2011年3月10日星期四

2011年2月北海道道東道北12日 - 買咩買到行李超晒重罰左幾萬円??

 


講左咁耐,係時候講到重點啦........就係我今次嘅戰利品呀!!


今次響Agnes B無買手袋,但買左隻錶,selling point係solar喎~~


仲有gift送呀,真開心!!


電話繩.....因為而家用緊嘅 iphone無得掛野,所以唔係買好多.......先黎靚靚嘅bear bear電話繩........


Hello Kitty系列........


其他垃垃雜雜嘅款~~


響阿寒湖買嘅木製精品


雖然老爺話唔知我買黎做咩,但山長水遠去到阿寒湖都唔買D綠澡球紀念品,我真係過唔到自己......


響小樽買嘅Hello Kitty 福袋.......


2000円嘅福袋據稱有成萬円嘅精品,有把摭.....


有個tote bag,tote bag入面仲有個袋仔嫁~


旅行用嘅化妝雜物袋、紙巾袋


note book、電話繩 etc.....


仲有個Kitty公仔,係同某明星crossover product


iphone accessories.....最左面嗰個case好正,可以掛電話繩......


早知唔駛咁忍手,買多D電話繩啦!!


響Tomamu入面一間叫Ninguru買嘅樂器,其實我地只係未夠鐘順路入去參觀下,但個sales好有心機同我地講解個樂器係點用,呢間店其實係類似D workshop,prodvide course俾小朋友畫圖、做手工藝.....黎渡假將D小朋友放低響度自己去梳乎都唔錯


Hello Kitty product




左邊嗰把摭好鬼kawaii,打開看似平平無奇,但濕左水會show好多Kitty出黎嫁,所以成2100円都忍唔住要買!!


呢個好搶手,個個掙住要!!


今次買左呢款Kitty袋


立體bear bear post card、通花書籤


響小樽買嘅音樂盒,據講蘋果代表愛情......響愛中 merry go around.....


每次去小樽我地都好想買套酒器,次次都唔捨得,今次終於買得成......


我至愛嘅紫色!!


個花係兔年special promotion


最特別在於響個圓圈望過去另一面可以將個兔仔望得好清楚嫁~~



小樽買嘅香薰座



送俾小姪女嘅toys....真係估佢唔到,佢最鍾意嘅竟然係會發聲嗰條蕉,簡直係愛不釋手......


買左幾件衫......


呢套響outlet買嘅pajamas最扺,原價1500円,減價後1000円,outlet再做final sale,而家只需850円~~


響知床斜里等車時買嘅毛毛boot,三千幾円,超正

,響滑溜溜嘅冰地上都唔跣嫁!!


要係呢種鞋底先得嫁!!


今次買左兩本雜誌.......


新鮮出爐Anna Sui Collection,1200円


老爺好不以為然,佢話好姣.....但佢無理由唔知我一向姣底喎.....


最正係有埋個logo吊飾!!


另外呢個係Tommy Hilfiger collection,不過個袋其實無想像中咁大......


旅遊書.....唔,係咪好熟口熟面呢? 老爺見我揀呢三本當堂突左眼,但其實揀呢三本都係有根有據嫁......第一本知床,雖然今次去左,咁夏天未去過嘛,知床五湖據講好靚嫁......中間嗰本,箱根去過但伊豆未去過喎......至於北海道,呢個地方,百去不厭啦,買多本旁身唔過份啫!!


溫泉粉,做手信至正~


買左D馬油shampoo & conditioner,響酒店用過覺得好滑......


呢幾件就係響機上shop嘅.....右上角嗰個estee lauder re-nutriv traveler pack 最抵.....


一套四件skincare product加一個化妝袋只需$840,響新千歲見要成13,400円,好開心!!


買左兩對鞋釘,不過而家有對毛毛boot,都應該唔駛點用.....


我最鍾意響outlet買嘅Coach!! 不過而家Coach D標價都好鬼過份,所以只係集中睇 at least有50% off 嗰D......


