2017年10月20日星期五

2016年韓國首爾5日 - 戰利品篇


唉! 實在係太太太太太 lazy 啦,接近一年無 update,首爾都走完第二轉返嚟,哈哈.....呢篇泡菜國戰利品其實好耐之前已寫咗一大半,咁月頭剛又外遊完,距離下一個 trip 又有 d 時間,呢兩個月應該比較得閒,的起心肝完成埋佢啦~~

響 show off 我呢次嘅戰利品前都要補充返少少觀光部份先.....今個 trip 除咗第一篇嘅南怡島同小王子村,第二篇因為追蹤池晟 oppa 嘅足跡而去過嘅景點外,其實都仲有幾個地方到此一遊~

首先係東大門.....其實係因為想去現代百貨 outlet,不過反而響 outlet 無乜收穫,卻順道去咗附近嘅 DPP 東大門設計廣場......雖然只係響外圍影下相,已經覺得呢個 building 好大好型!!


「來自星星的你」落難後嘅千頌伊就係響呢個 DDP 內高處跳下時受傷啦~


周圍有好多大型金屬雕塑~




夜晚仲有夜光玫瑰花展,都幾靚嫁.....「她很漂亮」、「制作人」等都有響呢度取過景~




DDP 附近嘅 buildings 夜晚都著晒燈飾,氣氛唔錯,幾熱鬧~~



日間嘅 DPP 又有另一種 feel~


今次時間緊迫,日夜去兩次都只係過門不入,希望下次再去時可以入內參觀啦~





D 玫瑰花都係夜晚著晒燈後靚 D~~







再來就係今個 trip 參觀嘅兩個展覽館......係呀,我係好 K 形嫁,而家 D 人去首爾除咗睇 K pop concert,頂多都係去睇下亂打 show,但我就去咗睇 Van Gogh 同 teddy bears 呀,上咗年紀嘅阿豬媽係唔同 D 囉,哈哈~~ 

因為我好鍾意 bear bear,每次出外旅遊如果當地有 bear bear museum 基本上都會去逛逛,今次首爾市內呢個 Teddy Bear Museum 就響東大門附近,搭 subway 響東廟站 6 號出口一上地面就係 Museum 入口,超級方便~

入場費 KRW13000,如果去埋 Mirror Maze 都係 KRW14500.....雖然呢類鏡迷宮之前都已經玩過幾次,但一場去到,都只係加十皮野當然要玩埋啦~


似唔似 Do Min Chun C 個書房?



以往去過嘅幾個 bears museum 大多係將唔同種類嘅 bear bear 分門別類咁擺放,韓國呢個就分咗唔同主題嘅區域,好似古代宮廷、現代首爾市,好有趣~~




南山塔、同心鎖


無時間去梨花洞,睇下 bear bear 模型當去咗啦~


大長針

最 like 呢個 bear bear gallery......

好好笑,全部都係名畫!


好正,幾乎正過 Dali 嗰幅原畫囉!

金妍兒??


阿拉丁


吹蛇,哈哈~~


Bear 華洛世奇



除咗 bear bear museum,響東大門 hello apM 竟然見到有個 van gogh exhibition,我至愛嘅藝術家喎,當然要去朝下聖......


展覽並唔係真蹟,而係以音樂、影像等多媒體技術將作品呈現出嚟~

響超寬闊嘅屏幕前欣賞,感覺尤其震撼



呢 part 幾過癮,van gogh 間房......

in andy warhol style.....

in Mondrian style.....

草間彌生 style


走去朝聖嘅當然仲有明洞聖堂






OK! 最後就係今次嘅戰利品......去首爾 shopping 當然要買韓國 skin care products,比香港真係平好多......首先係超級貴嘅 amore pacific..... 

我響機場免稅店買,無其他客,唔駛響百貨公司同強國人迫,又唔駛睇 sales 黑面,機場 BA 超 nice,送咗好多 trial sets 俾我,呢 d 全部係送嘅~~

Next, History of Whoo 后......我之前係用開雪花秀,而家改用呢個品牌,個人覺得好 d......左手面嗰枝係鹿茸面膜,搽上面後好快就有溫熱嘅感覺,好正.....另外係美白系列.......

最鍾意美白津膏,即係類似平時嗰 d 重點美白筆,但呢個搽上手好有質感~

當然要掃埋兩款秘貼,買 special sets 抵 d,又可以試埋其他產品~

呢 D 係贈品

雖然而家已改用后同 Amore Pacific,但雪花秀嘅珍雪系列仍然覺得唔錯,所以都要入定一套~

當然唔少得皇牌潤燥精華 & 氣墊粉底啦~~

美白系列係幫細妹買~

贈品


It's Skin....幫細妹買一枝 neck essence 都有送一片蝸牛面膜~

SAEM....

其實我唔係好識呢個牌子,不過見明洞條條街都有分店,d 店員又好鬼 aggressive, 所以就買咗少少黃金蝸牛 products 試下~


Gold Snail Wrinkle Plumper,抗皺筆,我用響眼部位......

