2010年8月1日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 白川鄉點燈


 2月20日  (DAY 2 - PART 6)


 
 

響大田屋settle down之後,我地拿拿林出發去展望台........


去荻町展望台其實有好幾條條路,大田屋既然係響通向展望台必經嘅車路國道360,我地好自然係揀行呢條路啦.......但係上山嘅路真係行屎人,又唔可以hea住慢慢行,因為時間已經唔早,驚搵唔到好位睇景,所以都趕得好辛苦下........


Hiker
(點解響日本旅行成日都要行到成隻狗咁.........)


沿途都係鋪滿白雪嘅風景~


唔知點解一路都無咩其他人行呢條路.......原來又蠢左,後來睇返map先知,響山下車路入口有條遊步道直通上去展望台,應該快好多.........之前細妹早兩個月黎唔知係咪行嗰條游步道呢,不過細妹話條路好崎嶇好危險下........聽佢地兩公婆講行完嗰條路兩人幾乎反面要攪離婚.........


幾經辛苦,響個山兜左個大圈終於上到去,山頭已經人頭湧湧.......好緊張......我地即刻鑽入人群當中,企圖搵個有利位置望向山下...........


Scared 2


各位,呢個就係我地期待已久響展望台影落去滿佈合掌屋嘅荻町風景嘞.......


 


係,大家無眼花,現場所見真係咁,白濛濛一片,因為實在好大雪,視線非常之唔清楚.......


 


個景已經有D令人失望,仲要周圍都係人,迫到爆!! 最攞膽係我地太遲去到,前面幾行位已經俾人佔據晒,D人牆完全阻擋晒D視線........


咁都不特止,仲要D雪愈落愈大,D人又擔住把摭,嗰D摭(s) 對於我呢種嬌小玲瓏嘅女人仔 (或者叫港嬸,哈!!) 黎講簡直係惡夢........




人嬌小真係無辦法,將部機伸到最高點都係影到人頭同摭

........


呢個時候將近五點,落住大雪嘅天雖然陰陰沉沉,但就無天黑嘅跡象.......其實上得黎就預左要企響度等天黑,因為今晚係今年度最後一晚點燈日,當個天黑左之後,某D合掌屋就會亮起D燈,個夜景會好靚嫁!! 一年先得嗰七日點燈,好難得我地又book到旅館,點燈日D旅館好快爆嫁,之前有D識嘅blog友遲左都book唔到心水旅館........所以點都要等到天黑為止,老爺都有帶定個腳架諗住影返D靚相~


睇怕仲有排等,雖然都預左要D時間,不過就咁齋企響度等,D雪兜頭兜腦咁洒落黎,又凍又濕,都幾係野

.......最慘係我地又無帶摭,人俾雪 "dub" 都算,部相機新買,仲有幾日要用,如果整濕左就真係揼心囉,但又無野摭,唯有除左條頸巾摭住佢先啦.......不過我就凍到僵硬晒........


Shiver


企響度等真係好悶,個景又睇得唔清.......唯有影下周圍D環境........


我今次無誇,四方八面都真係人.........前面.........


右面.........


左面.........


後面........有人無聊到響度玩手指........


有工作人員響度看守住,唔俾人行咁遠,驚個山頭危險......不過現場所見有D人都唔聽勸喻,係都要走入D限制區域,害到D工作人員要跟住入去搵人........


Hello~~


Hee.....呢張相影到個心心出黎........


下面呢兩張叫做影得比較清楚........



唉......將近五點半,個view仲係濛查查

........



老爺部機 (同手勢)影出黎嘅效果好小小~~


平時冬天去日本總係好想見到落雪,落得愈大愈開心,不過今次係有史以來最唔想佢落雪嘅一次,個心不斷響度祈禱希望個天停一停唔好落雪,等個view可以清晰D..........


再等多一陣,D雪果然開始細返小小,不過都仲未亮燈........(((好悶))).........



5:40........天色開始有D黑,D雪細左視野就比較清楚D.........



俾個實景大家睇下,其實而家睇返都OK幾靚,不過當時或者因為太多人又等到無晒mood所以就唔覺好正..........





5:50.....開始有D燈著左嘞,不過個天都仲未黑得夠

.........




就快六點啦,但個light up都唔係好突出喎.........




都六點啦,個天都仲未黑齊,企響度等左個幾鐘,個地下又濕滑,踩得耐成個雪地都已經結晒冰,隨時一個唔小心就會跣餐死,眼見前後左右都有人跣低,我一路企一路都好驚會PK..........



 


我地約左民宿六點半食晚飯,等到六點零五分,個天都未黑齊

.......有無攪錯,換轉響北海道或者東北六點已經黑媽媽.......等極都未見到預期中嘅夜景,心入面媽媽聲.......折滕左一整日,又攰又凍又餓,響嗰一剎那真係好想快D走人返去民宿食飯.........


