2014年4月26日星期六

2014年新春九州好hea 6日 - 戰利品篇



終於去到最後一篇亦係我最鍾意寫嘅戰利品篇......要快 d 寫呢,下一個 trip 都即將出發,到時又去敗家,又掃埋一大堆無里啦更垃雜野,又試會好多野寫呢.....未去諗諗都興奮

首先一定要講下今次第一次響 amazon.co.jp on-line shopping 嘅經驗,on-line shopping 平時我都試得多,但去日本 pre-order 都係第一次......Wow! 簡直係開發左一個新天地......勁多野 shop 呀,而且好多好平同埋超多減價貨!! 購物狂點忍手?! 尤其係 d 衫,pre-order 真係慳返好多試衫時間,不過我係臨出發前幾日先上網 shop,好多 items 都驚趕唔切送貨所以最後 cut 左個 order......經過我同細妹研究後,嚟緊下一個日本 trip,我地決定 join 佢個 prime member,好處係大部份貨品 free shipping,同埋可以指定送貨日期,join 呢個 member 要收 3900円會費,但佢有一個 trial period,只要響一個月內 cancel 個 membership 就可以,咁我地就一於出發前 join 佢之後落 order,去完返嚟再 cancel 咪得囉

成個過程真係超簡單方便,上網、搜刮、碌卡.....3 simple steps only!! 完全不需要驚動第二個人,最適合夜深人靜意志最薄弱之時獨個兒靜俏俏去處理,完事時真係超 happy,真正係未開始旅程都已經好興奮......之後就可以撟埋雙手等收貨,第一日去到酒店 d 貨已經到左,正所謂米已成炊老爺點怒睥都改變唔到個事實啦,哈哈

最後一日都有兩箱,好在趕得切,真係抹一把汗

OK,係時候睇下敗家精今次又敗左d 乜......先嚟 amazon order,首先睇下 scarf, 呢個有擋 UV 效果,只需 990円~ 

呢款仲平,只係 693円~~

呢條貴 d,要 1319円,因為有 lace~

呢件 sweater only cost 910 yen ar! 仲平過上面條 scarf! Unbelievable!! 而且好保暖~

件衫個款好似怪怪咁,不過個 model 著得比我型~

Next, 1500円......

對袖都有 lace 通花嫁

呢件款色夠大路,著返工都可以,1100円 only~

呢件原本只係 1790,不過要加 525 運費,合共 2315円,係貴左 DD,不過好鍾意衫腳嗰層 lace.....

Back side 仲靚~

我影得唔靚,post 張 model 嘅 promote photo 俾大家睇~
 

1490! 粗著都抵啦

大家無睇錯,呢件斗篷只係 1875円 only......兩舊水唔駛一件褸,歷史性新低,N 年前都唔得啦.!!

塊毛毛領係可以拆走~

呢件貴d, 因為係 earth music&ecology, but 都係1978円啫.....

領底有多塊 lace,巧靚~~

呢兩條圍巾唔係 from Amazon order,但都好平,響300円店買.....廿幾蚊一條,想點?? Quality 都唔差喎

博多駅旁邊有座 bus terminal building,由一樓到六樓都勁多野 shop,其中響四樓有間百貨公司叫 Avail,入面好多野都好平呀! 我地專攻 sale items,終於響度消磨左個幾鐘......下面呢件 Kumamon T shirt,只需 980円咋~

Back side, 好Q呀~~

呢件仲平,900!!

Hehe,癲到連羽絨都買左件

Boot,內裡係毛毛,only 1500円!!

Heat tec 內衣,500円! 香港 Uniqlo 當時減左價都唔得啦!

跟住係食物......

呢個係響鹿兒島櫻島火山上買嘅......


係咪好似溶岩塊呢

茶包同拉麵都係 Amazon 預先 order......

熊本麵 10包都係 1450円咋.....阿信屋會員價都做唔到呢個價錢啦

機場最後一擊.....雖然唔係去北海道但都要買,實在太好味,尤其鍾意個薯仔湯

Kumamon 果汁糖,柚子味,入面一樣有粒粒嫁~

100円店都掃到 d 野食.....Back row from L to R, 100円四小盒明治朱古力、100円三小包明星麵、100円兩包栗子....前排100円兩包朱古力......

