2010年9月12日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 白川鄉‧合掌造民家園


2月21日  (DAY 3 - PART 3)


 
 


走過であい橋,又係另一番風景.......橋嘅另一邊,除左合掌造民家園同一D美術展館外,仲有往來金沢同高山嘅巴士總.站、觀光案內所、同大型駐車場,所以周圍都見到一團又一團嘅遊客~~


巴士站旁邊仲有食店同土產店!! 不過而家忍忍手先,等參觀完民家園出黎先慢慢shop!!




由巴士總站到合掌造民家園唔駛兩分鐘.......


合掌造民家園係一個野外博物館,其實即係類似嗰D民俗文化村之類,係將原本散落響白川鄉各地已經廢村嘅合掌形建築民家,遷移到荻町,重組而成一個合掌屋村落俾人參觀~~


園入面一共有25座合掌屋,當中9座被列為縣級重要文化遺產~


鋪晒白雪嘅合掌屋真係好得~~




先去受付‧案內所買入園票........



大人500円~



順手蓋蓋章.....


點解blog友紅米奇D蓋章硬係可以咁清楚,我嗰D出盡吃奶力都總係朦查查嫁?!


 
 

呢個民家園話大唔算好大,但都唔算細,主屋都有四間,要行晒都好花時間,所以我地都只係打算求其逛幾間合掌屋叫做有個交代咁啦~~


沿路都有指示方向.......


首先去睇下資料館先.........


有個展示N年前合掌造集落嘅模型........


有TV介紹以前D人點樣響合掌村生活.......


好快速睇完......呢D資料館真係到此一遊算.......我都係鍾意睇外面D雪景多D~~


有間水車小屋~~


去參觀下D民居先........


以前D人住嘅地方咁大但又無咩擺,真嘥料.......我地D屋咁細但就鬼死咁多身外物......



可以想像一家人坐響度食暖鍋.......




睇完民居又去睇下以前D人嘅農具~





樓上通常用黎養蠶.......




二樓合掌屋頂嘅內隴原來就係咁樣.......



有間茶屋,可以順手去方便下........




呢間小屋入面有個好精緻嘅合掌屋模型......


詳細顯示合掌屋嘅結構........


老爺一向對D模型好有興趣.......佢老人家對住呢座野前前後後攪左好耐,我響旁邊望左一陣就開始悶到抽筋.......




不過呢座屋仔又真係做得幾仔細嘅......見係老爺嘅心頭好,放多兩張相響度等佢回味下啦~~



 


白川鄉因為響深山入面,冬天雪量勁多,積雪有成三、四米深,所以以前D村民就造左呢D好似兩手合什咁嘅屋脊,個傾斜度響40至60度之間,咁樣嘅設計就既能承受積雪嘅壓力,又能防雨水浸,同埋仲有擋風嘅功能~~



鋪響屋脊嘅茅草好厚,據講咁樣夏天嘅熱氣同冬天嘅寒風就無咁易透入去室內,冬溫夏涼,好正咁話喎~



既然老爺仲有排攪,咁我就響附近自己逛下啦~


趁呢個時候整返D造型照先........







有個日本仔好得得意咁響我身邊走黎走去,忍唔住偷影佢.......


老爺終於攪掂,望下錶已經十點半,唔覺唔覺已經逛左一粒鐘,係時候離開.....走之前當然去做最緊要嘅野 --> SHOPPING!!



呢D朴葉味噌除左有混左DD牛肉嘅味噌,仲有兩塊朴葉送.......當然唔會放過!!



有邊位會買頂呢種帽返屋企呢??



Shopping完好滿足咁就離開民家園........


呢個時候老爺問係咪離開白川鄉......離開?? NO WAY!! 我D shopping mood 一發不可收拾,過左であい橋當然繼續逛埋條商店街,一於唔好俾佢停繼續shop shop shop!!!


(待續 )


7 則留言:

  1. 我同你一樣, 觀光果D資料館可能快快行個圈, 到此一遊, 個心飛咗去D舖頭, 希望買到多D紀念品 , 想問下尾2果張相隻寶寶幾大隻呀? 遇著蓋印無咩ink要好大力圓形打圈壓落去, 效果會好DD掛, 我唔夠力印唔好就叫M君出馬, 男人點都有力過我地
    [版主回覆09/18/2010 10:48:00]都好大隻嫁,有成14、15寸,你唔係打算整隻返HK掛? 揸住佢真係邊度都唔駛去.....我都係叫老爺蓋嫁.....我諗M君D指壓功勁D

    回覆刪除
  2. 嘿, 以我既經驗係除咗 "要好大力圓形打圈壓落去 . . . . " 仲要最好多D紙墊底, 會比直接放一張紙在桌上印效果好好多  
    [版主回覆09/18/2010 10:49:00]唔該晒喎,咁我下次試下先

    回覆刪除
  3. 想印得清叫老爺出手啦,學小肥話齋墊啲0野係底效果都唔錯 !
    [版主回覆09/18/2010 10:51:00]我係叫佢蓋嫁,不過我諗你D指壓功勁過佢囉

    回覆刪除
  4. 鋪滿厚雪既合掌村好靚呀........
    等冬天時都要再嚟多一次 !
    [版主回覆09/18/2010 10:52:00]去啦去啦,有雪個view真係靚好多!!

    回覆刪除
  5. 我冇時間去民家園呀,而家先知入面有個印  我都係叫另一半出手先印到架咋,因為 o的印已經又舊又冇晒色喇  見到 o的鋪頭心癢癢好想去 shopping 呀 !
    [版主回覆09/18/2010 10:56:00]其實講真呢D民俗村個個都係大同小異,唔夠時間梗係情願去shopping啦,shopping絕對係我地去旅行嘅第一大任務喎

    回覆刪除

  6. 點解我去個時無發現, 以我呢D師奶仔性格一定買佢三五七包返來...失策!! 我系白川鄉買左好多野, 每一間店都有甩腳毛, 佢計無邊個好似我停咁長時間
    [版主回覆09/18/2010 10:58:00]咁失策,唔似你喎,我以為即使D野食封哂口你個食神鼻都會嗅得出添

    回覆刪除
  7. piggybread :          好有特式喎 , 500Yen值得一睇 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆09/26/2010 22:36:00]都OK嫁,有機會去開都值得去睇下~

    回覆刪除