2009年9月10日星期四

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 咁樣就叫夏祭?!


DAY 1
PART 4 (防災中心...大通公園...狸小路...)



離開防災中心,我地就行返去地鐵站......



沿路見到好多呢D平房....


D樓梯好有日劇feel呀~~~


由南鄉七丁目站搭返去大通站~



返到去大通,我地首先去行下丸井今井.....例牌逛下Blue Label 同 Agnes B,不過都無咩啱......早幾年去親日本都會響Blue Label入貨,不過近年去已經唔係點買到野,D款愈來愈普通,來來去去都係咁上下,激發唔起購買嘅意慾,有D款都啱嘅,不過就要成六、七萬yen.....傻咩!! 俾得咁嘅錢我又唔想買呢個牌子啦!! .....至於Agnes B,基本上係去執平貨,響香港睇定款,響日本一定平D,不過就唔會期望有咩新款,日本D貨色好舊下,連東京都係咁,香港一定出得最快同最齊嫁~~


入唔倒貨,有D失落,之前響outlet間Coach見到有個手袋其實都OK,不過諗住Blue Label 同Agnes B如果睇得啱款,個價錢就一定唔駛咁貴,而家咩都買唔倒真係有小小後悔......



再行下basement,好多包裝得好靚嘅野食賣呀~~


望住呢D朱古力同cake真係好想每件都咬一啖~



日本真係貴過香港嫁!!


之後我地就行去大通公園......個電視塔已經去過兩次,今次唔上去喇~


有個祭台,不過未有人表演......



大通公園入面最出名嘅雕像


大通公園每年嘅七月都會舉行花祭,八月尾去都仲見到小小花.....



但係行左幾段都未見到夏祭同啤酒節,反而見到有雪糕賣......


梗係唔放過啦~~~


大通公園觀光案內所,入面D職員好nice嫁~~



但係唔知點解行左好耐都見唔到所謂嘅夏祭同啤酒節.....公園入面D banner都寫明有喎,唔通我地太早黎到未開始??


行到最後終於見到有好多檔攤擺賣,不過賣嘅都係D好殘舊同古老嘅野,咁樣就叫夏祭???  唔係掛,好似二手市場咁,真係無咩興趣......


呢個所謂嘅夏祭同冬天嘅雪祭真係差好遠,實在好令人失望!!......究竟係我地黎得時間唔啱抑或真係咁騎呢呢? 如果有blogger咁啱睇到我呢篇野而又去過呢個夏祭,唔該話聲俾我聽係咪真係咁.......



但係又話有啤酒節嘅?? 有無攪錯,一枝啤酒都見唔倒!!.....見唔到啤酒節,我地就決定離開,直踩去狸小路買手信啦~~



原來狸小路做緊狸祭,好靚呀!! D裝飾平時冬天黎係見唔倒嫁~





大手入左好多貨後,我地對腳已經攰到好似唔係自己咁,同埋好鬼眼瞓,實在唔想再走返去大通公園搵啤酒節,於是就走去食我地嘅晚餐喇.......



下一篇︰食到唔想再食嘅蟹將軍!!




 


 


1 則留言: