2012年11月19日星期一

2011年2月北海道道東道北12日 - Dinner @Hal & Chapel on the Water Tour

2月26日 - DAY 8 (PART 4)
Alpha Resort Tomamu





響 VIZ Spa House 玩到唔知時間,突然見外面天色已黑晒先醒起我地仲有Ice Village 未去,同埋好鬼肚餓要去食dinner,於是就拿拿聲搭shuttle bus 返去酒店放低d 野......本來為左慳時間可以直接搭車去餐廳,但因為我唔記得帶兩張dinner coupon 出黎,所以要返去酒店攞返,咁樣一來一回又嘥左半粒鐘黑线........


返到去酒店就check 下邊度有野食,resort 入面有幾間餐廳,我最想試嘅當然係我地酒店頂樓 "Platinum" 嘅法國菜,不過我地無做reservation,而且最主要係用free coupon 要加錢,所以一早老爺就已經ban左,叫我揀過第二間.......之前幾晚都係食日本料理,今晚就轉下口味,好想食buffet,有一間 "Nininupuri" 一向聽人講話個森林view 好正,而且係食buffet,啱晒! 點知原來成個星期都close,殘念悲伤.......再check 下就只有響 Hotel Alpha Tomamu 嘅 "HAL",望下錶時候不早,於是就又拿拿林搭shuttle bus 趕過去.......

去到餐廳門口但見人頭湧湧,好多人啊! 個個都等緊入坐,走去留位個receptionist 話起碼要等半粒鐘,當堂暈一暈,我地原先諗住食完dinner 後要趕去Ice Village 同Chapel on the Water,而家要等咁耐,真係邊度都唔駛去.......


老爺話一係試下去第二處食,好似響 The Tower 就有 "Yukku Yukku" 係食意大利餐 同 "三角" 係食日本餐,但我地又擔心去到唔知需唔需要等位,而且好鬼煩又要搭shuttle bus,頭先我地搭shuttle bus 黎嘅時候超多人排,食飯時間個個都係去呢幾處地方,連搭shuttle bus 都要排,如果而家再去等shuttle bus 睇怕去到 "HAL" 呢度都有望食得,所以最後我地決定都係留返響度等~

無無聊聊周圍影下相.......望落去餐廳都有吉位啦,點解唔俾人入去呀??





響等緊嘅時候,我地就趁機籌謀一下今晚嘅行程.......本來我地打算食完dinner 就先去Ice Village 逛下然後再去參觀安藤忠雄嘅水之教會........Ice Village 響Villa Sport,即係剛才我地玩過嘅VIZ Spa House 附近,夜晚十點close,而水之教會就響我地身處嘅 Hotel Alpha Tomamu,期間限定每晚九點至九點半開放俾公眾參觀......我地估計響度食完dinner 最快都要八點半,去Ice Village 要搭shuttle bus,來回需時,點都無辦法趕得切九點返到黎join 水之教堂嘅tour,所以只能夠二擇其一思考.......最後老爺決定唔去Ice Village,佢對安藤忠雄嘅水之教堂興趣大d,而且前一晚我地已經去過然別湖嘅Ice Village,雖然Tomamu 呢度個Ice Village規模大d,不過都係大同小異,如果我地唔去Ice Village,亦可以唔駛趕頭趕命響度慢慢dinner......無得去Ice Village 我當然有d 唔開心,不過老爺嘅分析都好啱,佢話個Resort 咁大,反正仲有好多野今次未玩得晒,咪留返下次再黎玩過囉,聽佢咁講我當然ok 啦.......可惜言猶在耳,到而家已經接近兩年,我地都仲未有計劃搵個冬天再去北海道,連出年二月往常多數會去嘅大旅行老爺亦都ban 左唔去泪,真係唔知何年何日先可以再黎Tomamu.......果然男人講嘅野係信唔過嫁!!哼

等左半個鐘終於有位,餓到暈.......


我地被安排坐面向窗口位,對正水之教會~



唔欣賞外面景色住,拿拿聲出去搵食.........


d人多到嘔!!!!......呢碟魚生,排左十幾分鐘!!


呢d 啡色啫哩狀物體唔記得係乜,不過幾好食~





有占小牧出產嘅北寄貝........ 


都幾大隻~


整返個北寄丼先........




呢碗野都等左十分鐘


呢間野都幾多野食,味道整體都ok 唔錯啦,不過真係超多人,每樣野食都要排,真係食到媽媽聲!怒











實在太多人,後來老爺索性一隻碟攞一大堆費事走來走去~


 
食左一個鐘人潮先開始小返d,再有機會黎呢度真係最好避開七至八點半呢段時間~


甜品都有好多揀.......


呢餐食得真勞累,仲要因為等食而唔夠時間去Ice Village,我唔食返你夠本我真係枉為人






呢個雪糕好好味花心






 
一邊食一邊欣賞外面景色真係唔錯~


差不多九點我地就離開出去lobby 等集合去睇水之教會,好多人一齊等呢........

  



九點鐘就有職員帶住我地出發........穿過酒店又乘搭電梯落basement,之後就要行過一段雪地路,應該係我地頭先食dinner 時望出窗外嘅地方,現場睇綴滿燈泡嘅樹真係好靚,不過要跟住大隊行所以無停留影相........之後就到嘞,呢個方盒形構成嘅skylight 都好型good

 
 入到去禮堂入面大家都嘩一聲,真係好靚呀!!



