2012年8月18日星期六

Dinner @ 沃川自家料理


早兩晚我地去左尖東呢間沃川食日本野,其實都好久無寫飲飲食食,不過見係補祝紀念日就做返個record 啦.....Hehe,係補祝呀,因為正日嗰日大家都唔記得左,過左幾日忽然先醒起,哈哈~~


呢間小店響南洋中心二樓,夜晚商場比較冷清清,不過呢間食店都幾多客,我地七點多去到,坐左一陣都full 晒~


店舖唔算好大,坐位十多個,另有bar枱,同埋四間tatami房 (min. charge $1,500),有d 居酒屋feel~


一坐低女侍應就會奉上熱茶同一碗枝豆,不過呢個枝豆係要計錢嫁~


睇下食乜先.....


除左基本menu,個女侍應同我地介紹當日店長推介,佢介紹得都幾詳細,但又唔會係好hard sell 嗰種,感覺幾舒服......當日推介好多樣野都好正咁,樣樣我都想食呀,不過價錢都唔平囉......


落左order,老爺就話今日無揸車,不如飲d 酒......我想飲梅酒,個女侍應就介紹左隻宇治茶梅酒,果然有淡淡茶味,幾好飲~



老爺揀完一輪最後都又係揀返玉乃光,明知都仲係要俾人賺double價錢挖鼻屎,唉!


等左一陣,正野黎啦,先上日本紅衫魚,呢個比較淡味,同埋肉質較軟身,配食店自家調制嘅醬汁,少少酸味,唔錯


呢個係半條胡麻鯛,肉質較紅衫魚有質感,同埋魚味濃d,好味馋嘴......不過師傅刀功好似一般喎,竟然有骨,比較失敗


呢個係柚子鹽燒白鱔,柚子味就唔係好覺有,但個魚燒得好香口,好好味呀花心


兩個時令刺身送魚湯,我地加左稻庭烏冬煮,個魚湯好鮮甜,烏冬好滑溜彈牙,正!!


另外一個我地無要魚湯,加錢改左炸魚頭魚骨魚尾,嘩! 好香脆好好味呀!!good 我地連魚眼都食埋,真係一條骨都無淨哈哈


呢個牛舌同雞軟骨串燒都ok啦~


本來我地仲想叫個壽司拼盤,七款壽司x2,只係$168,好抵食喎思考......點知忽然收到細妹whatsapp通知兩個鐘頭內會掛八號風球 (頂! 又係夜晚掛,一d 著數都無!哼),唯有作罷,不過其實都已經夠飽......

當然最後都要食埋甜品先走,職員特別推介柚子sorbet同菠蘿sorbet,我地揀左柚子,柚子味好濃.....個賣相好可愛,真係一個柚子入面塞滿晒sorbet嫁,咁菠蘿sorbet係咪都係用成個菠蘿呢? 如果係咪好抵? 哈哈嘻嘻


另外一個綠茶雪糕,又係好正!


食飽就閃人.....出到外面果然幾大風,條街好多人呀,仲多過平時,唔知係咪個個趕住返屋企,火車都幾乎迫爆,返到屋企就啱啱改掛八號,真無癮,今年d 風都無乜著數俾到我地怒,第二朝又要一早爬起身返工,唉!!汗


 


3 則留言:

  1. 紅衫魚刺生....感覺怪怪地
    [版主回覆08/20/2012 16:16:39]係呀,慣左煎黎食嘛

    回覆刪除
  2. 貴人招風雨呀, 又比你有記念日的藉口食一餐貴野
    [版主回覆08/20/2012 16:23:09]係囉,我地其實都已經唔著緊d乜乜紀念日,最緊要係借個理由又去擦一餐啫

    回覆刪除
  3. 你唔好當佢係紅衫魚, 依條魚有個好抵死的漢字名 "糸撚鯛" .
    你無睇錯, 唔係粗口嚟架....

    通常都係叫 イトヨリダイ(itoyoridai)
    [版主回覆08/23/2012 15:52:26]哈哈,個名咁K怪,三個字單字或放埋一齊都係粗口音喎
    師兄你好勁,又學多樣野

    回覆刪除