2013年12月30日星期一

2013年12月新加坡熱辣辣四日 - Day 1




月頭走左轉新加坡....已經好多年無踏足過呢個地方,對上一次去係2000年,已經係13年前嘅事! 嗰次係同老爺第一次搭飛機自遊行呢,睇返d相13年前我仲係得22寸腰,塊面係天然V煞面,而家脹到不似人形成個水桶咁,唉,果真歲月不留人,紅顏彈指老呀,哈哈!!

隔左十幾年無去,個感覺好似唔同左好多....今次去左四日,感覺都唔錯,地方細細,交通都好方便,旅遊景點好集中,d人好 friendly 呢,好主動幫遊客,服務性行業嘅 staff 亦好 nice,作為遊客我地對新加坡嘅印象幾好,不過天氣實在係太太太熱啦,平時唔會點出汗嘅我,日日都香汗淋漓,講得核突d,我d汗係響條事業線不斷咁流過直達肚臍.....熱不特止,又成日落雨,又熱又濕,成身都黐泅泅,好鬼唔舒服!

近呢十年都好少去d 咁熱嘅地方,今次去之前都要有小小預備,就係新加坡旅遊必備三寶︰毛巾仔、太陽眼鏡 & 小型電風扇.....尤其係毛巾仔,響戶外真係抹過不停,真正係朝早連妝都唔駛化,因為一出外好快就會出晒汗,搵毛巾抹多兩抹成個妝都溶鬼晒囉.....至於電風扇,我非常之慶幸有帶去,因為當我地響環球片場呆呆咁排隊時絕對係救左我一命!

今次我地係搭 Scoot 酷航,第一次搭廉航,都ok啦,係座位比較窄,無論個seat位或同前座嘅距離.....航機都幾準時,機程來回都比 schedule 快,不過個價錢都好浮動,如果只係買個位乜都唔要加又就到超低嘅fare就真係好抵,最正係時間真係用到盡,去程朝早0710,回程凌晨0130,返到香港都只係五點鬆d,老爺仲可以返屋企沖個涼然後去美心食埋早餐先返工慳返一日假.....講返去程先,朝早七點機,晨咁早半夜三更就出門口,好似做賊咁,哈哈....不過夜媽媽唔係咁多車響公路又真係幾爽,唔怪得咁多人鍾意深夜賽車,過左青馬橋之後我地仲見到有好大山火,唔知第二日新聞有無報呢.....去到機場都係清晨五點鐘,好少見到carpark有咁多位呀~

因為係廉航,慳得就慳,今次只係一個喼寄艙,另一個細喼去程hand carry 上機,回程驚細喼超過 7kg 所以加$108有15kg......雖然係倒塌咁早,但又有得去玩,而且係新地方,兩隻野都好精神好期待

機場已經有 Xmas decoration la~

雖然只係去四日,但因為驚熱所以都帶多幾件 T shirt 去替換,寄艙都已經 12.3 kg~

又係 free lounge 時間.....未到六點只係得杯麵同麵包可以頂下肚~

食完都夠鐘 boarding~


一上機就瞓,三粒鐘話咁快就到,入境手續超快,十分鐘攞埋行李搞掂~

因為酒店無 free wifi,所以響機場租埋個無限上網同任打IDD 回港先,跟手仲搵埋個 city tour counter book 定第二朝坐 duck tour.....呢度d 人真係好 nice,帶馬拉口音嘅英文亦都好易聽,有d 仲識講廣東話,溝通方便過日本~


搞掂晒就去搭地鐵出市區,呢度嘅地鐵叫 MRT~

先買張  EZ link card,類似我地嘅八達通,有效期五年~

新加坡d地鐵同一般嘅差不多,不過佢地個扶手係一開三,即使d人挨住一枝其他人都仲可以握第二枝~

由機場出市區搭綠色線必須響 Tenah Merah 轉車,我地嘅目的地係 City Hall,車程大約35分鐘.....我地先去酒店放低d行李....新加坡d 酒店普遍都幾貴,而且好多都無 free wifi 同唔包早餐,有成日去新加坡嘅朋友 suggest 我地住 City Hall 嘅 Fairmont or Stamford,因為佢知我鍾意shopping 同埋嗰度交通方便又近d 景點,最後我地響 Priceline 搵到 Fairmont 三晚 total $5422 含早~

去到 City Hall 一出站就係 Raffles City,好多 shops 呀,睇見都心花怒放.....不過無乜指示酒店響邊噃,正當我地研究緊點行之際有位先生主動走嚟幫我地,仲帶埋我地去,好好人呀,對新加坡個印象又提升左!


