2014年2月15日星期六

2014年新春九州好hea 6日 - ゆふいん花由


自從老豆早幾年上左天堂嘆世界,近幾年每到農曆年我同細妹都習慣陪老媽子出去郊遊,今年都唔例外,目的地當然都係日本,今次揀左九州,諗住老人家唔使咁凍嘛......果然,北海道日日負數溫度固然司空見慣,有同事去完返來話凍到鼻毛都結晒冰,但連關東地區都失驚無神經歷住45年來最大暴風雪以至陸空交通遭受大災難之時,我地響和暖嘅九州日間最高氣溫去到19度,有兩日我只係著一件 T shirt 走響街頭真係好寫意,最意外竟然響鹿兒島見到櫻花!同一個國家,天氣可以如此多采多姿,我只能夠用 「教我如何不愛她」來概括我對佢嘅感覺

同媽咪親子遊,我地嘅主題當然都係 hea 啦,今次我地去左湯布院、阿蘇同鹿兒島指宿,不過六天旅程其實日日都無乜行程,中間連住三晚溫泉酒店等媽咪泡足三晚湯,頭尾兩日嘅小小時間當然就係我同細妹嘅享樂時間,響博多駅盡情咁 shop shop shop 啦!!


既然無行程,於是決定改一改個遊記方式,唔再花時間逐日事無巨細乜都 up 一餐,咁搞法我 d 遊記寫到死嗰日都寫唔完......今個 trip 個主題既然係泡湯,咁就一開篇介紹第一晚嘅溫泉酒店啦~

Hot Tub

上兩年我同老爺去九州有去過湯布院,當時住嘅旅館叫吾亦紅,相當唔錯,不過佢嘅房間只得和室,因為老媽子唔可以瞓地下,所以今次我地揀左另一間 ゆふいん花由 ,距離由布院駅大約6分鐘車程,如果打的大約1600円......

酒店亦有 free shuttle bus 提供迎送服務~

車子將近到就已經見到有兩位職員響大門口企定定迎賓~

大門旁邊有個魚缸~

酒店 lobby,我地就係響度做 check in~


Welcome drink.....比較 surprise 係竟然無 welcome cake 

外面個景好開揚,可以望到由布岳~




搞掂 check in,職員問左我地房間嘅分配安排就預先幫我地送左d行李去房先.....負責跟我地嘅大叔識講英文,溝通無難度,帶我地去房間之前約略同我地介紹酒店設施,大浴場同露天風呂個 location 比較奇怪,響大門口右手面,即係要出左酒店先去得到~

之後就帶我地去揀浴衣,當然又係只限女性有得揀~



旅館嘅範圍好大,住客房間分佈晒成個山頭......

呢座 building 就係剛剛入口嘅地方,叫「ゆめの里棟」,頂樓係客房,中間落地長窗嗰層就係 lobby,要搭 lift 落地下通去食事處同其他客房....

沿路有指示每個區域方向,唔驚行錯路~

呢個區叫「花由棟」,本館二樓係客房,一樓係 souvenir shop 同食事處,本館旁邊係家族露天風呂同獨立屋「離れ」~
 


我地間房響最遠嘅區域,要行好長嘅路......
 
沿途景色都唔錯嫁

經過好多獨立屋


過埋呢條長廊就差不多到啦,不過夜晚成個山頭好少街燈,呢條長廊更係漆黑一片,夜媽媽行過都咪話唔驚



終於行到去我地間獨立屋啦

我地住嘅客室叫「清流」.....



拉開大門左面係一個小庭園.....


右面就係有得上鎖嘅木門



房間都幾大,落地長窗令全室好光亮






比較特別有 floor heater,朝早起身落地嗰下暖笠笠好舒服

日本必備加濕器~


有 DVD 機,可惜無帶 DVD.....今次有 d失策無事先 check 定酒店房間設施,原來入住嘅其中兩間溫泉旅館嘅客房都有 DVD 機,早知帶定d 韓劇比老媽子煲


送兩枝水

Welcome snack

Hehe, 有啤牌供應~~

衣櫥另有酒店 standard 浴衣,男士就係著呢d~

另外仲有一件披風,響剛才揀浴衣嘅地方揀埋顏色,男士只限深藍色,fleece 質地,好保暖,不過個外型好搞鬼.....

