2009年2月26日星期四

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 1 (Part 1 向東京出發~~)

2月14日   星期六  (香港 > 東京 > 仙台 > 東京)


自從早兩年響電視睇過雪影移城後,先知道日本東北呢個地方,見D樹冰咁得意,就開始起左要去東北嘅念頭,後黎出左PACE果本東北嘅旅遊書,資料好豐富,於是就決定09年成行。雖然呢幾年去旅行都係自遊行,但都係靠市面嘅旅遊書,次次都十下十下咁,從來唔知道原來網上嘅資訊係咁多架,有次聽朋友講有個日本自由易討論區就去睇下,結果發現D網友好好人,籌劃嘅階段有咩問題上去問都好快就得到回覆,再睇埋D網友嘅 blog 嘅經驗,對今次旅行真係幫助好大,真係要同各位網友講聲唔該晒呀~~


廢 "up"左一輪,都係講返個行程......東北真係好大,有六個縣咁多,想一次過去晒只得八日假係絕無可能嘅事,所以今次我地只係揀左山形、秋田同宮城,青森都好想去,不過唔夠時都係留返下次有機會先去奧入瀨同十和田湖睇紅葉囉.....


為左爭取多D時間,我地今次揀左搭日航01:50開嘅夜機去東京羽田~~          


上左機後已經頂唔順開始要瞓,點知瞓左無耐忽然比老爺叫醒,原來派緊飛機餐,最初以為夜機無野食,所以有D起出望外,再加上我生性愛貪小便宜,梗係即刻當堂醒晒食返夠本啦....


個餐算係light meal掛,有粥架,都幾好食 (都唔明點解D人成日話飛機餐難食,我覺得大部份都OK啦,預整嘅食物,算係咁啦,想點喎~~)


食完就繼續搵周公傾計,老爺慣左夜瞓,繼續睇電影....真係頂佢唔順,條友又睇赤壁,睇左九千幾次都唔厭,佢話D戰況拍得好喎....恕我唔識欣賞,我睇見果個林志玲個「懶」柔情樣就覺得十分造作,吳宇森果幕床戲直頭多鬼餘兼令人生厭.....


只係響N年前搭過夜機去歐洲嘅我,果時後生細女一D都唔覺得辛苦,而家一把年紀咁捱眼瞓真係都幾難頂....不過瞓下醒下,終於都捱到落機~~


半個鐘倒就攪掂晒入境手續同攞埋行李,羽田個國際航廈好鬼簡陋,仲要先搭程 free shuttle bus 去Terminal 2~~


呢兩個就係一路以黎陪住我地穿州過省、周遊列國兼肩負重任嘅行李喼喇,真係辛苦晒佢地~~                              


到左 Terminal 2 就轉搭 Monorail,因為咁早係未有機場巴士....其實響國際航廈搭嘅shuttle bus 係先去Terminal 1 然後再去Terminal 2 ,兩個 terminal 都可以搭Monorail,不過我份人驚死無位坐,所以先響Monorail 嘅總站即Terminal 2 轉車,就係咁樣就做左傻仔浪費晒D時間囉,唔使講梗係即時俾老爺串話晨咁早得果一班早機邊有得咁多人同你爭位坐呀.....我知我知,睇下架Monorail係無人架...(歎氣)


如果搭Monorail後轉搭山手線可以購買優惠車票,500 yen 咋~~


由羽田 Terminal 2 搭去濱松町站,車程大約25分鐘~


Good morning~~


去到濱松町站再轉山手線去東京站,好快架,只係幾分鐘嘅時間。響濱松町站落車時有個日本人同我地搭訕,佢黎過香港做野,識講英文,仲教我地響邊個月台上車~~


去到東京站都只係八點倒,我地打算搭8:28開嘅新幹線去仙台,見有D時間咁我地就諗住將D行李放響酒店先囉。今晚響東京住嘅酒店係 Hotel Marunouchi (東京丸之內),因為東京站做緊維修,周圍都圍晒板,七國咁亂,搵左一陣先搵到個丸之內北口出口,去到酒店有個職員好禮貌咁招呼我地,佢check左一輪,又問我地攞個passport睇,之後就話無我地個reservation....我當堂呆左,唔係掛,俾晒錢有晒hotel voucher喎,即時俾張野佢睇,佢一睇就笑笑口話俾我地聽去錯左酒店 (!)....原來我地訂果間酒店係叫 Hotel Metropolitan Marunouchi,都係響東京站附近架.....大矇嘅我一路都無留意Metropolitan果個字所以攪錯酒店囉,唔使講梗係又俾機會老爺向我翻白眼啦....


