2009年8月9日星期日

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 8 (Part 1 東京 shop shop shop!!!)

2009年2月21日   星期六   (東京 > 香港)



時間過得飛快,尤其係快樂嘅日子,話咁快就去到第八日,最後一日喇))))



8:30先去食早餐,早幾日食慣左d日式溫泉旅館供應嘅豐富早餐,返到黎東京酒店只係一d好普通嘅自助早餐,真係有d唔慣.....




食飽之後就上返房執埋d野去check out,將d行李寄存響酒店後,就開始響東京站一帶逛啦~~



血拼之前首先去搵一搵下午搭機場巴士嘅車站響邊先,我地會搭京濱急行巴士,個車站就響東京JR站八重洲南口對面,去到check 左時間之後,就可以安心咁正式開始血拼之旅喇~~



時間尚早,好多店都未開,我地先響東京車站地下街睇下有咩逛,竟然咁好彩俾我地搵到一間頗大嘅藥房,而最令人振奮嘅係響藥房對面竟然有一間老爺極有興趣嘅Mizuno!! 咁就梗係到左各自搵食嘅時間啦!!! 

(淨係掛住shop shop shop,完全唔記得影下相留念呀)


響地下街雖然只係行左個多鐘,我地好似九世未買過野咁,愈買愈開心!! 我最高興係可以執到d勁減價嘅OL款乾濕褸呀!!!......大家都好滿足(其實基本上只係我) 咁拎住大包小包咁叫累(其實叫累嗰個係老爺),行過見到Mochicream呀!!




係咁意買左d試下,手上呢粒189 yen,好味~~


東京站一番街,有成條卡通精品街,超多野行呀~~~






唔知有咩活動,勁多人排隊,排到上地面,日本人真係好鬼鍾意排隊.....


Snoopy Town!! 不過d野都幾貴,只係買左小小野咋~


呢間May勁多Hello Kitty精品嫁!!!




Donguri Garden,專賣宮崎駿卡通精品,當時最hit係波兒,我當然有入貨啦,不過排隊俾錢都排左10分鐘~~


行到對腳累到好似唔係自己咁,係時候要抖一抖,行過見到Soup Stock Tokyo,我地就索性響度食埋lunch 嘞.....


我地都係要咖哩飯,呢間野嘅賣點係佢嘅湯,我要左南瓜湯,好好味呀~~


老爺就要雜菜雞湯,又係好好味!! 兩個set夾埋都係2100 yen咋~~




食飽飽d精力又返番黎喇,之後就行左去高島屋~


呢間高島屋嘅裝修好古典優雅~


電梯嘅feel好antique呀~






D locker係透明嫁~




行完高島屋就行返去東京站,東京站一帶其實係商業區,周圍d建築物好靚~~








大丸就響車站上蓋,今朝一早已經幫襯過啦~~~











東京車站本來好古色古香,不過做緊大型翻新工程,下一次黎恐怕唔同晒喇....


最後一個shopping站係車站丸之內北口嘅新丸之內大廈~


裝修好靚呀~




連俾人休憩嘅地方都設計得好有心思~~




新丸之內大樓四樓成層都係生活雜貨,一定唔小得Afternoon Tea啦!!


我買左好多香薰呀~~




離開新丸之內大樓差唔多三點,勁累!! 不過勁滿足,太開心竟然行錯路口,不過誤打誤撞見到響咁現代嘅東京有一個咁古舊嘅記念塔.....


懷住好滿足嘅心情終於行返去酒店,係時候要離開東京喇.....(待續)





6 則留言:

  1. 妳個blog我係唔會比波菜睇到嘅 如果佢知到尼個世界上有老爺同妳D咁嘅人 我就做唔到好老公~可能離婚都似
    [版主回覆08/09/2009 23:56:00]嘩,有無咁嚴重呀? 你唔好話俾我聽唔會同波菜去浪漫下...間唔中都要去下啦....

    回覆刪除
  2. 我係講緊佢唔可以好似妳咁~血拼呀 會死人架
    [版主回覆08/11/2009 23:06:00]哈哈,久不久先一次啫,唔會死人咁嚴重啦,波子兄,間唔中要縱容一下波菜先得嫁~

    回覆刪除
  3. 哈! 又睇到同一之處了, 我係新宿都食過soup stock呀, 不過我是當小食
    你又可以睇下我飲下咩湯→ 按此  
    [版主回覆08/11/2009 23:08:00]Hehe...我地d旅遊模式又真係幾相同喎,真係要搵次好好咁交流一下~~

    回覆刪除
  4. 你敗家連外星人都知道 , 我現在等緊你去北海道敗多少回來.....嘿嘿, 不過你家老爺都無阻止你, 所以你盡敗吧, 女人敗家, 男人不阻止......好幸福啊
    [版主回覆08/11/2009 23:15:00]Heee....如果太過份,都唔係無阻止嫁,不過每次都有預定一個budget,帶去幾多錢,唔理你點洗,總之就俾你用晒佢囉....我成日都鍾意買埋好多無謂嘅野,以前佢都會出聲勸喻唔好買,不過次次返到香港之後我就會好後悔無買,然後就會不斷埋怨佢唔俾我買,久而久之,佢而家都已經醒目,唔係太誇張都由得我,橫掂錢就預左要洗,無謂令自己日後受罪喎....

    回覆刪除
  5. piggybread :         Wow ~ 勁買野係至開心既事黎架 ,    都唔住架 .   ( 當然 ~ 勁食野都係啦 )  
    Bye Bye !
    [版主回覆08/11/2009 23:17:00]係呀,出外旅行,勁買勁食係人生最幸福嘅事呀!!

    回覆刪除
  6. 東京真是購物天堂, 想不到連東京站一帶也可以瘋狂shopping, 看見你買得如此興奮, 自己也高興起來
    [版主回覆08/14/2009 23:45:00]唔好替我高興住,快d plan 去玩啦,plan得黎差唔多嫁喇!!

    回覆刪除