2009年8月30日星期日

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 出發啦~~~

DAY 1
PART 1 (香港...東京羽田...新千歲...南千歲...)



今次嘅旅程,開始得比較冒險,身邊每一個人聽到我地揀嘅出發日期,都不約而同表示「有無攪錯???」......係呀,我揀左考試嗰晚出發呀,因為今年已經無咩假淨,所以就決定冒險D,考完最後一個試就立即起行......人係要有D冒險精神嘅,結果証實係無問題嫁,不過有無心機考試就當然另作別論啦......


於是,呢一晚我就滿腦子都充塞住D北海道嘅蟹呀、雪糕呀、海膽呀咁如常去考試,老爺放左工就返屋企沖完涼,攞埋兩件行李去試場等我......考完試兩條友就即刻衝去機場,正式開始今次呢個北海道之旅喇~~~


 
 

我地嘅旅程係由機埸入面嘅味千拉麵開始嫁......


老爺嘅吉列豬扒拉麵 + 餃子,$66~


我嘅叉燒拉麵 + 炸雞,$64~


其實平時都唔係咁鍾意食味千拉麵,覺得佢地D味道太濃,但係今次啱啱相反,無味嘅,好難食.....兩個餐又唔包野飲,呢餐勁唔抵食呀.....不過算啦,人一高興就唔係咁計較,望出去個世界都美好D嫁,今餐唔好,去北海道先再食過D好野再補返數囉~~


食飽無事做就周圍行下.....平時響機場,硬係覺得唔夠時間行佢D shop,次次都行到last minute,然後就趕頭趕命咁入閘,今次好早去到,有大把時間慢慢行,D shops同免稅店好多都收十二點,夜晚又唔係咁多人行,逛得好舒服好自在.....人一開心D購物慾就不斷咁湧出黎,未上機已經出血啦~~~~


呢個Godiva 朱古力豆俾市面平D嫁,係咁意入DD貨啦~~


買完野有$50 coupon,為左唔好嘥左佢,於是就繼續買野啦......


Longchamp D手袋有折呀,屋企嗰個只可以手抽咋,我想買個大D同可以肩揹嘅size好耐喇,搵到有紫色呀.....


不過呢個size無discount喎.....唔緊要啦,最緊要買呢剎那高興,千祈唔好一開始就俾自己掃興!!! 同埋老爺都唔係咁鍾意我攞緊嗰個Agnes B,佢話好大個好論盡......為左佢老人家可以響成個旅程睇得順眼D就拿拿聲買黎即刻換左佢啦.....


點知俾錢時個sales話張coupon只可以用黎買香水用,見我一副好失望咁樣,個sales就話俾過另外一張$80嘅coupon我地用呀.....嘻嘻,本來只係預算減$50,而家減$80,賺左呀!!!!!! 


 
 

逛到十二點,D shops開始close,咁我地就響Starbucks坐低嘆返杯咖啡先啦~~~


我地搭JAL 1:35嘅班次,兩個人傾下計嗡下D無聊野,時間好快就過左去,夠鐘上機喇.......


上機就開始瞓教,不過好快就俾老爺推醒,食早餐呀......夜媽媽食個暖暖嘅粥都幾好,個日式前菜都唔錯啦~


今晚呢班機唔full,我地隔離無人坐,於是老爺就索性坐去側邊位,俾左兩個連位我攤響度瞓.....有得攤響度瞓,雖然都要屈小小腳,但都真係容易瞓著D嫁......就係咁我就一教瞓到大天光,真係唔該晒老爺呀......


起身個天已經光晒喇......飛機下面係大板呀~~~


真係死蠢!!! 原來張凳近頭頂位有得調教坐響度可以瞓得舒服D嫁,可憐老爺朝早先發現到,成晚個頭fing黎fing去,無教好瞓.......


當地時間6:45就到左東京羽田嘅國際航廈,唔駛半個鐘就過左關同攞埋D行李,之後就搭無料shuttle bus去Terminal 1,好快就攪埋轉機嘅check in同寄艙行李手續喇~


攪掂晒都只係七點十五分咋,呢個時候梗係走去toilet梳洗一下啦....


