2011年3月8日星期二

2011年2月北海道道東道北12日 - 返來啦!!


我地由北海道返左黎啦!!!


一年一度12日嘅「大旅行」又結束啦!! D時間點解過得咁快嫁,明明仲係第一日晨咁早去機場搭機,話咁快一眨眼又玩晒12日......響札幌最後嗰朝,食早餐時望住窗外漫天嘅飛雪,簡直有種想喊嘅衝動,我好唔捨得北海道呀!!


今次係近年出外遊玩去得最耐嘅一次,12日!! 其實去到後段真係有D攰,再加上唔係自駕,日日要拎住D行李走,都幾辛苦......我知我知,D行李基本上都係老爺拎,有幾辛苦呢?? 但我睇見佢手上背上D野一日多過一日,明明凍到飛起佢都可以一身香汗淋漓,咁我做旁觀者都好心痛嘛!!.......我今次好乖,成個trip都無點鬧情緒.....就算有發脾氣嗰一、兩次都係因為老爺黑面先咋,唔怪得我.......所以今次可以話係近年去旅行個氣氛最詳和嘅一次呀!!


12日嘅行程都算順利,基本上想玩嘅野想睇嘅景都好多完成左,好滿意啦......天氣唔錯,大部份日子都係令人心情開朗嘅藍天白雲,亦偶有漫天飄雪嘅浪漫,再加上shop左唔小野,簡直係大滿足!!


好啦,先俾自己重溫一下呢12日嘅大概經歷......我D爛尾遊記已經多到慘不忍睹,黎緊都唔知究竟要寫邊個好,趁呢一刻都仲係處於happy & 積極狀態,都係拿拿聲記低呢12日嘅精華所在先啦~~


首先同大家介紹一下今個trip嘅成員........按慣例靚靚嘅紫bear一定有份......But, 今次佢嘅partner唔係熊寶寶.......



各位,以下呢隻mini bear bear 就係今個trip嘅新成員啦.......


佢好新嫁,係老爺剛剛送俾我嘅生日禮物,佢話專登買隻細size等我可以方便帶去旅行喎.......我最鍾意嘅forever friends毛公仔呀,佢已經N年無靜悄悄走去買黎送俾我啦,正所謂物輕情意重,好sweet呀



 


Pilot


 


DAY 1 - HK > 札幌


第一日無咩好講,朝早9:40機,去到新千歲三點鐘,唯一要講嘅係未到目的地響機上已經出血啦,因為過年去台灣時又係坐Cathay,已經見到有D野啱買,返HK後check左價錢就上網訂定左響機上攞啦.....未起程就已經掃貨,都無乜邊個會好似我咁敗家!!


呢晚有兩個friend咁啱響札幌,於是就約埋一齊去蟹本家食蟹宴.....都OK唔錯,不過十點就close,下次都係去居酒屋食好D,四個人當中有兩個八婆絕對可以一路隊酒一路八到天光.........


 


DAY 2 - 札幌 > 層雲峽


朝早響札幌shop左一陣,11:30搭酒店shuttle bus去層雲峽,超多人,大巴都兩架......三點半到Choyo Resort Hotel,即刻出去行下......


呢度個feel有D似定山溪.......


夜晚去睇冰瀑祭,雖然有人話呢個祭典只係一般,不過我地就覺得唔錯......或者撞啱係星期六,有firework,幾有氣氛.......


最尾嗰part煙花都幾靚~~


會場入面個大冰洞好大,D冰柱好得意.....我地響入面影左好耐相~~


 


DAY 3 - 層雲峽 > 知床宇登呂


本來預約左響北見搭知床Shiretoko Grand Hotel嘅 shuttle bus,由於book到流冰Norokko號海側席,臨時改行程搭JR直去知床斜里,可以近距離睇沿岸嘅流冰~~


沿途出名嘅北浜站,又要跑上展望台影相,又要衝去站入面睇「牆紙」,仲要睇埋個餐廳「停車場」,最初以為只有七分鐘會好趕,但又OK喎,最後順利完成~~


好多流冰呀!!