呢個係買黎旅行用,而家用緊嗰個太細唔夠裝.......買呢個時老爺俾我吹到睥一聲,佢話睇唔出同而家用緊嗰個有咩分別......唔係掛,梗係有分別啦,兩個嘅size爭咁遠........


See?!


老爺響Gallaway買 T shirt,加1000円買左呢個特別版bear bear俾我,我鍾意佢個樣夠鈍,十足老爺咁~~


響Comme Ca買嘅......


每次都要響小樽浪漫屋買返條手鍊~~


3月14日係日本 White Day,周圍都做 promotion,呢兩個Celine gift pack 好fancy,1050円,無理由唔買~~


食物.....我覺得今次真係買得小,最主要係響機場無入貨......都好,留返D彈藥next time......




買左兩枝酒....


呢個名叫雪之天使,個名好聽,個樽又靚!!


以下係買野贈送嫁......有禮物收最開心,中間嗰張sticker係做退稅時送嘅,退稅都有野送,你話我點可能唔鍾意去日本!!


最後黎個大合照......次次返黎最開心就係整呢張戰利品大晒欄~~


Remark︰
因為有人問過,所以要整個備註.......係呀,以上所有嘅野係一人份,即係全部都係我個人嘅戰利品,當然有D係送俾人嘅手信啦,但老爺自己嗰D係無響度.......今次實在太多野,擺到好攰又唔夠位,前面嗰D係求其放埋一堆算,響100円shop買嗰D都無位擺......張梳化咁細,睇黎都係時候要換個張下次先夠放......哈哈!!!!!


同場加映,本次旅行順手牽羊之物︰



以上並非全部,因為有D唔方便post出黎.....



 


 


 


15 則留言:

  1. 冬天衫多,好易Overload嫁~~~
    "順手牽羊"好搞笑 ~~~
    [版主回覆03/12/2011 11:46:00]其實我地都唔算好多衫,應該係貪埋貪埋d "順手牽羊" 出事

    回覆刪除
  2. 嘩)))) 你啲"順手牽羊" 真係好誇張呀!!! 佩服, 佩服 好奇一問: 啲摺梳你會用架咩?
    [版主回覆03/12/2011 11:48:00]你真係唔明我地呢d愛貪小便宜嘅女人仔心態,"順手牽羊" 嘅point係貪,唔係會唔會用 or 啱唔啱用

    回覆刪除
  3. piggybread :             Wow ~ 簡直恐怖 , 呢種境界 , 相信我永遠都難達呀 .      
    (超勁 ~ 開鋪頭都得呀)
    Bye Bye !
    [版主回覆03/12/2011 11:55:00]呢種境界千萬唔好學,我呢d人係癲嫁,買埋買埋一堆二堆野,絕大部份響屋企咪又係得個擺字,d錢留返下次去玩好過,我其實好羨慕嗰d一個喼去一個喼返嘅人,覺得好灑脫,不過我仲未係時候囉...

    回覆刪除
  4. 羡慕加驚嚇中.......... 不過, 啲戰利品好靚呀! 一定買得好開心啦!
    [版主回覆03/12/2011 11:58:00]買嘅時候好開心,行李超磅就好肉赤囉,但我永不言悔嫁,因為都叫開心過嘛

    回覆刪除
  5. 另外, 實不相瞞, 我都係 "順手牽羊" 一族!  
    [版主回覆03/12/2011 11:58:00](((握手)))

    回覆刪除
  6. 嘩, 嘩, 嘩, 好多都想要, e.g. 毛毛boot, pajamas, hello kitty 公仔, hello kitty 摭, 多到講唔哂,   我每次去北海道都會買一隻冬天版的hello kitty, 初頭買大隻, 去多幾次之後買細隻, 因實在太多公仔冇位放, 2010 版的kitty都唔錯, 唔知夏天去仲有冇得賣...仲有, 我同Ming 一樣, 都係 "順手牽羊" 一族....
    [版主回覆03/12/2011 12:04:00]哦,咁即係你夏天又會去北海道啦,恭喜恭喜 ...Kitty公仔真係長買長有,次次去都有新款,不過今次想搵Kitty扮Sesame Street公仔,搵左好耐都無,只係響小樽見過有d細size咋~