個職員好好人,帶返我地出去仲教我地點樣行.....於是我地又拖住個行李喼再走黎走去,間酒店係響一座叫Sapia Tower 嘅商廈入面最頂果九層,hotel reception lobby響27樓,麻鬼煩要搭電梯上去架,比較可取係 Sapia Tower 門口對正東京站~~               


放低行李後見到酒店 reception counter 隔離有間餐廳叫 Tenqoo,記得之前睇旅遊書有介紹過話呢間餐廳有個七道菜嘅晚餐好正,同埋窗邊位置睇東京夜景幾靚,咁今日話晒係情人節,老爺就話使唔使問下仲有無得做 reservation不如試下個 candle night dinner啦.....不過最後我地都無去訂位,因為當時唔敢肯定仙台多唔多野行,費事訂左位後限死時間要趕返黎,如果仙台好玩我都寧願響仙台玩夜D囉,反正我地日日都係情人節架啦~~~~


放低左行李就拿拿聲走返去東京站,睇個勢8:28果班車多數趕唔切,希望趕到8:56果班啦。首先要將個 Rail pass activate左先,JR綠窗兌換中心就響八重洲北口~~                 


攪掂左個 pass 就梗係 reserve 埋未來幾日嘅車票啦,我地早有預備,事先整定左張 list show 晒成個 trip 要 reserve 嘅班次,點知個女職員望左一眼張 list 就問我地想 reserve 邊一班,頂佢....ALL 囉!佢即時面燶燶....無野呀,係遊客都係一次過 reserve 定D班次架啦,個位亞姐好不情不願咁幫我地攪,慢吞吞咁,一陣又 check下個電腦,一陣又攞住本時刻表響度揭黎揭去,攪左一輪又同我地講話今日8:56嘅班次已經 full 左,下一班9:16得唔得......梗係得啦,唔得都無辦法喎.....之後又話今日要 reserve 果兩班車都無連位,不過就可以響同一行 (後黎上左車先知所謂同一行係前後....),咁我地諗是但啦,個幾鐘車,上左車都係瞓,求其你快幫D我地攪掂啦,如果唔係連9:16開果班都趕唔切就真係唔該晒喇......


講到呢度我要正式投訴呢位JR嘅職員,因為呢位亞姑唔知係唔係唔多高興要幫我地攪咁多張車票,所以特登整鬼我地,咁多日嘅飛竟然都係唔連位架!.....佢老闆!粗俗D都真係要講句頂佢個肺!你估我第一日出黎搭JR唔知訂?有咩理由班班車都咁多人搭呀!雖然仙台算係熱門嘅城市,但係一個鐘有成四班車咁多,點都無理由咁啱會有咁多人去仙台掛!所以後黎去到仙台就試下再 reserve 今晚返黎果程車睇下可唔可以有連位啦,去到仙台票務處果位小姐好快速就幫我地出左連位飛喇!跟住夜晚我地返到東京有時間再望埋其他飛先發覺跟手果幾日D飛係全部唔連位!當堂成晚唸@%$%^&..@#$&xyz.....!!!!  打死我都唔信山形呢處地方會有咁多人搭新幹線啦,所以第二日去到田沢湖就即刻再 reserve 過所有飛....結果係無問題架,所有飛都可以連位,個職員一D唔高興或唔耐煩都無!真係想唔媽叉東京果位八婆都唔得,擺明佢係有心玩我地啦.....一向都覺得東京D人無日本其他地方D人咁友善,但都無諗過首都D人嘅 service 會咁差....心心不忿...後黎最後果日返到東京想話去影低果位亞姑個樣公諸於世,但係去過兩次都遇唔返佢,所以大家千祈唔好誤會係上面果兩位職員~~


發完牢騷,繼續講返個trip,攪掂晒後就去搵22號月台上車~~


呢架就係9:16開嘅新幹線 Komachi 11號喇~~


睇下架新幹線幾得意,呢班車嘅 final stop 其實係八戶,響中途站盛岡兩組車係會分割架~~           


Komachi 11號準9:16時開,向仙台進發啦)))))))


---> Day 1 - Part 2 漫遊仙台


10 則留言:

  1. 東京D人D禮貌真係差D嫁,好多都好作裝,近幾年發覺好似越嚟越差添~~~
    [版主回覆02/28/2009 00:36:00]係呀, 單係酒店D職員已經好唔同,東京果D cool 到死,同東北地區果D溫泉旅館嘅職員簡直差天共地~~