 


呢個時候響身邊好多人開始離開,我地亦打算唔再等落去........其實睇返影出黎D相都OK勉強可以接受啦,不過當時個感覺係俾預期嘅失望囉........


官方網頁嘅冬天合掌屋夜景.........

冬の合掌造り集落窓明り
 


雖然個view無預期中咁正,不過都算係咁,去過就叫完成左一個夢想.......呢個時候個天D雪又開始大返,我地就決定走人嘞..........



響展望台有一間土產店........無論幾咁想快D返民宿,我D shopping慾已經急不及待咁驅使我走入去觀摩一下.........


嘩~呢間野有好多飛驒寶寶嫁!!



除左shopping,仲可以醫肚........


好快速咁打左個圈,都唔駛點諗我就已經抱左一堆精品俾錢走人..........


 


睇完景買完野,基本上已經叫做完成左今個trip一個最重要嘅使命.......離開展望台,我地諗住沿返上山嘅路行返落山,點知出到去發覺個路口有交通警響度攔住唔俾人行,要所有人向另一個方向離開.......



唔係掛?? 咁點算? 呢條路都唔知通去邊,我地唔曉點行返去大田屋喎..........莫非個天今日仲未耍夠我地???


(待續

)


17 則留言:

  1. 真係好多人, 可能係點燈最後的一日啦?
    [版主回覆08/08/2010 16:35:00]我諗係囉,好似D演唱會咁,最尾嗰場通常最full~
     

    回覆刪除
  2. 雖然合掌屋點燈既夜景冇預中咁靚,但好認同妳所講「去過就叫完成左一個夢想」,好似好多人(我地)可能成日睇人的 blog,睇左十次以都其實少左好多新鮮感,但都係要自己花飛機錢、住宿費咁山長水遠去一轉先至甘心 !  
    而且,我覺得個氣氛都好緊要既睇住佢點燈既一刻,就好似聖誕節睇住 的燈飾亮咁,興奮又期待 !

    妳細妹話「好崎嶇好危險下」果條路呀 ! 我地來回左兩次,好驚碌落山,最終都係要撘巴士上展望台
    [版主回覆08/08/2010 16:42:00]其實我無留意佢點燈嗰一刻,等得實在太耐,都唔知幾時著左燈,同埋個天都唔黑,點左一陣先留意到......原來你地係行條遊步道,點解反而條遊步遁咁危險嫁?? 不過你都好啦,有巴士搭上山,我真係行到喘晒氣......仲有好同意你話睇得多其他人嘅blog真係無晒新鮮感,或者係因為咁所以已經無預期中咁興奮,都唔知好事定壞事,不過好多時要搵料唔睇又唔得.......

    回覆刪除
  3. 打漏字呀 ~ 「睇左幾十次,其實都 …」

    回覆刪除
  4. 上次去藏王睇樹冰都因為大風雪唔係好睇到 ,有時睇呢啲hit景就係咁,人多又未必好天,所以都係抱住"到此一遊"0既心態好啲,重有啲官網0既相永遠都靚過自己影0既九萬幾倍(唔好意思誇0左啲 ),都唔知係咪官網用PS搞過啲相 。
    [版主回覆08/08/2010 16:46:00]係嫁,擺得上官網一定係執到至靚啦......基本上去D熱門景點我地都係抱住到此一遊心態,不過我呢D師奶仔都只係鍾意揀熱門景點去當湊下熱鬧啫

    回覆刪除
  5. 唔 . . . .人多. . .. .多到好似我嚮 隅田川睇花火咁 . . . .  不過, 天一黑, 我地呢D DC仔一族就要投降
    [版主回覆08/08/2010 16:48:00]歡迎光臨 ~ 都唔駛天黑,稍為無咁光嘅環境,我影D相就好似隻手抽左筋咁啦

    回覆刪除
  6. 等係一個極度拆磨的事件,慘過死!
    [版主回覆08/08/2010 16:49:00]係啦,最慘係無得行開下,有得去下shopping我就唔會叫悶.......

    回覆刪除
  7. 白川鄉點燈,多人得咁恐怖,究竟 D 人幾點到?聽人講另一邊山路又斜又多雪,冬天仲會封路嫁 ~~~

    回覆刪除
  8. 白川鄉點燈,多人得咁恐怖,究竟 D 人幾點到?聽人講另一邊山路又斜又多雪,冬天仲會封路嫁 ~~~
    [版主回覆08/08/2010 16:52:00]真係好多人嫁.....D人我諗起碼四點前已經到左搵定頭位~~

