2013年8月5日星期一

2012年12月東京熱海快閃72小時 - Part 4

12月14日 (星期五)
熱海市 (Hotel Micuras)




離開來宮神社,叫做完成晒今日嘅景點,本來按照schedule 仲有一個起雲閣想去,旅遊書介紹係一個結合日、中、歐嘅洋房別墅,好多文豪住過,不過已經四點多,我地想早d 去酒店,於是就skip 左呢個起雲閣,相信唔睇都唔會好大損失~

由來宮神社去酒店好近,只係幾分鐘車程,我地今晚入住嘅酒店叫Hotel Micuras,係一間非傳統型溫泉酒店,其實去日本我地一向都鍾意住傳統型溫泉旅館,好鍾意d 服務人員好warm & nice 嘅service,不過十月頭去完四國返嚟,當時都已經住過三晚傳統型溫泉旅館,食左三晚日式料理,相隔兩個月都想轉換一下,所以今次就搵左呢間好現代感嘅溫泉酒店啦~



睇下個大門入口幾有型




雖然好現代化,不過泊好架車一樣有職員帶路幫我地攞行李,好好service........check in 好快搞掂,d staff 嘅英文都ok 唔錯嫁~


臨近聖誕,好多x' mas decorations


Lobby 個 lift button 都有型過人~


我地住room 512~




一入門口就係玄關,房間入面唔俾著鞋,要換佢地provide 嘅拖鞋~




Toilet 都幾闊落,我最like 佢有埋sink 盆~


又可以玩洗pat pat嘻嘻



成間房四四方方無柱阻擋,一眼睇晒~


呢張床超大,瞓三個人應該都仲有鬆位


最初揀呢種房就係因為覺得張床好搞野,好似有d 去酒店開房feel........well, 咁其實我地又真係去酒店開房住囉,haha!!


對正張圓床有部超巨投影TV........其實咁大都唔知為乜,我覺得個resolution 唔得唔夠清囉!




有DVD 機,不過無movie disc 喎
 




而且間房無sofa,只得兩個圓球cushions,兩隻bears 一早已醒目霸佔左,我地兩老只能夠坐圓床~




酒店送左兩枝水同 usual coffee & tea bags........


好靚嘅茶具......


It's Wedgwood, hehe~~


Washroom 幾闊落,兩個sink 盆兩套sanitary packs,唔駛爭


Shampoo & shower gel 係L'Occitane, I like it........


私家溫泉


旁邊係shower~


另外仲有一set shampoo & shower gel 響度,good argood


個溫泉池好大!! 不過要自己放水~


由bedroom 影返過去hot spring,真係好大,正! 不過可惜無view,睇唔到外面景.......in fact 成間房最美中不足係都無開得嘅窗,好似入左間密室咁.......呢間酒店好K 怪,有view 嘅房就無獨立溫泉,有獨立溫泉嘅房就無view,即係玩我地啫,我一向貪心兩樣都想要嘛,最終我都係揀左唔要view,嚟日本玩當然想浸多幾次溫泉啦,幾靚嘅view 入夜之後都睇唔見,朝早望一陣又閃,都係要私家風呂實際d,半夜瞓唔著起身浸返轉都得嘛


一邊浸溫泉都可以望到個TV 嫁,夠大嘛哈哈


響房hea 左一陣,想話趁天未黑出去外面逛下,點知一出到去個天已黑左大半,有無搞錯,咁早天黑,剛五點咋喎.........咁我地就響附近逛下,唔知係咪近海,呢度有好多呢d 津波避難路嘅指示........咁樣我好驚喎,乜呢度成日有海嘯嘅咩??



原來由酒店行去今日中午我地食lunch 嘅銀座商店街係好近嫁~


以前呢度係咁樣~


又見到中午我地買柑嗰個自助購買機,原來有人會加返d 柑入去個locker 入面嫁,而家仲full 過我地頭先買嗰時~


回程時當然要去便利店入d 貸,好彩酒店附近有間71,今日第一次shopping!!!........老爺話好肚餓,買左個咖哩餅頂住肚先~


返到去酒店,影下個lobby 先........呢棵聖誕樹係constructed by candles,個design 好有型!


