2010年8月8日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 飽暖思浸浴


  2月20日  (DAY 2 - PART 7)


 
 

上一回講到我地離開荻町展望台,諗住沿返上山嗰條車路落返山,點知條路原來封左,有好多交通警響度阻截唔俾人行........唔係掛,另外一條路唔知通去邊喎,落得山黎個天點都會黑晒,點搵條路返大田屋??


於是我地就諗住扮唔知靜雞雞走去行封左嗰邊,點知行唔夠兩步就俾人發現叫住,有個警察哥哥同我地嘰哩咕嚕講左一大堆野,大概係話條路危險唔俾人行咁啦,咁我地就攞張location map佢睇話要去嘅目的地就響封左嘅呢條路.......佢老兄望左張map兩眼,都費事同我地嗲,耍晒手叫我地行另一條路.......無辦法咁唯有照行囉.......


 


另一邊路都係落山,相比上黎條車路,呢一條絕對係一條小路,兩旁都係雪,好多人同我地一齊行,路旁邊set左好多燈,應該係因為點燈日而特別set,平時應該唔會有,個感覺好似去左小樽雪燈路咁.......我嘅意思係嗰種人多嘅躋迫程度.......我地係咁快步行,見人過人,因為落左山都唔知仲要搵幾耐........老爺係咁拉住我扯恆turbo走,我幾乎係半跑半碌咁終於落到山下......真係反晒白眼,要嘔白泡咁濟

.......條街黑媽媽,好久先有盞好微弱昏黃嘅街燈睇下,我地都不知身在何處,唯有跟住人流係咁行..........


行行下見到有好多人停低左,原來好多人向住一間set左燈光嘅合掌屋影相,我地無點打算停,響百忙之中係咁意影左張,就係以下呢張......個環境好黑呀,真實都唔係光好多咋.........


終於出到去一個路口,係大路,要決定行左定行右,(好多人轉左,因為大部份嘅民宿都集中響商店街一帶) 老爺話照我地由山上一路行落黎嘅方向,應該係要行右面.......佢話乜就乜啦,我一向都無咩方向感,已經行到成隻狗咁,響嗰一刻只係想快D返去食飯........出左大路已經無咁多人同我地一齊行,不過街燈就多左,個感覺都無咁徬徨........行左無耐,yeah!! 見到白川鄉之湯!! 我記得呢間旅館,因為之前有諗過食完晚飯會去浸日歸湯,呢間溫泉旅館離大田屋唔係好遠咋,原來我地真係無行錯路.......老爺認路好掂呀!!


 

再行多一陣就見返之前通去大田屋條車路入口,夜左已經無晒D交通警響度攔截lu,我地沿住條車路行上山好快就返到去大田屋,返到去都只係六點三十五分咋.........


拿拿聲返入房放低D野.......嘩間房凍到好似雪櫃咁.......呢間民宿每間房都有一部暖氣機,大田妹妹之前提過我地話如果出外記得熄左部機,但都無諗過返黎間房會咁Q凍.......不過唔理咁多住,hur hur 聲去canteen醫肚先........


呢間大田屋唔知有幾多年歷史,不過白川鄉呢度嘅合掌屋基本上都有過百年歷史,我估大田屋嘅樓齡都唔弱.......屋內D陳設都真係好古舊......


呢D一抽抽咁嘅野係樂器........



雖然古老,但都有部TV.......


飯堂入面仲有個好古老嘅爐,真係用黎煲水嫁~~


個爐仲係用呢D紙黎透火嫁!!


我地去到D晚餐已經set好晒.......



又係飯餐show time時候嘞........先黎豆腐......


燒岩魚


唔知咩.......


山菜天婦羅


我至愛漬物


陶板燒......


係飛驒牛呀!!


飯後一個orange



呢餐唔算豐富,不過民宿嘅料理我地都預左係咁上下,而且折滕左一整日,黎到晚飯呢一刻成個人relax 晒,呢一餐我地都食得好滋味.......民宿主人大田媽媽同大田妹妹仲周不時走出黎睇下我地有咩需要,又同我地傾計,尤其大田媽媽,好鬼nice.......同我地一齊食嘅住客仲有兩pair女仔,都係台灣遊客,佢地曉講日文,同大田媽媽好多野講~~




食飽後大田媽媽問我地去唔去白川鄉之湯浸溫泉,如果去佢地有折扣卷,又送毛巾俾我地~~


臨離開時見到有塊咁嘅野,我仲以為係朱古力,正奇怪點解放響地下,原來大田媽媽話係用黎按腳.........


