2013年10月19日星期六

Yeah!! 搬blog成功~~~

Yeah yeah yeah, 終於搬blog成功啦!! 好happy 呀!!

未試過唔知,試過就會明白,搬blog就好似搬屋咁鬼煩,真係煩死人,我搞左好多日呀,21 個zip files, 萬幾張相,單係resize d pic 都成兩粒鐘,因為大部份時間響公司搞,死人公司又block 左好多野搞唔到,單係upload the images file 已經用左兩日! 我係電腦白痴,唔知點解我又特別多野搞唔到,其實真係無諗過會搬得成,好多謝幫過我嘅blog友,尤其係阿不,thank you soooooooooooooo much,我成日響office hours 煩住你,下次出嚟食飯我嘅,haha!! 

仲有要多謝小肥同佢響post入面quote 嗰位木木媽,我係跟住佢地個steps 做嫁,好多謝佢地好詳細嘅教學,真係好helpful!! 雖然成個過程好煩,中途都曾經有諗過放棄,但而家搞掂真係好開心呀,今次響過程中我又學到好多野啦,very good experience ar!! 之前好擔心響 Y Blog 嗰d 私人留言會show 晒出嚟,我實在有太多同人八嘅是非 (hehe~~),原來搬左過嚟之後係無左唔會show 出嚟嫁,而家放心晒,哈哈,不過d 私人post 就要人手改返做草稿,但都好簡單易改,仲有就係blogspot 唔似Y blog 每篇會自動顯示一小段文,要人手逐篇set 返個jump break,係煩d,不過呢d 都係好小事,得閒先慢慢做返啦.......而家搞掂晒,我又可以開始寫返遊記啦,yeah!!!


41 則留言:

  1. 恭喜你搬blog成功,等你好耐嘞 ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx ar! 大家又響blogspot 繼續gossip, haha!!

      刪除
  2. Cnograts ! looking forward to see your Mt. st Michel trip ~~

    回覆刪除
  3. 你好,我想問你太約何時做YB備份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上星期紅假嗰日開始做,備份只係按一個掣乜都唔駛做,而且都好快幾個鐘後通知你搞掂,之後d steps 先麻煩喎!

      刪除
    2. 上星期⋯⋯ 因為我看你舊文章,圖片指向YAHOO(blog.yimg.com),所以仍然要花時間處理(好像是壞消息)。

      我看過好多朋友搬家後成品,有小部份出現同你一樣問題,所以才問你幾時申請備份。

      刪除
    3. 唔係好明,請問圖片指向YAHOO(blog.yimg.com)係咩意思? 即係d photos 仲未搞掂?? 唔好嚇我,我唔想再整啦!

      刪除
    4. ..... 真係未得架,我見D相無搬過。搬相煩過搬文。

      唔想煩惱一係搬去tumblr, xuite先?

      刪除
    5. 你嘅意思即係第時YB摺埋時我d pic 都會無晒?? 我想死...

      刪除
    6. 真係唔好意思,係。除非YB回心轉意。

      刪除
    7. 師兄,咁請問我係咪需要由頭做一次? 從頭做過會唔會呢度d野亂晒嫁?? (Sorry 我係電腦白痴)

      刪除
    8. 其實你之前搬家,係咪已經upload所有相到google drive? 如果係,就容易搞D。

      刪除
    9. 應該係upload左去google drive 掛? Upload 完之後嗰條主機link係 https://googledrive.com/host/...

      刪除
    10. 如果upload咗去google drive, 即係replace多次條img src,import多次,唔係好辛苦姐。

      你看
      http://koosan.blogspot.hk/2013/09/migrate-yahoo-blog-google-blogger-with-images-comments.html

      我估你同comments果位y先生問題一樣,我上次特別幫佢fix咗。

      刪除
    11. 我去睇左你個blog啦,原來師兄係高人,咁你可唔可以幫我fix埋?...講笑啫,等我自己試下如果唔得再請教你~

      刪除
    12. 你如果唔介意俾個MT我睇,我可以fix佢,只是幾分鐘就得。

      刪除
    13. 師兄,當然唔介意,求之不得啦...不過MT係指邊個? Unzip之後原裝嗰個定匯入左Blogtran嗰個? 同埋我點俾你睇?

      刪除
    14. 兩個都得,我只要replace相link.