有野shop,不過唔啱買


好多candle glass holder!


上面d 文字同picture 全部都係d guest 畫嫁,so cute!


返上房見又未夠時間食dinner,我地就決定去大浴場浸下溫泉嘞........


題外話,有好多人會奇怪我地成日都已經book 左私家風呂房,但點解仲硬係要去埋大浴場,留多d 時間響自己房泡湯唔好咩.......其實原因好簡單,一個字,貪!哈哈 酒店免費供應嘅溫泉設施,我地呢d 愛貪小便宜嘅C9 當然唔想放過,同埋好多時大浴場個view 正好多,有d 仲會有埋sauna 同按摩設施,我又點會唔玩盡佢偷笑



呢間酒店嘅大浴場面向熱海港,記得好多年前睇過一部日劇「夏天不需要愛情」,最尾一集男女主角就係響酒店望向呢個大海,好鬼正,當時已經好想親身走嚟睇下 (我好鍾意呢部日劇),今次揀呢間酒店諗住終於可以響大浴場望出去感受一下,點知原來咁早天黑,咩view 都睇唔見,有d 失望囉,因為睇怕我地將來都唔會點再嚟熱海玩啦思考




(Photos from Hotel Web Site)




除左大浴場,仲有sauna room.......泡完湯走去焗一焗,走上一層仲有個relaxation room 可以hea 一下,不過外面黑媽媽無乜癮,於是返去房take 左個nap........七點起身就去食dinner 啦~


環境都唔錯噃.......不過佢地安排我地坐中間枱哼,有d 唔開心,有得揀當然想坐窗邊位,even 靠牆都好d 吖!


老爺叫我唔好為d 小事唔高興,夜晚坐窗邊位其實乜view 都無都無乜意思啦,如果係city 夜景當然就唔同講法,咁佢講得都有道理嘅,其實個窗只係反映左室內個view,又真係無乜好睇




Menu 有日英對照~


老爺先order 左個ginger ale.......


而我就要左可樂~




Baguette 任食~


好快就上 appetizer.......隔左大半年,其實我已經唔記得係乜東東同埋味道如何 lu


仍然係前菜,Yellowtail Carpaccio, Yuzu & Legumes d'Saison, Extra Virgin Olive Oil


呢個魚生片好好味 (睇返video 當時我係咁對住鏡頭講)


Cauliflower Soup, Roasted Welsh Onion & Kujo Scallion, Huile d'argan


Sauteed Hobou & Tiger Prawn, Sherry & Tarragon Sauce


食完魚就嚟個 Pear Granite......俾大家清清味蕾good



之後就到和牛馋嘴.......Filet of Japanese Beef Grille, Madeira & Arima Sansho Sauce, Roasted Vegetables


Dessert 係 Dark chocolate Pyramid, Berry Compote, Marbled Ice Cream


仲有兩粒macaron, yum yum!!


當然唔少得 herb tea 同coffee......





食飽飽返房攤抖一陣,之後當然要浸下個私人溫泉,不過要自己放水,咁大個溫泉池單係放水都等左十幾二十分鐘~

浸完就睇下自己帶去嘅iPad,老爺之前已經download 定幾套movie.........一邊睇一邊攤響大大嘅圓床上食宵夜,好鬼正呀


下午買嘅柑,不過唔甜嘅!


都係食返雪糕好味d


十一點幾我地就sleep lu,話晒尋晚凌晨機無教好瞓,好鬼攰呢~



忽然發現原來床邊可以拉簾偷笑,我當然唔肯放過要玩........好抵死,唔知有乜實際用途




Good nite la


(...待續)





 

2 則留言:

  1. 個魚生片好吸引!!
    [版主回覆08/08/2013 23:40:45]係呀,而且係用柚子處理,所以有柚子清香味嫁

    回覆刪除
  2. 呢間 hotel 正喎 ! 單係張大圓床及 dinner 已經好吸引喇 貴唔貴呀 ?
    [版主回覆08/10/2013 10:48:48]唔算平囉,始終房有私家溫泉嘛,22000 per head

    回覆刪除