2012年8月14日星期二

2012年2月巴黎倫敦11日 - Dinner @ Leon de Bruxelles

11 FEVRIER 2012 (DAY 1 - PART 8)



離開凱旋門,我地就行返去香榭麗舍大道.......逛左成日,再加上jet lag,我地已經攰到隨時瞓得著,不過而家先係七點幾,無道理咁早返酒店休息,打死我都唔肯啦,而且今日中午只係食左個沙律同半個包,真係餓到反艇,點攰都好,一於去墳飽個肚先!

出發之前已經plan左響 Champs Elysees 要去食乜野,無論係旅遊書又好,去過 Paris 嘅 friend 又好,所有人都一定會推介去呢一間 Leon de Bruxelles 食比利時菜,最出名就係食moules,即係mussels 青口......呢間食店幾乎係香港人都會去,當然因為平靚正,而且響巴黎有好多分店,Champs Elysees 呢一間就響我地酒店附近,好易搵~


去到見排隊等位條人龍差不多去到門口,dinner 時間預左好多人,不過我地都係等左一陣就有位~


法國人用餐習慣hea 住食,好他條,去到一坐低唔係問你食乜,而係問你要d 咩aperitif 先,即係餐前酒......正所謂入鄉隨族,wine 就 wine 啦,不過我地 of course 唔係要咩開胃酒或者champagne,行到攰一攰,當然啤啤佢啦......老爺諗都唔諗就要左個Leon beer.......


而個waiter 就suggest 我要左個 Edelweiss beer......



呢個 Edelweiss 都幾易入口,比較甜味,唔錯!


我地響 Champs Elysees 嘅第一個dinner,咁高興,CHEERS!!Cheers


睇下食咩好先......研究左一大輪,發覺單係set 都有分兩種,價錢平d 嘅就包entree (i.e. starter) + plat (i.e. main dish) 或者 plat + dessert,而貴d 嘅就係包entree + plat + dessert......唔駛講我地一定要entree + plat + dessert 啦嘻嘻,另外就散叫多一款starter 同青口~



首先上嘅係頭盤,呢個係跟set 嘅炸蝦沙律,個蝦炸得熱辣辣脆卜卜,唔錯~


另外order 多個拼盤......醒唔起全部都係炸,好鬼熱氣,唉!



Main course 嚟啦.....我地揀左雜錦海鮮,一大煲 (仲係 LC 煲嚟嫁!!),起碼有四、五十隻,除左青口,仲有大蝦同魷魚,d 蝦好大隻嫁,不過最好味當然係青口,而且隻隻都好肥美good,雖然我地一向唔係特別鍾意食青口,但呢個真係好鮮味!! Yummy!! 我地最後連d 湯汁都飲埋馋嘴......隔左半年,而家諗返起真係好想再去食過!!花心



另外一份係散叫嘅,老爺話試下唔同煮法同口味,所以要左個芝士焗嘅......都唔錯,不過都係上面嗰煲好食d


每份青口都有薯條跟......Hehe,響法國食薯條,真正嘅 french fries 呀!偷笑......呢度d 薯條係無限量 refill,另外仲有一大籃麵包,務求 "質" 到你飽為止,一定唔會唔夠飽囉!!



好似響北海道食蟹宴咁有個大盤用嚟裝殼嫁......滿滿一大堆,我從來未試過一次過食咁多青口囉嘻嘻


飲飽食醉,呢一餐真係食得好滿足.......睇下有人飽到個大肚腩出晒嚟哈哈


幾飽都好,dessert 係一定唔可以skip 嫁....... 唔駛諗一定係我最愛嘅 creme brulee,我最鍾意用叉敲碎面頭嗰片薄薄嘅焦糖嘅感覺.......呢個燉蛋個size 都好大個,對於已經好飽嘅我地,兩個人食啱啱好可爱.......


埋單盛惠 72.9e,OK 啦,響歐洲 dinner 唔算貴囉,同埋呢間食店個格局唔係好grand 嗰種,裝潢簡潔而有格調,食得好舒服,值得推介goodgood


 


食完出嚟,我地走慢慢行返去酒店.....星期六夜晚九點幾,Champs Elysees 真係好熱鬧,一街都係車......



好快返到酒店,雖然十點都未夠,但係我地已經攰到隨時可以瞓得著困,個人吽下吽下咁,連之前買定嘅消夜都唔想掂,於是就拿拿聲沖涼然後就去會周公,而響Paris 嘅第一日行程終於完滿結束亲亲.......寫左將近半年先寫完 day 1,唉!!
Pillow

(....待續)

 


 


5 則留言:

  1. 你寫咗咁多只係 Day 1?
    點樣可以將一日變幾日用架?
    [版主回覆08/15/2012 15:16:33]完全係因為我鍾意吹水,乜狗屎垃圾都攞黎up一餐,自己有時都覺得好無聊

    回覆刪除
  2. 個晚餐好正! 你寫左半年先寫左一日, 真怕你精神分裂
    [版主回覆08/15/2012 15:19:41]哈哈,我不嬲都short short地啦...遲d去完返黎或者又多一個trip寫,真係寫到人都顛

    回覆刪除
  3. 只係食青口又幾特別, 唔錯!
    寫左半年先寫完一日, 總共11日, 照咁睇保守估計要到2018年先寫得完, 所以我估你都係會爛尾多
    [版主回覆08/15/2012 15:22:03]如果夠耐性可以捱到2018年,都未嘗唔係係一件好事,只係我驚day 2 都寫唔完就腰斬

    回覆刪除
  4. 唔好爛尾, 我一直有追看架!
    [版主回覆08/16/2012 16:51:14]多謝支持,我會盡力嫁啦

    回覆刪除
  5. 加油~~我一路睇緊架~
    [版主回覆08/20/2012 16:14:55]我會努力嫁啦

    回覆刪除