呢隻糖口感煙煙 un un,好似食緊糖不甩咁

好便宜嘅明太子薯條,一般係150円,響車站便利店忽然見到 98円,因為只有一個月期限.....即買啦,當晚都 KO 左啦,早知買多幾盒

好可愛嘅 Kumamon 罐......


So cute~~

其實係健康茶.....

內裡仲係有膠封蓋嫁,飲晒 d 茶葉個罐又可以裝第二樣野.....好精明嘅消費者

當時已經有打算四月會去立山黑部,所以買定~

旅行必備壓縮袋

以下都係 100円店掃返嚟......

響博多駅旁邊巴士大樓五樓嗰間 Daiso 真係超大,好好逛

搵到呢個指甲套......

好方便呢,塗完甲油即刻攞野食都得

有埋個袋仔收藏 d 套唔駛散收收,正~

而家實在太多野要 charge,買定多個 spare

又係 seven 搜刮 made in japan product 時間~


Kitty 福袋,今次呢個係響湯布院買嫁......

真係好抵.....一把扇 + 四枝筆 + 六條電話繩 + 公仔 + memo pad + 粟米餅 + candy......嗰盒餅同 candy 仲係即場攞俾你,確保食物嘅有效期,日本人真係好認真

D 產品真係唔係流嫁,單係呢把扇已經好靚,係 Tokyo Skytree~

呢個膠袋係我地 join 鹿兒島 local tour 上櫻島火山時個導遊姐姐送嫁,用嚟裝火山灰.....hehe, 唔捨得用呢~

呢條毛巾仲正,我地去指宿砂樂會館玩砂浴,每人都要買一條毛巾去包耳仔,因為好小家諗住慳錢所以只係買左一條,諗住細妹玩完我先用佢嗰條.......個工作人員見我無但又生得可愛,所以就送左一條俾我,110円嫁,好開心!!

又買雨傘......落雨濕左把摭就會出晒 d 花紋,往時都只係見到長直傘有呢個款,今次響湯布院竟然見到有短款,即買!

響阿蘇親和苑旅館買嘅 Kumamon 餐枱墊,soooooo cute nei!!

大家鍾唔鍾意逛 300円店? 我就好 like 嘞,d 野真係比 100円店靚同精緻好多嫁~

毛毛鞋 for myself,sock for 小姪女.....紫色,our 飛佛

呢個抱菇菇 kitty 真係超人氣,個個都爭住要,除左造型可愛,最主要係平,我地響由布院車站對面嗰間 souvenir shop 見到只係540円,即掃!!

Sooooooooooooo cute!!

之後響阿蘇某店見到要1100円!! 超 happy ar!!!

今次個 trip 無自駕,去湯布院終於可以坐下「由布院之森」express JR,坐車 of course 不忘 shopping.......
\

當然要 shop 返架由布院特快列車啦~


去九州點可以唔買 Kumamon products......太陽能搖搖擺設~

Kumamon BB

Kumamon 都要浸溫泉

藥房時間......

曼秀雷敦AD 軟膏,當然要買 made in japan~

呢隻 Pair Acne Cream W 係針對荳荳,搽左隔日已經有消炎效果,cream 係白色,不過慢慢會變透明,出街搽都好方便.....下次要買多枝先

新 lu lu,唔駛多講啦,遊日必買感冒藥

之前一直都只係會買綠色呢隻牌子,今次試下呢個 Ora2,有美白防蛀防口臭作用

試埋呢個 breath fine spray,可以放響手袋隨時攞出嚟噴,有好多款,我揀左 cool mint

自從爽健無出 callus removal pad,對於我地呢d 成個腳底都係厚繭嘅 lady 嚟講簡直係惡夢,好在日本有,試下如果好用下次大量入貨~

我知大部份香港都有得賣,但而家円平響日本買真係抵好多,去藥房 shopping 真係超 happy!!

去日本必幫同事買嘅防曬,響鹿兒島藥房搵到只係 1890円!

