2014年1月10日星期五

2012年10月大阪四國好求其7日 - 鳴門漩渦


Day 1 (淡路島 > 鳴門)

上次講到離開淡路島夢舞台,原本下一站係打算去うずの丘大嗚門橋記念館,不過我地今次個 trip 其中一個重點行程係觀賞嗚門漩渦,之前響網上 check 左今日嘅大潮時間係12:50,睇漩渦最好就係響呢個時間嘅前後一個鐘,而家已經接近十二點,時間緊急,唯有skip左唔去記念館,即刻開恆turbo直趕去鳴門亀浦港.....一路行d雨就愈落愈大,好似倒水咁,頂!


嗚門海峽除左大嗚門橋,要數最出名嘅景點一定係渦潮,由於水流同海底高低差嘅關係,每逢滿潮同退潮時瀨戶內海嘅水位差有成一、二尺高,所以產生奇特嘅漩渦現象......想要近距離睇漩渦就要坐觀光船出海睇,我地 check 左有兩間船公司,一間係高速観潮船うずしお汽船,而另一間係嗚門觀光汽船,我地打算去第一間,點知去到停車場欄住晒入唔到,好似無營業咁噃,當時落住好大雨,我地都費事周圍搵,於是即刻改去第二間.......去到泊低架車時簡直橫風橫雨,老爺話咁樣出海都無野睇喎,不如索性先去渦之道,於是就打算開返車去,點知架車唔知整乜鬼,撻極都唔著好似 lock左部車咁,搞左一陣都開唔返,唯有搵人求救,落住大雨搵隻鬼都無啦,正當兩兜友好迷咁呆左響度唔知點算好之時,忽然見有架車剛到泊響我地附近,即刻出去求救,真係唔好意思,雖然嗰位大叔幫唔到我地,但要人落住狗屎同我地研究架車,一身都濕晒呢....搞左一陣唔知點解忽然架車又撻得返,呢個時候d雨又好似細返d,咁就照原定計劃去坐船啦~

呢間船公司有兩種觀光船,大型船票價1530円,小型船2200円,一開始我地就諗住坐小型船,諗住可以近距離睇清楚d......

12:45有一班,啱啱趕得切呢

小型觀光船叫 Aqua Eddy~

上船啦~

就係呢艘觀光船~

上到船職員就叫大家落去船底層,船側係觀景窗,可以望到水底.....

不過船開左無耐大部份人都走返去上層,因為水底暫時都無咩好睇.....船一直向鳴門大橋方向駛去.......

好快就去到大橋附近,d漩渦基本上都係集中響橋底.....

每個人都好興奮,大家落足眼力搵漩渦......

有啦有啦!! 好大個漩渦呀!! 我地隻船會唔會被佢捲左入去嫁

我地去呢一日係初十四,又趕到干潮時間,本來應該係最佳觀賞漩渦時機,不過可惜前一日大阪刮颱風,天氣好差,不斷落住雨,又超大浪,影響左d漩渦構成,明明見住有一個漩渦差不多形成但一個大浪蓋過就沖散晒~

雖然d 雨愈落愈大,但並無影響大家嘅情緒,船上所有人都興致勃勃咁四圍搵,只要一見到有漩渦踪影就會大叫通知其他人......

落住大雨又大風真係好鬼凍,船又搖擺得厲害,但大家都好 high,每次見到一個完整嘅漩渦都好開心,不過真係好忙,d 漩渦形成得好快亦消失得快,又要影相又要影 video,一頭一身又濕又凍好狼狽但又好過癮.....

近距離睇好振震撼呀!!


中途我地都有走落去底層望下 (乘機暖一下),響水底見到有d漩渦都幾得意,不過影相影唔到~

好快走返去上面,始終都係響海面睇過癮好多~


一陣間我地就會走上去上面望返落嚟啦~~


響嗚門大橋下面逗留左大約二十分鐘就歸航,整個船程差不多有半粒鐘~

上返岸就攞返架車出發去渦之道,我地先將車泊響嗚門公園,停車場收費410円~

響行人天橋上可以見到嗚門大橋~


大嗚門橋架橋紀念館,就響嗚門大橋旁邊,我地打算睇完渦之道先去~

所謂渦之道,即係大鳴門橋內嘅渦潮觀賞步道,大橋有上下兩層,上層係車道,下層本來係預留作四國新幹線之用,不過後來新幹線建唔成,於是就將下層改為觀光用嘅遊步道,遊客可以由渦潮上方高角度欣賞不同形態嘅漩渦~


入場費500円,因為我地會去埋大鳴門橋架橋紀念館,所以買共通門票880円,便宜左220円嫁!

入口有簡單介紹鳴門漩渦嘅形成~

仲有圖片.....點解人地影嗰d 漩渦咁完整咁靚嫁 (羡慕 ing)


一入去就見到大橋嘅架構.......

