2009年10月14日星期三

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 唔願返歸嘅兩個人......


DAY 2
PART 6 (美瑛...中富良野)




離開魔幻美術館,我地又揸返幾個字車走返去美瑛,目的係搵食

Roll
.......沿路靜蠅蠅,真係鬼影都唔多隻,都係六點幾啫,D人咁早返晒屋企返旅館做咩呢??


睇旅遊書發覺美瑛D食店同餐廳好多都好早就close,真係唔明,點解唔做夜市嫁? D人唔出街食飯嘅咩?? 就算當地人唔興出街食飯,外國遊客都要食飯啫.......


響無乜得點揀嘅情況下,我地決定走返去下午去過嗰條拚布之路一帶,雖然都係D渺無人煙嘅小路,但話晒D路都叫做有D印象,一陣食完出返黎都唔駛夜媽媽唔知訂~~



我地最後去左一個之前都曾經考慮入住嘅民宿,Potato Village,因為知道佢地有間餐廳係close八點半.......


就係呢間Blanc Rouge,個外形好歐陸色彩呀......不過外面勁多蚊.......


入面嘅食客基本上都係Potato Village嘅住客,因為我地一踏入去個負責人就問我地係幾號房......


 *** Blanc Rouge 自駕資料 ***

網址︰
http://www15.ocn.ne.jp/~blanc-r
地址︰上川郡美瑛町大村村山
電話︰0166-92-5820


 
 


 



我地要左一個魚&一個牛,一個要齊course & 前菜,一個只跟飯同沙律set~~


以下張相,玻璃反影嗰兩個人一路行埋黎我地旁邊張枱,我求神拜佛希望唔好係香港人,點知希望落空......其實大家都知對方係香港人,不過即使坐響隔離大家都無打招呼......其實我地都唔係真係好介意撞到同鄉,不過唔知點解有好多香港人出到外面好鬼cool,你望一眼就知同佢地唔會有計傾~~



呢個係前菜....個蜜瓜好鬼甜!!


個餐湯係凍嘅,或者其實因為係凍湯.......


簡簡單單嘅沙律,不過好新鮮~


我嘅魚,不過最好食都係D薯仔,唔知係咪就係出名嘅男爵薯仔呢??


老爺嘅牛扒


每人一碟白飯


飯後甜品


唔少得嘅咖啡




食飽離開,成個天已經黑晒.....夜晚駕車無難度,但係呢條拚布之路係一盞街燈都無嫁,只係靠自己架車嗰對車頭燈睇路,四周黑漆漆一片,最慘你又知道周圍都係原野,鬼咁空曠又渺無人煙,都唔好話唔得人驚,我地一路行我一路好驚唔知會唔會有D咩野由D田園走出黎.........


Electric


行完條拚布之路,出返去美瑛市大路,總算有小小街燈,但四圍都一樣係死寂一片!!人呀人!! D人去晒邊呀??

 話晒都叫做美瑛市中心,都唔期望有咩夜市,但點都只不過係夜晚七點半倒啫,搵D人氣睇下都好掛........


七點半,平時都未食飯,咁早返旅館做咩呀?? 好彩之前上網搵資料時,見過有網友去過中富良野一間超市,好似話close九點,啱晒我地呢D夜遊人!!


於是兩條唔願返歸嘅茂李,決定揸住架車響條靜悄悄嘅237國道飛馳,由美瑛直駛去中富良野......



行左大約二十分鐘就到左呢間叫Bestom嘅大型超市~


 *** Bestom Super Center 自駕資料 ***

中富良野店
電話︰0167-39-3000


 
 


 


呢間supermarket真係好大,睇唔倒盡頭.......


除一般食品,有賣衫褲.....



賣鞋.....


運動用品


Golf Assessories


仲有100yen shop!!


好想買左佢帶返公司掛響D狗賊嘅partition或者門口

,不過有人唔俾........


行得攰可以停低玩下遊戲機~


甚至有埋傢私~~


雪糕機都有!!



我地行左一個鐘都行唔完,真係唔想走,不過人地差唔多要close.......


係咁意買左三袋啫~~~

Funny, Good, Happy, Emotion, Excited, Excite, Silly, Excitement, Hurray, Encouragement, Applause, Groovy, Fun, Great, Awesome, Teriffic, Good Job, Nice Job, Well Done, Best, Encouragement, Fan, Cheering, Success, Fantastic, Cheer



返到去pension,九點幾,食宵夜時間~~


仲有響supermarket買嘅赤肉蜜瓜,498 yen!! 超平呀))))))



好好味,勁甜

.......好想再食
........


食飽飽,響屋仔攤抖一下,睇下電視,之後就上樓去教教豬喇

.......係呀,係上樓呀,因為我地呢間屋仔係有兩層嫁~~




下一篇︰「豪宅」巡禮



沒有留言:

發佈留言