2009年8月8日星期六

Dinner @ S Melange

近排好似成日都食日本野,今次轉下口味.....有朋友介紹呢間S Melange,地點比較隱蔽,響銅鑼灣百樂中心,即係Times Square後面~


我地去到未夠八點,但係無咩客人,可以安排window seat俾我地,坐得都幾舒服,望出去有少少跑馬地view~


呢度嘅menu係得一張紙咋,基本上係食set dinner,可以揀5個或3個course,相差幾十元,我地兩個都揀左要5道course~


呢間餐廳嘅裝潢幾優雅,不過d枱布就好似縐左d.....環境好清靜,情調幾好,因為燈光好暗,可以話係幾浪漫,不過要影相就一定要用閃燈~


麵包籃附有成個garlic bulb,塗麵包好好味,感覺上好過用牛油,反而另外有個有herbs嘅橄欖油我就覺得麻麻地....


頭盤有八款咁多俾人揀,不過我地都係要foie gras,未至於好軟滑,但煎得幾香,兩片桃都好好味~


龍蝦湯就差左d,唔夠濃郁~


Main course 老爺要rib eye,我食左一口,好juicy!! 幾好味....不過老爺話一般,因為佢話全塊扒最好味嗰part已經第一時間揀左俾我食喎....


我要左個spaghetti with pama ham,味道ok,不過食完個鵝肝已經有d膩,最後又要老爺好努力咁幫我攪掂埋佢~


食飽後又係coffee & tea 嘅時間~~


兩個dessert等左好耐,差唔多十五分鐘!!.....老爺點左tiramisu,味道只係一般,無咩特別驚喜~


我本來只要雪糕,不過個waiter suggest話不如要心太軟,結果個朱古力真係好好味,唔膩同唔會太甜,好啱我口味~~


好鍾意佢地響每張枱中間放左張黑色紗簾,俾人一種privacy嘅感覺,不過至於service我覺得只係一般,當然你唔可以話佢差,但就一定唔夠貼心,其實呢一晚唔係好多人,但係d waiters 只係得兩個,想落order時等左好耐先有人黎招呼,到食緊時就反而成日響條走廊行黎行去,或者係因為愈夜就開始多左d人啦....不過食物質數整體唔錯,地方又有情調,絕對係傾計談心嘅好地方~~


沒有留言:

發佈留言