    回覆刪除
  9. 點左燈喇, D燈好弱下喎 , 陰功囉! 你睇下紫bear D 毛濕濕地, 連隻眼仔都睇唔見咁制
    好似睇親點燈都起碼早一個鐘上去, 但一樣未必有靚位, 如果係夜D食飯的話, 等夜D上去(例如:19:00), D人又散左, 咪會無咁多人law, 但落山時有無燈架? 咁諗得唔得呢?
    [版主回覆08/08/2010 17:00:00]紫bear︰米奇姐姐,我直頭濕到揸得水出啦,因為兩條友仔成日將我攞出黎拋來拋去,仲要將我放響雪地上影造型照,我個pat pat濕到出水呀))))
    我又真係無諗過夜D上喎,不過夜D就睇唔到日景,我見有D blog友去影嘅日景OK嫁,如果第二朝去又嘥時間啫......而且夜D去,唔好話落山,我驚上去條路都好難行喎,你地諗清楚好D囉~~

    回覆刪除
  10. 當時對於我嚟講, 部相機真係緊要過自己, 我又係無嘢庶住部相機, 我唯有除咗自己頂帽庶啦, 但自己個頭就濕晒, 我老公又驚我凍, 佢唔比我用帽庶, 佢喺噤拎紙出嚟庶住部相機, 濕咗又換另一張, 周圍都係紙巾,我又要顧住部相機, 又要顧住個景, 又要避開啲人群, 簡直係混亂一片, 當時真係完全無心情去欣賞呢個點燈祭呀!  
    [版主回覆08/08/2010 17:05:00]係呀係呀!! 我嘅心情同你簡直一模一樣!! 我條頸巾最後濕晒,我老爺好燥呀,話因為咁整壞部機好唔抵......你知啦,D男人,D機簡直係佢地嘅第二生命......

    回覆刪除
  11. 事後我諗返轉頭, 究竟我嗰晚睇咗啲咩呢?????
    [版主回覆08/08/2010 17:09:00]唔緊要啦,去過就叫到此一遊啦,我地事後睇返D相又覺得幾回味.......不過雖然話白雪下嘅合掌屋好有童話feel,不過我覺得其實去白川鄉最合適嘅季節係夏秋囉,我見人地D相真係好似仙景咁,或者將來有機會再搵啱時節俾自己去多次囉

    回覆刪除
  12. 真係好多人! 咁樣等又真係幾悶, 上次去函館等睇夜景都可以走入去室內等, 我覺得ok, 白川鄉平常如果唔係點燈日去也有夜景睇嗎?
    [版主回覆08/08/2010 17:12:00]係囉,我響函館山都係走出走入,有得shopping個心情真係唔同D嫁 .......平時夜晚去無野睇嫁,呢D鄉村地方街燈都唔多一盞,邊有夜景睇喎~

    回覆刪除
  13. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年8月6日 下午5:27

    Bread Bread  , 白川鄉點燈日天氣真係唔係幾好
    好似上展望台睇景 , 有 d 尋找古城 Feel ~ 等佢出現一樣 , 好神秘
    紫 bear 好似凍到冰左....
    不過你抱左好多精品走 , 補返少少數啦 !
     
    [版主回覆08/08/2010 17:15:00]我地黑仔囉,無計啦,天氣嘅野都控制唔到.......邊有抱左好多精品走喎,係咁意求其拎左D咋,鬼咁趕,又多人,都無咩心機慢慢揀......

    回覆刪除
  14. piggybread :           依家大暑天時 , 睇番D雪景相 , 人都醒D . 
    Bye Bye !
    [版主回覆08/08/2010 17:16:00]Hee, 咁我寫得咁慢原來都有D貢獻

    回覆刪除
  15. 估唔到人山人海睇點燈... 仲以為呢度晚上好寧靜添!
    都算叫做日/夜景都睇左啦!
    白川鄉D雪一PAT PAT咁達落黎, 跌黎身仲會溶架, 我第一日到步都攪到個身濕晒!
    [版主回覆08/08/2010 17:23:00]點燈日真係好唔寧靜,我地當時zoom過去山下,D人多到呢,不過叫做完成一個心願囉......不過我呢D心願,年中都儲唔少,想要完成晒都好難........
    唔知係唔係D咩現象攪到早左天暖,好似早左溶雪咁,尤其行過D屋仔樹蔭,D雪時不時一舊舊咁撻落黎,都好危險下.......

    回覆刪除
  16. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年8月8日 下午6:21

    唔係呀! 你拍段片都好靚  , 可以留念! 我拍都冇得拍呀
    [版主回覆08/08/2010 22:32:00]而家睇返都OK嘅.....D片拍埋拍埋都唔少,不過講真有幾可攞出黎睇,但唔拍又好似好嘥咁,呢D始終係回憶,有時失驚無神無咩做我地都會抽起條筋攞D出黎睇,睇返都幾好笑嫁~~

    回覆刪除
  17. 嘜真係咁多人  可惜未能就到點燈日去白川鄉 ,相信平日無咩人同我爭 唔怪得一book就有啦 好期待~~白川鄉
    [版主回覆08/22/2010 11:03:00]原來你又去白川鄉!! 點解你好似真係唔駛做咁嫁??
    如果唔係點燈日,平時夜晚應該黑媽媽我諗無人會上展望台喎~~

    回覆刪除