    回覆刪除
  2. 真係頂妳唔順,酒店都可以搞錯 重有,唔該妳維持淑女形象, 唔好喺公衆地方爆粗好唔好
    [版主回覆02/28/2009 00:07:00]~~~

    回覆刪除
  3. 東京d人係好"吋"嫁~
    [版主回覆03/02/2009 22:56:00]雖然唔可以一竹篙打一船人,但係我都覺得東京D人普遍係cool D囉~~

    回覆刪除
  4. 你好呀!有緣路過...我都打算去東北玩,所以想問一下,你地第一日是不是由仙台再返東京? 趕唔趕? 需要買JR EAST PASS??謝謝!~
    [版主回覆03/17/2009 23:01:00]我地由東京去仙台係即日來回,因為坐早機到東京,東京來回仙台嘅新幹線班次都好密,加上個人覺得仙台唔係真係咁多野行或買,所以時間上唔係太趕~
    至於需唔需要買JR East Pass,要睇你個行程係點囉,不過東京單程去仙台都要10590 yen (特急),5 days pass 只係20000 yen,來回已經抵番晒啦~~

    回覆刪除
  5. HIHI,
    路過你o既blog, 見到你comment 東京人, 覺得好有同感呀, 東京人同鄉村d地方居住o既人態度相距得遠, 我上年去信州, o個度d人好友善, 相反, 一返到東京, 就覺得好唔舒服, 去淺草商店街度仲比店員反眼對待, 貼錢買難受...
    kasheeta
    [版主回覆03/26/2009 22:46:00]係呀,最後一日我地響東京站附近一帶shopping,唔可以話D sales無禮貌,但係你會覺得係假D同cool好多囉,同東京都以外D人真係差好遠~

    回覆刪除
  6. piggybread :        嘩 ~ 好堅呀 , 勁詳細 , 我果D都望塵莫及 .
    Bye Bye !
    [版主回覆04/17/2009 00:02:00]其實,詳細嗰D野,一係D瘀事,一係就爆粗.....

    回覆刪除
  7. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年5月4日 下午12:30

    咦!妳2月14日出發 ,咁樣要請好多日假囉 ?  但這時出發 ,雪景一定覩啲~
    Therminal 2轉車我都係喎 ,唔試過點知呢 , 那小姐肯定玩嘢 ,邊有山形新線 full 架
    [版主回覆05/04/2009 23:25:00]係啦,除左東京至仙台見過full之外,其他咁多條線都唔係咁多人坐嫁....講起都火滾~~
    我地鍾意響香港過年,同埋因為二月中係我生日,可以嘅話都想響外地過囉

    回覆刪除
  8. Hi, 睇完你個blog之後, 引到我好想2月份出發去東北呀, 我尋日去買左本仙台+青森既書, 睇到我頭都暈呀....唔知應該點樣搭車啦, 幾點趕去呢班...夠唔夠時間等等... 所以想問你仲有無行程可以send比我參考一下...hehe, 你個blog寫得好攪笑呀...thanks.
    [版主回覆01/20/2010 23:03:00]歡迎光臨~
    我都只係去過一次東北咋,所以無第二個行程喎,如果你唔介意咪跟足我09年呢個行程囉,我覺得OK plan得幾好嫁
    不過如果你想2月去,首先要快D book左機位先囉~~

    回覆刪除
  9. 多謝你既回覆呀... 可能我寫得唔清楚,其實我意思係想問你有無keep 你09年去東北既行程list, 因為係blog到分開好多part 有些少混亂, 如果無都唔緊要架.... 我用asiamiles hold 左去東京既機票架喇, 不過未出飛... 而家仲度緊個行程, 兼且未知點book酒店.... 所以都仲係惆悵緊... 唔該晒你呀

    回覆刪除
  10. HELLO, 想問吓呢... 如果一次過出晒之後原本定落既車程既飛, 咁萬一真係某日miss 左原本已經出左票果班車點算呀? 會唔會要再pay $買車飛? or 可以即時改架呢?
    Thanks
    [版主回覆02/07/2010 09:59:00]如果你係買左pass就唔駛驚啦,點改都得嫁,就算之前出左車票你都隨時可以去reserve第二D位,如果好手尾D你最好就同D職員講話cancel之前嘅飛,就算唔講都check唔倒你hold左其他位嘅,不過最好就cancel唔好霸住人地D位啦~

    回覆刪除