去到酒店諗住放低件行李,職員好 friendly,仲 upgrade 我地 signature room,不過間房要過多一個鐘先 ready~

放低行李我地就出發去 Orchard Road,今日第一個行程係 shopping 呀,hehe.....搭MRT 紅色線只係三個站就到,唔需要轉線~

Orchard Road 好似我地嘅彌敦道,大道兩旁全部係 shopping mall、名店,星期六成條 Orchard Road 都好多人......


d buildings 都好有型~





行行下有機構派免費水,我地當然唔客氣 

去 shopping 之前當然係醫肚,我地嘅目的地係文華酒店......

旅遊書介紹五樓嘅 Chatterbox 嘅海南雞飯好正,當然要去試下~

午餐時間都要等一陣先有位~



我當然要 signature dish,老爺最初要龍蝦叻沙,不過後尾話無龍蝦改左要海鮮,有人好失望

開餐啦~~

好大碟雞,不過唔算好滑噃~

油飯OK唔錯....

仲有個好好味嘅雞湯

老爺嘅海鮮叻沙....唔駛揸車,條友仔餐餐飲啤酒!


埋單S$96.5,呢個 lunch 超貴!

食完逛下間酒店.....周圍都有聖誕裝飾~



跟住當然去 shopping~

又有 free drink....街頭試飲,Tiger lemonade,有小小啤酒味,幾過癮~

沿路好多雪糕車,天氣咁鬼熱,整返個涼下先......

新加坡好出名嘅雪糕三文治,只係 S$1,有好多種口味揀.....

我地要左個菠蘿味......厚厚嘅雪糕塊,大熱天時真係好正

好快行到去義安城......

大門外有個小型 fun fair,好熱鬧~

好大棵聖誕樹呢~

同一般 shopping mall 一樣 up 得出嘅名店都有,不過我地只係集中逛 basement,d shops 大路d,仲有 supermarket、高島屋,好多野逛呢,高島屋 basement 有 Harrods,好 happy,最後都有小小收穫

新加坡d街道都種左好多樹,幾好逛~

逛完義安城就去 Orchard Road 必逛嘅 ION Orchard..... 

呢間 Rubi Shoes d 鞋超平!

逛到攰一攰,係時候整返個 tea hea 下先.....我地響 TANGS Plaza 見到有亞坤咖啡店.....


當然試下佢最出名嘅咖央多士.....我地要左一個set 包括四件咖央牛油多士、兩隻半生熟蛋、同一個咖啡,另加一杯奶茶.....多士好香脆,夾住牛油同甜甜嘅咖央醬,yummy!!

呢個半生熟蛋係要加胡椒粉同醬油搞勻食,個口感幾古怪~

 咖啡一般......

反而奶茶幾香滑~

埋單只係 S$6.4~

食飽飽就搭 MRT 返酒店~

返到酒店我地間房已經 ready,仲已經將我地嘅行李搬埋上去......

酒店周圍放左好多蘭花,好靚~


原本我地 book 最平嘅 standard room,而家酒店 upgrade 左 signature room 俾我地,我唔知有咩特別,但間房好大~

呢張 king size 嘅床太軟,我地好唔慣,不過 size 真係好大,聽聞有人話瞓響一邊伸長隻手都掂唔到我喎.....試驗過,兩隻 bears 由床一邊碌去另一邊紫 bear可以碌五個轉,mini F bear 就可以碌六個轉,比屋企張床多兩個轉嫁!!

床頭有晒成間房d 電器嘅 remote,包括電動窗簾,好正~



Closet 係一間房~

Washroom 亦好闊落,有齊 shower 同浴缸~


設備齊全,係欠張凳.....

不過個 sink 盆好高,d 水好易淺晒出嚟,最鬼憎

Sanitary pack 每日都會添加~



Mini pantry....

有 Nespresso,夜晚又可以沖咖啡飲~

每日送兩枝水~

有個 balcony.....



可以望見旁邊嘅 Raffles Hotel,新加坡最豪嘅酒店,Michael Jackson 都係住呢間~

響房 hea 左一陣我地就又出動去魚尾獅公園,其實由酒店行去唔係好遠,不過初嚟埗到唔係好熟環境第一日我地都係搭MRT去,搭紅色線去 Raffles Place 只係一個站......新加坡d人都好discipline,真係企晒響旁邊等車~

出左 MRT 沿新加坡河方向行,遠遠高高嗰座圓形 building 係 Stamford Hotel,我地間 Fairmont Hotel 就響旁邊~

遠處就係 Boat Quay,好多食店同酒吧,夜晚好熱鬧~

Cavenagh Bridge

呢個 notice 好搞野,過橋有重量限制,對象除左人仲有牛同馬

橋旁邊有好多雕像.....