Gold Snail power ray,亦係抗皺用,附有一枝 led 紅光導入儀,我就專用響頸~

呢 d mask 係送嘅,有幾片係響街行過間 shop d 店員隨手俾,真係好慷慨.....不過早兩個月前去時已經無咁正,攞咗佢片野要入去 shop 巡個圈,唔買野我見 d 人都俾返片 mask 佢地~

呢個洗面膏亦係送嫁!

原價都要成舊水嫁!

送咁多野點用得晒呢?! (係,我唔會呃大話,呢 d 護膚品有好多依然原封不動,雖然早兩個月再去時又繼續買......)

Etude House,呢個牌子其實好似俾少女用啱 d,所以只係買少少....

贈品

Face Shop 嘅 character mask 好鬼 cute,同 hand cream 買嚟送俾朋友同事做手信最正~

贈品

C9 shopping 最開心有野送,來一張贈品大合照吧,happy happy!!

食物︰人蔘雞

雖然韓國好多食物香港而家都買得到,不過一場去到見到 d 野唔買硬係好唔自在,係咁意都買少少啦,而且價錢比香港平嘛~

首爾站 Lotte Mart 好大好好逛,除咗超市仲有各品牌化妝品專區,二樓係 uniqlo,旁邊仲有 一整棟 outlet,真係預半日逛都唔嫌多,又有得退稅,但要忍受任何角落任何時間都係強國同香港人囉 (不過好似呢間 Lotte Mart 就快 close,可惜!)


買柚子茶都有贈品送,D 阿豬媽好 nice~

係咁意都買咗兩款泡麵,其實我都唔知香港有無得賣......

見韓劇主角成日用呢 d 煲煮麵,又買個細 size 玩下,14cm,好輕身好方便,買咗佢之後每次煮一人份我已經將我個 16cm LC 打入冷宮

點都要買番兩枝呂,當時剛剛做完「Doctors」,朴信惠係代言,劇中慧靜就係用佢嚟洗佢把長髮.....重點係又有贈品~

小王子村紀念品

南怡島紀念品.....當然揀冬日戀歌 style

舊年去時見明洞、弘大一街都有賣呢隻毛毛兔吊飾,好可愛呀!! 不過各區價格不同,要格下價先好買 (買完返香港就見到網上呼籲叫人唔好買因為係用真兔毛.....really?? 幾十蚊一隻公仔會俾真兔毛你??)

話說近年 K pop 咁 hit,我個小姪女每次響食店或商場一聽到韓文歌就好 high,咁去到韓國當地當然都要走去 Music Korea 逛下,反正酒店附近就有一間......上到去一眼掃開無一位 artist 係識嘅,哈哈.....阿豬媽其實係想搵池晟 oppa 嘅 product,但池 oppa 又唔係歌手又唔係青春偶像,當然無乜佢 d 野賣,唯有搵 sales 幫手.....yeah,竟然仲有佢嗰套 kill me heal me DVD set! 雖然我已經有一套台版,而且價錢唔平,但都即買啦,鬼叫而家咁 like 佢嘛

好 happy 呀~~


我鐘意買手袋就係識我嘅人都知,去到韓國當然要買韓國品牌嘅包包....Hee, 仲有個髮圈送!


買呢條鍊係因為之前見黃正音響 kill me heal me 帶過覺得幾靚~

我份人真係好衰,貴又買平又買......朱二繩都係我嘅飛佛呀~~~

我唔鐘意買衫要講價,所以只係買咗幾件......

重點︰即使係街邊檔或小店鋪,除咗價錢平之外,大部份都係 made in korea! 唔似得去日本想搵價格相宜嘅一定係 made in china

好平,而且好 cute~~

機場免稅店免稅再九折,買啦!! 無謂等 Sogo thankful week 先同人迫嘛!

大合照.....去首爾 shopping 真係好 happy 呀!!!!

(完)































5 則留言:

  1. Hi,好耐冇見!八掛問問 amore Pacific 好用嗎? 之前試過后 覺得一般,面膜就真係好用

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello! 我朝早用后美白系列,夜晚就用AP,用咗大半年,覺得AP真係好用,我係敏感混合性皮膚,之前用雪花秀basic line都有d敏感,用咗AP後以前較油嘅部位好少出油,而乾嘅地方就改善咗,我覺得OK呀!不過eye cream就一般,眼袋無點改變~

      刪除
    2. 唔該哂!12月底會去一轉韓國,會買嚟試試先!好彩你
      同我講聲eye cream一般,我對眼勁乾,用過還幼,都係一
      般咋!

      刪除
    3. 去機場買啦,真係送勁多 trial sets 呀! 我早兩個月去時本來都諗住買套還幼試下,不過最終響機場太趕唔夠時間所以無買...眼紋眼袋呢個真係試過好多牌子但都無個係掂,你若有邊隻好用介紹下喎^.^

      刪除
    4. 還幼嗰條line 我用過面同眼嘅cream , 真係唔覺得有乜特別!
      不過我有朋友用緊就話好用!可能係我太老需要再勁啲嘅cream!哈哈
      眼我仲搵緊,魚子嗰隻牌子我都試過,又係一般般!你有好介紹麻煩再通知我!

      刪除