好有型呀~



由高空望落去大海嘅漩渦又係另一番感覺~




遊步道全長450米,展望室就響遊步道盡頭.....有排行呢!

中途某幾個位嘅地板上會有鑲嵌嘅強化玻璃,可以睇到橋底下嘅大海~


終於行到去展望室啦~

呢度有好多塊玻璃地板.....體驗一下騰空嘅感覺先


跟坐觀光船近距離接近漩渦嗰種震撼唔同,由遊步道望落去,可以更清楚見到漩渦嘅形成同消失,真係好神奇呀!!

如果天氣好,相信可以一次過睇到幾個漩渦響海面~


好多觀光船駛近漩渦~


雖然d漩渦唔算十分完整,但可以見到個大概都已經好滿足~



響渦之道 hea 左大半個鐘就離開啦,臨離開前當然要蓋返個渦之道印章先啦~

忽然有位識講英文嘅工作人員同我地答訕,佢話我地唔好彩遇著關西剛剛刮完颱風,如果唔係應該d漩渦會正好多,又送左兩隻紙鶴俾我地,好開心呀~~

已經兩點幾,老爺話餓到反艇,係時候去食 lunch 啦......我地行返過去嗚門公園嗰邊睇下有咩食........

求其搵左呢間~

已經兩點幾過晒午飯時間,一個客人都無~


我地點左兩個烏冬 sets......隔左咁耐都唔記得係咩味道 lu


食店望出去係嗚門大橋,環境都唔錯嫁~

開餐啦~~


食店一樓仲有野賣噃,都係當地特產,食飽當然要逛一下......

金時薯呀,300円一袋,據聞好甜好好味,不過咁重老爺當然唔俾買.....最後我地只係買左兩樽調味粉~

順道去埋附近嘅千畳敷展望台望下條嗚門橋先......




只不過企左一陣啫,嗚門橋嘅另一邊灰濛濛一片,d 暴風雨好似就快打到嚟咁呀!

嗱嗱林撇啦.....不過幾趕都要去埋旁邊嘅若山商店巡個圈先嘅

之後就行返去大嗚門橋架橋紀念館.....

又見到大嗚門橋,真係無處不在呀~

大嗚門橋架橋紀念館,館內展示大嗚門橋嘅設計同建築特色.....


大橋嘅組件模型~





除左資料性嘅展覽,仲有d俾人親身體驗嘅模擬設施,好似呢座祖谷蔓藤橋.....

我地聽日都會去,而家就玩下條模擬橋先~

頂樓仲有個展望台,不過太大雨我地都無走出去......參觀完紀念館,出到去但見橫風橫雨,真攞命,咩 mood 都無晒,望下錶只係三點幾,又無理由咁早去酒店,於是就 on schedule 繼續去埋エスカヒル嗚門.......

其實呢個館無咩睇,最大賣點係頂層六樓係一個360度展望台,如果好天可以清楚睇晒成條大嗚門橋......入館要搭一條超長嘅電梯~

去到頂樓大雨仍然未停,勉強衝出去室外快快手影兩張相到此一遊~

走返去山下,響 souvenir shop 逛左個圈,無咩收獲~

離開エスカヒル嗚門,大雨仍然無停嘅跡象,於是就決定結束今日嘅行程,開車去今晚入住嘅酒店 Moana Coast Hotel~~

(...待續)




9 則留言:

  1. 最有興趣係搞返掂架車後,有無去附近租車公司叫佢地check check,如果途中試多次就大鑊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,因為好快就唔記得左呢件事 :p...其實我寫得唔清楚,架車係撻得著,不過係個軚盤lock死左唔郁,老爺懷疑唔知係咪個防盜導致,因為我地停左架車好快又即刻想開返,唔知係咪個防盜反應唔夠快 (條友仔係咁估咋)

      刪除
  2. 我成日覺得睇呢o的漩渦會頭暈的,尤其是年紀漸長,開始容易暈車浪同暈船浪 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又無覺暈喎,因為當時實在好high都唔記得架船搖得咁利害會暈船浪,不過我同你相反,年紀愈大反而無咁易暈船浪,以前後生嗰陣我連去長洲都會暈,而家乜事都無~

      刪除
  3. 我上次無坐船而去渦之道睇, 凍到鼻水直流, 不停包雲吞!! 你想影完整旋渦, 拉廁所咪影到囉!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...渦之道大部份係室內喎,你都凍得好利害~

      刪除
    2. 尾尾唔係密封架, 通晒風架!!

      刪除
  4. 你覺得坐大船定細船睇漩渦清楚D??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無坐過大船所以唔知喎...要清楚其實係橋上睇囉

      刪除