2012年11月6日星期二

2012年2月巴黎倫敦11日 - 漫遊巴黎聖母院

12 FEVRIER 2012 (DAY 2 - PART 1)


第二日啦!! Bonjour)))

七點多起身,望出去窗外天色仍然黑濛濛,雖然都知道歐洲冬天日短夜長,但只係以為下午早天黑,原來朝早都好晏先天光......梳洗完就落去食早餐,我地呢個4D3N 嘅package 係包埋早餐,響網上check Hotel California 嘅早餐要成25e 一位嫁,所以要預多d 時間去食盡佢呀!!



Dining 嘅地方都幾典雅舒服~

我地搵左個角落坐,方便d 野食外帶呀挤眼


d 野食基本上都係大路嗰d,當然係西式.....出去攞野食時發覺無日式嘅野竟然有dd失落嘅感覺.....



Hehe,有好多款果jam 同 honey......全部都係made in France嫁~


我鍾意食牛奶米米,加 honey 好好味.......歐洲d牛奶都ok,當然北海道最好味.....嗯嗯,我要記住我唔係響日本,唔好成日諗住日本.......







響歐洲食早餐當然都要食下cheese.....buffet bar 有各種cheese 任揀,不過我最鍾意呢個 Babybel,OK幾好食,味道唔會太濃,個packing 好得意,最主要係佢細細個嘅size 真係啱晒我呢d 鍾意外帶嘅C9,哈哈嘻嘻






水果唔錯,都有好多種揀.....


不過呢度嘅早餐最正嘅係有呢d 乾果子,之後響 Harrods 見有得賣,個價錢唔平嫁!! 真係只食乾菓子都抵返晒!!


最後當然仲有 coffe or tea.....Tea 都有幾種揀,今餐我要左錫蘭紅茶~


另有自助cafe bar......正野喎


老爺至愛expresso!


舒舒服服嘆完個早餐,我地就出發開始第二日嘅行程嘞~


今日天氣唔錯,藍天白雲,亦無尋日朝嗰種灰濛濛沙塵滾滾......今日一整日都係響巴黎市觀光,天氣好心情都靚d 呀!!


一出街口又見到LV,好想即刻去呀!!


Lido,遲幾晚我地都打算去睇返場show~


呢間餐廳叫George V,同metro 站名一樣.......




巴黎街頭都有好多白鴿,都唔怕人~



我地又去搭 metro 啦......



今日第一個景點係位於西堤島嘅聖母院.......由George V 站去需要轉車,首先乘搭M1 黃色線去 Chatelet,然後再轉M4 紫紅色線去Cite~


未有車,要等兩分鐘....


周圍昅下......有好多自助零食飲品賣~


車票增值機


求助器? 恐怕係,因為d Metro 成日想搵個職員見下都無~


大約二十分鐘就到左 Cite 嘞......


呢個站嘅style 幾典雅.......







Cite 呢個車站有大大個Metropolitain 字樣~


呢個藝術字樣好有型~




一出站就係一個廣場......


西堤島除左有聖母院,仲有聖徒禮拜堂、古監獄等著名景點,所以今朝我地預左成個上午就響西堤島觀光~


歐洲 d buildings 真係好鬼典雅~


路邊總係有好多咖啡店.......




呢座building 個大門好宏偉,鍍金嫁~


Paris 嘅交通燈,個公仔位置好矮.......




星期日朝早嘅巴黎市街頭,遊人嘅步伐都懶洋洋咁~


聖母院坐落於塞納河中嘅西堤島上,我地沿住塞納河走,一邊順道欣賞河畔風景.......


Batobus,係巴黎市公營嘅水上巴士,全線總共八個站,都係著名嘅觀光點,如果買一張one day pass 就可以隨時上落船~


希望下次再黎巴黎,有機會可以搭下呢種batobus,可以響日間悠閒咁遊下船河


美麗嘅塞納河,只要走在其中,就會不期然感受到佢嗰種流動嘅浪漫~


沿路風景優美,好寫意!


邊行邊影下相,hea 住逛我地竟然用左十分鐘先行到去聖母院.......


聖母院個法文名稱係 Notre Dame,意思係 our lady 咁解.....our lady 就即係聖母瑪利亞囉........呢座世界著名嘅教堂已經有八百幾年歷史,堪稱歌德式建築嘅代表,近距離睇好宏偉呀!


企響正面欣賞,就會見到兩座對稱形嘅鐘樓,搭配正中央嘅玫瑰窗,同埋下底三道尖拱嘅大門........


好精緻嘅雕飾! 玫瑰窗前係聖母抱住baby Jesus,旁邊有兩個天使守護,下面一條長長嘅 King's Gallery,一共有28位猶太歷代嘅國王雕像~




記得嗎? 雨果嘅「鐘樓駝俠」描述駝子每日就係響呢度敲響塔樓入面嘅巨鐘嘞~



三道尖拱門佈滿雕刻,因為當時好多信徒都唔識字,於是教會就以雕塑描述聖經故事同聖徙嘅一生.......中間最大一道門係「最後審判之門」,即好人上天堂壊人落地獄嘅寓意......


原來人死左之後係要用天秤黎量度佢嘅一生.......左邊嘅係好人,個頭都係望向天堂,而右邊嘅就係壞人啦,全部望向下面地獄嫁!



層層疊疊嘅雕像,每一個都有唔同嘅表情同姿態,好生動,好似隨時會飛出黎同你打招呼咁偷笑




十二門徙,面部表情都好細緻.......



唔好問我係邊個打邊個,我連十二個人嘅名都未必講得出晒


呢個係Jesus......旁邊兩道木門上嘅雕花一樣好精細~


左邊係「聖母之門」,鈙述瑪利亞嘅一生......