      你可upload上你自己google drive, 放在相片果個folder,send比俾我。

      我有1.google drive public link 2 MT file
      就可replace.

      刪除
    15. 收到email. 我send咗條google drive link去你個gmail. 收唔到就check下spam folder.

      image links replaced咗,我試過import,大致ok。
      不過你應該“未”upload哂所相去google drive,好似file name m-z開頭有,0-9,a-l無,你check check.

      如果你要import去呢度,先delete舊posts.

      刪除
    16. 同埋你有D舊link,我無搞到。好似:
      http://a367.yahoofs.com/hkblog/5K7AvIeLBhj_exM__DOT__JZvKE2iuHic__DOT__LA--_1/blog/ap_20090503111749890.jpg.jpg?ib_____D40lTCzvI

      刪除
    17. 真係唔該晒呀...我仲有個白痴問題,咁我係咪將個replaced txt 再去blogspot 匯入就得? 需唔需要先去blogtran搞多次先?

      刪除
    18. 我幫你blogtran咗,果個blogger.xml就係製成品。

      刪除
  4. 嘩,咁比面又有我份。。。嘿 ^0^ 你請啊不食飯後,唔該出個post,等我揾佢食返餐,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁好人梗係乜都有你份啦,真係唔該晒你嘅教學呀!
      OKOK, 不過阿不話佢唔係咁隨便嫁喎,haha~~

      刪除
  5. 終於搬好,恭喜晒呀 ~ 但你之後逐漸匯入時應該就會有想死的感覺,就好似我而家咁 ! :( 因為有好多甩漏要執的呢 !!
    Anyway,你都係繼續還你o的遊記債先啦 ! 哈哈 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,仲要執甩漏?! 我搬晒過嚟就算完成啦,話之佢有咩甩漏....如果再要執以我龜速我諗去多兩次返嚟都未搞掂呀! Haha~~

      刪除
    2. 我見人地話o的相會有大有細,我就冇呢個問題,係o的行距、字體大小有少少唔同o左囉,你都可以隻眼開隻眼閉o既 ^^

      刪除
    3. 如果係你講嗰d 問題對於我嚟講就一定唔會係問題,我肯定當睇佢唔到...我見好舊嗰d pic 直情係show 唔到我都由佢 :p

      刪除
  6. 回覆
    1. 你都係唔好恭喜我住,我啱啱發覺我d相好似仲係指向yahoo! 我極有可能要再搞過...想死

      刪除
  7. 嘿, 朋友, 你真系喺搬家嘅過程做漏咗步驟 !!
    你d post 嘅相都系連住 yahoo. 不過, 唔駛太擔心. 只要你有將 yahoo 嘅備份連結下載到你自己嘅電腦保存. 幾時有時間都可以 救到個blog. 放心. ^0^ 但系, 如果你已經 delete 咗d zip 檔, 記得返上去yahoo 再下載一次啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,上面有位師兄同我講左...我幾驚要逐張相re-post, 所以我一開始都同阿不講不如問下你...咁我真係好想知我究竟做漏左邊個step呢?

      刪除
    2. 我估你無做漏⋯⋯可能係YB改咗,用舊方法(大部份都係9月寫落)唔係好得,我等緊多D測試DATA。

      你可唔可以,用text editor開你個MT file,再search blog.yimg.com, 大約有幾多?幾佰,定係一個都冇?

      刪除
    3. 正確步驟分兩邊 1.- 相片, images 資料夾, resize, 上載到gloogle drive, 公開, 抄link 備用. 2.- 下載Blogtran軟件, 將YB 備份內 MT 檔用 Blogtran 轉換成 Atom xml 檔, 再入 xml 檔 將原本 "../images/" 全部取代成 1. 抄㡳條Link,存檔。3.-將 2. 完成取代嘅 Atom xml 檔 匯入 Blogspot . . . 收工

      刪除
    4. BTW, 啊不都系有問題, 後來做多次 [取代] 搞定.

      刪除
    5. 小肥,我見過最近好多CASE,MT已經不再是../images,好似改咗blog.yimg.com,咁就麻煩得多。

      刪除
    6. 唔緊要- 我見嗰個系喺原本 yb blog link 後每一編blog 多用咗一個分節, 如 "/1//" , "/2//" 唔 太難搞. ;p

      刪除
    7. 有99個combination㗎。:D

      刪除