2012年4月11日星期三

2011年2月北海道道東道北12日 - 泡泡美人湯

2月24日 - DAY 6 (PART 6)
三余庵



響十勝川附近逛左一陣,我地就行返去三余庵嘞.....一入到去就記起之前接待我地嗰個男職員話我地可以去 lobby bar飲野,係free嫁,我地當然唔放過啦~


成間三余庵靜俏俏,之前同我地一齊黎嗰pair香港人唔知去左邊?

 

我地一行埋去個bar table就有個女職員出黎serve我地.....



Hehe,我地要左白酒呀!
 



呢隻白酒有特別介紹嫁,不過係日文唔知寫乜.....


橫掂都係飲,梗係飲d好野啦 (我諗係好野掛?),無理由仲飲果汁啫~

 
成個bar得我地兩個,好似包場咁,好舒服好relax呀! 



旁邊有個火爐,好溫暖~
 

有個望遠鏡放響一大面落地玻璃窗前面,唔知用黎睇咩呢?


側邊有個書架,不過全部書都係日文~


再過d就係細細嘅souvenir shop,呢個我嘅興趣比較大d....


睇下有咩啱買先.....


好想買d香薰用品,不過實在太貴,買唔落手!委屈


呢間旅館除左個房價貴,連d紀念品都好貴,唉!失望


 
之後我地走左黎呢度坐......




因為發現有盤波子棋呀......


好耐無玩,我地於是就坐響度一邊飲酒一邊捉棋,真係好耐都無試過咁他條呀!!可爱


雖然成個大堂都無其他客人,不過就有幾個女職員坐左響reception嗰邊唔知係開會定傾計......呢度d職員普遍都比較年輕,兩日一夜除左個廚師係有d年紀外,我地接觸過嘅職員都好young下,講真係有d意外囉~

 
玩完一局成功擊敗老爺.....之後我地就上返房嘞~
 




呢個係massage room~


返到去發覺房門口放左份報紙~



距離食晚餐時間仲有成大半個鐘,返到房換返見浴衣,我地就落返去一樓個大浴場,當然要趁個天未黑去浸浸個美人湯先啦~


男女就響隔離,夜晚九點後兩邊會互換~

 入到去係無人嘅,不過唔知點解有對拖鞋響度.....旁邊有紙筆,咩意思呢? 莫非俾人寫comment??疑问




更衣室嘅設備當然好齊全,大把毛巾任用~


有埋locker~




 

一邊仲有野飲供應~



趁浴池未有人,拿拿聲影返幾張相先.....




大浴場總共有三個浴池,兩個室內,一個露天......去大浴場浸溫泉,最開心嘅事莫過於一個人都無,可以自己一個包場,正!!


十勝川溫泉一向被稱為美人湯,因為呢度嘅泉水係屬於非常少有嘅植物性溫泉,含有大量植物有機物,據講全世界只有十勝川溫泉同德國嘅溫泉療養地Baden兩個地方先有呢種泉源.....泉水係啡啡地色,因為有天然嘅保濕成份,浸緊嘅時候就好似浸住d天然嘅化妝水咁,所以就叫美人湯嘞.....浸左一陣,唔係講笑,d皮膚真係滑左好多,好神奇呀!! 而且呢度個設計好簡約,個感覺好舒服,再加上又無人呢,我覺得絕對好過響自己間房入面浸嗰個比較侷促嘅私人溫泉囉~

 

 
泡完湯飲返d冰水補充下先......


浸完個美人湯,成身滑嫩嫩,美人湯嘅稱號真係無改錯呀! 而家諗返起都好想再去浸多次......離開大浴場,又去lobby bar飲返杯牛奶,之後就上返房睇下電視攤抖左一陣,差不多六點就去食晚餐嘞~


(...待續)
 

3 則留言:

  1. 紙仔用黎寫名放係拖鞋上面, 咁浸完就好容易搵番自已個對拖鞋......
    [版主回覆04/11/2012 23:02:24]Oh i see, 又幾有心思喎~

    回覆刪除
  2. 望遠鏡睇鳥類, 朝早有唔少.
    [版主回覆04/16/2012 15:43:49]oh, 其實第二朝我都有走去望,不過望左一陣都唔覺有野,或者夏天會多鳥d~

    回覆刪除
  3. 個大浴場變左私人風呂,又幾正噃~~
    [版主回覆04/17/2012 15:28:02]係呀,我自己一個人響個浴池度游娃式都得呀

    回覆刪除