點解其中一個雕像拎住自己個頭? 好詭異.....


而右邊係「聖安娜之門」.......聖安娜係邊個? 除左知道係餅店名,唔講唔知,原來係聖母瑪利亞個媽咪~



 



 

 


欣賞完細緻嘅雕塑,我地就走入去教堂內部參觀.......一踏入室內就好似去左另外一個世界......



咁啱做緊彌撒......原來聖母院做緊彌撒都開放俾遊客參觀,天主教真係幾隨和,入內參觀係免費,又可以影相,but 唔準用閃光燈,同埋唔可以高聲講野囉......不過有d人唔知係盲定無文化仍然照用閃燈.......世上任何地方都總有呢類人,真係好想一野打埋去叫佢地stop!!哼


入面真係好靚呀!!



樓底好高.......教堂內部以拱、柱為結構主體嘅歌德式建築,好美~



唔好睇d相個環境好似好光亮咁,其實現場都幾昏暗.......


圍繞住整個教堂嘅彩繪玻璃巧妙咁引入戶外嘅光線,映照住中間嘅祭壇,氣氛莊嚴而聖潔......當年拿破崙都係響度加冕嫁,尋日響羅浮宮睇過嗰幅「拿破崙的加冕」咪就係描繪呢度當時Josephine加冕嗰一刻囉.......祭壇中央係著名嘅聖殤像,不過做緊彌撒我地唔能夠行埋去近距離欣賞,有d 可惜悲伤


教堂最矚目當然係靚靚嘅彩繪玻璃........
窗花色彩好豐富,響暗暗嘅環境下欣賞尤其覺得華麗奪目!








比較奇怪係有幾間玻璃室,唔知係office 定係祈禱室呢? 玻璃間隔都好現代feel 喎,有d 格格不入......


只需要兩個歐羅,就可以燃點一小個蠟燭,送出小小嘅心意~




另有d 大個d 貴d 嘅......


個蠟燭樽好靚呀........





5e 一個......我好後悔無買走帶返香港


雖然做緊彌撒,但遊人仍然可以沿住旁邊嘅通道圍繞教堂走一圈.......


其實咁多人遊來遊去唔怕受騷擾咩?疑问


四處都有好多雕像~


聖女貞德


除左雕像,入面仲有好多野睇嫁.......教堂南北面兩邊各有一扇大大嘅玫瑰窗,北面呢個採用藍色作主調,以聖母為中心,周邊係舊約聖經故事嘅人物~


南面則以Jesus 為中心,環繞佢嘅係12門徒~


好似萬花筒......靚到不得了!!!心




祈禱室外仲有好多浮雕,描述聖母同耶穌嘅故事.......


附有文字敘述,中英對照.....強國人果然強起來了偷笑




d 彩繪玻璃真係影極都唔厭,真係好鬼靚!!!




呢一幅色彩真係好鮮艷! 而且每一格都唔同嫁!!good


原來d 窗可以打開......






傳教士棺木


有個木製嘅聖母院模型......


手工好精細呀!


旁邊仲有個模型係展示當年聖母院工程建造時嘅現場模擬,好得意!!





舉行 Concert?



歷年以來聖母院不斷有改建~


原來教堂內有一盞大吊燈,而家拆左落黎做維修~





告解室......等我諗下有無咩野要同天主懺悔下先思考


逛教堂不忘shopping......有自助紀念金幣售票機,每個2e......


我地當然要整返個啦~

逛下逛下忽然間音樂響起,信徒隨住優美嘅管風琴唱起聖詩呢.......


 


感動人心嘅歌聲悠悠迴盪於教堂內,遊客個個都不其然停低腳步~







幽幽嘅燈光、華麗嘅彩窗、優美嘅歌聲,整個教堂瀰漫住神聖而又祥和嘅氣氛,一剎那好感動啊!!可爱





點燃一枝蠟燭,響胸前劃一個十字架,讓心靈得到片刻嘅寧靜.......


一點燭光,一個祝福,一個盼望.......


無論係咪天主教徒,凝望住點點嘅燭光同莊嚴嘅聖像,你會覺得一切都很美好


悠閒地響教堂內走了一圈,東看看西看看,好寫意! 看看錶,原來不知不覺已經逛左大半個鐘,逛完教堂內部,本來打算登上鐘樓睇下聞名嘅怪獸雕像,點知晴天霹靂原來出左告示話太大風所以塔樓close 左........好失望呀!!泪

(...待續)


 
 

4 則留言:

  1. 去歐洲都重成日掛住日本, 唔怪得咁快又去完四國返來, 日本始終係首選
    聖母院啲彩繪玻璃真係好靚
    [版主回覆11/07/2012 23:41:07]你真了解我,收獲真係唔少,賊性難改啊

    回覆刪除
  2. Wow ~ 左右開弓 , ( "北海道" 與 "巴黎" 兩邊遊走)
    都好忙 .
    [版主回覆11/07/2012 23:42:21]Hehe,兩邊寫下無咁悶嘛

    回覆刪除
  3. Very informative and interesting description. Thanks a lot!
    [版主回覆11/08/2012 23:13:38]Welcome to my blog and thx for your appreciation

    回覆刪除
  4. 我都想上去, 點知要排個幾兩個鐘頭, 唯有放棄.
    [jokelib回覆11/08/2012 23:43:00]夏天係多人啲.
    [版主回覆11/08/2012 23:15:18]睇黎你當日都應該係high season去,唔緊要,遲d搵次再去下,我都係咁同自己講

    回覆刪除