執返掂晒D眼耳口鼻,就拿拿聲響Terminal 1個Market Place逛下啦~~


Terminal 1 呢個shopping mall都幾大嫁,雖然咁早好多舖都未開,但單係睇賣野食嘅店已經好開心.....


逛左一陣就過關喇,因為係內陸機,所以手續好簡單,連水都可以帶去上機,只要攞出黎俾D職員響部機掃一掃無問題就可以.....


原定8:15飛嘅機,攪左好耐差唔多8:40先響羽田起飛,十點鐘就到新千歲,個幾鐘頭無電視睇無飛機餐食都幾悶,不過睇下雜誌都好快就到........



早晨呀,北海道,我地又見面喇~~~


落左機攞返晒D行李,我地就搭10:34 嘅JR去南千歲,一個站只係三分鐘嘅車程,都要300 yen.....


本來機場有免費接駁巴士去Rera Outlet Mall,一個鐘有兩班車,不過時間唔係咁啱,而且車程要成10分鐘,對於我呢D購物狂黎講,預左出外玩,金錢唔係最重要,時間先係最最最緊要嘛~~~~


話咁快就到左南千歲,即刻搵locker放低兩個大喼先.......最大嘅locker可以放得落兩件行李呀,只係500 yen咋......


呢度嘅locker唔係獨立入錢嫁,係用電子system,有齊中英日語說明,好簡單方便....


有埋收據俾你~


攪掂就即刻衝去outlet啦~~~


上次黎呢個outlet係落住大雪,今次可以見到路邊嘅野花呀~~





朝早靜俏俏,而且天色好陰暗.....不過都無損購物嘅興緻........




響outlet逗留左兩粒鐘,我買左唔係好多野咋,反而老爺就買左幾件衫.....之後就搭返JR去札幌喇.........(待續)



下一篇︰札幌,我地又黎探你啦~~~



17 則留言:

  1. piggybread :          呢種深夜轉機式 , 我都未試過 , 成日 "形" 住會冇覺好 , 到訂後殘晒 , 有街都唔想去 , 返酒店覺 ,   得不償失 .
    上次我都諗住去Outlet , 不過時間唔許可 , 果度多唔多野賣架 ?
    Bye Bye !
    [版主回覆08/31/2009 23:06:00]凌晨機其實真係幾累,不過你D後生細女應該唔怕啦,搵次試下啦,慳返好多時間嫁......南千歲呢個outlet都有百幾間店,未至於好大,但都OK啦,D店都幾啱行,因為有我最鍾意嘅Coach,同埋有幾間老爺鍾意嘅Sport shops,不過就無Nike囉.....最主要係近,唔駛山長水遠搭好耐車就去到~

    回覆刪除
  2. 熊仔 : 無紫BEAR份我唔睇喇,亞不你睇啦!!
    唔係呀都有隻紫BEAR呀!!
    熊仔 : 我鐘意個隻唔係哩隻呀!! 我唔鐘意 D BEAR 唔梳頭架!!
    唔係吖都幾型吖!!
     
    嘩,未出發已經殺過片甲不留,今次一定大豐收啦!!
    [版主回覆08/31/2009 23:20:00]熊仔,你好!! 我唔係無梳頭呀,呢D叫自然美,你唔覺得有一種好free嘅感覺咩?! 我係一隻Lavender bear,有香味嫁,我係由阿姨響法國買返黎送俾piggybread嫁....anway,你點都試下欣賞我啦,我而家係佢最首席得寵嘅pet呀~~

    回覆刪除
  3. 使唔使咁興呀 唔知仲意為妳第1次去旅行 只睇呢篇blog我估妳17歲 不過真係感染到嗰份喜悅
    [版主回覆08/31/2009 23:25:00]Hehe....我其實都係比17歲多DD啫 .....
    無論第幾次去旅行,只要有得出去玩,我嘅心境都係保持響17歲嫁~~

    回覆刪除
  4. 對腳都未離開香港就已經血拚, 可想而知你今次一定收獲不少, 但見你買得如此興奮, 做觀眾的我也跟著高興起來 , 快快寫下一篇, 太想知道去到札幌可以有幾瘋狂
    [版主回覆08/31/2009 23:30:00]呢D咪叫喪拚囉 ......其實去到札幌都無咩買野,今次有D失策,無預好多時間行札幌.....

