2011年1月31日星期一

重新出發之先去台灣再去日本

自從爸爸走左之後,我地嘅生活模式改變左好多,平時夜晚邊個有時間就返去陪媽媽食飯,星期日幾姐弟妹一家大細都會一齊同媽媽食飯同搵節目.....我諗我算係比較樂觀嘅人,好多謝咁多位blog友對我嘅鼓勵,睇你地嘅留言令我好感動......日子過去,雖然偶然諗起爸爸仍然會傷心同好掛住佢,但正所謂日子難過仍要過,我相信爸爸在天之靈都會希望我地快D振作以後過得開開心心~


令我情緒復原其中一個原因就係要plan去旅行囉,每年我地都會有個「大旅行」,因為上一次去日本中部北陸唔係咁多雪,所以去年八、九月已經響Cathay Holidays hold左個4日3夜package,決定今年又去北海道玩雪......舊年十一月去完青森返黎求其睇過下條路線,book定左一、兩間好想住嘅酒店後又丟低左無攪,爸爸走左之後,當然無晒心情,拖左好長一段時間,而家距離出發日子愈來愈近,近日終於的起心肝攪埋條路線同book酒店.......


不過未去北海道,我地又先去另一處地方玩玩,今年過年我地會同媽媽去外地散心,不過決定得太遲,離初一唔夠一個禮拜,咩package都full晒,於是改跟團啦,以為跟團會平D,點知真係大鄉里,原來過年D團費勁貴,好似去沖繩5日竟然要萬幾蚊一位!! 黐線嫁,改玩第二度唔去日本啦,韓國5日6千幾7千都OK,不過sorry無晒位,有D又用唔晒紅色假期要請多一兩日假,最後終於搵左個台灣4日仲淨返幾個位,都要5000蚊一位,是但啦,至在同媽咪散下心,佢對腳又唔行得耐,跟團佢就舒服D.....我已經將近10年無跟過團,所以諗起都幾有趣,不過最緊要係希望媽咪玩得開心啦~


講返個「大旅行」,上次響雪地自駕經歷過差D撞雪山事件,老爺已經表明冬天去北海道唔再自駕,所以今次又回復返坐JR同巴士......近呢幾次去日本都自駕,突然要check返JR同巴士D班次,真係頭都大,不過今次好多時都會利用酒店provide 嘅free shuttle bus,所以都唔係太煩,而且洗費仲無咁貴添~


俾大家睇下大致上嘅行程︰


Day 1
HK >
札幌    宿︰札幌
Best Western Hotel Fino
第一日去到札幌都已經近黃昏,不過咁啱有個朋友呢一日響札幌,所以就約定左一齊去食蟹宴~


Day 2
札幌 > 層雲峽  
宿︰朝陽リゾートホテル
早上爭取時間響札幌shopping一陣得一陣,之後乘酒店shuttle bus往層雲峽,夜訪冰瀑祭會場.....呢一程由札幌去層雲峽嘅free shuttle bus好抵,亦都因為可以慳一筆先book呢間酒店,不過send fax 同 email去confirm個shuttle bus,已經幾日都無回覆,唔知攪咩......
http://www.sounkyo.net/


Day 3 
層雲峽 > 知床Utoro   宿︰知床グランドホテル北こぶし
朝早由層雲峽搭巴士去上川,轉
JR去北見,再轉乘酒店shuttle bus往知床Utoro,夜晚睇知床極光
show
http://www.shinra.or.jp/


