2010年10月10日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 槍見館‧夕食篇


2月21日  (DAY 3 - PART 6)


 
 


幾經辛苦,終於去到新穗高溫泉嘅槍見館........


旅館老闆第一時間已經走左出黎幫我地拎D行李入去大堂,然後同我地check in......


攪掂晒check in,就約埋晚餐同第二朝早餐時間,之後就講解D溫泉設施.......呢間旅館除左有基本嘅男女大浴場外,仲有兩個景觀好開揚嘅露天混浴溫泉.......不過最吸引我嘅係另外嗰四個貸切風呂,完全唔需要預約,至於點解咁吸引我,遲D講到先再解釋啦~~~


個老闆D英文都OK嫁,溝通完全無問題........不過好攪野,佢特別specify關於毛巾嘅問題

......講到明房入面只有兩條大毛巾供應,大浴場入面係無毛巾攞,你想要多條要同佢攞.......兩條毛巾用完後要去counter同佢換過另外兩條乾淨,一手交一手
.......唔知係咪佢地D毛巾俾人偷得多呢,所以要咁緊張記住數..........


攪掂晒後就帶我地入房........



間房唔係好大,差不多一眼見晒咁滯.........


不過一般基本設備都有...........




有個指示叫你唔好閂晒個水喉,要留返D水等佢一路流,因為驚天氣太凍D水會結左冰......



呢兩件野好保暖!!




望出去就係風呂區,一間間嗰D就係貸切嘞~~


有個籃俾你裝住D野去泡湯........


七點鐘先食飯,仲有個幾鐘時間,當然去浸浸浴先啦.........


首先各自去大浴場沖乾淨個身先.......



更衣室都好乾淨企理~



一個人都無,我好似包場咁,點洗點擦個身都得!!


大浴場響旅館嘅basement,而混浴同貸切就響室外........我地當然第一時間約埋去浸浸個無敵露天混浴先啦,唔駛驚尷尬,女性可以包住毛巾浸嫁

.......有好多雪鞋俾人著出去戶外風呂............


不過我對腳係介乎大人同小孩之間,又係試左好耐都無辦法搵到一對啱size

,老爺等我等到扯晒火
........有無攪錯,咁都要鬧,咁我係搵唔啱嘛
.......呢D咪典型大男人囉
,之前就當你係寶,得到手耐左就當係草
........



出到外面個天已經開始暗,行去溫泉一帶要先落一條長長嘅樓梯,個梯級仲要舖滿D茅草,我覺得好跣囉,對鞋又甩下甩下,真係一步一驚心

.........唔知係咪老眼昏花,落到去都要搵左一陣先搵到嗰兩個露天混浴........入口分左男女,拿拿聲除晒衫,圍返條毛巾就走出去浸啦........有幾個人響度浸緊,不過個溫泉好大,同埋個view真係好開揚,風呂池對出就係一條河,好正!! 雖然無落雪,不過響咁天然嘅環境下泡湯,真係好享受
.......今個下午坐左幾粒鐘車,浸浸浴成個人都舒服晒呀!!


In The Pool


呢間旅館有兩個混浴,浸完個『槍見の湯』,著返浴衣又走過去另一個『まんてんの湯』浸.......浸到咁上下,個天已經全黑,於是就走人,其餘嗰幾個貸切因為唔需要預約,所以我地打算食完晚餐先再去慢慢浸.........


走返去大堂,個老闆已經企定定響度恭候我地......Sorry!! 唔係問候我地,而係問我地攞返兩條毛巾.........


上返房hea一陣.......呢個welcome snack都幾好食~


七點鐘就去食事處食晚餐嘞........


又係已經擺定左某部份嘅野食響度........



靚靚嘅碟~


先黎個甜酒,cheers!!


中間兩片生牛肉幾好味~~




好好味嘅朴葉味噌!!


燒岩魚,正!!



呢個係soup,個女將話滾左就加D檸檬落去.......連個女將都識小小英文嫁~




我好鍾意嘅漬物,yummy!!





