2010年9月20日星期一

2010年2月日本中部北陸9日 - 告別白川鄉


2月21日  (DAY 3 - PART 4)


 
 


離開民家園,沿であい橋行返去商店街.......


一街都係人.......


周圍都係合掌屋,影相影到手軟~


除左合掌造民家園,白川鄉仲有幾間開放俾人參觀嘅合掌屋,明善寺係其中一間.....時間有限,我地唔打算入去參觀,始終對寺廟嘅興趣唔係咁大,望過下門口呢個鐘樓門就當去過啦~~



好多人都話白川鄉已經變得過於商業化.......我真係唔明,大佬,本本旅遊書都講明係旅遊熱點,諗都諗得到會商業化啦........商業化幾好吖,對於我地呢D庸俗嘅遊客黎講就啱晒口味啦,到訪嗰幾個鐘啫,想點呀? 有大自然嘅雪景、有唔算太貴入場費嘅展覽館、有做你生意嘅土產店同食店......仲有仲有,我最enjoy嘅一part,久不久就有同聲同氣嘅遊人響你附近扮專業攝影師......唔駛睇,齋聽都覺得型!! (唔知由幾時開始,而家D香港人個個都手揸牛龜咁大部嘅相機,D鏡頭長到阿媽都嫌阻訂.....我地兩兜友只係拎住兩部隨時收得埋落衫袋嘅DC仔響旁邊不斷滴汗ing

)......唔好誤會,我地真係鍾意咁樣嘅旅遊模式嫁,所謂人生百態,響你身邊擦身而過嘅人都係一幅風景......D人成日話要識感恩,我有嫁,基本上呢度有齊一個旅遊區域所應有嘅設施.......你可以又鬧我係朽木不可雕
,但老老實實,大家唔係真係諗住純粹只去望一下所謂嘅文化遺產掛........如果該處景點D人同舖都唔多個有咩意思先,開講話獨樂樂不如眾樂樂嘛,熱熱鬧鬧咁就消磨左半天,我覺得不知幾寫意.........


 


吹完水,繼續睇下合掌屋.........




點解我地D坑渠蓋唔好似人地咁攪下花樣呢? 行步路都多一D趣味嘛,不過如果政府又係整D N年前嘅漁港船家,咁就 no, thanks 啦~~


個屋頂D雪厚到好攪笑......




行到咁上下,係時候shopping一下先.........



行得攰可以坐下.......


好古舊嘅兒時玩具~


街頭小食店,正!!


有圖片,仲有埋計算機,哥哥仔連一句野都唔駛講~~


呢個煙煙韌韌,只係70円......


飛驒牛串,400円,好好味呀!!


一路食一路逛街,諗起呢個時候香港一眾親友響度返緊工做到成隻狗咁,真係忍唔住笑左出黎......



呢棵樹俾人斬淨半截,攪咩呢?


行到咁上下就到長瀨家,本來原先我地打算去和田家,不過既然黎到是但就入呢間啦,反正對於我地黎講D乜乜家都係咁上下啫........




入場費300円


每年四月白川鄉D村民就會一齊走上屋脊,合力將D舊茅草除去,重新換上新草.....望住呢D資料圖片,可以幻想當時嗰種虛憾場景,TVB成日話咩眾志成城為公益,真係九唔搭八

,所謂眾志成城用響呢度仲貼切~~



為左影呢個炕爐老爺攪左好耐,因為D日本遊客響度對住個爐左睇右睇chat極都唔願走.......我只能夠話D日本人真係好有heart黎睇佢地D文物,唔同我地只係想影張相.......呢個唔係外地唔外地遊客嘅問題,你試下走去故宮,睇下有幾多華人真係企響一件古物前細心研究欣賞........


嗱,我都話啦,唔理係咩,我只係想影返張相.........


無處不在嘅飛驒寶寶~~


長瀨家樓高五層,開放嘅一樓展示祝祭、醫療用具,三至五樓就係陳列生活用具同養蠶等農耕工具........





講真,對D農具無咩興趣 (古時D人,日本又好,中國又好,歐洲都好,D農具睇怕都係咁上下啫,響我地呢D lay-man 眼中有幾大分別??)......都話咯,俾左入場費,我只係想影返D相.........



我地比較有興趣嘅係合掌屋嘅結構........


你諗下,整座合掌屋一根釘或鏍絲都無,全靠木樁、禾草等結紮鑲嵌而成都可以咁堅固......真係唔到我唔諗,點解內地嗰D豆腐渣房屋同學校咁易就倒塌,話晒都有小小鋼筋水泥喎........(我知,有人會話邊有豆腐渣工程!! 咪響度危言聳聽......OK,你話無就無,你鍾意點講都得添!!

)



叫你爬上去最高點望返落黎你都未必夠膽,仲話要結繩......





望落樓下都有D驚........