Day 4
知床Utoro > 川湯溫泉  
宿︰川湯第一ホテル 忍冬溫泉浪漫の宿 湯の閣
晨咁早起身去玩流冰漫步,已經book6:30時段,超希望天氣OK有得玩,但而家又有D驚會PK到癲....
食完早餐就乘酒店shuttle bus離開.....不過呢一日跟手嘅行程到而家仲有D愁,呢一晚會去川湯溫泉,原本打算搭觀光巴士遊川湯附近好似摩周湖、屈斜路湖等一帶景點,點知今年由網走開出嘅阿寒摩周國立公園線竟然無啦啦運休,另一條由釧路開嘅觀光線又夾極都夾唔到時間,真係媽媽聲......於是唯有send email試下問酒店,睇下川湯溫泉自己有無咩巴士線,或者同佢book架車作幾小時遊覽咁啦,呢間川湯第一酒店嘅service真係一流,英文勁掂之餘仲要非常快手就回覆,答案係無local 巴士嘅,不過佢地可以幫我地book架的士,三個鐘大約20,500円,當然唔計每個spotstay嘅時間.....20,500!! 攞命咩....不過酒店話如果我地真係諗住book,佢可以幫我地同的士攞個fix價咁話喎,不過咁貴我地都應該唔打算book啦......
另一個option,就係呢一段路自駕,老爺話睇下我究竟有幾想去嗰D地方囉,如果真係好想就plan下啦......你話我係咪真係好想呢? 咁就梗係想啦,不過又未至於話非去不可囉,我而家都已經好隨意,事實上呢個世界好多野都唔到你控制,世界咁大,都好難話去得晒你想去嘅地方,去得到就去啦,最緊要係安全啫,所以等過左年睇下D天氣點先算囉,所以呢一日嘅行程到而家仲未定係點......不過點都好,夜晚嘅event就一定唔會放過囉,因為已經book左去摩周湖睇星星同睇個Diamond Dust呀,又係嗰句,希望天公造美啦,個Diamond Dust要遇上天氣好同有-13度氣溫先得嫁.....不過觀乎上一次去青森睇紅葉嘅運勢,我地D運氣都係麻麻地,所以都係抱住隨緣嘅心態啦......不過我響度諗,如果呢一日又唔去摩周湖同屈斜路湖D景點,又遇著個天氣唔好睇唔到星星同diamond dust,咁我地其實走去川湯溫泉做咩呢??

http://www.masyuko.or.jp/pc/event/ev_hoshikikou.html
http://www.masyuko.or.jp/pc/event/ev_diamond.html


Day 5
川湯溫度 > 阿寒湖   宿︰あかん鶴雅別荘 鄙の座

好耐之前睇雜誌介紹已經好想住呢間高級旅館,不過真係唔平,所以晨咁早已經響Jalan book左佢全間酒店最便宜嗰個plan,話最便宜但其實都好貴,所以希望可以早D去住同浸返夠本.....夜晚有阿寒湖冬華美祭典,我想坐香蕉船同玩雪兜呀!!
http://www.lake-akan.com/
http://www.koudai-akan.net/iceland.html


Day 6
阿寒湖 > 十勝溫泉    宿︰三余庵

呢一晚又係一間好出名 [貴] 嘅旅館,因為見blog 友 jokelib寫得實在太吸引,所以原先唔打算去十勝,最後都情願取消住支笏湖改去呢度......又係book左全個旅館最cheap嗰個plan,今次個trip成12日,budget有限,D円又咁高,唔可以好似上次去能登珠洲咁豪啦......十勝川夜晚有個叫彩凜詩嘅祭典,不過我地都未決定會唔會去,好似好趕咁,間旅館咁鬼貴,係咪應該響旅館慢慢享受佢個dinner同浸盡佢D溫泉呢??
http://www.tokachigawa.net/event/sairinka/index.html


Day 7
十勝溫泉 > 然別湖   
宿︰然別湖ホテル福原然別湖畔溫泉ホテル風水
朝早響旅館浸到最後一刻鐘先搭shuttle bus去帶廣,上次去食唔到元祖個豚丼,睇下今次運氣點,之後搭巴士或JR去新得轉乘酒店shuttle bus去然別湖......山長水遠走去呢度都係為左個冰上露天風呂!! 超期待呀!! 夜晚仲有ice bar去飲返兩杯先.....
http://www.nature-center.jp/


