2010年9月5日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 白川鄉最美的一隅


2月21日  (DAY 3 - PART 2)



離開大田屋,我地正式開始第三日嘅行程.......


 
 


原本今日計劃嘅行程應該係離開白川鄉去飛驒大鐘乳洞,下午經平湯睇下個平湯大潼再去新穗高,但尋日因為俾個屎GPS老點嘥左一奏時間,一場黎到無理由連白川鄉條街都未行過就走左去,所以我地決定改改行程,打算朝早先去逛逛白川鄉,中午至去飛驒鐘乳洞,而平湯大潼就只有放棄唔去囉~~


 


由大田屋去商店街一帶好近,一兩分鐘車程就到......朝早好清靜!!


先搵個地方泊車.......


呢個荻町駐車場都幾大,日泊500円~


呢一條街就係穿越成個荻町合掌造集落嘅主要街道,車路兩邊有好多土產店同埋一D合掌屋展館,而大部份嘅民宿都係集中響呢度附近嫁~~



未夠九點,D店舖都未開,我地就周圍逛下影下相.......沿路有好多合掌屋呀!!


披上白雪嘅合掌村好靚呀!!




呢個小型合掌屋好cutie~~


D店舖幾時開呢? 我好想入去洗劫一翻呀!!




開舖未呀? 我D shopping mood準備就緒啦.......



呢間幸工門係民宿,網友嘅評價都唔錯,之前訂房時都有考慮過,可以上佢嘅網頁download預約表格經fax做reservation,不過因為覺得佢嘅地點比較近商店街驚會嘈所以最後都係揀大田屋~~



行行下就見到であい橋嘅指示.......呢條橋係主要景點黎嫁,整個白川鄉分東西兩邊,一邊係佈滿合掌屋、民宿同店舖嘅荻町,另一邊係合掌造民家園同博物館,兩邊被一條莊川分隔,であい橋就係由荻町通向民家園嘅主要通道~~



一去到であい橋就被四周嘅風景吸引

......忍唔住嘩一聲叫左出黎,真係好靚呀!!!



個人覺得成個白川鄉最優美嘅風景就係であい橋,橫掃過去四面八方嘅景色都靚到不得了~~




 


D白雪好似糖霜咁,將白川鄉一草一木、一天一地都變成左白色嘅童話世界........



呢條就係荻町隧道,呢個trip我地前前後後行左唔知幾多次,對佢真係又愛又恨......


我最鍾意好似鋪左綿花嘅雪地~





大家快D走出黎影靚靚造型照啦~~



今朝嘅陽光實在太正,晒到眼仔都睜唔開......


整返張背光先......好似有D聖光照住個熊頭.....聖熊呀!!



好型......呢D叫迎風而立.......


不過紫bear好似仲未瞓醒咁......wake up))))))


 


天氣好,D相影出黎嘅效果真係好正,黎左日本三日終於見到藍天,希望晴天可以一路keep住落去啦...... (奢望 -.-)


連D樹都靚D

........


條莊川鋪左一層厚厚嘅白雪......好想跳落去打筋斗......


清晨嘅陽光洒落河邊一帶樹木,耳畔不時傳來陣陣嘅風聲同流水聲,氣氛一絕!!


咁靚嘅風景,真係唔想離開.......


 

呢條であい橋遠睇好似一條吊橋,其實係水泥橋,不過企響上面,有人行過都會感受到輕微震動~



橋另一邊嘅風景都好靚........



 

 
 

遊客開始多.......



過左橋遠遠就見到合掌造民家園,呢個係白川鄉出名嘅景點,園入面展示左九座過百年歷史嘅合掌造民居,就響巴士總站旁邊~~


一場黎到白川鄉,我地當然要走去逛逛.......



(待續

)


Photobucket


 


 


11 則留言:


  1. 嘩 ~ 嘩 ~ 嘩 ~ ! 咁既景色相信只有在白川鄉住一晚,第二朝的清晨才能看得到
    [版主回覆09/18/2010 11:12:00]係呀,好彩第二朝去咋 .....不過呢D view真係好講彩數,天氣唔好就真係差好遠~

    回覆刪除
  2. 平湯大滝 好呀,我最鍾意睇 大滝 0架啦 !
    妳想shopping好易啫,走去同呀"閃"講而家老笠,快啲賣晒啲飛彈寶寶比我 。
    [版主回覆09/18/2010 11:13:00]我最鍾意睇 大滝 0架啦  <-- 你呢句野係咪有咩玄機嫁

    回覆刪除
  3. 終於都有籃天啦 希望跟住嗰幾日天天天晴啦
    [版主回覆09/18/2010 11:16:00]Hehe,波子兄呢排係咪睇得黎耀祥同毛舜均多呢

    回覆刪除
  4. 景色真係好靚! 兩隻熊仔的造型照好有詩意呀
    [版主回覆09/18/2010 11:20:00]係呀,好似有聖靈降臨響佢地身上咁呀....佢地返到黎屋企對其他bear bear不知幾囂-ti 呀

    回覆刪除
  5. 嘩, 真係好靚 . . . .  好靚   不過, 都好搞笑 " 未夠九點,D店舖都未開 . . . " 就已經一街都係 "龍"友  
    [版主回覆09/18/2010 11:23:00]難得好天嘛,D人梗係趁機笠齊架撐出動啦,一晏D就多人好阻訂嫁嘞

    回覆刪除
  6. 喂! 乜咁快紫bear肥咗架, 你見唔見呀, 佢有肚腩呀
    風景真不錯, 啱晒我地呢d心靈靜潔的人 , 咁大約d shop幾點開呢?
    [版主回覆09/18/2010 11:38:00] 啱晒我地呢d心靈靜潔的人  <--點解今次你地兩公婆講D野咁玄嘅
    咁食法我都有肚腩啦,我掩飾得好你唔見啫 ,不過你唔見我塊面圓圓成個包咁咩??  下次都係幫隻bear整件衫仔摭摭先~
    我地行完民家園出黎10:30 D舖已經開左,我諗十點開掛~

    回覆刪除
  7. 個朝早, 我去到條橋, 同你一樣咁開心, 景色真係勁靚呀!!
    可惜我地好趕, 有好多地方同土產店都無行到呀! 不過一早無乜遊人感覺正D!
    [版主回覆09/18/2010 11:42:00]係呀,後來晏左一車車團黎到,成個地方都無咁祥和 ....無行土產店!! 咁係真係好嘥料呀

    回覆刪除
  8. 朝早嘅白川鄉似乎都好多遊客 ~~~
    [版主回覆09/18/2010 11:43:00]基本上由朝到晚都咁多遊客,不過或者係因為點燈日啦~

    回覆刪除
  9. piggybread :          依家日日熱到爆 , 幾個月後 "北海道" 又落雪 . 
    Bye Bye !
    P.S : 不過D日元真係升得好高呀 . 
    [版主回覆09/18/2010 11:44:00]你就只係掛住北海道,不過我體諒你,因為我都係咁

    回覆刪除
  10. 要明0既始終都會明,自己領悟0下啦 ,講得白我驚妳打我(或者叫我老婆打我 )。

    回覆刪除
  11. 雪地景點好正,真想到此一遊....

    回覆刪除