    回覆刪除
  5. Outlet 入面有冇locker架?
    [版主回覆08/31/2009 23:32:00]有嫁,連大locker都有,如果唔夠擺,亦可以寄存響服務台,都係500yen~

    回覆刪除
  6. 嘩! 係香港未上機都掃件先, 你真係餓左好耐咁
    一到步第一個行程又係outlet掃貨, 買得好興奮呢
    唔怪得知你話東北餓買野, 引至北海道沿途要發威呀
    [版主回覆08/31/2009 23:40:00]上次東北真係無咩買,所以留左好多本今次買呀 ....不過睇返今次嘅戰績,其實都係一般,早兩年先恐怖,試過total十一件行李返港.....但其實都係D無謂野囉,所以而家都開始收歛緊 .......

    回覆刪除
  7. 真係實至名歸, 未出發都買咗咁多嘢!  其實咁樣飛眼唔眼瞓嫁? 第一日仲去 outlet 添! 這一篇, 令我好掛住北海道.
    [版主回覆08/31/2009 23:44:00]老實講,真係幾累,到左傍晚真係好想返酒店瞓.....
    掛住北海道就快D開始plan行程啦 ~~~

    回覆刪除
  8. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年8月31日 下午11:35

    佩服 佩服 ,未上機己出擊 SHOPPING , 難以想像之後旅程景況 ~
    [版主回覆08/31/2009 23:52:00]呢D係假象黎嫁,今次嘅戰績都無預期咁多,只係一般咋,比上次東北好少少咁囉 ......

    回覆刪除
  9. 唉....每次睇你0既BLOG就係到諗....幾時到我去!!!你寫得太精彩啦!!!
    我十二月都會坐零晨1點40分機去,不過就係ANA,之後接8點機,都有少少驚趕唔切,不過睇你噤寫應該足夠有餘,因我諗住租ANA0既手機,所以要係轉機0既中途時去取機!!!!
    嘻嘻...我都諗住一落機就去南千歲個個OUTLET,唔理有無野買,去左先算!!!!!!不過都希望訓到,如果唔係咩都無興趣!!!!!
    [版主回覆09/01/2009 00:08:00]ANA都幾好呀,我都鍾意坐ANA,不過今次ANA個package比JAL貴D,所以揀JAL.....咁你同我嘅時間差唔多,應該無問題趕得切,因為我響Terminal 1 個toilet帶con同執眼耳口鼻都攪左十分鐘,你先去攞左部機先,至多唔逛 D shop住,返香港先行囉,ANA響Terminal 2轉機,Terminal 2都好多野行嫁!!!
    Outlet係一定要去嫁,去日本唔去outlet好唔舒服嫁....希望你一去到就買倒野啦,如果唔係,失望加一晚無好瞓就會好down,我就係人辦喇......

    回覆刪除
  10. 你老爺對你真係好好呀   我也喜歡godiva,duty free shop賣幾多錢呢? 見你shopping真係令人都覺得同你一齊興奮呀 加油加油, 快點寫下篇!
    [版主回覆09/01/2009 23:40:00]$46一盒,響市面好似要$50!....買三盒就賺左十幾蚊,你話係咪唔買都對唔住自己啦~

    回覆刪除
  11. 我下年新年去東北啊! (睇到你啲東北行程和相咁靚) plan 咗行程嫁喇, 而家冧緊爸爸批准. (因為佢話唔去. 佢好衰嫁, 成日撥我冷水) 
    [版主回覆09/01/2009 23:46:00]佢玩你啫?? 一家大細一年去一次旅行都好應該啦,東北好正嫁,你響佢面前日哦夜哦就得嫁喇,我都係用呢招咋!!

