2012年10月15日星期一

2012年10月求求其其亂咁黎大阪山陽有馬四國咁亂七日又玩完啦~~





話咁快呢個好求其嘅關西七日遊又玩完,今次個trip 都算順利,基本上想去嘅景點都叫做去得七七八八,天氣亦ok,除左第一日因為大阪剛打完風所以勁落狗屎外,其餘日子大部份都係陽光普照、風和日麗啦.....好好彩,遇著好天氣,令我地有緣欣賞到大自然日與夜嘅美~~

先來一張月色下嘅廣島縣鞆の浦仙醉島.....


一邊浸住溫泉一邊欣賞月光下嘅美景,耳邊傳來陣陣嘅海浪聲,好幽靜好舒服呀抱抱~~

再來一張嗚門海峽嘅日出心



今次去左七日,日子唔算長但亦唔算短,兩個人夾埋只係影左三千幾張相,一來四國嘅景點唔算好多,而最主要係老爺臨出發前新買左部 handycam,兜友新屎坑成日攞住部機影video,相對相片就影小左......不過呢部機又真係唔錯嘅,防水防震,一邊攝錄又可以影相,最 like 係個 size 細過我隻手掌,好輕巧好方便




自駕方面,今次我地都仍然係租返Toyota,ok 啦,係個GPS d 反應比較慢,初初要d 時間適應,之後大致上操作都無乜大問題,反而今次響IC 塞左幾轉車,除左大阪市係預左會塞車外,真係無諗過連IC 都嚴重涉滯,尤其寶塚池田一段,真係塞到嘔電,之前都有blog 友提醒過我地,但估唔到佢真係由朝塞到晚,朝又塞晚又塞,都唔知有無搞錯,d 公路費收得咁貴但就閒閒地塞你一粒鐘,超搵笨哼,直頭要媽媽聲!!

至於我地愈來愈注重嘅酒店,今次七日行程住左五間酒店,基本上全部都令我地好滿意,當然要挑剔嘅地方仍然係有,不過大體上都好ok 啦,我最鍾意嘅係位處廣島縣鞆の浦嘅遠音近音,食住都比預期好,房間對正大海,超正呀,幾乎住到唔想走,如果佢個私家溫泉可以大返小小我就會俾十個讚佢囉!!good



總結一下個trip︰行程重點之一嗚門旋渦,因為前一日大阪名古屋刮颱風,連飛機航班都有d 要cancel,好在我地凌晨機無受影響,已經好感恩.....本來諗住去到當日係初十六又趕到個大潮時間d 旋渦應該都睇得幾清楚,可惜去到遇正颱風後遺症落狗屎,d 旋渦都唔係好明顯,但都叫做勉強睇到d 啦~




乘小型汽船近距離找尋旋渦蹤影,雖然刮住橫風橫雨唔係好睇得到,但響風雨下一大班人靠住船舷搏晒命影相影video,每當發現旋渦各人就會大叫,小船因為大浪搖擺不定,一頭一身都濕晒,好狼狽但又好過癮,亦係旅程中另一種難得嘅體驗!!



另一重點,好可怕嘅祖谷蔓藤橋......


木條跟木條之間嘅空隙也未免太大啦,我對35號腳只係剛剛好掂到兩條木嘅邊沿,一邊行一邊好驚會踏錯跌落去!!生病







用左個半鐘爬左千幾級石級終於上到去金刀比羅宮位於山頂嘅奧社,平時唔願做運動行步路都會PK嘅我,望住山下嘅琴平市好有滿足感呀!嘻嘻 不過要比較始終覺得山形縣嘅山寺靚d,或者因為上次去嘅時候係雪景~



終於浸過有三千年歷史嘅道後溫泉本館.......唔係好覺有千與千尋入面油屋嘅影子,不過d 古舊木樓梯真係好難行,千尋咁快手就適應可以健步如飛都好利害.......至於呢個千年古湯,其實都只係一般嘅公眾浴池,好簡陋,三階靈の湯還好d,二階神の湯好多人! d 婆婆嬸嬸們個個帶齊晒一桶桶沐浴用品響浴池邊沖涼洗頭,個個對住個溫泉池起勢咁刷身刷腳,好似好耐未沖過涼咁,幾嘔心核突囉!!挖鼻屎



朝早漫步於寧靜優美嘅鞆の浦漁港,好寫意








除左道後溫泉,今次亦去左另一個有名嘅古老溫泉,有馬溫泉嘅金泉,正,好relax 呀!!抱抱


OK,廢話唔講咁多,係時候去到最重要嘅事,當然就係post 返d 今次嘅戰利品同大家分享下先啦......唔好誤會,今次唔係shop左好多野咋,經歷過上兩次響北海道同法國嘅慘痛經歷,今次真係好忍手,連老爺響個trip 嘅中段都忍唔住讚我乖左今次無點買埋d 垃雜野偷笑......(我唔好意思講實情係四國其實真係無咩無謂野shop 啫挤眼)

今次買左兩個 Bao Bao.....