有圖教你點著件野,其實係一張氈加左幾粒鈕.....當夜晚我地成斑人披住呢件野響黑媽媽嘅小路逛時,我覺得我地好似霍格華茲嘅學生咁識得魔法,俾多枝掃把我地就可飛上天

外面有個小花園.....




可以遠眺由布岳風景~


Toilet 都好闊落.....

除左洗 pat pat 功能仲有搖控開合廁板~

不過最 happy 係附有獨立 sink 盤同 paper towels

梳妝台嘅設備都好齊全......

四條大毛巾同響溫泉酒店我個人最在意嘅細節 -->凳,俾個 like 佢!




唔知係咁啱定咁 kiu,發覺近兩年d溫泉酒店已經唔係咁多有呢 d 印有旅館 logo 嘅索繩袋供應,所以見到好開心

第一次有埋 facial mask! 係Q10美肌,好窩心 (Well, 其實係 C9 愛貪小便宜)

沐浴嘅地方有暖氣~


內風呂,都好闊落,絕無侷促感,掂!

當然最正係外面嘅 jacuzzi,可以展望遠方嘅由布岳



晚餐揀左6:00時段,已經係最後時段......夕食 plan 叫「豐後赤雞溶岩燒」,雖然我唔知豐後赤雞係咪當地名物






夕食嘅主打,豐後赤雞溶岩燒,肉質都幾滑嘅~





食飽當然就逛逛 souvenir shop 


高踭人字拖,好 elegant nei~

另一邊有免費咖啡奶茶供應~


休息一陣就去大浴場浸浸.....雖然自己房間有私家風呂,但我地嘅格言係「唔好蝕」一定要浸埋酒店所有溫泉


大浴場設施一般,男女湯各有內湯同露天風呂,仲有 jacuzzi (據講好似只係女湯有,其實唔敢肯定係咪位男士發雞盲)......雖然夜晚睇唔見外邊風景,不過從酒店 web site 都知道可以眺望由布岳,日間浸住浴欣賞應該都唔錯~

(Extracted from Hotel Web Site)

不過我地自己間房一樣有內湯、jacuzzi,亦可以望到由布岳,都係返房享受私家浴啦~

一邊泡湯一邊望住遠處點點燈火,夜空上仲有好多星星,好正

之後就食下午響超市買嘅士多啤利,配以 rose wine,係另外一間房個 plan 附送嫁,都 ok 幾好飲~

泡過湯飲飽食醉,響舒適闊落嘅大床瞓個好教先

第二朝由布岳清晨嘅景色~


當然又第一時間享受 jacuzzi


好寫意


內湯一樣浸得好開心~~

再坐低 hea 下曬下日光浴,sooooooo relax~~~

八點又去食早餐.....睇 menu 好似都有幾多野食,但其實唔算多......





食完出去 hea 下.....

嘆杯奶茶.....

再 shop 下 ing

有個 mini 朝市,售賣當地土產.....



他他條條話咁快咁就豪左一晚.....總括而言,呢間溫泉酒店環境同房間都好正,service 亦 ok,不過兩餐就只係一般,而且旅館範圍太大,如果扶老攜幼老人家要逛上好一大段路就真係唔太方便啦.....(忽然發現,原來平時同老爺兩個人去外地玩好多野都唔覺得有問題,但當同老媽子一齊去,你就會發現原來好多細節對一個老人家嚟講其實唔係想當然嫁~)

(...待續)












6 則留言:

  1. 哈哈 ~ 日遊一個接一個,你應該就快寫到思覺失調的了 :P

    回覆刪除
  2. 天氣幾好喎, 晚餐豐富, 酒店環境又咁好, 正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店環境真係幾好,不過範圍好大,由一點走去另一點都幾花時間,好彩天氣唔錯,整體上都幾滿意啦~~

      刪除
  3. 我諗我都要效發你的做法,我D日遊寫極都寫唔完。
    你呢間野我有衝動去試下,不過,又好似無咩時間係酒店又好似蝕左D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你而家唔係變左美女廚神唔寫遊記lu咩?
      咁你咪唔好shop咁耐早d去酒店囉,當你記得間酒店係咁貴好自然就會skip晒d行程早d去嘆個夠嫁啦!

      刪除