去到知床Shiretoko Grand Hotel已經過左五點半,天都開始黑,拿拿聲去食dinner先,係buffet,幾多野食......


食完就去睇激光show.......



 


DAY 4 - 知床宇登呂 > 屈斜路湖


呢日行程好豐富,晨咁早6:30就去呢個trip最期待嘅一個節目︰流冰漫步!!



浸泡響流冰中,個感覺超正!!.....真係好好玩!!




中午離開知床去屈斜路湖同摩周湖一帶遊覽,夜晚住嘅pension已經幫我地預約左taxi,我地對呢個taxi sightseeing好滿意,個司機叔叔好好人,說話唔多但超nice~~


摩周湖,好靚呀!!


砂湯,好多天鵝,唔怕人嫁,鍾意點同佢地影相都得~~


不過其實D天鵝好嘈


古丹溫泉,景色真係好靚.......同成群天鵝只係一線之隔,你望住我我望住你,響陣陣飄雪下享受秘湯,一生人可以有幾多次機會呢? 不過其實個浴池幾污糟,我地浸左一陣發現有青苔黐埋身嚇到即刻彈起閃,好核突.....之後同天鵝影下相等日落,幾寫意~~


當晚住Pension Atreyu,食左呢個trip最難忘嘅一個晚餐,呢個smoked cheese真係好好味!!


並唔係咩豪華美食,但當晚每一道菜都好好味,按老爺嘅講法,係充滿感情嫁,你會知道主人家係好用心咁做好每一道菜色,especially for you,一般酒店或者旅館係食唔出呢種誠意,好warm好回味!!



 


DAY 5 - 屈斜路湖 > 阿寒湖


朝早去玩canoeing,釧路川幽美嘅風景真係好難忘,個guide沿途會講解好多野,好似教曉我地邊D係咩動物嘅footprint呀咁,最主要係佢高大威猛又靚仔.....好美妙嘅一個體驗~~



玩完canoeing,穿過森林行返去pension,仲免費玩埋snowshoe trekking....無論D雪幾深,著左呢個就可以輕鬆自在咁漫步於雪地之上,對腳唔會深陷落去嫁.....不過老爺太重磅,有幾次都卸唔到力,成隻腳深陷左雪入面,要靚仔哥哥抽返佢出黎......呢個體驗幾得意,靚仔哥哥仲教我地點認啄木鳥同松鼠嘅tracks,幾有趣~~


當晚入住呢個trip最豪華嘅溫泉旅館,阿寒湖鄙之座.......呢間溫泉旅館無論service同埋設施都一流,豪華級嘅享受.....當專車戴我地出去溫泉街時,我地真係覺得自己十足係葉麗儀當年唱過嗰句廣告歌咁︰Hey big spender!!

(小朋友未聽過嘅唔好深究係邊個年份唔該)


單係響超過60平方米嘅房入面影相都已經影左二十分鐘,可想而知幾多野影~


晚飯後去阿寒湖冬華美祭典,D煙花幾靚!!



 


DAY 6 - 阿寒湖 > 十勝川


朝早當然響鄙之座個私家溫泉浸返夠本先check out啦!!


之後搭旅館shuttle bus去帶廣,跟手又入住另一間高級溫泉旅館.......


十勝川嘅美人湯真係好正,浸完之後D皮膚真係好滑嫁!!


晚上又係一餐好難忘嘅晚餐,我好鍾意呢個前菜,好精緻,每一款都好回味,尤其個smoked cream cheese 好味到不得了!!


main dish 係美味嘅炭火燒黑毛和牛,yummy yummy!!


之後仲去埋彩澟詩祭典......係比較趕,但我地嘅宗旨係一場去到可以參與嘅祭典我地都會去玩下.....呢個彩澟詩都唔係咁差啫,點解D人成日話睇唔睇都得呢? 我地覺得OK喎~~


 


DAY 7 - 十勝川溫泉 > 然別湖


朝早又係響旅館浸夠佢個私家風呂,全個trip最貴嘅一晚住宿,唔好蝕呀!!


