2014年3月14日星期五

2012年大阪四國好求其7日 - Moana Coast Hotel


Day 1 (嗚門)

上一回講到睇完嗚門漩渦,又參觀埋紀念館,個天氣仍然好差,落住狗屎都無乜 mood 逛,見都已經四點,於是就開車去今晚入住嘅酒店 Moana Coast Hotel~

呢間酒店個格局類似 resort 多一d,只有八間房,三種類型︰standard room, moana room & suite room, 我地當然揀最平嘅 standard room

好快搞掂 check in 可以上房,我地住 203 號房......



比較奇怪係無大梳化只有圓枱加四張凳,似飯廳多 d

小型 TV

有個細細嘅工作間 (無鏡所以應該唔係梳妝台)....不過我想講如果係工作間係咪應該加個蘇位俾人插 net book or charge 電用呢?

Pantry....比較特別係有個 microwave,如果早知就買定野返嚟叮叮夜宵啦~


Washroom 設備齊全~


除左電子磅甚至有 footspa!

有齊 shower.....

同 bathtub.....我鍾意黑白格仔磁磚 design~~

由樓梯上面影個全相先~

之前 book 房時睇佢個網頁明明記得 standard room 係有兩層,但見有條樓梯通去下一層,唔通 upgrade 三層房俾我地?? Hehe, 當然唔係啦,發夢無咁早,原來條樓梯一落到去就係門口,只係一個後門,出去係通去 function room~

底層無野睇,咁就去頂層睇下啦.....一上到去就見到毛巾架同室外用嘅拖鞋.....

因為頂層係私人陽台同大大嘅 jacuzzi



Jacuzzi 上面有竹棚架,落住雨浸浴都唔駛驚

旁邊另有 shower 可以先沖沖身~

浸完浴可以坐低欣賞一下嗚門海峽嘅風景,不過仍然落緊雨


同間房影晒相當然去浸浸浴 relax 一下先啦,不過呢個 jacuzzi 都幾大,放水都要等十五分鐘~


好可惜 d 凳全部濕晒,如果唔係坐響度 hea 應該幾爽,唯有寄望明早~


浸完 jacuzzi 響房休息一陣,六點半就去食 dinner....


餐廳名叫 Fish Bone~

我地紅白酒各要左一杯~


麵包好好食,唔夠可再要~

頭盤係 d 類似蝦乾,略為硬身左少少~

呢個 sashimi 都整得唔錯~

呢個咁正嘅拼盤當然係 yum yum yum~~

之後係意粉,我加左 500円改要鮑魚

老爺就加 1000 円要伊勢海老,好大隻呢

意粉唔係 main course,下面呢兩個先係......老爺要和牛

而我就要金目鯛.....

仲有兩片當地名物金時薯,真係幾甜嫁

呢餐好滿足,食完要捧住個肥肚腩走,不過幾飽最後都要食埋個 dessert 嫁,我要 chocolate mousse cake

老爺就要 apple pie~

唔少得飲返杯奶茶咖啡啦.....

隻杯仔好Q,最後 of course 要響 souvenir shop 帶套返屋企啦

都有好多野買嫁!!

又四周逛下先.....酒店設計採歐陸式,好簡潔舒服~


唔係自己讚自己,我真係一個好盡責嘅遊客,每次響酒店都一定會 shop 返 d 野走

返房 hea 左一陣就去浸下個私家 jacuzzi,再食下宵夜,之後就去教豬啦~

好體貼,話定俾住客知第二朝日出嘅時間

飲飽食醉,good night 

(...待續)




8 則留言:

  1. 你揀親o的酒店都好有特色,尤其個晚餐有龍蝦,相當唔錯 =P~
    illy 呢隻杯的牌子好似見過,係唔係香港都有的 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有嫁,illy其實係一個意大利咖啡機嘅牌子,不過我地呢d敗家精一向都唔理香港係咪有得賣啦,我地好講即興ga ma, haha~~

      刪除
  2. 好野, 如我所願有四國睇 :D
    老爺D口味同我一樣, 比我都會加龍蝦同點和牛 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都想要龍蝦同和牛嫁,不過又想樣樣野都想食,見佢想要咪讓佢自己試第二樣囉,我地呢d好賢良淑德嘛!

      刪除
  3. 黑白格仔磁磚好型喎...
    間房唔錯, 有私人Jacuzzi, 仲有footspa.....

    回覆刪除
    回覆
    1. ok嫁,個景夠開揚,第二朝一邊浸jacuzzi 一邊賞日出幾正~~

      刪除
  4. 又穿越時光隧道返去2012啊, 哈哈!!

    回覆刪除