Day 8
然別湖 >トマム > Tomamu   宿︰
Alpha Resort Tomamu
朝早希望可以坐熱汽球,食完早餐搭酒店shuttle bus去新得,轉JR去トマム再搭酒店shuttle bus 去Alpha Resort Tomamu.....呢度唔駛多介紹,呢兩年已經好紅......都係嗰句,盡早去玩盡佢D設施啦~~


Day 9
Tomamu 
> 美瑛   宿︰Pension Jacatra
朝早響resort玩盡佢,中午搭返酒店shuttle bus去
トマム,然後轉JR去美瑛,再轉搭pension shuttle bus,上次住Woodland Farm嘅經驗幾好,所以今次又book左一間細細嘅cottage,雖然係cottage,但唔貴囉,8,750円一個人,包早晚餐.....去美瑛絕對係因為之前睇左電占兄嘅blog,D雪景實在太靚!!


Day 10
美瑛 > Rera Outlet > 札幌   宿︰札幌
Best Western Hotel Fino
朝早join Pension 嘅 photo tour 去美瑛山一帶影相!! 中午就搭返JR去南千歲,玩到第十日,係時候俾D時間自己去血拼一下啦!!


Day 11
札幌 > 小樽 > 札幌   宿︰札幌
Best Western Hotel Fino
我摯愛嘅小樽,上一次夏天忍痛無去,今次要去足一日!!


Day 12
札幌
> HK
呢一日唔需要多講,當然早D去機場,新加建左之後都未去過,一於最後一擊 shop shop shop啦~~


 


 


 


25 則留言:

  1. 旅行散心果然係治療傷痛既良方,加油 ! 振作 !
    大旅行既出發日期丫 ~ 唔該 !
    [版主回覆02/01/2011 23:37:00]多謝呀....我地19號出發~

    回覆刪除
  2. 我覺得摩周湖、屈斜路湖呢 o的景點幾值得去架,川湯溫泉都唔錯,但唔知點解我去既時候人影都冇隻,店鋪又未開,冇得 shop,都幾冷清下 ! 我都想知其他人去既時候係咁既呢 ?
    我都好想去摩周湖睇星星,等睇妳 o的相呀 ~
    [版主回覆02/01/2011 23:40:00]你幾時去嫁? 嗰時係搭咩車去呢? 如果有觀光巴士就唔駛諗咁多....唔知有無得睇嫁,希望天公造美啦~~

    回覆刪除
  3. 好開心你重新振作,多處部媽媽都好,因淨下她一人容易想東想西!冬天唔揸車都好,加上今年太在雪,連jr都常因為噤受阻,你們真要小心!玩得開也些
    [版主回覆02/01/2011 23:45:00]多謝呀....希望唔好太大雪啦,都有D擔心會遇暴風雪,不過都唔愁得咁多,煮到黎先算啦~

    回覆刪除
  4. 唔揸車唔緊要, 日本交通好方便, 最緊要安全, 今年太多雪, 今朝睇報紙都話北陸線去金澤因太多雪, 乘客要在火車上過一晚。其實最緊要係有得去, 揸車或是搭火車都係咁開心.....
    [版主回覆02/01/2011 23:47:00]係呀,其實我都唔係咁想老爺自駕,始終雪地自駕經驗太小,搭火車都唔錯,至少有野買同可以瞓教~

    回覆刪除
  5. 啊, 我在08年也是和家人一起到台灣4天, 因為父母年紀大, 坐飛機太久反而不好 呢  不過, 媽咪中風後, 大家都少了一起出行的機會 . . .  你們玩得開心點啊, 有花博, 雖然人多, 跟團總可以逛一下   北海道嘅行程 . . . 你唔駛我地比意見啦    
    [版主回覆02/01/2011 23:56:00]多謝你呀....你真係講野,你D旅遊記錄咁厲害,真係要你俾意見就真啦!! 你都就快出發喎,亦都祝你一切順利,玩得開心D呀!!

