2011年6月3日星期五

2011年2月北海道道東道北12日 - 流冰漫步


2月22日 - DAY 4 (PART I)
知床Utoro溫泉


第四日啦!! 朝早未夠六點鐘就起左身,好興奮呀

Jump For Joy
.....因為今朝要去玩呢個trip最期待嘅重點項目,流冰漫步!!


天濛濛光就爬起身,拿拿聲影下窗外邊嘅流冰景色先~~


酒店對出就係防波堤......


遠處有兩座山嗰度就係尋晚睇極光show嘅場地~



我鍾意紅色燈塔,好有一種浪跡天涯嘅浪漫感覺


呢間展望和洋室個大窗真係好大,無摭無掩,望出去個view真係好開揚,成個無敵大海景一覽無遺,好正!!

 房價貴dd都係值得嫁~


大海遠處有好多流冰呀!! 呢d就係由俄羅斯一路南下過來嘅流冰群啦!!



好鍾意呢張相,好寧靜嘅感覺


晨咁早已經有好多籠友擺定架撐影日出.....



等我都同兩隻野影返d造型照先,一陣間出去玩流冰唔可以帶佢地去嫁~


日出呀!!


我地參加呢個流冰漫步係酒店package包埋嘅,如果淨玩流冰漫步要5000円一個人,唔平嫁,不過可以親身同流冰近距離接觸,貴d都值得.......同酒店做reservation時,佢地會先問定客人嘅性別、身高同體重,幫你預備定dry suit~


玩流冰漫步好睇當日嘅天氣,如果天氣唔好隨時會取消,同埋地球暖化好有可能唔夠流冰,所以一路我地都好緊張

,始終山長水遠走到黎知床咁遠都係為左玩呢個流冰漫步,如果cancel真係會幾失望囉.....流冰漫步每日有4個session可以揀,我地揀左最早時段,六點半.....落到去酒店lobby,發覺已經有d人響度等緊,等左一陣,主辦機構Shinra嘅職員就到嘞,今早總共有兩group人,一group係日本人,而另一group就全部都係香港人,Shinra派左個講普通話嘅台灣女仔做我地嘅tour guide,佢同我地講解左一d要注意嘅事項,然後就俾張form我地填,有一個item係類似d生死狀咁上下嘅statement要我地簽,當然要簽啦,唔簽就唔駛去囉~~


搞掂晒手續就離開酒店,Shinra嘅專車已經響外面等緊我地啦.....我地呢團一行六人,除左我同老爺,仲有另外兩pair男女,佢地四個係一齊嘅.......


車行左兩、三分鐘就到嘞......係流冰海岸邊呀,YEAH!! 我地一陣就要行出去啦!!


落左車,tour guide同我地講解要點著件dry suit.....


所謂dry suit,其實係一件連靴同頭套嘅厚厚防水衣套裝,再加一對手套,著左上身可以話係密不透風,除左防水仲可以保暖......不過件野好難著,基本上單憑一個人係好難著得到,好似要將條褲扯上去就要搵人幫手,所以大家都著到一卜一碌,好好笑


另外一組日本人~


我地單係著呢件dry suit已經搞左好耐,件野好重嫁,成條死屍咁,我地仲要除晒羽絨同鞋企響海邊著,凍到黐肺

,我係一路流住鼻水一路手腳僵硬咁拉拉扯扯件野,真係七手八腳,幾經辛苦總算將件野著上身,搞到成個癲婆咁
,咩儀態都無晒.....最後一個step要將個頭套笠埋上去,之後就要tour guide幫我地將後面嘅大拉鍊拉上就大工告成嘞.....


YEAH~成功裝扮完啦!! 我個造型係咪好搞怪呢


帶埋對手套,同老爺齊齊整個合照留念先

High Five
.....隻手套得三隻手指咋,唔需要刻意都整左個V手勢出黎呀!!


大家著好晒dry suit,就跟住tour guide行出去海邊.....我地去探險啦))))


著住件dry suit響雪地上行真係好唔慣,我覺得我地好似一群企鵝咁行去海邊覓食....我對靴好大(因為我對腳比較細),行起黎甩下甩下咁,真係好驚PK呀.....