飛驒牛呀!!




我地另外叫左兩枝sake

.......



不過好叫唔叫,就係咁就出事嘞.......唔知大家仲記唔記得早一日老爺都仲係病到死下死下,尋日朝響金沢睇完醫生食過藥,今日已經好返D,於是就放鬆左啦,今日折騰左一個下晏條友仔話要享受下乾一乾杯,點知飲飽食醉後都未返上房就開始又唔舒服

.......真係自己攞黎衰!!



食飽飽返去房,已經幫我地舖左tatami嘞~~


Hea左一陣有人敲門,原來我地頭先仲有個甜品未食就閃左,佢地特登拎返俾我地

......都已經唔係第一次,上次我地響藏王嗰間酒店,因為撞正我牛一應該有D special特典送俾我地,但佢地又係漏左無俾,之後第二朝又攞返俾我地,仲要講九千幾個sorry加N咁多個鞠躬......日本呢D溫泉酒店嘅service真係好
,係貴就貴左D,不過令人好窩心已經抵返響度啦,所以你地唔怪得我成日都要去浸溫泉嫁!!



老爺唔掂一早攤左響地半屎狀態

,兩個雪糕球全部俾我KO晒!!


無得去浸貸切,百無聊賴

......響房呆左一陣,我呢D女人仔平時有著數都怕攞唔切啦,諗下諗下無理由咁蝕底唔去浸多轉,叫我自己一條友行去外面露天溫泉就話有D驚啫,行去大浴場就無難度啦,唔浸貸切同混浴都可以去大浴場泡泡湯喎.......


於是就叫醒老爺話佢知我去大浴場,佢病到七彩吽下吽下都唔理得我咁多

........


去到大浴場又係無人.........


一個人包場浸到皮都縐晒先捨得返上房,見老爺已經進入昏迷狀態,我就都乖乖去搵周公傾計嘞.......



YEAH!! 第三日行程終於攪掂!!


17 則留言:

  1. 妳間房大過我住乳頭溫泉"妙乃湯",舖0左tatami連門都開唔到呀........
    貸切唔使預約?即係先到先得?入到去鎖門!獨佔!得0左!?
    [版主回覆10/10/2010 23:27:00]妙乃湯D房就特別細啦,我住到最貴嗰間都無槍見館呢間咁大....係呀,唔駛預約,去到門口有個牌將佢反轉show使用中就可以,有成四間咁多去到一定有得俾你揀,你地下次都可以諗下,各方面都OK唔錯喎

    回覆刪除
  2. piggybread :         叫人節約用水記得關水喉就見得多 , 為唔好結冰而長開水喉 , 真係從未聽過 , 真係孤陋寡聞 ,    我至鍾意正宗日式溫泉同埋佢地既晚餐 , 又勾起我既回歸添 , 正呀 . 
    獨佔整個溫泉既感覺真係好正架 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/10/2010 23:43:00]係呀,希望成日都可以包場一個人浸啦 .....你上次響北海道都有幾次包場啦,真係好正,快D開始攪下一次啦

    回覆刪除
  3. piggybread :         下次希望農曆年過後去 "知床" 果頭 , 仲有破冰船 , 一諗起就渾身是勁 , 充滿能量 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/11/2010 23:06:00]喂我地都有打算出年去知床喎,應該都係過左農曆年,你咩時候呀? 我好想試嗰個流冰漫步囉!!

