2013年8月12日星期一

2012年12月東京熱海快閃72小時 - Part 5

12月15日 (星期六)
熱海 > 新宿


話咁快去到 day 2.......朝早起身當然要去浸下個私家溫泉先,晨早一浸,人都精神舒服d 嫁~~
七點九就去食早餐嘞.......






Hehe, 今次安排我地坐窗邊......老爺就笑我話今次條氣順返晒啦,酒店朝早安排坐窗邊位先有心思,可以對住個大海食早餐,好過夜晚外面黑媽媽乜都睇唔見嘻嘻



早餐係半自助式,基本好似野飲、bread、salad、菜類 & 生果等等響出面自取~


除左牛奶、果汁,waiter 仲會奉上每人一杯青汁,好好飲嫁馋嘴





呢個pork dish 一人有一份~







今次套杯唔係Wedgwood,係Narumi~~



前面呢張就係我地尋晚dinner 嗰張枱,後尾好似安排尋晚坐窗邊位嘅客坐,睇嚟酒店係安排d 客輪流坐窗邊位思考


一邊食一邊享受外面熱海風景,好舒服呀.......不過今日好陰天,唔緊要,反正今日我地只係去outlet shopping,個天陰定晴都無所謂啦


食飽飽就出去外面逛下........


酒店外貌......


酒店隔離其實係酒店嘅姊妹店,係傳統日式溫泉旅館......如果自駕者需要由中間個入口駛入去穿過酒店去到後面條街先係car park~


我地走過去海邊逛下.......







又有呢d 津波避難路指示



走落去沙灘行下.......

熱海一望無遺~


點解通去沙灘嘅樓梯咁多沙粒嘅? 莫非尋晚d 海水潮漲得咁厲害??


抽煙處



見到遠遠山上嘅熱海城~



我地間酒店呀~


呢間酒店望落去都幾有派頭咁~



逛左一陣個天開始落雨,shit!......係時候返去酒店~



返到房當然去浸多次浴,等放水期間我地響張圓床上玩打筋斗哈哈


好好玩呀! 好多年無玩過太开心


不過樂極生悲,我一個唔覺意打歪左整親條頸,好痛呀!!泪 嚇到響一旁幫我影緊video 嘅老爺屎屎下,即刻喝住我叫我唔好郁,哈哈.......抖左陣搽左d 治筋肉痛嘅鎮痛劑就好返d......老爺不斷響旁邊哦我咩唔好衰攞嚟衰,成個阿婆咁


Hea 左陣把握時間泡多次湯先嘻嘻





終於搞到差不多十點先去check out~


老爺去找數,我就當然周圍影下相......





好多X'mas decorations~



Souvenier corner!





酒店另外一個dining place~


搞掂晒就去carpark 攞返架車......



仍然只係兩個喼,今日要加把勁shop 呀给力哈哈


OK,next stop,御殿場,GPS 預計11:11 到著~


Bye bye 熱海






我地沿路見到有較大嘅PA/SA 都有停,再加上星期六超多車排隊入outlet carpark,最終搞到十二點先去到outlet,比原定GSP set 嘅時間遲左大半個鐘


呢個outlet 好大,仲分左兩邊,真係逛一日都逛唔晒.......不過落雨呢,雖然話每個zone 都有瓦摭頭,但始終好唔過癮.......

我地逛左兩個多鐘,收穫唔算豐富,只係買左幾樣野,而且d 雨愈落愈大,好無癮,所以就鳴金收兵,諗住早d 返新宿再拼過


離開御殿場,車行左一陣忽然醒起我地未食lunch 喎,真係shopping 到唔知時日偷笑........於是即刻響一個叫「足柄」嘅SA 泊低架車,走去醫下個肚先啦~


呢個SA 好大,單係food court 都有好多間食店.........


我地搵左呢間食拉麵~


老爺要醬油拉麵.......


而我就要鹽味拉麵,仲要加隻蛋~

當食物預備好,呢個remote 就會響,你就可以出去攞野食~


開餐lu,shopping 唔覺攰唔覺餓,但一坐低食第一啖就覺得勁肚餓

雖然老爺餓到反艇,但我仲要老點佢去買coke,真係好想飲嘛,but 原來要走到去好遠先有得買,hehe~~


食完當然又要去shopping,呢個SA 好多野shop 呀!!!




