2009年9月17日星期四

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 攞車記之有人發老脾呀!!!!!


DAY 2
PART 1 (札幌...美瑛...)




朝早起身望出窗外,天色陰沉,仲落緊雨,真係唔好兆頭......



先去酒店地下「藏囲」日式餐廳食早餐,食嘅係自助餐,野食只係一般,同埋間餐廳無啦啦間左好多間房仔,坐響入面好鬼焗,一路食一路流汗......



係咁意食完就上返房執埋D行李去七樓check out,係自助形式嫁,就咁插張key card入去部機就OK~~


之後就留低一件大行李響酒店寄存,然後拖住一個大喼加一個行李袋就正式起程去今次旅程嘅重點主題 -->親親大自然呀!!



我地首先去車行攞車,雖然老爺有好多年駕駛經驗,亦試過響加拿大揸車,但話晒都係響日本第一次自駕,好緊張呀))))))


我地響租車網ToCoo (www2.tocoo.jp/?file=rentcar_inbound/main) book左車,預約八點鐘攞車,攞車地點揀左響札幌站南口嘅office......大家睇以下ToCoo網頁顯示嘅地圖,驟眼睇係咪一定認為ToCoo個office響京王酒店同7-11中間嗰座建築物啦.....我地都係咁以為.......



點知去到搵左好耐都搵唔到呢間ToCoo,問路人甲路人乙都幫唔到我地,當時落住雨又拖住個大喼,企響條街度真係好愁......明明7-11對面就係京王,點解話中間仲有座建築物呢??......當時諗到有兩個辦法,一係打電話去ToCoo問,一係走入去京王酒店睇下D職員知唔知附近有無呢問野啦,我地揀左先入京王......


入到去,酒店個bell boy攞住我地張confirmation letter睇左一陣都唔係好知間野響邊,不過佢叫我地等一下,原來係幫我地打電話去check呀,京王D服務真係好!!.....等左一陣,佢就用日文指手劃腳同我地講左一輪,然後就帶我地行落去酒店個basement.......頂佢個肺!!! (唔好意思,用詞比較粗鄙左D,但唔用呢四個字真係表達唔出當時係幾咁懊惱!!),原來攞車嘅地方係響京王入面嘅Toyota Rent-A-Car!! 真係媽媽聲,同ToCoo做booking梗係以為係去佢office攞車啦,點知原來係去Toyota,就係咁樣我地已經嘥左大半個鐘......



 

去到就即刻攪手續啦,Toyota 入面個靚靚女職員D英文好掂,溝通一D問題都無,原本我地做booking時係預約左四日三夜,不過呢度嘅還車時間最遲都係夜晚七點半,最後嗰日我地應該響十勝返黎,車程遙遠怕趕唔切,所以就請靚女姐姐幫我地check下如果遲多一日朝早九點先還車睇下要加多幾多錢啦,WOW!! 一check原來唔駛加錢呀,咁就一於加多一晚第二朝先還車啦~~

碌左card攪掂晒手續,有個男職員就帶我地去酒店地下個停車處攞車喇......正當我滿懷高興睇住個男職員將我地架烈火戰車駛埋黎面前之際,忽然發現老爺個面色開始變黑......原來佢話佢book嗰架唔係呢款車喎!!


 
 
 

於是佢就開始同個男職員響度理論喇......


佢老人家心目中嗰架戰車係下面呢架 Prius......



但係Toyota就俾左呢款Corolla我地......


呢兩款車響ToCoo個web site入面係同一個class,同屬於"P3"type......如果你問我呢兩款車有咩分別我真係答唔出,平時如果老爺口痕話要換車我通常只係對D顏色同咩牌子指指點點,講到實際揸起上黎嘅分別我就真係好無知,基本上我響佢架車入面大部份時間都係瞓教多........


我地之前響網上book車時係book "P3" class.......當時我望住老爺響度同個男職員拗到面紅耳赤,講真我真係好少見佢咁樣同人嘈嫁,佢平時出外對人都好nice,唔知點解今次佢咁燥要發晒老脾........



嘈左一段時間都無結果,個職員又唔識講英文,淨係好無奈咁話呢架車無錯,咁我就拉埋老爺響一邊,靜雞雞同佢講,book車嗰陣人地又的確講明唔一定保證俾到你指明嗰款車噃,點知老爺答話佢記得呀,不過兩款車爭咁遠,點都一定要堅持要佢心目中嗰款喎!!.....咁我見佢咁堅持,所謂有難同當,唔理有無道理都要死撐佢啦,於是我就加入埋同佢一齊同個職員理論啦........



又糾纏左好耐,個職員都係唔肯同我地換過另一架,事實上當時放眼望過去係有一架Prius響度但佢都唔肯換俾我地,老爺真係好火......最後之前響office入面幫我地攪手續嗰個女職員走出黎同我地溝通......咁唔知係咪個女職員真係生得幾靚呢,哼!! 老爺見到佢出黎心入面道氣已經消咁半,見佢面色都已經緩和左好多(#$@*& !!)........個女職員笑容滿面,話在場嗰架Prius已經reserve左俾人,笑晒口咁話而家真係換唔倒俾我地又話呢架Corolla都好OK諸如此類咁啦.......最後老爺終於屈服於美色之前,好無奈咁硬食左呢部Corolla喇!!!