老爺好有興趣,仲即場表演,之後就愛不惜 "腳",話要買塊帶返香港,第二朝搵左好耐最終果然俾佢響商店街搵到.........



飲飽食醉,正好搵D野消磨一下,都未夠八點,但鄉下地方又有咩好做呢,當然係去浸浸浴啦.......白川鄉荻町大部份嘅住宿都係民宿,想搵一間比較有規模嘅溫泉旅館就必定係白川鄉之湯,於是我地就出發去泡湯嘞.........


 


由大田屋行去白川鄉之湯只需要五、六分鐘左右......


入到去.....嘩好多人!! 大概所有遊客食完晚飯都會走黎浸下浴~~


想浸日歸湯,可以響近門口嘅自助售票機購買,700円,不過民宿多數會有折扣卷 (sorry, 減幾多真係唔記得lu)........


白川鄉之湯嘅日歸時間好長嫁,由朝早7:00到夜晚9:30,不過大部份日歸客都係食完晚飯黎浸浸,飽暖就思浸浴嘛........


買左飛就同老爺分頭去梳乎下嘞~~



更衣處有細locker嫁~~


除左男女分開嘅大浴場,仲有露天溫泉......不過勁多人,D日本女人個個都雞啄唔斷咁響度hea住浸,我地嘅同胞就唔駛講啦,久不久就聽到大大聲熟悉嘅廣東話同普通話.......


(官方網頁圖片)


 


 


浸完浴後出返去同老爺會合,之後就周圍hea下.........


有小賣部,可以shopping下~~


仲有休憩地方俾人relax下,不過已經好多人攤左響度........


有牛奶賣.......


我地當然唔放過啦........浸後一樽milk,快活過神仙~~~



近門口有個合掌屋模型.........



之後我地就離開嘞.......外面只係落住微微嘅雪,天氣雖然都幾凍,但浸完浴成個人都暖晒.......雖然今日一整日嘅行程都好唔順暢,但呢一刻,抬頭望見澄清嘅夜空,白雪響身邊輕輕飄下,身邊有在乎嘅人,所謂良辰美景大抵就係如此情懷.......回程嘅路感覺好溫暖好幸福

.......我抬頭望天,只想永遠記住呢一刻嘅美好!! 唔知點解,呢一晚竟然係成個trip入面我過得最深刻最開心嘅一晚........



 


返到大田屋,屋主已經幫我地鋪好床舖.........


較好個電暖爐先.......


之前睇其他blog友D blog話呢度個暖爐去到半夜會自動熄左,幾乎凍屎人,所以我地帶定好多暖包放定響枕邊以備不時之需,我連暖腳包都預備定,瞓教時我對腳好唔易暖,所以帶定無壞........老爺連雪褲都攞定出黎.......咁樣大費周章住嘅旅館都幾攪野,不過百年合掌屋,有幾可住喎,幾無謂都要試下啦.........


攪完一輪,我就走出房去洗面刷牙.......係呀,呢間係民宿,房入面係無washroom嫁,我地等左好耐,確保外面無人就拿拿聲攞D "架撐" 出去公家washroom 刷刷刷.......好在一路無人.......你話我 "or goh" 都係咁話,洗面刷牙呢D咁私隱嘅事唔想俾三唔識九嘅陌生人見囉.......我對上一次同其他人一齊洗面漱口已經係N年前teenage時同D同學仔去露營先唔計較做過咋..........(D咁無聊嘅野我都可以攞出黎講咁大段,我都好服自己.......)


 


攪掂晒返入房,望下錶,唔係掛,先得嗰九點半!! 又無電視睇,唯有攞D今日嘅戰利品出黎欣賞下..........






玩左一陣,都係決定早D瞓,一黎老爺都仲係唔係好舒服,食左藥都已經每邊都只淨半隻眼

,二黎呢度D房係木板間,好傳聲,無謂嘈住其他人啦.........



Good night!!



