2009年8月1日星期六

Dinner @ 定食 Doraya

尋晚我地又落左去銅鑼灣食飯,今次揀左呢間專門食吞拿魚定食試下....好好彩,去到仲有兩個位,唔駛等~~


呢間店主打食吞拿魚,全店sell嘅九成都係吞拿魚食物,有好多款吞拿魚定食揀,價錢由八、九十到二百幾蚊都有,另外仲有壽司,就咁睇menu淨係定食都有d眼花撩亂.....我好想揀最貴嗰個極上吞拿魚腩定食,不過老爺話都未黎食過唔知質數點樣所以只準揀d中間價錢試下先,見我嘟晒嘴佢就話留返下個月去北海道食仲好啦,咁佢咁樣講都有道理嘅~


老爺點左個火燒藍鰭吞拿赤身飯定食....


成日聽見人話藍鰭係正野,老實講真係唔識點分,不過呢個微燒過嘅吞拿魚,幾好味,唔錯喎~


我嘅藍鰭吞拿魚定食


一碗有成八、九片吞拿魚,魚生片幾新鮮,切得都算厚,未至於話超好味,不過已比一般市面嗰d好,百幾蚊真係算好抵食~~


兩件玉子幾厚,唔錯~~


個湯都ok,有好多蜆肉嫁~


本來我地仲叫多個燒吞拿魚面珠"燈",不過後尾話無晒,唯有改左要鹽燒雞翼~


呢間野d食物整體都唔錯,不過我地都覺得個定食嘅前菜d味道好怪,好似有d"宿宿"地咁味,所以唔敢食.....同埋呢度地方好細,基本上兩個人一張細枱,手袋只可以放響膝頭上面,咁啱我又係shopping完,一袋二袋只好放晒響腳邊,咁都唔緊要,最唔舒服係佢地將兩張枱set埋一齊,一條空隙位都無,好似同隔離d人搭枱咁.....


同場加映︰食完飯老爺竟然話唔係好夠飽,於是走左去附近嘅人和食豆腐花....


豆腐花唔會太甜,依然好滑~


當然唔小得魚肉煎豆腐啦,外脆內滑,好好味呀~


食到飽一飽,跟住我地就走喇~~


10 則留言:

  1. 我以前諗自己一年係屋企食唔夠10餐飯 真係當左酒店咁 而家識到妳~重癲過我 香港正須要我地去刺激經濟 唔知有冇勳章攞呢
    [版主回覆08/02/2009 00:31:00]唉,我真係無煮食嘅天份,而且興趣都唔大,有d野真係勉強無幸福....學你話齋,總要有人去刺激經濟....

    回覆刪除
  2. piggybread :          Wow ~ 食完果餐仲要架碼 ? 食量驚人 .    不過如果下月去 "北海道" 既話 , 咁就梗係去到當地先食餐勁架啦 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆08/02/2009 22:54:00]Hehe...我都覺得我地愈來愈大食,去埋北海道返黎一定要變大肥婆....

    回覆刪除
  3. 它剛剛開業果排食過一次, 因為好多人都讚, 但試食後覺得一般, 自始就無再去食lu, 可能我對吞拿魚興趣不大, 唔識欣賞啦, 就算係日本都只喜歡食海膽、魚子、帶子等等, 下個月去北海道咁happy, 梗係留肚去果邊掃食啦
    [版主回覆08/02/2009 22:58:00]我都覺得吞拿魚係魚腩先至好食...同你一樣,去親日本尤其北海道都只係專攻海膽、魚子,當然唔小仲有得蟹啦!!

    回覆刪除
  4. 晁姿沛 xyz 管淑鈺 xyz資訊工坊 冷如威 xyz軟體王 于淑仲 xyz軟體補給站 貝琪玫 xyz軟體之家 東宏學 xyz軟體 冷培泰 xyz遊戲 仲鈞治 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 鮑得霞 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 連永菱 xyz 喻彥文 xyz 尹柏毅 XYZ ,

    回覆刪除
  5. 唉! 我同你一樣, 真係無煮食嘅天份,仲越煮越唔掂. 好彩, 我有工人, 所以一至六都有住家飯, 星期日佢放咗假, 我們整日就出街吃。你真係好, 俾個借口我, '總要有人去刺激經濟.', 我都消費唔少嫁.  
    [版主回覆08/02/2009 23:02:00]哈哈,原來你都係無飯煮婦 ,呢個名係blogger小肥羊改嫁,我每次見到佢整嗰d野食簡直o晒嘴 ....我都係鍾意做食嗰個多d呀~~

    回覆刪除
  6. 季鴻群 xyz 喬紫生 xyz資訊工坊 米伯帆 xyz軟體王 陳麗琇 xyz軟體補給站 邴尚柏 xyz軟體之家 茹妙蕙 xyz軟體 蔣承穎 xyz遊戲 任易燕 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 柴惠玟 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 繆培軍 xyz 井雅蓁 xyz 藺國威 XYZ ,

    回覆刪除
  7. 我們平時都很小出街吃飯, 都是因為有工人煮, 也是假日才出街吃, 自己都不喜歡下廚, 不過見你常常在外吃覺得很有趣, 兩個人從不自己煮食嗎?
    [版主回覆08/03/2009 22:47:00]嘻嘻,自己煮食呢樣野真係小之又小,晚晚放工都咁夜無咩邊個仲會趕返屋企煮飯掛? 假日如果唔出街響屋企攤屍咁間唔中都會整d意粉呀咁啦,一係就打邊爐,總之就有咁簡單得咁簡單囉~~

    回覆刪除
  8. 廖郁芸 xyz 奚雪辛 xyz資訊工坊 賀軒依 xyz軟體王 查右緯 xyz軟體補給站 禹誠生 xyz軟體之家 那家良 xyz軟體 羅正茹 xyz遊戲 祖立財 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 瞿志順 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 莊蘭蓁 xyz 甯哲瑤 xyz 後吉侑 XYZ ,

    回覆刪除
  9. 嘩,下個月出發就留肚去[隊]啦,唔好食哩D住喇,哩D留番嚟頂心癮啦!!
    祝你們旅途愉快!!
    熊仔 : PIGGYBREAD姐姐你帶唔帶紫BEAR BEAR去呀?? 如果帶記得幫佢影多D靚相呀!!
    [版主回覆08/09/2009 23:46:00]紫bear bear to 熊仔︰Piggybread話仲考慮緊喎,不過我唔理佢喇,已經執定晒行李,佢一起行我就可以走嫁嘞.....我會影多d薰衣草田相俾你睇.....
    Piggybread to 紫bear bear︰我都無話帶你去,同埋八月中都無咩薰衣草睇啦,傻bear!

    回覆刪除
  10. 前菜有怪味有冇要求換呢? 我早兩天也有去人和豆腐花呀! 豆腐花現在都不用自己加糖, 甜味剛好, 很是美味, 真的很滑呀
    [版主回覆08/09/2009 23:48:00]無要換呀,因為係有d怪,但又唔肯定係壞....人和豆花真係幾好味,以前有得自己加黃糖我會加好多嫁,而家無都好,唔駛食咁甜....

    回覆刪除