    回覆刪除
  6. 見到你出新篇真係好開心, 同媽咪去散散心都好, 始終要時間去復原同適應, 希望你地玩得開心!
    你個大旅行又係返鄉下, 睇個行程好想去呀, 我地今年去NZ, 初一出發, 唔知會唔會機場遇見呢   
    [版主回覆02/01/2011 23:58:00]多謝你呀....今年原來去NZ,玩得開心D呀,我諗多數遇唔到,因為個團係要我地清晨4:45響機場集合......

    回覆刪除
  7. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月1日 下午2:34

    你同老爺要玩得開心 d 呀 , 加油... 旅行好多嘢係控制唔到 , 只要盡量樂觀面對每件事 , 運一定會返嚟架.... 唔駛擔心 ~ 比 d 士氣 有得旅行就開心 la........勁 shop 啦!
    [版主回覆02/02/2011 00:00:00]多謝呀......我一定會遵從你嘅吩咐,勁shop嫁啦!!

    回覆刪除
  8. (Empty)
    [版主回覆02/02/2011 00:12:00]Thanks ar~

    回覆刪除
  9. 玩就要盡興,忘記之前唔開心,從新起步 ... yo!
    [版主回覆02/02/2011 00:14:00]多謝你呀....近來都無時間去探D你地......你去左珠洲未呀??

    回覆刪除
  10. 我係 2/09 去架,呢幾日 ( Day 3 to Day 5 ) 既遊記同妳想去既行程有 o的相似,我地係乘坐民宿的車遊覽的,妳有時間可以黎睇睇丫 !  當然,我 o的資料唔夠齊全,電占兄齊全 o的,又最清楚,妳有咩可以問佢架 !  (希望電占唔介意我「御」左去佢度啦 ! )
    http://hk.myblog.yahoo.com/lilyyu0101/article?mid=4382&fid=-1&action=prev
    [版主回覆02/02/2011 00:22:00]Thank you晒呀.....你住嗰間民宿係咪電占都住過嗰間呀? 其實間野近唔近川湯溫泉呢? 因為我好想睇diamond dust囉,如果近我都考慮下改住呢間,今年咁大雪,始終我都唔係咁想自駕~
    P.S. 電占兄一定唔會怪你,因為佢都過左好多料俾我呀!!

    回覆刪除
  11. 快喇快喇!初二到珠洲,快過你出呀
    [版主回覆02/02/2011 00:27:00]呢個就肯定啦.....咁我等你返黎先再同你交流下,玩得開心D,勁浸佢個私家風呂,仲有個貸切仲正嫁,一定要浸呀!!

    回覆刪除
  12. 係同一間呀,睇日子計,我地應該係前後腳入住,爭一日
    我都唔知近唔近,因為係民宿主人載我地去 o的景點時,途經川湯溫泉,仲話俾我地知明晚我地 住果間湯の閣 就係 o係度喇。我估計車程計應該半小時 ok !?
    [版主回覆02/08/2011 22:56:00]我搞掂左喇,book左呢間pension,不過同你唔係好同,佢幫我地book架taxi做sightseeing,4000円一個人,夜晚dinner後就車我地去川湯睇diamond dust,不過就要放棄睇星星,因為唔夠時間,我地仲book埋第二朝玩canoeing.....真係唔該晒你介紹呢間pension俾我地呀,個主人好nice,仲suggest我地響摩周站某間餐廳lunch~

    回覆刪除
  13. !我三萬幾咁流,點同你五萬幾交流唧  BTW多謝你提點,我唔浸到巢皮唔罷休架喇
    [版主回覆02/08/2011 23:05:00]其實個私家風呂唔算大,個貸切正好多,真係浸到唔捨得走....個露天風呂都好正,上次得我一個人包場,不知幾正!!