呢個 Ma Cherie 想試左好耐,就買個旅行裝 try 下先,我唔知香港幾多錢,響福岡係 320円~

DHC 橄欖 lip cream,十分滋潤,香港正價要$75,響福岡見到只係 598円~

曼秀雷敦 lip fondue,529円,同香港差不多,不過因為唔記得帶潤唇膏所以又可以有借口買

Maquillage Multi Base BB cream, v gd for 我呢 d 混合性尤其多暗粒嘅皮膚,薄薄一層已經搞掂,而且好透氣又 long lasting

今次揀左呢一枝仲有兩片 True Liquid UV trial set 送添,響鹿兒島藥房好似平D,3150円

正所謂工欲善其事,必先利其器,呢個 Shiseido 131 粉底掃近期好 hit,粉餅同 liquid 都可以用,毛質軟硬適中,刷起嚟好均勻,真係好好用,下次要入多枝~~

仲有埋專用收納袋,正

當然又有野送,有三片 Fullmake washable base,據講只需要用溫水就可以洗走,最適合 lazy 人使用,不過我仲未得閒試,所以唔知係咪真係咁勁

Shiseido eye mask,有埋個專用盒,帶去外遊都唔阻地方


呢個叫 magical puff,可以抹走面油而又唔會掃走化妝......

有鏡同個粉撲可以套手指,方便使用......

仲有三塊吸油布.....細細盒放響手袋方便隨時用,good ar~

Kanebo Suisai 酵素洗顏粉,我呢 d 貪小便宜嘅 C9 當然係揀有送 lotion & emulsion 嘅 package 啦,2 sets with 贈品都係 2520円咋!


好 like 佢一小盒嘅 packing,加小小水就可以起泡,洗完面唔會有繃緊感覺,最方面外遊,好正

染髮用品......嗯,D 白髮好困擾呢,我都唔係好老啫,都唔知點解愈來愈多,下面呢隻 Cielo 係 temporary use,急救好正~

大島樁髮油,福岡搵到 60ml 只係 1200円咋.....敗家精就係敗家精,連梳都要配返把


我好鍾意用 diffuser,雖然只係 300円 shop 貨色,但都幾出味~

Shop @指宿嘅溫泉化妝水,上次響四國道後溫泉買過一枝幾好用,就快用完係時候要入貨......

有埋說明書,good

老爺專用,臭男人必備

我有買 hand cream 癮,屋企同 office 嘅 stock 相信足夠用到2017年,但仍然忍唔到手,呢隻 Shiseido 玫瑰味幾清香,原價1000円,響機場只係 700円

機場 duty free shop 最後一擊,夏天將至我本來係想買 BB cream,不過個 BA 話呢隻 UV base 有調色作用,suggest 我試下......

BA 幫我揀左藍色.....搽左又真係好似白淨左 d,老爺話啱晒我呢 d 黃面婆喎.....欠打

港嬸除左黃面同一臉雀班,仲有最可怕嘅包包面,今次買左呢個新出嘅 Ya-Man Platinum White 瘦面機試下......

除左 face,仲可以做埋手臂同 body d bye bye 肉,不過我只係集中做 face......做嗰日好似幾有效,一唔做當然又鬆返,不過我會努力 keep 住做,相信總有一日會見返以前嗰塊 V 煞面

最後又嚟大合照

Shop 左咁多野當然都無超重啦,雖然細妹嘅敗家力指數同我不相上下,但因為今次媽咪同行,有多大半個吉喼位俾我地入貨嘛,YEAH~~

三個月完成晒對上一個遊記,好叻呀!! 自己讚下自己先

(完)






12 則留言:

  1. amazon jp又真係幾好玩,慳好多時間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過今次剛剛買嗰d有兩件都失手,size唔係好啱 :p

      刪除
  2. 你個立山黑部之旅應該出o左發 lu,期待 ~
    今次遊九州好似買到好多平野喎 ! 可以買得更加痛快,good ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左嚟啦,今次收獲一般啦,完全無超重嘅危機....好無癮,哈哈!!

      刪除
  3. 掂! 獲益良多
    好鬼鍾意你樣樣都有埋價錢, 下次再SHOP D, 再有更多野介紹 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE, shop左平野當然要show off 一下啦....今次收獲一般,完全無超重嘅危機....好無癮,哈哈!!

      刪除
  4. 好精采, 好detailed, 最鍾意睇你post 的戰利品

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家円跌左去日本最期待係shopping,寫起嚟零舍開心嫁!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實同爽健以前出嗰隻差不多,不過佢比爽健 size 細少少,但一盒有四塊,如果講功效我會鍾意爽健多d,不過爽健而家唔出咁用呢隻都ok la~

      刪除
  6. Thank you for sharing your interesting blog !

    回覆刪除