另外一個黑色嘅,我都係鍾意揀d 比較大路嘅色,嗰d 金呀銀呀閃令令都唔係咁啱我.......


而且呢個係有拉錬嫁,平時返工斯文d~


今次只係買左一本雜誌,都係Anna Sui,其實仲有本係送Agnes B 手挽袋,都幾靚,不過呢類袋之前實在買得太多,買完又唔係點用,自己都唔好意思再買......



呢個係貪佢旅行時可以裝垃雜野,中間個袋仔仲可以分開用嫁~




忽然發現仲可以裝埋我部 10.1 呀!! Size 剛剛fit,真係用途廣泛,忍唔住要讚下自己真係精伶嘅敗家精哈哈


年頭去Paris 逛過羅浮宮同Musee d'Orsay,睇過唔少名畫,今次去左嗚門一個世界名畫A貨美術館,又將所有世界級名作一次過睇晒,雖然明知道d 畫係假,但都睇得好開心,當然唔少得響Souvnier Shop入返d 紀念品啦~

呢d 唔係post card,而係抹布,抹眼鏡呀、電話電腦screen 呀咁......

唔好以為只係一般嘅眼鏡布,佢註明係microfibre high-tech嫁!


下面呢幾張就真係postcard 嘞,好搞鬼嫁,唔同角度睇會有唔同效果,呢類postcard 雖然已經司空見慣,不過當呢種效果利用響名畫上面又真係好過癮囉......



Mona Lisa,大家應該好熟悉......


轉一個臉阿Lisa 姐就手舞足蹈起來啦


Michelangelo 筆下神創造亞當經典嘅一刻......



哈哈,來個欲拒還迎嘅 moment 吧!

Wow,割耳前後嘅Van Gogh 俾你一次過睇晒 嘻嘻




早前唔記得以幾多天文$$成交嘅「吶喊」......


一下子畫中人跳前左咁多,當中所表現嘅恐懼有無加重左呢?


Bag hanger......我知,街邊唔駛十蚊有一個,但換上印象派嘅名畫個feel當堂grand 晒啦,買左三個,送俾家中三位最elegant 嘅lady,of course 包括我自己,哈哈哈哈


Folder,當然揀我最愛嘅Van Gogh......話時話我覺得日本人真係識做生意好多,響Orsay 就唔見有咁多古靈精怪嘅products 賣


忍唔住手都買左盒雜糖,又係貪佢個罐......




買左兩把摭,左邊嗰把響Outlet買,其實無乜特別,重點係右邊嗰把,以前響香港見過有類似,但好貴一直唔捨得買,去到外地個心態又唔同講法,上次響Paris Opera 區本來知道有一間shop 有得賣,但唔夠時間無去到,今次終於買得成.....


好開心喔,快d 落雨啦

話左今次好忍手,只係響Outlet買左一件減價Gap 咋!


去左一個令人極度失望嘅五十嵐優美子美術館,滿以為會見到好多小甜甜展藏,點知頂佢個肺,只係得十多張畫,連迪理斯同安東尼都無! 超級搵笨!! 簡直傷透我地呢種超級小甜甜fans嘅心泪.......響極度不滿同失望嘅心情下諗住去壳店shop個勁彌補一下,結果好辛苦先揀到幾件係小甜甜items,真係媽媽聲!!怒


又買熊仔電話繩


筆......有人又話次次都買咁多筆厭唔厭.......Well,地方限定喎,無理由唔買,我夠話你次次都哦次次都要我解釋你又厭唔厭呢? 呢個公仔係史迪仔踏住嗚門旋渦,實在太cute~


當然唔少得Kitty products.......







每次入住溫泉旅館,我都要買返小小野做個紀念,下面呢個係響ホテル祖谷溫泉旅館買嘅岩鹽,附送磨鹽器,食dinner 時玩過幾好玩......


自家溫泉旅館出嘅護膚品,據講係由溫泉水提煉出黎,好保濕同滋潤嫁......買左兩份minin pack 試下,因為旅館個package 包左兩張 500円 coupon,買滿二千円可用一張,唔用就蝕啦哈哈


響道後溫泉嘅谷屋溫泉旅館買嘅小豬毛巾仔,好可愛~


嗚門 Moana Coast 食左個好美味嘅dinner,買返對 expresso cup 留念一下~


走左趟有馬溫泉浸左個日歸浴,當然要買返小小溫泉美肌產品~


道後溫泉著名嘅化妝水耶


返到大阪點都要響藥房入返小小美顏products,最大劑係一條心斎橋筋商店街都有N間大藥房,住宿酒店旁邊就有一間Matsumoto Kiyoshi,幾克制都唔可能當睇佢唔到,不過我今次真係好忍手,有圖為証


女士恩物,補充骨膠原......響心斎橋幾間店格過價,最平都係1790円~


唔知work 唔work,即管試下啦!


