2009年2月4日星期三

2008年10月東京長野川越6日 - Day 5 (小江戶川越)

10月5日   星期日


去到第五日喇,今日約左雲妮妹一齊去川越玩一日。起身望出窗外天色都幾好,有陽光呀~~     


響酒店食完早餐就起程喇。我地約左雲妮妹8:15響京王等,因為佢地住響華盛頓,所以就揀左個大約中間位置而大家又熟悉嘅地點囉~~


去到京王已經見到佢地,我諗佢地一定有D壓力,因為雲妮妹話佢地平時去旅行好悠閒架,多數8點零9點先去食早餐,唔同我地成日趕頭趕命咁...今次約咁早真係唔係幾好意思....


集合後就行去JR車站搭8:44開嘅快速819,車程大約45分鐘。無見幾日,公司是非已經一籮籮,我地兩個八婆響車上雞啄唔斷,最初兩位男士都會聽下搭兩句嘴,不過好快就瞓著左啦....是非呢樣野就梗係愈講愈興奮,愈講愈大聲.....終於坐響雲妮妹老爺隔離果條友頂唔順出聲叫佢請我地兩個細聲D喎....真係尷尬.....


去到川越只係九點半,響觀光案外所攞左D資料,就出發去喜多院。行走川越市內有兩種觀光巴士,我地揀左搭小江戶景點周遊巴士,一日周遊券300 yen,同巴士司機購買就得喇....


黎到川越梗係要企響個JR站影張相留念先啦~~


好快就去到喜多院,呢個寺院係八百幾年前由唔知乜乜大師創建架,不過中間曾經有過多次戰亂,所以都有做過復修~~


入廟前梗係要洗洗手潔淨下個心靈啦....


呢個喜多院都係同一般日本寺院差唔多,都係以木搭建,寺內環境好幽靜,不過個人覺得始終都係京都嘅寺院印象深刻D囉~~


喜多院入面有500羅漢,要收 400 yen入場費。據旅遊書講D羅漢嘅表情好豐富....不過我實在無細心欣賞,因為D羅漢好殘舊架,爛容容咁....雖然話係歷史遺留落黎嘅古蹟,但都唔使舊成咁架,一塊塊咁剝落....仲要一個個露天咁係咁意放晒響個地下度....有無攪錯,收左入場費都唔做下復修....


中間果尊佛像就係釋迦牟尼佛喇....


呢張相係老爺影架,佢老人家最鍾意影埋呢D好似好有構圖嘅相,懶 pro 咁...


逛完喜多院,順手行埋仙波東照宮~~


好快就行晒個東照宮,繼續向住一番街嘅方向行,沿路都見到好多寺廟...


忽然見到有條shopping street,拿拿聲走入去,不過D店舖全部都未開...果時都已經12點幾啦,川越D人好似唔使做咁?!


唔好意思,對川越嘅歷史真係唔係咁大興趣喎...門外到此一遊算啦...


行行下見到有個唔知係咩嘅寺院,近入口有個好似用作腳底按摩嘅地方....兩個男士唔知係咪行寺院行得悶得滯,即刻走入去除鞋做返個massage醒下神...應該真係幾醒神,因為兩條友一路行一路喊救命....


行到咁上下,終於去到一番街,我地就決定搵野食抖下先~~


遇啱午飯時間,好多食店都好多人排晒隊,我地最後搵左間食蕎麥麵嘅...呢間野D麵係用幾隻碗一層疊一層咁盛住架,一層就叫一段,配唔同嘅配菜同調味架...


我同雲妮妹各叫左兩個三段,1100 yen,兩個老爺就都係要五段,1400 yen~~      


仲有川越名物,番薯,600 yen~


食飽後就繼續逛一番街,街道兩邊都係江戶時期保留落黎嘅古舊建築物,而家大部分都改做商店或者食店,有D真係幾古色古香架~~


呢棟建築物係川越嘅地標,時之鐘,有400年嘅歷史架喇~~


跟住我地去左藏造資料館,呢間野係由以前專賣煙草嘅古老藏屋改建而成嘅,展出嘅資料都幾豐富同有趣....最主要係入場費只係100yen咋,唔入去都好對唔住自己啦....不過又係好似入去D古廟咁,成日要除鞋,又除又著,仲要行埋D好鬼窄嘅木樓梯,真係頭都暈...


行完一番街就轉入去果子屋橫丁,都係一D糖果、小食、番薯饅頭等土產食品嘅店舖,每間都細細間,都幾有風味,不過就勁多遊人~~


無端端有間屋出面有個水池養左好多錦鯉....


狗仔想食錦狸.....


行晒個果子屋橫丁,我地走左去一間叫Mio Casalo嘅店舖,專賣由黑豚肉製成嘅香腸、火腿等野食...我地試左香腸,味道OK啦~~


食完香腸我地就去搭觀光巴士返JR站,不過個一番街巴士站搵左好耐先搵到,原來俾棟大柱遮住左。


去到JR車站先差唔多五點,我地諗住搭18:15開嘅JR快速1810返新宿,仲有成個鐘,見個車站一帶係D商場,咁就梗係shopping下先啦,於是就決定俾大家自由購物時間,六點鐘再集合囉~~       


我同老爺好快速咁行晒車站同附近兩個商場....無咩收獲,行埋車站下面果個supermarket都未夠鐘喎,咁就走出去車站外面諗住hea下啦,點知出到去見到好大群雀仔響天上飛黎飛去,D雀仔勁多呀,遇啱個天將近黑,見成群雀仔響個頭上面飛,都幾嚇人....


同雲妮妹佢地會合後,就搭JR返新宿喇。可能行左成日,大家響車上面吹左一陣水就各自去搵周公傾計喇.....


返到新宿都係七點鬆D咋,我地就去東方見聞錄食晚餐喇,貪果度D食物多元化同埋可以坐好耐都唔會俾人趕嘛....我同雲妮妹兩個人吹起水黎可以連講幾粒鐘都唔使抖架,早幾年試過同佢兩個人去旅行,我地可以由夜晚11點傾到四、五點....癲架...


呢間食店係用電腦落order架,研究左一輪,又問下個識講普通話嘅侍應,原來好易點菜架....就係太易,所以我地點完一樣又一樣,好似唔使錢咁....


難得響異地碰頭,所以我地四個人呢一餐晚餐都好盡興,淨係啤酒都飲左10樽,由七點幾食到十一點半先捨得走...


飲飽食醉,離開食店先發覺原來外面落緊好大雨....懷住不捨之心情同雲妮妹佢地講bye bye後,我地就返去酒店做我地最唔鍾意做嘅野喇...就係執行李!因為聽日就係行程嘅最後一日啦~~~~~


----> Day 6 新宿血拚!!!!


 


1 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年8月2日 上午9:28

    去到日本一餐晚飯可以食4個鐘 , 真係好開心呀
    請問川越係唔係勁多遊客架 ?
    [版主回覆08/02/2009 23:12:00]我去嗰次又唔算勁多遊客,最多人都係果子橫丁啫,始終係熱門地點,都幾人迫嫁,其實地方都ok,行得幾舒服嘅...川越地方細細之餘又幾有特色,東京即日來回係唔錯嘅選擇~~

    回覆刪除