    回覆刪除
  12. 已習慣坐零晨機, 我家傅小孩也得到我兩遺存, 一上機就訓, 連飛機餐都唔食....哈哈, 連外星人都知道你鍾意買野, 有咩可能只買左少少, 完全不可信, outlet當然要去, 但去得多就覺得個個差不多
    [版主回覆09/01/2009 23:57:00]連傅小孩都習慣坐夜機,你真係訓練有素......不過幾眼瞓都好我都要食佢個餐嫁,天生愛貪小便宜無辦法
    係呀,D outlet都大同小異,去得密真係熟口熟面,所以今次去都無咩買到,但係唔去又覺得好似爭咁D野,點都要花一兩鐘先覺得對得住自己~

    回覆刪除
  13. 你真係明白我同爸爸, 係呀, 我而家用緊呢招 - 日哦夜哦.
    [版主回覆09/03/2009 23:50:00]祝你成功啦,不過我相信佢最後一定會應承嘅 ....唔怕話你知,我D日遊症又發作(其實都無點停過),剛剛去完返黎又成日響度哦出年~

    回覆刪除
  14. 你考完試即刻上機,真係「搏」!
    [版主回覆09/03/2009 23:52:00]係呀,個個都係咁講,有得出去玩我真係咩都做得出嫁~

    回覆刪除
  15. 我諗我差不多成功喇, 佢開始軟化. 我有時都係度諗我係咪有病, 成日諗住啲行程. 原來唔係得我一個係咁.  咁你新年去邊呀?
    [版主回覆09/05/2009 11:45:00]我好想去白川鄉呀,不過仲係妄想階段,只係同佢提左一句佢已經話我係咪痴左線,啱啱返黎咁快又諗下一次,不過我會努力嫁喇 .....
    我諗好多女性網友都同我地一樣,成日掛住出去玩,但係另一半就費事睬我地囉,我有時癲到得閒會plan定幾條路線以備不時之需,雖然都係發夢多,但plan 下都覺得好開心....咁你個行程出左未呀? 幾時post 出黎睇下啦~~~

    回覆刪除
  16. 講得好啱, 真係 plan 吓都開心. 我都係係年頭, 啱啱去完北海道那時, 都plan 咗下年新年去東北10天, 行程都寫埋, 但見電占&豆豆的白川鄉 (同你一樣) 咁靚, 所以我現在改為 : 東京 -> 名古屋 -> 高山 -> 白川鄉 -> 大阪 -> 大宮 -> 輕井沢 ->  山寺 -> 銀山 -> 藏王 -> 鶴の湯 -> 仙台 -> 東京
    (2010年2月13 & 14 號白川鄉有點燈, 真係唔好錯過)
    所以現在我又要重新整理我啲 schedule, 我都知我有啲貪心, 去咁多地方, 希望唔使改啦! 
    我諗我已經得米喇, 今日同爸爸吃壽司時佢話下次去日本又要勁吃壽司, 又問我 book 咗酒店味, 我個二女講咁啫係同意去日本啦, 但佢又笑而不答. 但返到屋企又找吓佢對手套, 話下次去日本帶一對滑雪手套就得同埋唔好帶咁多衫, 又話係咪又帶番嗰大喼. 我諗佢都係默許咗囉.  你的正策 - 日哦夜哦好 work 嫁, 你都應該得嫁喇.
    [版主回覆09/06/2009 22:48:00]你老公好可愛,明明已經應承去,仲要響度慢慢漏口風!! D男人有時好似D細路仔咁嫁,成日特登玩我地,不過你成功左都好替你開心呀~~
    你出年都橫跨好多地方喎....你就好啦,可以去十日咁耐,我一定唔得,因為老爺公司好忙,每次唔可以請太耐假~

    回覆刪除
  17. 不過現在啲 yen 仲係好貴, 8幾, 真係痴線, 希望佢年尾回落啲. 同埋機票都貴咗好多, 我今年係 3780 東京 (nwa), 但今年話要 4780, 仲係 waiting list.
    [版主回覆09/06/2009 22:53:00]唔好嚇我,咁快已經要waiting .....你係咪搭農曆假期去先咁爆咋??
    D yen真係升到痴晒線,我地都係唔好抱咁大期望,到年尾睇怕都係咁上下 ......

    回覆刪除