2014年3月4日星期二

2014年新春九州好hea 6日 - 親和苑



今次旅程第二間入住嘅溫泉旅館係位於阿蘇內牧溫泉嘅親和苑,旅館無 free shuttle bus service,如果唔係自駕可以響阿蘇駅打的,大約1300円左右~

吸引我揀呢間旅館嘅原因係因為呢個燈籠.....


呢間親和苑係「日本秘湯守護會」成員,之前我地浸過同係入選秘湯嘅乳頭溫泉鶴之湯、新穗高溫泉槍見館覺得真係好正,所以今次都好期待


呢間旅館係家族經營,根據女主人講佢地四代同堂,一家大細都響旅館工作,最大年紀嘅婆婆已經八十多歲仍然好健壯,最細成員就係女主人嘅仔仔,佢仲抱出黎同我地玩.....女主人好 nice,識講英文,同我地企響門口閒扯左好耐~



之後女主人就帶我地去外邊介紹旅館其他設施......本館外面就係 carpark.....

旅館隔離係一間精神病患療養院......well, 可以樂觀地諗呢度空氣一定好清新先適合病人.....再差 d 嘅墓地我地都試過啦

旅館除左本館,仲有四間獨立屋「杜の隠れ家」......

我地住呢間叫「翡翠」~


玄關好闊落~


客廳係傳統嘅和式設計,好有一種古雅嘅感覺~

女主人為我地泡茶,仲有好好食嘅豆豆

最鍾意係有暖桌,坐響度食下和菓子飲杯綠茶 hea 下好 warm 好正~

雖然係古色古香嘅裝修,但一般設備先進齊全.....

除左 TV,仲有 DVD 機,最正當然係全館包括部屋全部 free wifi .....左下角個電話係打去家族風呂方便客人知道係咪有人使用中~


古典嘅燈

用一塊布就可以做成一個紙巾套,等我都學整下先

靠近窗有個小偏廳,小小嘅木桌木椅,好可愛.....

桌上仲有豆袋玩~

窗外可以望見園林景色~


窗台有可愛嘅小擺設~


衣櫃除左浴衣保暖外套襪子小毛巾毛氈外,仲有一個印有 Kumamon 嘅布袋,so cute,旅館送贈可以拎走嫁~~

Pantry.....既有古典型木 cupboard.....


亦有 Nespresso....

有五粒 capsules


另有睡房,兩張好舒適嘅床~

Toilet 好闊落.....

除左洗 pat pat 功能,仲有遙控開合廁板功能,連蓋板都可以 remote 同自動感應,勁過尋晚嗰間ゆふいん花由 ~

洗手盆梘液毛巾一應俱全,very good ar

連個垃圾桶都好古雅~

另一邊 washroom 就更闊落.....

基本設備齊全~

外面就係私家風呂......

好大......既然係入選日本秘湯守護會,泉水當然好正,浸完皮膚真係好滑溜

部屋無 bathtub,只係溫泉池旁邊有 shower......始終都係室外,冬天響度沖身都好係野


泡完湯就出去外面逛下.....

有個圖書館......

館內除左各種書,仲有 DVD,住客可以隨便揀選,無職員駐守亦唔駛登記,完全靠自律~

再過 d 係露天風呂.....

分男女湯,兩個都分別有更衣室,好乾淨,環境都一樣咁正~

兩個溫泉池都唔算十分大,但環境唔錯~


不過沖身地方都係露天~

露天風呂附近有個囲炉裏,泡完湯可以響度 hea 下,飲杯熱湯~



泡過湯舒舒服服去 dinner,食事處響本館.....


響獨立個室食,相比尋日嗰間,又勝一籌~


食物亦都精緻過尋日嗰間......開餐啦~~


梅酒,賣飛佛

七款前菜,款款都好好味

Sashimi 係鱒魚 (三文?) & 馬肉.....第一次食馬肉刺身 (掙扎左好耐) 同生牛肉刺身差不多,感覺好似爽口 d~

上面玉子豆腐,下面唔記得係乜...

章魚煮

鹽燒山女魚

炸河豚、野菜


肥後牛,yummy yummy!!

