2009年8月3日星期一

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 7 (Part 5 從鄉間返回城市)


2月20日   星期五   (葉山溫泉 > 米沢 > 東京 > 新宿 > 東京)



懷住萬分不捨嘅心情,我地終於離開東北,乘搭14:42班次嘅新幹線返東京~


臨上車前買左呢隻白桃果汁,好好飲~


同白雪紛飛嘅山形縣講bye-bye~~






16:56返到東京站....東京,一個永遠都人頭湧湧嘅地方,同寧靜嘅東北係兩個極端,呢幾日習慣左悠悠閒閒嘅節奏,返到黎城市有一剎那真係好唔慣,甚至覺得有d俗氣,好想即刻走返去東北.....



我地先返去酒店放低d野,Hotel Metropolitan Marunouchi 就響東京JR站旁邊,最初揀呢間酒店都係因為考慮到由東北返黎十成一袋二袋好論盡,最好搵間唔駛轉車嘅酒店,同埋我地未行過東京站一帶,所以就揀左頭尾兩晚stay響東京站~




先去大堂攞返d大行李同check in....我都唔係好明d日本人究竟係特別鈍,定係做野唔識轉彎,我地幾日前先響度住過,有齊晒我地d資料,行李都寄存響度啦,隔幾日再入住又要check in多一次,咁都算,但係點解仲要由頭再填一次form?? 我總唔信佢地會咁快將d個人資料delete 晒!!


呢兩個可抽可拉嘅旅行袋就係呢六日陪我地橫掃東北一帶嘅好幫手嘞....第一日去程時係有鬆動位嫁,而家已經塞無可塞....


回程當然唔止兩個旅行袋啦,六日五夜,幾忍手都好,手信同紀念品都總要買返d,響藏途王中買左個尼龍袋,亦都塞滿晒.....


另外嗰幾袋係頭先響米沢好似顛左咁狂掃嘅成果~~


響房攤抖左一陣,我地就出發去shopping喇....第一站東京站地下街電器舖~~




之後我地搭中史線去新宿....新宿對於我地黎講已經算好熟悉,完全唔需要睇地圖,我地好鍾意行新宿,鍾意佢永遠熱熱鬧鬧,而且多采多姿,係最好shopping 嘅地方....至於東京站就決定留返聽朝先去逛~

搭中央線由東京去新宿只係十分鐘鬆d,去到都未夠六點,首先去Fancl補番d存貨,然後兩人就分頭行事,老爺急不及待走去Victoria Golf搜羅心頭好.....


而我就響附近一帶隨意shop shop shop.....shopping 係女人嘅天性,頭先都仲好掛住東北嘅寧靜同脫俗,呢一刻咩離愁都已經完全拋諸腦後.....



我地約左響Uniqlo等....當然又乘機狂掃一番~~


會合後我地就一齊逛高島屋....成功買左個手袋呀!!!!


之後走去挾左一陣公仔....唔知嘥左幾多個100yen之後總算成功挾到一隻,正好俾我摯愛嘅侄女做手信~~


然後再去埋Matsumoto Kiyoshi藥房,同埋唔小得PePe啦....hehe,響100 yen 店掃左三十幾個items呀~~~



Shop到夠晒本,係時候去醫肚喇.....行去歌舞伎仃搵食,老爺話想食吉列豬扒,於是揀左呢間....


老爺先整個啤酒歎,而我就要平時響香港唔會放膽飲嘅可樂~~


我最鍾意嘅漬物~~


我要左個炸海鮮定食~


老爺嘅炸豬扒定食~


呢間食店都ok,炸物外表鬆脆內裡軟熟,而且都坐得幾舒服~~


食飽飽後就繼續逛,新宿就好似一個不夜城咁,即使已經過左十點,但周圍都仲係人來人往,非常熱鬧,我地最後去埋激安店,行到筋疲力盡,買到兩隻手都無辦法拎出黎拖手先捨得搭返返東京站呀~~


返到酒店已經係十二時多,每一次去日本,最後一晚都要極之不情願咁做同一個動作,就係半夜三更好苦惱咁響度執行李.....睇見床上呢堆野都已經想死....




攪掂晒已經係兩點幾,簡直筋疲力盡,一瞓落床就已經即刻呼呼大睡,而呢一個旅程嘅最後一夜就響昏睡狀態中渡過左喇......







11 則留言:

  1. 咁先發揮香港力量呀 政府宣傳片應該揾妳拍啦
    [版主回覆08/05/2009 22:28:00]哈哈~ 其實係碎料啫,以前仲恐怖,近呢兩年已經收歛左好多啦...