    回覆刪除
  7. 電話繩.....因為而家用緊嘅 iphone無得掛野,所以唔係買好多.......先黎靚靚嘅bear bear電話繩 ........
    嘩! 咁都唔算多, 點樣先算多 . 你啲購物力真係好驚人, 好恐怖 . 你老公對你真好, 我買多隻 hand cream 佢都要出聲, 我真係封你做我偶像
    [版主回覆03/12/2011 12:08:00]佢有嘗試阻止我嫁,不過佢而家都精,唔會講多過三句,因為如果佢阻止左我買d真係好想買嘅,返黎我仲係念念不忘佢會好大鑊

    回覆刪除
  8. 重有, 我都係順手牽羊一族  以前唔敢攞咁多, 而家連毛巾都唔放過, 好想知你重有邊啲唔方便post比大家睇
    [版主回覆03/12/2011 12:09:00]毛巾就碎料啦,我而家愈攞愈高層次嫁

    回覆刪除
  9.  五體投地 . . . 真系 . . . $$$$$ Hey Big Spender . . .人生需要享受, 洗錢要講派頭 . . . 今年, 真系暫時你領先 . . .  難怪會overload 咁多. . .
    [版主回覆03/12/2011 12:11:00]其實真係唔算shop好多,應該係貪埋貪埋嗰d累事

    回覆刪除
  10. 勁 ! 封妳做偶像、我的( shopping ) 奮鬥目標
    超喜歡套兔兔酒器呀 !  我都係次次都唔捨得買 o的製品,好貴 !
    [版主回覆03/12/2011 12:14:00]哈! 你駛咩封我做偶像,你嘅戰鬥力強過我好多喎
     

    回覆刪除
  11. 嘩!!!!! 簡直係嘆為觀止, 好勁呀!!!!! 今時今日十算咁滞, 我去到日本真係買少左好多野喇...... 話時話, 買COACH, 去美國OUTLET超平, 如果揀OUTLET入面 CLEARANCE果D仲更加平到笑, 上次去LA買左兩個大袋, 加埋二千三蚊港紙咋, D款都OK呢!
    [版主回覆03/12/2011 12:17:00]哈哈,好在我從來都唔鍾意去美國,如果唔係真係死得 ....我真係好鍾意響日本d outlet買Coach嫁!!

    回覆刪除
  12. 嘩, 順手牽羊都咁多, 比我一定嫌佢佔據喼既空位
     
    [版主回覆03/28/2011 15:52:00]唉..如果我一早知道要罰咁多錢就算擺明送俾我都唔拎囉...

    回覆刪除
  13. 我估你拎左....浴'蒲'...  HAHA

    回覆刪除
  14. 估中左呀真係 ?? 其實我想問下係咪拎得架 ?? 因為我見去thai/china 酒店d人會check哂有冇唔見野先比你走....日本唔會check? 定係預左'豪'比客人 ?
    [版主回覆06/27/2011 17:30:00]哈哈,其實你估錯左,有d似不過係第二樣野啦...梗係唔拎得啦,你千期唔好學我成日順手牽羊呀,細毛巾應該唔係太大問題,其他野就唔好啦,我呢d壞份子,去完返黎俾親朋好友鬧足一個月嫁!!

    回覆刪除
  15. 嘩, 真係買左好多野啊. 嘻, 我都有買o個個Anna Sui雜誌袋, 同埋Hello Kitty福袋呀, 最實用係把長遮…


    [版主回覆04/22/2013 17:07:27]歡迎光臨
    Anna Sui 個袋真係好正,又一位鍾意shopping 嘅同道中人,得閒多d交流下

    回覆刪除