落地大窗外面係被燈光映照嘅樹林同十字架,本來係一片湖水而家都被白雪覆蓋......燈光掩映下好有一種安靜神聖嘅感覺


大家當然不斷咁影相......
 

 
焦點一定係外面嘅十字架~

 





大家都好有默契無靠近窗邊,如果個個都走晒去前面就會阻住其他人影外面景色.........日本人真係好自律,好老實如果呢度係強國地方唔知又會係乜野狀況


真係好多人~




真係有本聖經呢......教堂嘛,果然似模似樣~


參觀完遊人就陸續離開,我地可以慢慢影返沿途嘅景色~


 







 


樹後面嘅building 就係剛才我地dinnner 嘅 "HAL",我地就係坐響其中一面窗後嘅位置~


樹木都綴上燈飾,好似聖誕樹~




行到返Hotel Alpha Tomamu 等shuttle bus,周圍影下相........


可愛嘅木公仔


一邊牆上掛左好多水之教會嘅相片.......

 





夏天時教堂外係一片湖水,十字架響湖中佇立,好美~






Ice chapel......我地唔夠時間去,真可惜!委屈






返到去酒店已經十點幾,今日玩得真開心,不過活動左一個下午到夜晚真係有d 攰,當然第一時間衝去jacuzzi 放水浸返個暖水按摩浴先啦........







個jacuzzi 好大,兩個人好鬆動


著左燈光嘅浴池將d bubbles 睇得好清楚,好靚呀~


 
老爺當然唔放過個私家sauna room 啦,兩個人一齊焗都唔會覺得迫.......不過要預熱間房都等左好耐時間


浸完焗完亦係夜宵嘅時間.......




飲飽食醉,臨瞓前又再浸多次個jacuzzi,唔好蝕呀!!嘻嘻 Relax 過後就去瞓返個靚教.......第八日又搞掂!!

(...待續)


 


5 則留言:

  1. 冰之教會呢?? (唔係 Ice Village)
    [版主回覆11/22/2012 17:14:46]當係啦,咁樣我個心會舒服d
    [jokelib回覆11/22/2012 09:12:34]應該係在 Ice Village, 如果在水之教會附近, 張 poster 都會講啦.
    [版主回覆11/21/2012 23:54:50]我希望我去嗰年個ice chapel真係響ice village啦,如果係響水之教會附近而我地又竟然無留意到,我真係想撞牆
    [jokelib回覆11/21/2012 10:16:05]2010 o者..........
    我去嗰時都係以為在 Ice Village, 點知佢改咗, 仲要跟 tour 先有得睇.
    [Niseko2000回覆11/21/2012 10:06:35]舊年都係響Ice Village 那边喎! J少去時可能再前幾年了
    [jokelib回覆11/21/2012 00:21:54]可能每年唔同, 我去嗰年係在水之教會隔離.
    [版主回覆11/20/2012 22:58:26]無去呀,Ice chapel 唔係響Ice Village嗰邊咩?

    回覆刪除
  2. 呢個 Tomamu 認真唔簡單 .
    [版主回覆11/21/2012 23:50:35]快d plan去啦

    回覆刪除
  3. 舊年去hal 差唔多接近8時, 所以唔多人.........
    jacuzzi 同sauna 好正, 不過jacuzzi 放水都要一d時間, 個年朝早訓醒即開水, 但水聲好大, 幾驚嘈醒小朋友......
    下個月如時間許可都想帶小朋友同團友去Chapel on the water睇下....
    [版主回覆11/22/2012 17:16:20]都ok啦,好似The Tower 翻新過,應該都唔錯啦
    [Niseko2000回覆11/22/2012 07:36:32]不過唔係住呢種房呀,住普通房咋
    [版主回覆11/21/2012 23:57:21]係呀,個池真係幾大,放水都好似要成15分鐘,不過個sauna放熱仲耐,要成粒鐘...你就好啦,下個月又去,羨慕C人啦!!

    回覆刪除
  4. 係唔係因為另一間無開,所以噤多人呢?我都好驚同人逼,噤會食唔到野!有無時限架?
    [版主回覆11/27/2012 22:41:57]呢間係17:00-21:30,一係你就早d去食完先玩ice village,我諗六點應該無咁多人掛,不過你諗下玩得snow mobile同去Viz Spa都可以搞好耐,d 時間真係要plan好d 如果唔係就好似我地咁要放棄其中一d,儘量早d去啦~

    回覆刪除
  5. 雖然呢日好勞累,但節目咁豐富,一定好滿足啦 !
    [ck 鼠回覆12/24/2012 15:30:57]石之教堂o係東京近郊既軽井沢,你又搵次去下啦,湊夠佢地一對呀 !
    http://blog.yahoo.com/_RJ665CNS5YWK42SJ6JUIFSG7GY/articles/674670/category/%E6%97%A5%E6%9C%AC%E9%81%8A%E8%B8%AA
    [版主回覆12/24/2012 15:21:10]石之教堂響邊嫁? 我都未去過.....搵次去下tomanu啦,呢個resort都ok嫁,好多雪地活動,同埋個spa house真係好正,有機會我都好想去多次玩埋個ice village~

    回覆刪除