玩流冰漫步基本上係唔可以帶隨身物品 (如果仲要兼顧埋隨身物品我諗我會PK死),連手錶都唔好帶.....可以帶相機啦,記住要防水嫁,因為無論你幾小心都好,部機都會肯定濕......不過著住對只得三隻手指又鬆泡泡嘅手套真係好難控制部機,事實上係初初連部機都好難揸得穩,雖然話係防水,但都唔想成部野跌落冰水嘛,所以我地都只係好求其咁影幾張相當留個念咁解啦~~


行左一陣開始比較熟習件dry suit同對靴.....


話咁快就行到去流冰地帶啦,好緊張又好興奮呀!!

Bounce


Tour guide示範俾我地睇點樣上落水.....



所謂流冰漫步其實唔單只係漫步嫁,要上水落水又要跳來跳去.......d浮冰一大塊一大塊咁,有d好硬淨有d就浮下浮下咁,有時我地需要由一塊冰跳過另一塊,如果唔敢跳就要先落水再爬返上去.....


我咁lady當然儘量唔跳啦.....d水估計其實好冰凍,不過我地件dry suit好保暖,所以完全no problem.....我覺得由水爬返上塊冰係最難嫁,有d浮冰郁下郁下,件dry suit又重又厚,我本身已經夠輪盡,爬上去又唔夠力,成日要人拉我推我扯我,甚至試過要老爺俾隻大脾我踩先可以爬上返去塊浮冰度,真係儀態盡失!!


行行下去到一大片流冰群,tour guide話呢度比較危,唔可以成班人一齊行,佢要逐一帶我地行過呢一大片左右浮動嘅薄冰呀......Hehe,等我呢個心口掛個勇字牌嘅港嬋做先頭部隊行先啦~


好緊張呀,d薄冰浮下浮下,每行一步都聽到腳底下d冰裂開嘅聲音,好似隨時會爆裂咁!!


哎呀,個tour guide一個唔覺意踩裂左塊浮冰跌左落水,佢本來一路拖住我,佢一跌我幾乎都俾佢拉跌,嚇到我v哇鬼叫........


好在我d平衡力都唔係太弱


d流冰除左浮下浮下,仲有大有細,有高有低,要上上落落,著住件dry suit每跨一步都幾難.....


如果放膽,其實快手快腳跳過d薄冰好快就可以行完,不過我緊張到死,姐手姐腳又驚跣又驚PK,真係一步一驚心

......


行行行,YEAH!! 我終於成功行到出去啦!!!

Yes!


之後就到左最緊張時刻嘞,tour guide教我地點樣慢慢浮響水上面,原來唔係好難咋,件dry suit除左保暖,仲非常之浮,一瞓低就會自動浮起......


成功啦!! 不過隻手套會入水嫁,所以對手要舉起,如果唔係入左水就會好凍!!



響呢度我地有一陣自由活動時間......


個個都趁機自己玩浮水,好好玩呀!!

Way Too Happy
大家可以想像我呢個咁貪玩嘅人有幾興奮,試問一世人有幾可可以響零下唔知幾多度嘅冰海中暢泳呢? 不過玩玩下忘晒形對手入左水,唔係講笑,真係有d凍入心嫁!!


浮響冰海上面嘅感覺真係好正好過癮.....此時此刻,身處被列為世界自然遺產嘅知床半島,遠離吵鬧嘅都市,四周渺無人煙,只有未受污染嘅大自然,抬頭望上天係藍藍嘅晴天,放眼望過去係了無盡頭嘅大海,身邊係觸手可及嘅西伯利亞流冰,一生人能有幾多次咁難得嘅機會呢,好開心可以達成今個trip最大嘅願望呀!!


大家見唔見我身上有好多冰呀? 因為我地響冰海中打冰雪戰呀,大家好似癲左咁

......玩完等我正正經經攞塊冰影張相先.......


我都話我d平衡力唔差啦!! 係咪好英呢??



癲完一輪,tour guide又叫我地響水入面搵下浮游生物,佢話好彩嘅話可以睇到天使流冰魚嫁,於是我地個個收晒口乖乖咁靜悄悄探頭睇下水底係咩環境......不過我地搵左好耐都唔見,只係見到好多海草同極其量一兩條白色魚仔好快速游過......雖然著住dry suit,但響水入面靜靜企左一陣唔點郁就開始覺得都有陣陣寒意.......