唔駛講我當然有少少收獲




唔單止多shops,而且環境優美,呢個係通去toilet 旁邊嘅 courtyard~


Toilet 仲有電子顯示屏show 晒有邊個厠格係available,好型呀


Lawson 都有~


附近仲有個摩天輪添.......呢個其實唔係SA 咁簡單,或者係一個旅遊景點先真??


響度hea 左一個鐘就離開嘞,老爺話已經三點半,返到新宿好晏,如果仲想響新宿shopping 沿途就唔可以hea 咁耐,所以講定要我唔好係SA 都要佢停.......OKOK,你話唔停就唔停,反正唔響SA/PA shop,返到新宿都係一樣shop嘻嘻......不過首先要去入油先~


回歸啦~




話唔停但行到咁上下點都要停一停放下水舒展一下筋骨.........我揀左呢個「海老名」嘅SA,因為個GPS show左水蛇春咁長嘅facilities 呀!!哈哈


其實我地尋日由東京去熱海時都有停過對面線嘅「海老名」SA,當時都已經覺得對面嗰個SA 好大,點知呢個仲誇,除左一般設施,入面仲有個「頑固市場」.........


完全係一個shopping mall,有幾可見過一個SA 入面會有concierge?? 仲要有兩層添,死未?!吃惊


呢度個人流勁多呀!


逛shops 不忘試食,正!!


既然係IC 嘅大型休憩處,當然唔少得有道路交通情報........

即時知道你附近有無邊度係塞緊車,真係好先進呀~


響呢個SA 逛左半個鐘就俾老爺拉走,我承認我係依依不捨好唔想走委屈.........之後我地都無再停過,直駛返新宿,去到五點多,天已經開始黑~


我地今晚住 Hotel Sunroute Plaza,去到要泊低架車先~



好快搞掂check in,我地住Room 1103~
 




房間真係一眼睇晒,雖然細但唔平囉,兩人合共21300 円 (含早)!! 好貴呢,不過無計啦,我地太急決定個trip,新宿有carpark 嘅hotel 好多都已經full 晒~






都叫做有個衣櫃........


瞓一晚啫,都無乜所謂,房間大又得細又得,我地好能屈能伸




響房間放低d 野,洗個面,之後又拿拿林出去,要把握時間shopping 呀!!抱抱

(...待續)



5 則留言:

  1. 熱海酒店泊車竟然要收 1000yen!
    [版主回覆08/13/2013 23:13:23]係呀,我當日book 時見到個反應都係"有無搞錯"!

    回覆刪除
  2. 第一次見到咁先進嘅 toilet,好正呀!
    呢間細酒店真係超貴
    [ck 鼠回覆08/17/2013 12:50:26]我篇「戰利品篇」出o左喇 ~
    [版主回覆08/13/2013 23:17:22]我都係第一次見咁先進,同埋真係好乾淨,幾乎乾淨過我屋企嗰個
    Sunroute 勁貴,而且真係超多香港人,不過當時都已經無邊幾間揀,無計~

    回覆刪除
  3. "海老名"SA 超大呀, 真係未見過...竟然有2層.......
    [版主回覆08/30/2013 16:42:44]係呀,我都係第一次見咁大個SA,好正!!

    回覆刪除
  4. Game over
    http://blog.yahoo.com/yblog_hk/articles/1350869
    [版主回覆08/30/2013 16:55:46]我一早都覺得佢應該索性摺埋算,而家一諗起要搬就覺得煩!!!

    回覆刪除
  5. Hello ! 我原本個網誌因為按下 "輕鬆搬家" 而被封印 ,
    乜都郁唔到 , 唯有去我另一個Yahoo Blog戶口繼續餘下行程 ,
    好黎好去嘛 , 不便之處 , 敬請原諒 !!
    http://blog.yahoo.com/_567MJ57V5FLGMRTZIE42EQGTQI/articles/page/1
    [版主回覆09/09/2013 15:43:24]喂,唔該晒喎,man wai 妹
    [man wai回覆09/08/2013 15:22:42]piggybread姐一早已經轉會 .
    http://piggybread.blogspot.hk/
    [ck 鼠回覆09/07/2013 15:43:44]我都仲喺度寫緊
    [man wai回覆09/05/2013 20:55:53]度開始 , 就要度埋尾 , 有始有終嘛 .
    [版主回覆09/05/2013 16:46:56]你仲繼續響yahoo 寫? 做咩唔索性搵過新blog 呀?

    回覆刪除