2014年7月21日星期一

2014年4月日本中部立山8日 - 下呂溫泉博物館


Day 2 (下呂溫泉)

食完飛驒牛午餐,我地就行過去附近嘅下呂溫泉博物館.....

日本真係乜野美術館、博物館都有,未去下呂之前我都唔知原來溫泉都可以整個博物館



雖然博物館入口處有位伯伯職員,但購買入場票係採用自助購票機~

入場費 400円,張票好靚呀! 可以做書籤......職員伯伯會問你邊度地方人士然後俾相關語言嘅說明冊子~

館內有好詳細嘅溫泉資料介紹......


少不免有好多模型.....呢座係溫泉塔~


下面呢兩個裝置幾得意,顯示溫泉水係點樣由地底湧出~



正當我地響度研究下面呢三個紀念蓋印有咩分別之際,職員伯伯走埋嚟教我地點樣玩,原來呢個紀念蓋印係分三個 steps,先用第一個 mould 掃紅色墨,然後用第二個 mould 掃藍色墨,最後一個 mould 就係掃黑色墨.....

大功告成! 下面呢張就係我同老爺嘅製成品,好靚呀!! 真正係又玩又拎,幾有趣嘅一個體驗~~


館內仲有好多溫泉相關物品~



逛到呢度原本我地都只係諗住望兩望就算,忽然職員伯伯又閃左出嚟同我地介紹呢個裝置.....原來呢個貌似我地嘅中藥百子櫃內有乾坤,真係差 d 走漏眼.....

每一行櫃分別介紹唔同性質嘅溫泉,簡介每種嘅功效,第二格係列出每種溫泉嘅所在地.....每一格都可以打開,入面有相關嘅照片同放左該種溫泉嘅物品~

我同老爺逐格睇晒,發覺原來我地去過嘅溫泉點唔係好多咋,真係要加把勁

最底一行放左相關嘅溫泉水~

逛完晒博物館,職員伯伯又走嚟提醒我地出面有個足湯記得去浸....真係唔該晒呀,足湯個環境都唔錯嫁~


呢個足湯係一個步行浴,浴池鋪滿晒石春,行上去勁痛呀!!......d水好熱嫁,行到中間位就超凍,之後又再變熱,要連續走三圈.....旁邊有英文指示,不過職員伯伯都又有走出嚟同我地講解.....真係好好 service


玩完步行湯就離開,經過門口職員伯伯又同我地打招呼,問我地之後去邊,又俾左張下呂足湯嘅 location plan 我地,真係好 nice 呀......呢個溫泉博物館都幾有趣,最初我地其實只係諗住個地點響食店附近就順路入嚟逛下,結果係比想像中有趣味性呢~~

博物館停車場旁邊都有一個足湯,下呂真係周圍都有湯,總有一個響附近,仲勁過 71~

望出去就係飛驒川~

下午本來預算仲有一個景點係附近嘅溫泉寺,不過要行173級樓梯上半山,望下錶已經三點幾,加上開始天陰陰,所以就決定 skip 左唔去早d去酒店 check in.....

(...待續)



11 則留言:

  1. 你因為個173級樓梯skip 左咋~~~~ =))

    回覆刪除
  2. 見到飛驒牛幾個字好想飛過去食...

    回覆刪除
  3. 我甚少去呢啲博物館,但下呂呢個的確幾特別及有趣,淨係去玩果三個紀念印都夠啦!不過好難想像到呢三個印可以變到下面幅圖囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個博物館幾ok嫁,嗰個紀念印真係幾好玩,不過當然仲要我d手勢技術好先得啦,haha~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 有時間可以去下呢個博物館啦,不過我驚小小肥羊會覺得無聊喎 :p

      刪除
  5. 上星期剛去過下呂溫泉博物館,跟你的待遇完全相同。館內只有我們一組遊客,那位伯伯非常熱心地介紹各種內容,一格格的溫泉資料櫃、三色紀念印、三輪冷熱交替足湯、以及最後離去時推薦的溫泉街散步路線。一直玩到關門,之後伯伯收工時亦跟我們打招呼,印象好深刻的一個景點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢真係好熱心,令人感覺好舒服,好多時即使參觀嘅景點未必真係咁有趣味,但遇著熱心嘅當地人同工作人員,真係會有好warm同深刻嘅感覺,所以呢個博物館雖然唔大亦唔係出名,但我地反而喜出望外,玩得好開心~

      刪除
  6. PiggyBread你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除