參觀完長瀨家,繼續街頭漫步.......下面呢間屋仔好得意,原來係神田家.......sorry, 唔入lu,今朝參觀過民家園同長瀨家,咩都睇夠啦~~


望下錶,將近十二點,係時候返歸~


沿小路兜返去駐車場大街.......



白川鄉觀光案內所



又係shopping time!!!


響呢間檔仔,老爺終於搵到佢老人家一直念念不忘嘅超級掌門人專用嘅按摩腳板,亦係我地響白川鄉買嘅最後一份紀念品~~



 


下午我地打算先去飛驒大鐘乳泂,估計要一個多鐘車程,所以就決定響白川鄉解決我地嘅午餐,實行黎一個白川鄉最後的午餐~~



求其響駐車場附近搵左間食店.......


十二點都好多人喎~





唔該自己斟茶~


有圖片,基本上都係定食........


我要左個岩魚鹽燒定食........





老爺嘅蕎麥麵定食~~


食飽飽老爺去俾錢,我就做返份內事,去souvenir corner 觀摩一下........


攪掂晒去攞車,架車泊左一朝都係500円~~


Bye-bye!! 白川鄉~~



告別白川鄉,我地向住奧飛驒進發........黑仔事件又黎嘞!!


(待續

)



11 則留言:

  1. 唉也!我真係師奶仔唔識世界囉  乜買牛咁大部DSLR唔係連技術一齊買番咩?  我成日先到廿零歲o靚仔住部三萬幾大機,對住個垃圾筒狂影,仲以為佢好pro  原來勁唔係佢,係張memory咭至真  不過如果要買菲林,就冇咁多pro人架喇  ... 你用DC都影到好,先叫功力嘛
    [版主回覆09/26/2010 22:34:00]我成日先到廿零歲o靚仔住部三萬幾大機,對住個垃圾筒狂影 ->笑死左

    回覆刪除
  2. 對我嚟講妳以經好勁 我直情到此一遊就算啦 旅行我最少要瞓到9點先起身 無時間行咪算囉
    [版主回覆09/26/2010 22:30:00]你呢D咪叫識享受囉.....我個人太貪,次次去旅行都趕頭趕命咁,要我瞓到九點先起身我會覺得好對唔住自己嫁

    回覆刪除
  3. 妳真係好切合一個遊客0既心態(我係讚妳0架 ),其實去旅行我都係本住『自我感覺良好』,只要唔好騷擾到人都ok啦 。
    其實老爺部"女友一號"都唔渣得過啲"大牛龜",都係果句『自我感覺良好』最重要。
    [版主回覆09/26/2010 22:28:00]其實嗰部女友一號我老爺係買俾我用嫁,不過我唔鍾意成日拎住咁大部野,而且我都無心機學點用,所以最後都係佢用.....佢條友就真係成日都想買幾皮野嗰D機嘞,不過無錢唔駛諗囉

    回覆刪除
  4. 諗起呢個時候香港一眾親友響度返緊工做到成隻狗咁,真係忍唔住笑左出黎  <<你呢句說話好鬼乞人憎
    其實我覺得啲展覽館都大同小異, 又唔知日本文化, 都幾悶, 不過去到就當到此一遊啦  我老公都係用牛龜咁大部機架, 就係技術唔夠先要機搭夠law, 而家香港人個個都興咁, 你就睇化啲啦, 成日咁寸一陣又比人擺上枱鬧架啦  
    [版主回覆09/26/2010 22:18:00]吓,都唔係好寸啫,我已經好收歛 lu 喎  
    我都係講事實啫,而家真係一街D人個個都揸住D大機,我又無話佢地個個都係扮野,只不過我唔明D人幾時個個都忽然變得咁pro咁解啫~
     

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆09/26/2010 22:11:00]多謝~祝返你黎緊十一國慶快樂啦

    回覆刪除
  6. 中秋節快樂
    [版主回覆09/26/2010 22:10:00]多謝~祝返你黎緊十一國慶快樂啦

    回覆刪除
  7. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年9月22日 下午2:02


    中秋節快樂 , 一家團圓
    豆豆
    [版主回覆09/26/2010 22:10:00]多謝~祝返你地一家四口黎緊十一國慶快樂啦

    回覆刪除
  8. 中秋節快樂
    [版主回覆09/26/2010 22:10:00]多謝~祝返你黎緊十一國慶快樂啦

    回覆刪除
  9. piggybread :          我都好忌拎住部大機影相 ,    細細部機架 , 最緊要快靚正 . 
    又有黑仔野 , 唔好掛 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆09/26/2010 22:10:00]係呀,如果好似你咁勇一邊單手揸車一邊仲攞部大機影,隨時炒車都有之

    回覆刪除

  10. 中秋節快樂!!!
    [版主回覆09/26/2010 22:07:00]多謝~祝返你黎緊十一國慶快樂啦

    回覆刪除
  11. 我個日勁唔夠時間Shopping呀!!!  
    [版主回覆09/26/2010 22:05:00]乜咁慘呀

    回覆刪除