2009年8月14日星期五

Dinner @ 功德林

早幾晚去左尖沙咀,正當諗緊食咩嘅時候,咁啱行過北京道,老爺記起有間功德林響附近,佢話呢排公司好黑仔,不如去食返餐齋消下d衰氣喎,咁我地都好耐無去功德林,所以就去解下惡運啦~~


去到已經full得七七八八,只剩返近門口兩張枱,是但啦,都無咩所謂~


呢間食店d service都幾好,d部長好樂意同你介紹佢地d菜色,其他d waiters 都好nice,成日走黎幫你加茶,個感覺幾舒服自在~



呢個竹笙百合燉蟲草本來唔諗住叫,不過不斷有部長同waiter過黎sale,咁就試下啦....又真係唔錯噃~~


素鵝,好好味!!


咕嚕肉,外形同質感都真係好似嫁,呢味菜平時係唔會放膽食,今次可以盡情咁食過夠本~~


魚香茄子,味道都ok~


呢個雪菜松子炒飯都炒得幾乾身~


飯後甜品,要左個原隻南瓜布甸,好味~~



食飽後我地行左出去海邊散步,呢晚夜色都幾靚,仲見到月亮呀!!




6 則留言:

  1. 平時唔莊香;臨急抱彿腳 呢D先係香港力量 不過食餐齋就當交左差 好似行貨左D喎 向東北行個大運返黎就差唔多 祝旅途愉快 我17号去沙巴游吓水先~老爺揸車嗰陣唔好騷擾佢呀
    [版主回覆08/15/2009 23:21:00]今晚唔行貨啦,整晒成個行程俾你睇,應該都合格啦....
    老爺揸車我基本上都係瞓 .....你都好識歎啦,去沙巴游水,好relax呀,祝你玩得開心!!

    回覆刪除
  2. piggybread  :         食齋好 , 當清腸胃 , 我都想呀 .     不過聽晚要食刺身 ~ 啤啤佢 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆08/15/2009 23:22:00]嘩~食刺身,正呀! 一陣去睇下你有無post出黎先~

    回覆刪除
  3. 呢味菜平時係唔會放膽食,今次可以盡情咁食過夠本→ 唔好以為食齋唔肥, 其實齋製作成肉類款都好肥架, 不過有乜所謂, 就算真係食肉都盡情食啦, 食左先算, 之後先減啦 , 辛苦搵黎自在食呀
    [版主回覆08/15/2009 23:25:00]嘻嘻,你講得啱呀,我真係好鬼乞人憎,成日話要減肥,但係又忍唔倒口,結果就愈來愈肥 ....算啦,食死罷就,最緊要係有得享受之時盡情享受呀~~

    回覆刪除
  4. 你影得好令YA~個LIGHT VIEW ~ 有空來留言YA~
    [版主回覆08/15/2009 23:28:00]我地用普通傻瓜機影咋,不過老爺d手勢又真係幾唔錯嘅
    一定一定,一陣就去拜訪~

    回覆刪除
  5. 個咕嚕肉真是很似呀  個夜景影得好美呢!!
    [版主回覆08/15/2009 23:29:00]係呀,除左似仲幾好食呀~
    我地用普通傻瓜機影咋,不過老爺d手勢又真係幾唔錯嘅

    回覆刪除
  6. 萬嘉哲 xyz 牧瑞正 xyz資訊工坊 闞意鴻 xyz軟體王 彭佩儒 xyz軟體補給站 曲小昇 xyz軟體之家 計翰瑜 xyz軟體 廉軍法 xyz遊戲 辛逸芷 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 吉禎茜 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 匡彥惟 xyz 晁恭臻 xyz 程群軒 大補帖 駱群聖 大補帖 曹木松 遊戲大補帖 慕孟名 軟體大補帖 冀右緯 遊戲大補帖 馮易燕 繪圖軟體大補帖 衛以盛 軟體 牧志維 軟體 羿志盈 軟體 胡冠民 軟體 杭佩玲 軟體 弓盛憲 軟體 林正偉 xyz 倪穎容 xyz 武宜廷 xyz資訊工坊 濮倫萍 xyz資訊工坊 沈志容 xyz軟體補給站 顧大樺 xyz軟體補給站

    回覆刪除