大家開始有白髮嘅煩惱未呢? 如果只係出左幾條又或者髮根只係現左小小,無理由花錢走去salon 做色啫,呢種quick coloring 真係急救之星,for temporary use 最好......香港其實都有,以前都幫媽咪買過,但係嘖射裝,d 色集中晒響某一點,唔自然,又要用梳將佢塗均勻,效果唔係咁好囉~


今次搵到呢種,用法好簡單,就咁將枝野向住頭髮塗上去就ok 嘞,可以keep 住一日,到洗頭時就會洗走晒嫁啦......


而且size 小巧,真係放響手袋響街隨時攞黎用都得呀!!


響有三千年歷史嘅道後溫泉本館浸完個日歸浴,當然要買返d 野留念~


金刀比羅宮買嘅幸運御守......


呢個唔係一般嘅幸運御守,係要好辛苦咁行上785級石級先去到嘅御本宮先有得買.....1500円好貴呀,不過只此一家,無所謂啦,同埋隻神狗仔吊飾好可愛~

呢個仲勁,要繼續行多583級先去到,總共1368級! 行到我幾乎斷氣.....But 呢個交通御守只能夠響頂端嘅嚴魂神社先買到,只此一家耶


參觀左鞆の浦嘅對潮樓,係咁意都要贊助下嘻嘻


香川縣最出名嘅讚岐烏冬,無理由唔買d 返HK 延續味覺上嘅幸福馋嘴


有烏冬又點小得醬油?


當然仲有唐辛子調味粉......不過其實呢樽唔係響琴平或高知縣買,係響鳴門食完第一餐烏冬時嗰間食店買,老爺話好食......係呀,響小小嘅食店我地都可以搵到野買嫁~


買左兩本旅遊書.....估計遲d 總有一次要去山陰山陽作深度遊掛? 香港無乜呢度嘅旅遊書,買定唔會有錯


iPhone charger.......右邊係送俾細佬汽車用,因為條友仔成日唔記得charge電,次次見面都喊救命話只剩2%,老爺就話買返個俾佢......老弟,睇下家姐對你幾好,響外地都記住你無電用......

 

左邊係用乾電池,其實以前都有買過,九百幾円,不過個電池接觸點好差......


今次試下呢款,貴d,正所謂一分錢一分貨,接觸點好好多,不過兩粒2A電池都只係夠charge 約10個%,而且要另帶USB 線,外帶麻煩小小,不過急救用都算唔錯啦~


道後溫泉街買嘅honey.......試食完人地一大堆都唔好意思唔買返d嘻嘻


買左幾枝酒,左邊枝保命酒俾媽咪,係鞆の浦著名嘅藥酒,大概係我地嗰d 養命酒啦.....其餘兩枝其實唔係刻意買返黎,都係日間買定諗住夜晚宵夜時飲,不過成日都唔記得左又或者買得太多飲唔晒,唯有帶返香港


食物,真係唔多囉,成日驚住行李超重......


(題外話︰咁樣去玩真係好唔enjoy,成日因為擔心行李overload 要罰錢所以就住就住唔敢買野,真係無晒好多樂趣,d airlines 唔該檢討下啦!!)


道後溫泉著名嘅一六菓子蛋糕.....


略甜左dd,但都幾好食~

今次非常乖無響酒店順手牽羊,呢d全部都係送贈嫁......




不過最驚喜莫過於大阪Cross Hotel provide 嘅 bathing & skin care set,好齊全!!



仲要有埋一套四件 L'Occitane 包括soap, shampoo, conditioner & body lotion,一共兩sets!! 連泊二日仍然繼續provide 多兩sets,正到暈呀!!


搭CX 機當然要事先做定online shopping 啦,有額外九折又可以計mileages.......今次我只係show 個袋就算,入面d 野無謂見光,上次搭法航無野shop 所以今次重手左d,回程響機上刷卡時睇見個數字已經俾老爺怒睥左一次,再show 出黎費事又俾佢再怒插啦


 

最後又黎一張大合照!!
























 

無呃大話嫁,真係shop 得唔算多,兩個喼合共49.5 kg! 唔需要罰錢,YEAH!!


詳細遊記,指日可待害羞.......






