鹽硝之館兩館共通票只需要300円~~


呢處好古樸feel.......D水飲唔飲得嘅呢??......老爺試左,佢話OK好清澈嫁.......



呢間「與八」係食店,亦係土產店,好多野啱買嫁......至少啱我囉!!



仲有得試食,真係買得好happy!!



間店舖望出去就係呢個view,係咪好靚呢,好似唔覺意入左去童話世界咁........


 

不知不覺,用左半個鐘就行晒成個合掌村,望下錶一點幾,係時候去醫下個肚,一場黎到,當然要試下呢度出名嘅蕎麥麵同豆腐啦~~


(待續

)



10 則留言:

  1.      
     嘩 ~ 等左咁耐終於都有合掌屋睇喇,小屋仔襯上雪景,真係好靚 !  不過最吸引我都係呢間
    [版主回覆06/13/2010 09:57:00]係呀,我都係最鍾意土產店

    回覆刪除
  2. wa......好正呀!!!我都好鍾意行呢D SHOP!!!
    [版主回覆06/13/2010 09:57:00]係呀,我都係最鍾意土產店

    回覆刪除
  3. 半個鐘就行晒成個合掌村, 係真唔係呀 , 你有無睇錯時間呢, 包唔包shopping先 , 無奶由咁快架, shopping都可能要半個鐘啦
    [版主回覆06/13/2010 10:03:00]真嫁,嗰度好細咋,行一個圈又唔入去D紀念館可以有幾耐喎,至於shop,我地呢D咁精叻嘅購物狂,一入去間shop就睇準形勢,三扒兩撥就瞄中要買嘅野啦......趕時間shopping就最五,因為唔會俾時間自己心大心細嘛

    回覆刪除
  4. 我都唔信半個鐘夠妳行& shopping,妳係咪掉轉0左個"個"字同"半"字呀 ,個半鐘下話~
    [版主回覆06/13/2010 10:05:00]哈哈,話你同紅米奇唔係兩公婆都無人信,咁夾嘅
    真嫁,嗰度好細咋,行一個圈又唔入去D紀念館可以有幾耐喎,至於shop,我地呢D咁精叻嘅購物狂,一入去間shop就睇準形勢,三扒兩撥就瞄中要買嘅野啦......趕時間shopping就最五,因為唔會俾時間自己心大心細嘛

    回覆刪除
  5. 啲屋仔配上雪景真係好有童話感覺  原來唔係只有白川鄉才有合掌屋, 兩處啲屋都係一樣嗎? 半個鐘又行景點又shopping都好趕吓, 不過最緊要買得高興, 其實好中意睇你shopping, 睇見你次次都買得咁高興, 連自己都開心埋一份
    [版主回覆06/13/2010 10:11:00]兩處D屋都係差唔多啦.....唔趕唔趕,OK嫁,我地呢D咁精叻嘅購物狂,一入去間shop就睇準形勢,三扒兩撥就瞄中要買嘅野啦......趕時間shopping就最正,因為唔會俾時間自己心大心細嘛

    回覆刪除
  6. 日本好多地方都充滿住乜乜館、乜乜館,其實好多都係講歷史,仲要有好多種數類,有啲規模好細,又要收入場費,除非對日本歷史好有研究,又要識睇日文,俾錢都係其次,最重要係嘥晒啲時間 ~~~
    [版主回覆06/13/2010 10:13:00]係呀,除非真係好出名同埋有鬆動時間,如果唔係都唔會嘥時間逛,出外玩基本上時間仲緊要過金錢嫁~~

    回覆刪除
  7. 嘩...冬天既合掌村有咁厚既積雪...一定好凍啦 !
    好似夏天既景好DD喎...
    如果係薄雪我諗會靚得多 !
    [版主回覆06/13/2010 10:17:00]我都有見過有D網友影嘅夏天相,清晨影嘅好似仙景咁,真係好靚......不過如果冬天,我都係鍾意多雪D,好似浪漫D嘛

    回覆刪除
  8. piggybread :           合掌屋 ? 幾有特式喎 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆06/13/2010 10:18:00]係呀,世界文化遺產黎嫁,梗係有D特色啦

    回覆刪除
  9. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年6月6日 上午11:32

    好鐘意古樸feel飲水地方 , 好似返左古代呀...
    我地都係情願睇景行下,睇手信店 , 都唔入館
    [版主回覆06/13/2010 10:24:00]因為日本D乜乜館其實都大同小異,我地又唔熟佢地D歷史,行得多都好悶,除非好出名嗰D啦,咁就點都會留D時間行.....手信店,一定係first priority啦

    回覆刪除
  10. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年6月6日 上午11:52

    最LIKE有得試食 , 有得試都唔差
    績雪好厚長呀 , 要住係到同開店都唔容易
    [版主回覆06/13/2010 10:27:00]係啦,我都係咁諗,個村咁少人,地方又偏僻,遊客量真係唔多,響度開店都唔知點捱~

    回覆刪除