下午就去我一直都夢寐以求嘅然別湖,結左冰嘅一大片湖面搭左幾間冰屋,好靚呀!!


冰湖上獨一無二嘅露天風呂,響白茫茫一片嘅雪地沐浴於溫熱嘅泉水,飄雪從天上輕輕洒下,情境有幾正,大家可以想像一下,我直情唔想離開!!


夜晚去Ice Bar......


一人一杯雞尾酒,cheers!!


 


DAY 8 - 然別湖 > Tomamu


清晨下嘅然別湖,雖然好大風雪,但景致一樣美妙......



依依不捨離開然別湖,下午去到Tomamu,一去到就急不及待去玩banana boat同snow mobile,banana boat一般,snow mobile就好好玩呀!!


響Polar Village玩完就轉戰Viz Spa House,最特別除左定時有人造浪,仲有個jet spa cottage.....就係呢度,我地玩到唔知時間,搞到最後去唔到Ice Village......不過唔緊要,下次再去過,老爺話嘅!!


食完dinner去睇安滕忠雄嘅Chapel on the Water,好美!!


返到房當然要浸下個至正嘅私家Jacuzzi啦!!


 


DAY 9 - Tomamu > 美瑛


朝早唔駃講當然又係響房浸個夠.......


仲有私家sauna房,老爺最happy!!


中午返札幌放低D大行李,跟手又去美瑛,黃昏到達,D景色都好靚!!


 


DAY 10 - 美瑛 > 札幌


美瑛嘅日出,好美喔!!


無誇大,現場睇真係好似身在仙境咁!!


之後join Pension嘅photo tour遊美瑛山.....美瑛嘅名木,唔係summer先值得睇嫁,景觀之路、拼布之路,響白雪舖蓋之下靚到不得了!!





 


DAY 11 - 札幌 > 小樽 > 札幌


小樽,唔需要多解釋啦,呢一日真係shop到不亦樂乎.......lunch去左一個環境好浪漫嘅地方~~


永恆嘅小樽運河~~


 


DAY 12 - 札幌 > HK


最down嘅一日,當然係因為終於要離開北海道返HK啦,但呢樣都未算慘,最慘係.......


行李超重要罰錢!! 68.4 kg,講真,唔算超好多,對於我地黎講真係司空見慣,但死人國泰只肯俾每人extra 3 kg.....3 kg?! 俾得咁小家不如唔好俾啦!!

要罰我地6萬幾 円,當堂暈左響度,抽起兩個旅行袋做handcarry,最終都要64 kg,白俾四萬幾円......好down,好想死嘅感覺,唔開心左好耐
,有史以來響回程機場一個item都無買!! 連次次必買嘅cheese cake都無mood 買.....憎死國泰!!!


行程完結,講左咁耐,係時候講到重點,就係show quali時間.....究竟我呢個敗家精買左D咩狗屎垃圾搞到要罰幾萬円呢?? 請看下回分解......


 


 


18 則留言:

  1. over over....今期啲相好靚呀
    [版主回覆03/10/2011 23:30:00]最主要係因為D景靚啫

    回覆刪除
  2. "錦葉"同"細雪"?
    [版主回覆03/10/2011 23:31:00]只係兩張私家風呂嘅相片,你就已經估到,果然係識享受人士,高手即係高手

    回覆刪除
  3. 呢篇 blog 好豐富,好正 !
    [版主回覆03/10/2011 23:32:00]Hehe, 多謝一路支持

    回覆刪除
  4. Welcome back! 等你很久了  美瑛雪景好美呀, 看來你這個旅程超享受, 應該要唔少$$  會詳細寫番每日行程個可? 唔好再咁lazy啦
    [版主回覆03/10/2011 23:33:00]盡量啦盡量啦,唔好俾咁大壓力自己

    回覆刪除
  5. 要罰咁多錢, 可以去多次啦, 比我一定喊出嚟!
    [版主回覆03/10/2011 23:35:00]無喊出聲,不過眼淚在心裡流

    回覆刪除
  6. Tomamu 的Galleria 雖然舊d, 床細d, 但有jacuzzi and sauna 保番數, 你今次個旅程又係好精彩, 快d寫戰利品編
    [版主回覆03/10/2011 23:39:00]其實係個Jacuzzi & sauna有D睇頭,個tower幾舊下,房D地毯有污跡嘅,個TV又細仲唔係plasma,有D過份囉~

    回覆刪除
  7. 好憎妳呀 !開心到呢 !齋睇相都恨死我 !大bear好慘無得去 !
     