玩左接近一個鐘,我地要回程啦.....好唔捨得呀

......


離開時見到又有第二group行出去玩.....我好想跟埋去再玩過呀!!

Feeling Blue


行到返去近岸邊,經過一個舖晒雪嘅斜坡,我地架van仔就係停泊左響斜坡上面,之前黎嘅時候我地係兜遠路行樓梯落黎,tour guide就提議我地不如爬斜坡上去.....我望住呢個都真係好斜下嘅斜坡

,除左雪想搵棵草借下力都無,完全係玩徒手攀爬嗰種款,個心實在有d慌
,不過d團友個個都無咩異議,唯有頂硬上,死就死啦......爬左一半都OK無咩難度,正當我沾沾自喜以為自己好掂之際,一個唔覺意踩錯腳成個人跣左落去,好在老爺同tour guide響我附近一手拉住我,但我已經嚇到魂不附體
.....幾經辛苦終於爬到差不多到頂 (其實個斜坡唔可以叫做高,係我無Q用啫),已經喘晒氣,手腳都無力,試左幾次我都無辦法再爬埋最後一步,嗰剎那真正係上又唔係落又唔係企左響度,最後唯有要d團友同tour guide出盡吃奶嘅力又拖又拉又扯先將我推上去
......真係瘀到爆!! 呢d就係平時lazy唔做運動嘅結果,好在另外兩個女團友個情況同我差唔多,唉......


終於完成晒個流冰漫步啦,玩到筋疲力盡,已經四肢無力,我地仲要除左件厚重嘅dry suit,嗰個頭套真係好難除,好實好迫呀,我d頭髮俾佢 "啜" 住晒,除完個頭套真係頭都暈,個個都已經攰到半死狀態!!


換返晒衫同鞋,係時候上返Shinra專車返酒店......呢個流冰漫步真係好好玩

Thumbs Up
,我地玩得真係好開心,好唔想走呀!!
Crying


Bye-bye啦,美麗嘅知床流冰海岸,我會永遠記得今次咁難忘嘅經歷!!


(...待續)


6 則留言:

  1. 嘩, 好似好刺激, 好正呀, 睇完好想去玩呀! 你話件dry suit保暖咁入面其實有冇著好多衫打底架? 小朋友可唔可以參加呢?
    [版主回覆06/11/2011 11:21:00]都無特別著得多打底,一般就ok...佢好似有高度限制,要check返先知~

    回覆刪除
  2. 謝謝分享!
    你哋個流冰漫步好好玩喎,而且過程好攪笑!不過,道東嘅冬日流冰世界真係好吸引,我們這些香港人,一見到冰呀雪呀就癲哂!夏之北海道去過好幾次喇,希望好快都有個北海道冰雪之旅啦!
    [版主回覆06/11/2011 11:24:00]歡迎光臨~ 道東真係好正,去極都唔會厭嫁,plan下啦,冬天嘅北海道一定唔會令你失望!!

    回覆刪除
  3. 你講得無錯, 我地呢D平時無乜運動, 玩完真係筋疲力盡! 雖然累, 夢想成真的感覺蓋過晒!  我玩時D冰的密度高D, 成個海都係碎冰, 你就少碎冰, 但可以試成個人浮起水面, 我就試唔到LU~可能我又會V嘩鬼叫~
    [版主回覆06/11/2011 11:25:00]哦,你無落水?? 我以為呢個係必玩 item,真係好過癮嫁!!

    回覆刪除
  4. piggybread :           真係好正喎 ,      睇過好多位形容呢個活動 , 個個都有讚有彈 (彈時間唔夠)     
    真係好好玩既呢 , 有機會真係要試試 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆06/11/2011 11:26:00]去啦,睇你都係等唔到三百年,d流冰等緊你呀!!

    回覆刪除
  5. 好正,五千日圓抵比!小朋友唔知玩唔玩得?
    [版主回覆06/22/2011 17:14:00]可以嫁,不過好似有高度限制~

    回覆刪除
  6. 睇完你浮冰漫步... 我都唸番起我玩時候.. 真係好好玩... 好開心.... 我覺得冬天知床活動動靜皆宜
    [版主回覆05/20/2012 11:15:31]係呀,真係好好玩呀,俾你一講又勾返起當日個情景,好想去玩多次

    回覆刪除