個女職員同我地check埋架車,又好耐心咁教我地點用部GPS,我地試完一個地點又一個地點佢都無唔耐煩..........擾攘一輪終於可以起行啦~~~~


出發啦!!!!!


攪左咁耐,今朝我地已經嚴重behind schedule,原本打算去北竜町睇向日葵,不過今朝天氣唔好,再加上之前兩日check過開花情況,大部份嘅向日葵已經凋謝,費事嘥咁多時間去冒險,所以就決定放棄向日葵之鄉直踩去美瑛喇~~~



呢個就係黎緊呢幾日帶領我地遊山玩水嘅GPS啦.......


GPS後面係放CD嘅地方.....我地當然有帶定幾隻CD黎聽歌解悶啦~~




響外國自己揸車(其實我只係做坐車嗰個),個感覺真係幾奇妙,基本上我地唔識路,下一個路口係轉去邊度都唔知,只係靠個GPS老點,就咁跟住佢嘅指示穿州過省,又竟然成功安全去晒大部份嘅地方,真係好得意囉~~



 


關於GPS同自駕,都有DD體驗可以同大家講下︰



*1. GPS基本上真係好易用,只要輸入目的地嘅電話號碼,佢就會先show出條路線同埋所需嘅時間、所需嘅料金等等~



*2. 除左電話號碼,仲可以輸入Map Code同目的地嘅地址......又可以search油站、toilet等設施......當進入高速公路突然想去方便方便都唔駛驚,GPS會提示話俾你知仲有幾耐會到休憩站,站內有無toilet、觀光案內所、食店等資訊嫁~



*3. GPS一般以40、50km/h黎計算距離,不過你一定無可能滿足於40km,大部份時間你都會好自然咁行七、八十,高速公路更會飛馳至百二、三......所以當個GPS話俾你聽要兩個鐘嘅車程,其實個多鐘頭就會到~



*4. 當將要響紅綠燈位轉彎,個GPS就會有兩下叮叮聲提醒你響路口轉彎.......不過唔知係咪我地開得太快,又或者個GPS D反應實在太慢,嗰兩下叮叮聲好多時都響我地飛過左盞燈先響,我地成日好容易就錯過D路口,同埋佢地有D路口好難睇,特別係行經D大平原,離遠根本睇唔到個路口響邊,到見到時已經miss左.......不過就算錯過左或行錯路都唔駛愁,GPS會即刻出過第二條路線俾你跟住行~



*5. 最唔慣係,除左響一D市內,佢地有D行車線好興用短虛線黎分隔相反方向行車,唔同我地香港大部份都用雙白線分隔......咁就大鑊啦,我地慣左爬頭嘛,試過去十勝途中唔記得左,以為係分隔雙程路嘅分界線,老爺揸長途車揸到吽晒一時醒唔起就換線爬頭,點知迎面有架對頭車衝緊過黎,嚇到我當堂花容失色,好彩老爺手腳都算敏捷,趕得切成功超車......



*6. 去之前有見到一D網友俾警察捉超速,不過好好彩今次我地無被捉到.......有D時候明明響你身邊嘅車係同你一樣飛馳緊,突然見佢地開始減慢你就要醒目跟住佢地減速,呢個道理其實響全世界都應該跟隨啦~~



 



繼續講番個行程......第一次響日本公路上自駕飛馳,個感覺真係好正!!!


車行左一段時間就轉行高速公路喇.......響一般閘口自動攞張公路票,有列明入閘嘅地點......記得影低佢呀,俾錢時會收返嫁~


沿路天色都好陰暗,好擔心美瑛會落雨~~



去到一個叫岩見沢嘅休憩處,我地當然泊低架車鬆一鬆啦~~


除左toilet,入面有野食野飲賣嫁~


Hea左一陣就繼續上路.......呢架就係我地架戰車啦~~


響岩見沢買左杯熱咖啡


仲有唔小得嘅小食啦~~



入隧道啦~~


日本D行車隧道好簡單,有D仲係無咩照明設備,香港嗰D靚好多~~


沿路嘅大片田園景色


去到旭川鷹栖就行完條IC喇,俾返張公路票個值勤職員,閘口前面部機就會打出需要俾嘅料金~


由札幌黎到旭川,總共要俾3,650 yen~~


離開高速公路就行返普通公路(....廢話!!),車速亦要減慢D喇~~


救命!! 落起大雨呀~~~


仲有11km就到美瑛啦~~


又係大片綠野田園~~


大約一點鐘,終於到達我地親親大自然嘅第一個景點喇!!


待續.......


下一篇︰花田第一擊........



沒有留言:

發佈留言