2011年9月1日星期四

2011年8月澳門好hea 2日- Day 2 (Part 2)


睇完個「運財銀鑽」show,又係時候去食lunch....


Galaxy都有好多食店,不過食飯時間,間間都好多人,最後我地求其搵左翠華......


下圖呢位仁兄我地真係好頂佢唔順....


我地入去呢間食店時同時又有另外一pair人又係兩位,咁個帶位小姐就叫我地兩pair人一齊入去,行行下唔知幾時開始呢位仁兄跟住我地行,入到去有兩張枱,個帶位小姐就示意我地兩pair分別各坐一張,因為我地行先,所以就先坐,點知呢位仁兄完全無視另一pair人好快速就坐左響我地隔離張枱,個帶位小姐叫左佢一聲佢一d反應都無,唔知係咪見慣呢d場面,帶位小姐好無奈咁望左佢一眼,然後就請另一pair去過第二張枱.....咁都未算,呢位仁兄一坐低望左兩眼個menu,即刻響度大呼小叫要人過黎同佢落單

,我今次無誇張,佢係真係響度大喝.....咩叫財大氣粗? 如今國內d大豪客嘅行為姿態真係令人見識唔少~


講完見聞講返個trip....呢間翠華d野食個名都好有心思,呢個叫哈哈笑炒兩麵黃


呢個叫羸晒咖哩牛筋腩


呢個仲搞野,叫黑金瑞士雞翼




食飽我地就周圍shop下.....呢度有咀香園,可以入返小小貨,不過媽媽之前已千叮萬囑唔好買野,所以我地只係買左一盒佢鐘意食嘅蟠桃果~



之後我地就離開嘞.....



唔駛講我當然堅持要搭shuttle bus啦......不過真係好多人排隊,起碼要等四、五轉車....老爺邊等仲要邊響度哦,話如果唔等而家已經行到返去,我當然無視佢~



響等車處望返過去威尼斯人.....係呀,望落去真係好似幾近,不過我真係唔想行囉!


等緊嘅時候我後邊有兩位帶鄉音廣東話嘅阿嬋,後生d嗰個成日唔知係用個袋定係個手踭頂我個背脊,我真係好想頂返佢個肺

....


等左幾轉車,終於排到去前頭,前面d人差不多上完呢班車,個工作人員就截停左我地前面兩個人,班車只係淨返一個位,咁好自然我地就停低啦,點知我地後面嗰兩位阿嬋要衝出去,咁所有人都沒好氣同佢地講得一個位咋....但奇事不斷發生,老d嗰位阿嬋竟然大大聲話︰「我地兩個人嫁,俾多個位我地上啦,我地排左好耐,服務咁差,有無搞錯....(下刪一百個鬧爆字)」...我想問佢點樣先可以俾多個位佢

,不過我唔想俾comment,我唔想d人成日話我地香港人故意針對內地人,我今次只係描述返件事啫~


返到去威尼斯人,我地就去金光好會展嗰邊玩冰fun世界.....


入場費要$100一位,好貴,不過我想玩~


地方實在太大,由售票處行過去會場嗰邊都要行好耐~


呢個冰fun世界據講係請左49位哈爾濱嘅冰雕師傅用左9000塊滲入17種唔同顏色嘅冰塊雕出好多世界名勝....會場氣溫只得-15度! 大會有羽絨免費提供,亦有雪靴出租,費用$20但就送一對襪,另有手套可以買,$60一對....咩都係錢.....


因為我著左涼鞋所以要租佢地嘅雪靴,但原來會場供應嘅雪靴唔係好多,尤其係細size,要等有人玩完退返出黎先得,仲要係無provide 35號碼只好揀36號....好在我地唔趕時間,個工作人員都好nice猛咁同我地講唔好意思.....等左大約10分鐘見到有36號鞋,個姐姐仔第一時間攞起,仲用消毒噴霧噴噴先俾我地~


件羽絨都ok保暖,不過條zip唔work,只係有兩塊成日都自動鬆開嘅自動黏貼係咁意黐住下....所以響入面hea耐左個身都有d凍,始終係-15度喎,不過其實最凍係對手,我地無買手套,真係僵硬晒嫁!!