    回覆刪除
  4. 哩個老闆對毛巾真係一絲不苟喎  睇啲相,你都手震得頗厲害喎 真係凍成咁
    [版主回覆10/11/2010 23:11:00]哈哈~我不嬲都手震嫁啦,邊關天氣凍事,我隻手成日都抽筋咁......再加上我D散光超勁,對con又無配散光,一去到暗嘅地方或夜晚我D傑作就好杰啦

    回覆刪除
  5. 你就好, 可以獨佔成個溫泉, 我次次浸都有d日本大嬏係度, 仲要聊下你講野咁...傾計唔係唔好, 但有時想靜靜享受一下架麻
    我都好鐘意住溫泉旅館, 晚餐又豐富, 最鐘意多款式又精緻!
    [版主回覆10/11/2010 23:14:00]係呀,好難得可以包場嫁,我都係試過一兩次,真係幾正.....D日本人好鍾意一邊泡湯一邊吹水,佢地可以吹成半粒鐘都唔走,有時真係幾嘈囉

    回覆刪除
  6. 呀靚, 你今期影D相手震喎, 我都鍾意去溫泉酒店, 但匯率實在恐怖, 我訂左6間, 如果再系咁升, 唔CUT都唔得LU
    [版主回覆10/11/2010 23:19:00]哈哈~唔係今期呀,我不嬲期期都手震嫁啦,我隻手成日都抽筋咁,再加上我D散光超勁,對con又無配散光,一去到暗嘅地方或夜晚我D傑作就好杰啦
    吓,D yen再升就cut溫泉酒店? 都仲有成幾個月先到,你地俾得起就咪cut啦 .....不過你咁快就已經book晒D酒店,好快手,我都仲未開始攪喎  

    回覆刪除
  7.  

    每次見親呢 o的陣容、擺設就覺得超靚,又有衝動去住一住喇 !  唔 … 究竟朴葉味噌的味道係咪好甜架 ?
    下一篇係咪有得睇個大露天混浴風呂呀 ? 期待 ing  ~
    [版主回覆10/11/2010 23:27:00]你上次去白川鄉同高山無食朴葉味噌咩?? 做咩咁嘥料呀......甜又未至於好甜,其實係面豉醬咁囉,我覺得送飯好正呀,不過唔緊要,搵次再去囉
    有嫁,下一篇會post晒全酒店入面嘅貸切同混浴風呂,因為我地又係包場咁滯呀

    回覆刪除
  8. 乜老爺咁唔忍得口 都未好番哂就飲酒 如果揸唔到車點算呀
    [版主回覆10/11/2010 23:28:00]咪係,你話佢係咪五行欠緊樣野呢!!

    回覆刪除
  9. piggybread :         流冰慢步一個人叫係太方便玩 , (影相有D難度) , 不過淨係睇風景都夠殺 , 仲有道東三湖餵天鵝 , 諗起都高興 .
    如果一切順利 , 希望可以農曆年二十果陣出發 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/11/2010 23:35:00]好巧呀!! 我地都係打算嗰段時間去,應該早你幾日出發....你攪左機票未? 到時JAL同ANA無左凌晨機真係好唔方便.....喂我地遲D要多D交流下個行程呀,我都想去道東三湖喎

    回覆刪除
  10. 我上次有食呀 ! 但我食到既係好甜下喎( 自問都食得甜架 ! ) ~ 我唔知咁既味係咪正宗既味道嘛 !  因為見到個個都話好好味 …   唔通要搵多次再去求證下先得 ? 
    [版主回覆10/12/2010 00:05:00]我覺得你真係要去多次求證下囉,橫掂我記得你上次好似無睇點燈......我舉雙手雙腳支持呀

    回覆刪除
  11. piggybread :           機票未攪呀 , 聽 "小zoo" 講 "快運"航空直航都係 4千幾 , 我諗住睇點 , 直航都唔錯 . 
    真係要好好咁交流D行程 ,    係咪自駕遊呀 , 我就一定係 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/12/2010 00:10:00]你就好啦,我都想自駕呀,不過有人唔肯呀,淨係諗起要夾JR同巴士時間都有種想死嘅感覺呀......CX個package4日3夜全包7千3百幾,包左三晚札幌酒店我覺得都OK啦~