    回覆刪除
  14.   恭喜發財!!
    [版主回覆02/08/2011 23:05:00]Thanks ar!! 希望你假期玩得開心~~

    回覆刪除
  15. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月2日 下午12:57


    萬事如意 , 身體健康

    [版主回覆02/08/2011 23:06:00]Thanks ar!! 我都祝你地一家身體健康,心想事成~~

    回覆刪除
  16. (Empty)
    [版主回覆02/08/2011 23:08:00]Thanks ar!! 我祝你今年快D放假去玩玩

    回覆刪除
  17. 祝兔年身體健康   事事如意 ~
    [版主回覆02/08/2011 23:09:00]多謝你呀!! 我都祝你身體健康,心想事成~~

    回覆刪除
  18. piggybread :           好 ~ 得閒去玩 , 好正架 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/08/2011 23:10:00]嘩,你咁快已經去完返黎,我仲以為你出發嘅時間同我差不多添~

    回覆刪除
  19. 新年快樂、出遊愉快!
    [版主回覆02/10/2011 23:20:00]Thank you ar~ 你地已經去完返黎,今次玩14日咁勁,一定有好多有趣事,等睇你個遊記,好肯定你一定出得快過你老婆啦~

    回覆刪除

  20. 哈哈  我返咗嚟啦 , 我先祝你們一家 日日快樂 !
    我在北海道的一個星期天氣晴朗  道路狀況 . . .主要系道央, 旭川, 大雪山, 層雲峽. . 比較風大雪大, JR出面白茫茫, 無嘢睇 . . .  札幌 . . .凍, 所以雪祭好多人, 勁好睇,中國人好自豪   我急步行晒大通(唔計影相)要用30分鐘 同埋好多好嘢食   小樽燈祭. . .正, 日影, 夜影都唔肯走  不過呢邊雪唔大路好好行  網走. . . 我去嗰兩日都好好天, 間中有D雪落, 團友開心到暈, . . .不過D流冰融咗, 得幾塊碎片, 反而, 而家又有得破  我仲撞穿個頭. . .血光之災  你地都小心. 唔好好似我咁見到D雪太興奮  
    [版主回覆02/10/2011 23:26:00]嘩! 血光之災咁恐怖,一定玩到忘晒形啦,D流冰融晒咁我個流冰漫步睇怕都兇多吉小.....等睇你個遊記!!

    回覆刪除
  21. 希望你玩得開心啲啦~ 我都已經去完返嚟喇~ 三余庵住極都唔厭架~
    [版主回覆02/12/2011 11:16:00]就係你搞到我鬼咁期待囉!!

    回覆刪除
  22. 如果去完唔滿意, 唔好向我投訴......

    回覆刪除
  23. 希望你新一年能開開心心,身體健康,新年愉快....

    回覆刪除
  24. 旅行果然是你的靈丹妙藥! 我去完返來了, 今次自駕最後一日遇上大風雪, 又比GPS點行了條錯路, 嚇餐死, 兩條友都驚到唔敢出聲, 幾驚返唔到上高速, 傅生同你老爺一樣, 下次去有雪既地方唔自駕得唔得.
     
    最近系別人的BLOG見得最多既系"三余庵"呢3個字, 等你返來評下系唔系咁直得去, 我下年都去北海道, 唔知住唔住三余庵好. 玩得開心D!

    回覆刪除
  25. Wei Wei, 我係時候重溫你d遊記,不過,唔該寫快d! 我想下你訂國泰假期,係hold定即比?我依家仲十五十六,唔知點,心就想坐Ana,但時間同package又好似無噤好,不過就可以札幌入,函館出。睇黎我地都係時候出黎聚聚
    [版主回覆08/15/2012 17:26:41]但係你有冇需要stay咁多晚響札幌先? 佢郊區d溫泉酒店其實又未必咁啱心水,同埋如果join ana 價錢爭幾多? 爭唔得多就不如ana啦,行李都俾多d kg啦
    [黑貓回覆08/15/2012 16:21:15]所以針係無兩頭利,你覺得我應唔應該等呢?依家佢仲衰,加多左一晚郊區的酒店或溫泉,好煩
    [版主回覆08/15/2012 15:30:54]聚聚當然no problem,問埋其他幾個姊妹啦.....CX holidays無得hold喎,要即科水嫁,你出年去北海道? 咁CX直航係好d,不過d package全部係4D3N,無咁好plan...我都想寫快d,不過真係有心無力,而且十月又出發

    回覆刪除