呢個小朋友當街除褲露何B仔

原來係成班小朋友跳海玩水.....好可愛嘅 design~

魚尾獅公園位於濱海灣,位置可以話係飽覽晒新加坡最出名嘅地標......一邊係 Singapore Flyer 同 Esplanade.....

Esplanade 係個藝術中心,因為外型好似榴槤,所以大家都索性叫佢做榴槤~

另一邊係金融中心......


面向 Marina Bay Sands.....

背靠 Fullerton Hotel.....四方八面都係景點位~

不過最吸引遊客嘅相信都係由三座 building 構成嘅金沙~

好多人呢~

影下隻魚尾獅先.....

個個都響度玩飲水造型照.....

兩隻 bears 都要玩




幾時搵次去住下呢間金沙,走上去最頂嘅空中花園逛下遊下佢嗰個無邊界泳池

Duck boat,我地聽朝都 book 左坐~

月亮出來了~


大魚尾獅後面有個小魚尾獅像,cute~

響度 hea 左一陣個天開始暗,我地打算等睇埋個夜景......

天黑著晒燈好靚呀!

蓮花博物館好搶眼!






望下錶已經七點半,係時候搵地方 dinner,本來想去附近嘅老巴剎,不過好驚熱所以就打算去海傍嘅食店,我地要食蟹呀,於是揀左 Palm Beach,不過無訂位要等半粒鐘,咁就繼續響附近影下個夜景先啦~


夜晚有小小海風,無日頭咁熱,響度慢慢逛都幾舒服~

夜色下嘅金沙好靚~





忽然見到對岸著晒五顏六色嘅燈光,應該係金沙每晚逢八點都會上演嘅激光 show.....

原本我地都打算聽日去開 Gardens by the Bay 夜晚去埋金沙睇呢個 show,正! 而家可以由另一個角度欣賞,連激光都有得睇埋





睇完激光就去 Palm Beach 睇下有枱未,終於都要等多十五分鐘先有位.....我地坐室外,好在近海邊有小小海風,唔會太熱~

座位個 view 都唔錯嫁,一邊食一邊睇住靚景,正~

咁高興當然啤啤佢,cheers!

先嚟個併盤,有聖子、魷魚同軟殼蟹.....

最好味係呢個軟殼蟹

奶油香酥蝦,yum yum~~

大大條芥蘭亦好食~

重頭戲當然係黑椒蟹,一個字,超正

隻蟹好大隻,睇下單係隻蟹拑都大過條 spoon 呀!

呢個黑椒蟹好貴,要 S$96! 不過真係好好味食得好滿足......呢餐 dinner 食左 S$233.16,day 1 單係食都用左一大半旅費,聽日開始要慳住食啦

食到飽一飽,我地就沿住海傍散下步.....夜晚嘅 Fullerton Hotel 好靚~

好特別嘅聖誕樹~

響新加坡成日都響街道見到唔同嘅雕塑,個個都好有型.....

我公司其中一個樓盤甚至 apply 左呢個 design 嘅 copyright 放響屋苑 (真係毫無創意)~


本來打算行過去老巴剎食個沙爹串燒,不過行行下發覺已經十點半,實在有d 攰同眼瞓,於是就決定返酒店.....返到去當然食埋個夜宵,就係下午買嘅班蘭蛋糕.....呢隻蛋糕係新加坡名物,不過我地都覺得個味道怪怪,唔明點解咁多人要響機場訂返香港....

再沖返杯 nespresso 嘆下
 

終於搞到差不多一點先瞓,前一晚只係瞓左三個鐘,其實已經好攰,一瞓落床就處於昏睡狀態......第一日行程好完滿咁完結啦~~

(...待續)








4 則留言:

  1. 咪話你睇返十幾年前o既相,我淨係睇返 5 年前我o的相,當時臉頰飽滿滑嘟嘟,而家 …… 所以你唔覺我o的遊記越來越少影人像相咩 ? 有o的影o左都唔敢 post 出o黎呀 ! 唉 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我係由纖瘦變肥腫喎,你都好d啦變瘦,不過你又真係瘦得幾緊要,唔好愁咁多野,好似我咁嘻嘻哈哈日日諗去敗家好快又過一日就會肥返嫁啦!!

      刪除
  2. 你個求其四國遊都未寫完就變左星加坡喇??

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我係咁衰嫁,如果唔係點會咁多爛尾遊記未寫 :p

      刪除