11 則留言:

  1. 果然敗家最開心
    [版主回覆10/15/2012 22:55:38]大家咁話啦

    回覆刪除
  2. 睇到最尾嗰張相嚇咗一跳,初頭以為係你嘅磅數㖭
    [版主回覆10/16/2012 23:25:55]講得好呀,我地減肥唔成功,都係社會嘅錯
    [和豚媽媽回覆10/16/2012 19:46:57]如果係搵45K,駛20K,儲25K就話唧!係磅數就真係把鬼呀
    [版主回覆10/16/2012 17:00:16]係45kg呀,不過係N年前嘅事...你都好啦減左2kg,我減極個數字都係無變,我覺得而家自己好似飲啖水都會肥咁,所以已決定放棄,唉!
    [和豚媽媽回覆10/15/2012 23:20:29]以我估計,你都應該係45kg咁上下
    [版主回覆10/15/2012 22:59:54]唉,我都想,曾幾何時我個體重只係45kg,歲月催人,而家都唔敢上磅~

    回覆刪除
  3. 現你地出門就真開心 , 好似上倉咁掃貨 , 實在太勁 !!
    P.S. : 果條 "藤蔓橋" 刺激度真係爆燈呀 .
    [版主回覆10/15/2012 23:03:27]邊度算勁呀,來來去去得嗰幾樣野,早知唔駛罰錢就買多d啦
    係呀,條橋真係好刺激,我過橋都搞左十分鐘,諗起都仲有d驚!!

    回覆刪除
  4. 睇完成編..最厲害後半段..全部戰利品...你仲話買得唔多..我都想學你一樣每次去日本都掃一堆...正呀
    [版主回覆10/15/2012 23:07:11]假像假像,其實來來去嗰幾樣野咋,而且好多送俾人,早知唔駛罰錢就再買多d啦

    回覆刪除
  5. 下次搭 Business class 啦, 帶多兩個喼去.
    [jokelib回覆10/24/2012 17:17:50]都係想比啲壓力你o者

    嘩哈哈哈哈
    [版主回覆10/24/2012 17:16:19]寫係咁寫啫....你駛唔駛咁認真
    [jokelib回覆10/17/2012 15:26:00]"詳細遊記,指日可待"?
    我會記住!

    【釋義】:指日:可以指出日期,為期不遠;待:期待。為期不遠,不久就可以實現。
    【出處】:清·錢彩《說岳全傳》第三十一回:“是以我主上神佑,泥馬渡江,正位金陵,用賢任能,中興指日可待。”
    [版主回覆10/16/2012 16:49:21]B Class...你地d有錢人真係講得容易,有錢搭B Class我不如搭返E Class走多轉好過啦!

    回覆刪除
  6. 買咗咁多野都無過重, 是否有些hand carry 上機? 又或是夏天衫輕少少........
    BAO BAO 好似係HK 好hit, 日本買平好多? 黑色有拉錬那個返工唔錯, 無咁易out....
    呢篇好精采, 因我最鍾意睇戰利品.......
    [版主回覆10/16/2012 16:54:21]係有一袋handcarry上機,不過唔算好多,應該係夏天衫輕d~
    兩個袋都係二萬幾円,平過HK,同埋HK無咁多colour揀囉~

    回覆刪除
  7. 嘩嘩! 買咗好多野呀, 最中意睇你shopping, 特別開心
    我鄉下婆唔識手袋個牌子呀, 不過都幾靚. 果條木橋望落去真係幾驚險, 我有畏高肯定唔敢行.
    [版主回覆10/16/2012 16:56:00]我無畏高都驚,平時我都算幾大膽,不過呢條橋個感覺真係幾恐怖~

    回覆刪除
  8. 話咁快就玩完返黎喇 ?!
    [版主回覆10/16/2012 23:28:10]係呀,話咁快就玩完返埋黎啦,開心d時間特別過得快嫁! 話時話你都好快就出發啦,我又搬定張凳仔等睇你今次嘅戰績呀

    回覆刪除
  9. 唔坐b class好難滿足你的渴求,又或坐jal/ana囉,每人兩件23kg。
    不過唔好講下次你d 遊記都拖左好耐,幾時交下功課?
    [版主回覆10/16/2012 23:32:56]但係JAL同ANA D航班時間麻麻囉....寫啦寫啦,諗住唔吹咁多水唔拖咁長快D將北海道埋尾了左件心事,但係而家upload 相好Q煩,Yahoo 愈搞愈擾民!

    回覆刪除
  10. 期待你的遊記... 睇你介紹戰利品睇得好開心.
    [版主回覆10/24/2012 17:12:41]查實我介紹戰利品呢part 都係最開心嫁
    至於遊記...嗯..總有一日會寫到嘅

    回覆刪除
  11. 四國,其實啲景點真係比較舊~~~
    [版主回覆03/13/2013 17:04:17]係呀,玩四國真係好hea~

    回覆刪除