2008年11月17日星期一

2008年2月北海道8日遊 - Day 2 (漫遊函館)

2月22日  星期五


第二日啦,今日嘅行程係落函館。因為打後連續四晚都唔係住札幌,所以就預先pack好D行李,喺酒店食過早餐,check out 後將兩個大喼寄存喺京王到,拎住個旅行袋就起程啦!


我地搭嘅係Super-Hokuto 6,就係呢架啦....




班車8:43開,11:53就到啦,一路無話,全程都係瞓下醒下咁啦。不過沿路見到好大雪呢...



一到埗我地就將個旅行袋放喺locker到,喺觀光案內所攞左D資料同買定明天用嘅市電1 day pass後,就拿拿林去朝市逛囉!




嘩~~好大隻雪場蟹呀~~~



行左一陣,我地就急不及待去食午餐啦,黎朝市其實都係想食新鮮魚生之嘛!於是就走入去橫丁市場囉!



呢個就係我揀嘅set啦



果D海膽真係好鮮甜、好好味呀,喺香港係食唔到架!


食飽後番去locker攞返D行李後,就繼續下午嘅行程,去五陵郭呀!上次去係五月,落住雨,今次再去多一次,想睇下雪中嘅五陵郭有幾靚。我地搭往湯之川方向嘅市電,單程車資200yen,因為今日只係會搭兩程市電,所以就無用one day pass囉。


函館市電內嘅車資顯示屏呀~~



到左五陵郭前站落車,車站隔離有間丸井今井,想話睇下有無locker放低D行李先,點知咁大間百貨公司竟然一個locker都無呀 唯有拎住D野行啦,好彩行左一陣又比我地見到喺某間店無端端有棟locker呀,yeah


行緊去五陵郭公園時,中途就已經見到個五陵郭塔喇,呢個塔係新起架,上次我地04年黎都重未見到,新起嘅呢個塔高90米架!



好快就去到,上塔就梗係要比錢啦,840yen一位。



呢個係電梯頂個天花板裝飾,係函館地圖黎架,綠色粒星就係五陵閣位置啦~~



由塔上面影出去嘅雪景呀~~



同澳門個旅遊塔一樣,不過澳門果個範圍大好多,得人驚D囉~~



影完相,行左個圈就落番去地下,原來有個花展呀,咁咪順便睇埋、影張相咁囉。



想影張大寫,點知老爺話我影花嘅手勢唔啱,唔識影喎,一手就搶左個相機去話影比我睇...左面果張係我影嘅,右面就係佢影架,都唔知有乜分別,咪又係一朵花



跟住我地就走出去個公園到逛下....個雪景都幾靚....




夕陽下嘅五陵郭塔,我老爺影架!



瞓下個雪地先~~



玩左一陣,都差不多四點,咁就走番去攞番D行李然後搭市電去酒店啦。


搭湯之川方向嘅2號車呀~~



我地今次又係住渚亭呀,因為上次個行程太趕,去到渚亭已經係七點,天都黑晒,第二朝又趕早車去小樽,連早餐都無食呀,所以今次點都要喺酒店到住番夠本補番數



去到酒店,原來係有專人拎住部note book同我地響大堂到check in架,重有welcome drink比我地揀,check in 後咁我地就喺大堂攤抖下,飲埋杯welcome drink就上酒店房,拿拿聲浸下溫泉先啦,我地間房係向海架,不過掛住浸唔記得影個私家風呂呀...浸完就等食晚飯喇,今次我地係響自己房入面食架,貴小小唔緊要啦


日文餐單~~



英文翻譯~~



食飽後D亞姐就黎幫我地鋪 tatami,鋪完後見都未夠八點,於是就走落去大堂到行下同埋緊係做一D指定動作,shopping呀~~~~


有收獲呀



逛左一陣就返番上房又浸下溫泉,浸完睇下電視又再浸多次,咁嘅生活真係好寫意呀.....浸左幾次然後就瞓教啦,而今日嘅行程就喺好滿足嘅心情下完結啦~~~~~


-----> Day 3 (Part 1) 靈異事件部.....


 


 


2 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年9月20日 上午9:53

    昨晚先食完蟹 , 咁早又買 , 真係好鐘意食喎
    [版主回覆09/20/2009 11:16:00]嗰隻雪場蟹唔係買係影人地咋,不過我又真係好鍾意食蟹~

    回覆刪除
  2. 哦))))渚亭~哩間嘅嘢 我八年前住過,仲係我嘅第一次(私浸温泉酒店),永世難忘 貨不對辨兼細得可憐  .... 不過聽講因為近年函館嘅酒店業競爭非常百熱化,所以喺食同裝修上都改善唔少 .... 你去得合時喇
    [版主回覆10/19/2009 23:33:00]其實去多幾次呢D溫泉旅館就已經發現渚亭都係一般,不過價錢唔算貴,幾抵住啦,而且我地第一次去有私家風呂嘅溫泉酒店就係渚亭,當時真係覺得好正,所以印象好深刻~

    回覆刪除