唔好以為係茶碗蒸蛋,其實係勁多料嘅湯

土鍋飯......

配自家醃製漬物,份量好多,我全部 KO 晒,超正

Dessert 有雪糕、燉蛋 & cheese cake.....oishii)))))

食飽飽就出去 hea 下,食事處外面有個 bar......


有 free coffee.....

我地房都有 Nespresso,所以都只係飲果汁.....右邊嘅赤紫蘇水幾好飲~

仲有波板糖任攞

周圍 hea 下影下相.....


迫媽咪玩下造型照



又 shop 下平

休息夠就去浸下家族風呂......

唔需要預約,去到如果係空室就可以鎖埋門慢慢浸~

基本用品齊晒~

仲有腳底按摩玩~

最正係沖身嘅地方響室內,如果太凍頂唔順大浴場或者自己部屋嗰個露天 shower,可以走嚟沖涼都得,而且沐浴用品係馬油,正!

溫泉池個 size 唔算好大但都 ok~

來個三熊泡湯樂先


泡完湯返到房一入門口就見到有個籃放左響玄關......

原來係夜宵,好窩心呀

攤抖下,之前響圖書館竟然見到有少林足球 DVD,仲係粵語配音,即刻借返嚟笑下~

一邊睇當然一邊沖返杯 Nespresso 嘆下.....

再食埋夜宵.....

臨瞓前再浸多次浴~

泡完湯發返個好夢

第二朝起身當然又再浸多次個私家風呂.....


浸完 d 皮膚真係好滑,滑溜程度拍得住十勝川美人湯,好正


朝食之前出去外面逛下,朝早空氣好清新.....

呢間就係我地住嗰間獨立屋.....唔記得關燈添

有好多菇菇呀~

朝食響返尋晚夕食個室.....


有牛奶供應~

獨立個室用餐,食都食得舒服自在 d


兩隻野駛唔駛咁 sweet 呢


好快趣姐姐仔已經將 d 野食放滿一大桌,好 like 呢個豐盛 look~~




嘩!呢兩片肉肥到呢


睇落好似唔係好多野,但食起嚟份量十分足夠,食埋個甜品要捧住個肚走!

返房 hea 一陣執埋 d 行李,再寫埋個住後感就 check out 啦......

總括而言,我地都十分滿意今次呢間旅館,無論食住浸都好正.....老媽子最初踏入旅館時覺得咁舊式一開始唔係咁鍾意,但到走時個 comment 已經 180度唔同晒,仲第一次見佢竟然自動走去浸浴,佢話浸完覺得平時痛嘅地方好似舒緩左小小所以樂意浸多幾次喎~~

睇下,連首相都嚟過喎.....that's why 呢間旅館可以入選秘湯守護會,唔係 "流" 嫁!!

(...待續)












8 則留言:

  1. 呢間好正喎,bookmark先,睇睇幾時可以去。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢間係今個trip 最滿意嘅一間旅館~
      師兄隨時都可以安排去啦~

      刪除
  2. 感覺上,做得「日本秘湯守護會」會員的溫泉旅館都不會差到哪裡的,我喜歡房間內的暖桌呀 ! 好似咁耐都冇o係其他 blog 度見過暖桌呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Really?? 呢d暖桌我地之前住過嘅乳頭溫泉妙乃湯、銀山溫泉古山閣嘅房都有喎,不過我都好鍾意嫁,坐響度塞對腳入去就唔想再走出嚟,尤其冬天好正呀~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 睇就好得意,難為影嗰個,即係我...之前朝早響由布院因為又係影佢地泡湯一個唔小心跌左部iphone落個池,好在只係失靈左大半日之後好番,不過我就down左好耐囉~

      刪除
  4. 請問阿蘇站容易找到的士嗎? 另外,由旅館回阿蘇站是否也是坐的士嗎,附近是否有的士站?

    另請問知否阿蘇站有locker放行李嗎? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 車站外就有的士等候,旅館比較偏僻,可以請旅館幫忙call 的士
      我無留意阿蘇站有無locker,不過日本d車站絕大部分都有,阿蘇站未至於好細,多數應該有吧~

      刪除