會場都幾大,總共有9個主題冰雕~


第一個主題︰澳門勝景.....一入場就見到尋日我地去探訪過嘅東望洋燈塔~



第二個主題︰北京天壇,手工真係幾精緻~



九龍壁?


第三個主題︰西遊記



豬八戒最得意~


第四個主題︰冬日森林



呢個好靚呀!!




有馬車坐~


第五個主題︰世界景觀....呢個羅馬鬥獸場只係得前面兩塊冰雕,入左去發覺後面係無野嫁~




第六個主題︰merry-go-around!! 雖然唔轉得,但都好可愛~



第七個主題︰Wow!! 冰雪城堡.....


有我最鍾意玩嘅冰滑梯!!






第八個主題︰冰河時代



哈哈,最後係個ice bar!! 唔需要去到然別湖咁遠都可以響冰酒吧飲返杯呀!!



(呢兩個係路人甲,唔係我地)



玩左一個鐘終於玩晒,之後交還羽絨同雪靴......


照例有紀念品店.....


不過無野啱買....唔係日本,我硬係咩紀念品都無興趣買


呢個冰fun世界個規模都幾大,d冰雕都好精緻,唔需要去到北海道咁遠都可以睇冬祭,真係唔錯呀!!



(...待續)



 


4 則留言:

  1. 其實真係好討厭, 佢地排隊係中意打尖撞人, 好似唔做這些動作唔舒服. 我地都有去冰fun世界, 兩個細路玩到唔願走, 我地係package包, 如果唔係真係好貴.. 
    [版主回覆09/03/2011 10:35:00]其實我都唔係好願走,不過實在太凍頂唔住~

    回覆刪除
  2. 呢個「冰 fun 世界」真係幾靚喎,令人想起日本的雪祭  
    「唔係日本,我硬係咩紀念品都無興趣買」~ 我都係架,之前我去布吉都係可以一件野都唔買架 !
    [版主回覆09/03/2011 10:38:00]係嫁,唔係日本真係好忍得手,d野望落去真係無咁大吸引力,而且又貴,相反響日本貴貴都唔理

    回覆刪除
  3. 係呀 ! 昨日 o係 高山的兔子店網站見到 o的子零食幾靚,¥1290,同 Ricky 講「幾靚喎,可以買黎做手信」,Ricky 都話靚,但佢一睇價錢就話「 ¥1290 即係成 $130 架喇,太貴喇 ! 」我先醒起:係喎,平時呢 o的一盒子手信 ¥5xx -¥8xx 都有交易架喇 ! 但因為日本野貴,見到 o的「千幾¥」既野已經覺得算平添  證明我地係幾咁敗家呢 !
    [版主回覆09/05/2011 17:31:00]哈哈,我地敗家根本就唔需要搵野證明啦...而家d yen去到10.12,我個本質幾敗家都好下次去都要忍手 (講係咁講先啦 )

    回覆刪除
  4. 更可怕嘅係啲同胞已經開始攻進日本,喺東京好多店鋪都可以用銀聯咭,Tokyu Hands用銀聯俾錢仲有折,香港啲咭都冇呀!!!喺秋葉原、新宿等地區都好多佢哋嘅蹤影!唔係想針對佢哋,但大家有眼睇佢哋啲行為~~
    [版主回覆09/05/2011 17:06:00]係啦,我上次響阿寒條商店街,一街都寫晒接受銀聯卡,以為自己返左大陸...最衰就係d店舖仲要當我地係內地人,我地一行入去就同我地講無得講價,都唔知有無搞錯,我響日本shopping從來唔講價嫁,唔好將我降grade先得架

    回覆刪除