    回覆刪除
  12. piggybread :         CX果個都唔錯 , 不過佢地唔做單人 ,    但係三晚 "札幌" 又好似唔多適合我喎 , 因為我主打 "網走" & "道東三湖" . 
    我就係唔想有果種 "想死" 既感覺 ,    所以先至揀自駕遊 , 同埋果D道東巴士團 , 唔會俾太多時間餵天鵝 ,    不過唔緊要 , 仲有時間 , 叫你家 "老爺" 重新考慮啦 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/12/2010 22:37:00]我都嫌三晚stay響札幌太多,不過為起黎又覺得唔算太貴,咁諗住頭尾晚基本上都係響札幌,咁搵多日去小樽即日來回札幌囉,初步係咁打算~
    你好勇喎,一個人雪地自駕,我老爺響HK好多年揸車經驗但都唔係太想雪地自駕,因為試過上次幾乎撞埋去雪山好有陰影......道東嗰邊好似成日都有暴風雪喎,你如果真係自駕真係要小心D,到時遇上暴風雪封左路真係唔知點算,你最好問下D成日都雪地自駕嘅blog友,至少攪清楚點樣check個GPS嘅封路消息好D囉~
    網走坐破冰船正啦,不過好睇當時天氣,我地早幾年去D流冰已經唔算好多,去之前又成日擔心天氣唔好會停航,好彩都叫做坐過,你最好預朝早第一班船囉,一晚過後未有船破過D流冰會正好多,我上次響船上餵海鷗high得滯攪到俾D工作人員鬧,因為係第一次餵海鷗所以好難忘,不過唔知點解返黎HK問親個個人都無響破冰船上餵海鷗,但我嗰次就一船D人都係咁餵,希望你都有得餵,因為真係好好玩!!

    回覆刪除
  13. 平時去溫泉酒店都會有拿走細毛巾, 老公話抹車好用 , 大毛巾就真係無想過拿, 你哩間酒店老板咁緊張啲毛巾, 莫非真係比人拿得多? 大毛巾質數好好咩? 你老公真抵打 , 已經病開, 第二日又要駕車, 重要飲酒 .
    [版主回覆10/12/2010 22:43:00]我都只係拎細毛巾愛黎留念,我老爺都話D毛巾抹車好,不過我俾佢之嘛 .....大毛巾D質地又真係唔錯,或者真係俾人拎得多先咁緊張啦~

    回覆刪除
  14. 如果只系比兩個大人錢我捨得架, 而加要比多個傅小孩70%呢, 佢食都話, 佢又唔食既, 餐餐要兩個人食3個餐呀, 普通一晚都要4萬幾YEN, 仲未計我呢D奢侈怪上身, 要BOOK有私人溫泉房呢  , 1 月至算了, 到時決定. 但住少兩晚D錢可以用來PLAN下D小旅行...嘿嘿
     
    你地就好可以過左旺季先去, 又無咁多人, 唔駛同人爭, 我地只可以最多人既時間出法..唉.
    [版主回覆10/12/2010 22:49:00]咁又係,小朋友又真係好唔抵,淨係酒店人頭價慳埋慳埋真係可以去多次小旅行.....我咪又係嘥錢精,又係鍾意book私家風呂房,不過都無可能晚晚咁奢侈,自己都過唔到自己.....去完青森返黎先再慢慢攪啦~

    回覆刪除
  15. 呢間槍見館都唔錯喎! 呢到食啲嘢好似我哋住嗰間新穗高喎!
    [版主回覆10/31/2010 11:48:00]係呀,整體我覺得OK唔錯嫁,第二朝仲有表演睇~

    回覆刪除
  16. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年10月30日 下午8:51


     
    Happy Halloween
    [版主回覆10/31/2010 11:44:00]Thank you, happy halloween

    回覆刪除
  17. 想請問你,房間係咪只有廁所,要洗澡就去大浴場呢?
    另外你是經那裡book 槍見館?
    [版主回覆01/14/2012 12:16:49]Sorry, 我唔係好記得, 應該係直接去旅館個web site 做booking~
    房入面只有toilet, 要去大浴場bathing~

    回覆刪除