    妳就好啦,據聞今次有個" 旅遊達人 "幫妳plan晒去邊 ,真係" 幸福 "到爆 !
    [版主回覆03/10/2011 23:43:00]係呀,你唔恨得咁多啦,呢樣野唔係人人咁好彩,不過你叫佢達人,或者佢一開心以後會關照埋你地呢

    回覆刪除
  8. 你d相好靚啊! 住咁多晚溫泉酒店咪好甘? 期待你的遊記
    [版主回覆03/10/2011 23:44:00]歡迎光臨
    係呀,D溫泉旅館都幾甘,不過一年一次先豪DD咁啦

    回覆刪除
  9. 你呀!!下次真係要pack起D寄返香港仲平過你噤比$$.......
    溫泉呀!!!令我心郁郁....幾時可以噤浸法~~~~~
    [版主回覆03/10/2011 23:47:00]唉,已經好多人話左我啦,諗返起都想死....
    去啦去啦,快D同黑貓papa去sweet下啦

    回覆刪除
  10. $$$ 人生需要享受, 洗淨$$$要講派頭 . . .  
    [版主回覆03/10/2011 23:48:00]你講D野咁玄嫁??

    回覆刪除
  11. 你好勁呀...一次過將12日的精華寫晒出來
    [版主回覆03/10/2011 23:52:00]因為自己知自己事,爛尾遊記愈堆愈多,趁有心情同記憶都係寫左先囉

    回覆刪除
  12. Atreyu 既 smoked cheese 真係好令人回味,到今時今日我都想搵返呢隻係咩 cheese  呢 ?  
    一口氣睇完晒 12 日既行程、溫泉精粹,加埋你話下一篇有我至愛既戰利品篇,簡直係超級大期待呀 !   快 快 快  
    [版主回覆03/10/2011 23:53:00]係呀,真係好回味,諗返起又想食

    回覆刪除
  13. piggybread :           歡迎歸隊 , 一鋪過介紹行程 , 正 ~  
    不過我始終認為 , 去 "北海道" + "自駕遊" 已經係不可分割 , 拎行李搭 JR , 辛苦到爆 . 
    Wow ~ 補4萬幾Yen 咁恐怖 , 簡直係災難 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆03/10/2011 23:55:00]你用災難黎形容真係好貼切.....

    回覆刪除
  14. 下次搭 JAL/ANA 咪得, 每人有 46kg !!!
    [版主回覆03/12/2011 11:43:00]我知呀,呢個簡直係我地呢種購物狂嘅天大喜訊,不過如果佢地肯做返凌晨機咁就更perfect啦....

    回覆刪除
  15. 我都有住Pension Atreyu, 個晚餐係我全程之中最好味的一餐!
    [版主回覆03/13/2011 22:16:00]係呀,真係好好味,最主要係你會覺得佢地真係好認真咁專係為我地做一餐美味嘅晚餐~~

    回覆刪除
  16.   好期待去呢个然別湖沒及知床之旅
    [版主回覆04/04/2011 16:34:00]總有機會嘅,真係好正嫁!!

    回覆刪除
  17. join Pension嘅photo tour遊美瑛山 ~ How much??
    [版主回覆04/04/2011 16:35:00]2500円一個人~

    回覆刪除
  18. 想問一問你係美瑛係JOIN那一間Pension嘅photo tour?
    因為我都想join photo tour,但只搵到一間而且仲未放假T,T
    如果你仲記我可否話的知?
    [版主回覆11/26/2012 16:37:07]Pension Jacatra
    http://www.biei-jacatra.jp/english/
    住宿就一般,但pension周邊個view好正,photo tour都安排得好滿意~

    回覆刪除