Hehe.....hea左咁耐,終於寫完第二日.......(待續

)


8 則留言:

  1. piggybread ;         落雪跑步 , 認真夠詩意 , 咪當熱身囉 ,     又見溫泉旅館晚餐 ,    食完飯抖夠浸溫泉 , 真係好正架 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆08/22/2010 10:16:00]係呀,希望次次去日本都可以浸下溫泉relax下,最好就次次都有私家風呂添,鍾意瞓瞓下彈起身浸都得

    回覆刪除
  2. 我覺得你應該特別D, 既然不少日本嬸嬸雞啄唔斷, 又有廣東話與普通話cross over, 你應該要講英文來突圍而出, 扮ABC , 型晒
    『身邊有在乎嘅人』 : 呢句比老爺睇到的話, 至少要獎勵你一年去多幾次日本啦, 好溫馨的說話呀, 一洗港嬸style, 你無資格做港嬸喇
    咁你最後真的著晒果D百寶上身先瞓呀, 半夜無左暖氣真係無百寶頂唔住嗎? 睇怕我咁懶唔會帶果D裝備呀
    [版主回覆08/22/2010 10:29:00]但係佢話嗰句話野無咩特別喎,甚至睇晒成篇竟然留意唔到咁溫馨嘅情節....真係對牛彈琴~
    其實個身唔會覺凍,D被鋪好夠暖嫁,所以你地都應該唔需要帶咁多裝備~

    回覆刪除
  3. 唔知點解,呢一晚竟然係成個trip入面我過得最深刻最開心嘅一晚 哩咪叫做「難得糊塗」囉  其實快樂只係一種好簡單直接感覺,毋須做作,真情流露咋嘛
    [版主回覆08/22/2010 10:34:00]係呀,所有D人成日話去邊度、食D咩都唔緊要,最重要係你嘅心態同埋同邊個人一齊去經歷囉~

    回覆刪除
  4. 突破封鎖?妳呢個"港嬸"比討論區啲"港叔"見到又會大做文章0架啦 ,不過可能佢地見到之後妳感性0既一面會對妳改觀 !
    不過有樣0野好奇怪,點解今次有啲相咁"鬆郁矇",唔通因為太凍.妳隻手重震過"深圳" ?
    [版主回覆08/22/2010 10:44:00]唔緊要啦,我認喎,我呢D小女人最鍾意貪小便宜又聲大大,邊個唔順超無人叫佢黎睇我寫D野,吹咩!! 我寧願俾人叫港嬸都要堅持我嘅風格......
    係呀,一到暗嘅地方我D拙劣影相手勢就表露無遺.....因為我D散光好勁下,稍為暗D嘅地方我就睇得好唔清楚,再加上我隻手成日抽筋咁,D相出黎咪咁效果囉~

    回覆刪除
  5. 可能係妳之前剛剛經歷過成個 trip 入面最驚恐最辛苦嘅旅程,所謂苦盡甘來,所以一切安定落黎之後反而感受最深最難忘,原來簡簡單單既擁有,已經可以好溫暖好幸福
    [版主回覆08/22/2010 10:45:00]你講中晒我心入面諗嘅....(((握握手)))

    回覆刪除
  6. 我唔知點解就真, 看見你寫良辰美景那段竟然好感動..你的感想其實印證了地點時間唔重要, 最重要係同自己喜歡的人一齊嘛  
    [版主回覆08/22/2010 10:47:00]係呀,你講得啱呀,抱你一個

    回覆刪除
  7. yahoo又short short地.. 打完d野又無晒..
    你有一個好好的民宿體驗!恭喜!
    其實我好想講, 個暖爐半夜熄左係可以開番架, 我地住個間當日都係半夜熄左, 個款式都係同你住呢間差不多, 我估係時間掣問題 , 我地亂按幾下..佢就開動番啦! 同埋佢用電架麻.... 我估唔係燒燃料掛....
    [版主回覆08/22/2010 10:51:00]我都估係咁,不過成晚都唔覺凍所以無醒過......呢個民宿體驗真係幾特別,未試過所以好想試下,不過試過後下次我都係鍾意揀返住旅館,要同人共用washroom我真係好唔慣囉

    回覆刪除
  8.   点解唔買齊1set呀  真係買咗"按腳版"?好似按腳指頭  由山半行半碌,要幾耐呀  嘜你無用美人計咩  電一電佢即刻用車車你落山啦!(可能老爺係到所以。。。)
    [版主回覆09/05/2010 23:02:00]我係由山上俾人半扯咁碌落去,去到山下唔駛十分鐘,由山下返到去大田屋都係六、七分鐘啫.....我D美人計唔係垃亂用嫁,而且黑媽媽,我望上似隻鬼多D喎

    回覆刪除