2009年10月21日星期三

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 「豪宅」巡禮


DAY 3
PART 1 (深山峠.Woody Life)



 


 
 
 



第三日啦!!!

Whistle
七點鐘就俾晨光照醒......


張tatami好舒服呀~~


起身望出窗外,啱啱有棵向日葵對住,一朝早就見到靚靚嘅花,心情都靚D呀~~



黎左美瑛深山峠咁耐,係時候要介紹下我地嘅住宿.......所謂豪宅,其實係講笑啫,只不過係我地今次住呢間pension,係有兩層樓嫁,出去旅行咁耐,都未試過住兩層樓嘅獨立屋,仲唔算係「豪宅」?!


Photobucket


睡房響二樓,屋頂係尖嫁,天花正中有個吊扇燈~~


好鍾意間屋仔D窗,全部有顏色圖畫~


二樓其實好簡單,無咩擺設,純粹放兩張tatami~



成間屋都係木做嫁~


呢個係全棟屋嘅大門


成棟木屋有兩伙住宅,開左大門後就係兩間屋嘅入口,我地住左手邊,右手邊住嘅都係香港人~


門牌唔知寫乜


一入去就係toilet......


旁邊係拖鞋架 (另外有鞋架響大門入口)


之後又係一道大門


客廳


客廳大燈



樓梯通去二樓睡房.....


浴室好乾淨企理



有齊一般電器.....




外面係花園


可以坐響度欣賞下花田景色,如果唔怕蚊嘅話......


景色OK嫁,視野幾廣闊~



參觀完我地呢間木屋,係咪都覺得唔錯呢? 當初搵美瑛富良野住宿時,一心已經要搵D pension住下,不過我個人真係超級麻煩,首要一定要有冷氣,toilet同浴室更係必需,仲要有埋TV,咁又想住下D獨立屋仔,而美瑛富良野一帶要有齊以上幾點條件,其實唔係得好多間揀,所以雖然呢間Woody Life比較貴DD,但我呢個嘥錢精就唔理三七二十一即刻第一時間走去做reservation喇~~




睇完我地間屋仔,再睇下成個民宿嘅環境啦......



民宿嘅入口......


附近都有另一間民宿~


民宿周圍都係花田,不過D向日葵已經謝晒......




下一張(熱鍵:c)


停車場,右面第二架就係我地架戰車喇~


除左我地嗰棟兩層木屋外,仲有兩間獨立屋仔,不過比較細,好似得100呎左右~


好的骰但好可愛~~


有木頭鷹幫你守門口.....


紅色屋頂呢座就係事務所同用餐嘅地方.....







成間民宿處處都種滿花花草草......一朝早響度散步好舒服呀!!



小蜜蜂一早就做採花賊~




呢個係通去我地間屋仔嘅小路....




環境好舒服,不過我每次行過呢條小路我都好驚有昆蟲會彈出黎.....



呢座係老闆嘅私人展覽館,入面收藏左好多貝殼,食完早餐佢就會帶我地參觀~


呢度係餐廳後面休憩嘅地方,最後面灰藍色屋頂就係我地間木屋仔....



呢張玻璃面嘅茶几,裡面D貝殼裝飾係老闆自己做嫁......





響民宿周圍逛左一陣,八點鐘就去食早餐喇......(待續)



下一篇︰溫馨的早會



沒有留言:

發佈留言