    回覆刪除
  2. 膠袋呀~
    [版主回覆08/05/2009 22:30:00]你個回應好好笑呀!
    以後去日本真係要留番晒d膠袋慢慢用~

    回覆刪除
  3. 消費力非常驚人呀~
    [版主回覆08/05/2009 22:32:00]哈哈~ 其實係碎料啫,以前仲恐怖,近呢兩年已經收歛左好多啦...

    回覆刪除
  4. 我今次都有買呢枝桃汁飲, 好好味. 正確, 每次離開酒店執行李, 我都有想死的感覺.
    [版主回覆08/05/2009 22:37:00]係呀,所以好多時執兩野就放棄,我好粗枝大葉,無耐性去諗點樣慳d位黎放,次次都俾機會老爺一路執一路哦...

    回覆刪除
  5. 果然沒有辜負購物狂的稱號
    [版主回覆08/05/2009 22:38:00]哈哈~ 其實係碎料啫,以前仲恐怖,近呢兩年已經收歛左好多啦...

    回覆刪除
  6. 行為真係好似呀, 我同我老公都係咁架, 係東京會分道揚鑣, 各自shop下, 一個人係東京shopping都好happpy呢 , 你東北咁多日都沒有喼跟身呀? 係咪拖住個喼搭巴士好麻煩呢? Locker易有嗎?
    [版主回覆08/05/2009 22:47:00]響東北咁多日都無帶大喼呀,搭巴士都ok,因為基本上都係老爺拎晒d旅行袋,我見佢都唔係好辛苦啫 .....其實好多地方都有較大嘅locker,反而拎大喼搭巴士唔方便,因為有幾程車都係d細van仔,無地方俾人放大喼嫁,我地拎嗰兩個旅行袋好多時都要放響腳位,兩隻腳要迫埋旁邊唔郁得,所以你出年去要check真d將要搭嘅巴士有無位放大喼呀~

    回覆刪除
  7. hehehe.........我都食過呢間吉列豬扒飯, Blog  中介紹過架
    [版主回覆08/05/2009 22:49:00]我都未睇晒你個blog,遲d要追返晒先.....原來呢間野都算幾出名,今日我個fd話我知原來流行東京都有介紹過嫁~~

    回覆刪除
  8. 我去左咁多次東京都未踏入過高島屋, 我同佢可能相沖, 自問我的敗家能力都不弱, 但你比我強多了, 5月去東京個次, 我連那個攞來放炸豬排的餸架都買回來了...嘿嘿, 香港沒得買啊, 我還台左兩包米回來 , 傅生連下次去買咩都諗定了, 他說要買個咖啡機回來, 我家男人出門敗家能力總比我強, 而且毫不手軟
    [版主回覆08/05/2009 22:55:00]嘩!! 你買嗰d野都好大堆頭啫,不過見你成日整野食都知你鍾意買廚具,但無諗過連傅生連咖啡機都啱,唔怪得你地一家人成日一齊DIY野食....我有時都想買d日本米返黎,不過已經會超重,再加埋米就真係唔得掂....

    回覆刪除
  9. 係呀,最尾個晚係最忙架,次次都搞到三更半夜!!  
    熊仔 : 紫BEAR BEAR 哩幾日遊東北凍唔凍呀?? 有無冷親呢?? [亞不]未試過冬天帶我去呀,只係4月上過立山,未見過落雪呀!! 唔知係點嘅呢?? 妳鍾唔鍾意冰天雪地架!!
    [版主回覆08/09/2009 23:34:00]紫bear bear: 熊仔,多謝你關心呀,呢個trip對於我黎講真係好凍呀,不過落雪真係好正,好浪漫嫁.....你下次一定要亞不組姐帶你去試下,最好帶埋我,咁我地就可以浪漫下啦.....

    回覆刪除
  10. 日本的uniqlo是否大很多便宜很多? 入了咁多貨, 執行李執天光都開心啦
    [版主回覆08/09/2009 23:36:00]比香港平d嫁,d款都有d唔同....係呀,對於我地呢d天生購物狂黎講,只要買到野,幾辛苦都無所謂啦~~

    回覆刪除
  11. piggybread :         "東京" 真係好多人架 ,     諗起都有D驚 , 嘩 ~ 成床都係收獲 , 果然係瘋狂購物團呀 .    啤酒與可樂之間 , 我揀啤酒多D .
    Bye Bye !
    [版主回覆08/09/2009 23:39:00]東京真係無時無刻都咁多人,不過熱鬧d都好,行到夜一夜都唔駛驚嘛.....你真係無啤酒不歡...

    回覆刪除