2008年11月16日星期日

2008年2月北海道8日遊 - Day 1

2月21日  星期四


我地又去北海道啦!雖然已經是第三次往北海道,但我仍然覺得好興奮。興奮指數係


我地乘坐國泰CX580直航機直飛往札幌,9:40出發,下午3時多便到了。喺飛機上我已經忍唔住出手啦,係咁意就買左L'Occitane 嘅hand cream 同Clinique eye mask我都覺得自己好過份,未到日本就已經出血,不過我必須謹記我嘅出門座右銘:出外旅遊,最緊要係唔好比自己後悔呀~~~


題外話:呢個咁精警嘅座右銘其實係源自我家老爺嘅座右銘:出外旅遊,千萬唔好比佢後悔呀 (因為番返香港以後會好大鑊架!!!)


今次嘅package係包埋來回酒店機場,我地揀左坐JR,同國泰D工作人員攞左車票後,就拿拿林去搭JR啦,雖然係自由席,但都有位坐喎。直航真係快好多,第一次去到札幌唔係夜晚呀!! 睇下車窗外個黃昏景幾靚~~~




今次我地住番京王,番酒店check in 後,就走去JR案內所reserve定以後幾日D車票,然後就梗係即刻飛奔去血拚啦!!



擾攘一輪,最後只係喺comme ca 同100yen店有收獲,然後就搭地鐵去薄野食我地嘅晚餐,食乜野?梗係食蟹啦。因為上兩次都係食蟹將軍,今次就決定試下蝦蟹合戰。去到都唔使等,竟然得幾張檯有人坐咋。我地叫左兩個4200yen嘅放題,加埋啤酒,9300yen埋單。


睇下隻長腳蟹同毛蟹幾大~


呢個蝦蟹放題我覺得都OK啦,不過我家老爺就覺得一般,佢認為都係蟹將軍好食D,老人家念舊,無辦法啦!食飽之後就番返酒店瞓教啦,不過喺回程中途我又PK啦。臨返到酒店,老爺又話要去lawson買啤酒小食,我打死都唔肯再去,因為上次過馬路時PK呀,遙望住果條鋪滿左冰嘅馬路,真係有童年陰影嘛,所以今次就改去7-11啦,諗住唔行同一條馬路應該無事掛,點知買完後行過最後一條馬路都要臨尾香,仲要係四腳朝天果隻呀


當晚得-4度咋~~~



-----> Day 2 漫遊函館~~


 


 


沒有留言:

發佈留言