2014年11月24日星期一

2014年9月瑞士塵世美11日 - Rheinfall 萊茵瀑布


Day 1 (14 September 2014)
HK ~ Zurich ~ Rheinfall ~ Schaffhausen ~ Luzern



差不多十一點去到今個旅程第一個景點,Rheinfall 萊茵瀑布~

呢個車站好細,而且好簡單,連售票機都無,甚至只係得一條路軌......




不過都有 location map 同列車到站班次嘅 information~

隧道上面就係 Schloss Laufen 勞芬城堡......

由月台旁邊嘅樓梯可以上去買票參觀城堡~

不過我地想上午先去搭船,之後再去勞芬城堡......樓梯旁邊有條小路可以行落去碼頭......

我一邊行一邊諗,而家行落去就好輕鬆,一陣返來要行返上去就......

去到碼頭一個人都無,連 Ticket Counter 都無開.....星期日喎,d 遊客去晒邊??


呢條就係萊茵河啦......咪住先,舊年去德國科隆時唔係見過萊茵河咩? 點解瑞士又有萊茵河?.....


原來萊茵河好長嫁,佢流經瑞士、奧地利、德國、法國、荷蘭等多個歐洲國家,而萊茵瀑布就係萊茵河嘅源頭,亦係萊茵河唯一嘅瀑布,一場嚟到瑞士當然一定唔可以錯過啦

要欣賞萊茵瀑布有幾個 spot,除左 Schloss Laufen,最吸引我地嘅就係響瀑布中央有座巨大岩石 (rock),遊客可以搭船過去然後行上去頂處近距離睇瀑布.....

呢度嘅 boat trips 都有幾種,告示板上有齊晒各種 boat trips 嘅路線同價錢.....如果好似我地咁想上去巨石,需要先搭 no. 2 航線去對岸 Schlossli Worth 然後轉乘 no. 1 航線,因為勞芬城堡呢邊無直接船去~

雖然 ticket counter 無開,不過之前響網上搵料時已經知道可以上船直接同船長買船票......未有船就先周圍影下相啦,響碼頭呢度其實都已經見到個瀑布......

水量都好勁咁噃......

單響呢度都已經開始感受到瀑布嘅氣勢,未去我地已經開始興奮~~

等左一陣有船到啦~

上船就同船長買票,我地話要去 rock,佢就同我地講買 No. 1 route 就 ok,已經包埋 No. 2  route 過對岸,CHF10 一位......(船上竟然有發票機~)

上船等左一陣仍然無其他遊客,我同老爺兩個人包船,正!

好快,五分鐘唔駛就到對岸......途中又可以望見瀑布,瀑布前面有個觀景台,同瀑布距離好近!  下午我地希望夠時間去埋啦~

過左對岸就轉搭 no. 1 航線.....

呢度嘅 boat trips 唔同航線以顏色分別,今次呢程船係粉藍色......呢邊旺好多,好快已經坐滿人可以開船~

萊茵瀑布,我地嚟啦!!

山上就係 Schloss Laufen~

睇真 d 原來中央有兩座岩石,不過只係大 d 嗰座可以上去.....


大家爭取時間不斷拍照.....

雖然焦點係下面嘅萊茵河,但天空上面都唔會放過~


愈近瀑布水流愈急!


到啦.....個瀑布好近呀! 好緊張呀


落左船好多人擠晒響碼頭影相,我地當然拿拿林衝上去頂部先啦,正所謂走得快好世界......大家一個跟一個沿住樓梯拾級而上,條樓梯愈上愈陡峭亦愈來愈窄,只夠一個人上落,行左一陣我已經有 d 喘氣,不過為免阻住後面嘅人只能夠頂硬上......

終於爬到上去,wow wow wow)))......呢個就係響最高處望落去嘅萊茵瀑布啦

現場睇白浪翻滾,水流急速,再加上水聲隆隆,真係好壯觀好有氣勢呀!!

河上游右上角嗰道橋就係剛才搭火車兩次經過可以見到瀑布之處......

岩石嘅頂部其實得好小位置,大約只夠容納十多個人,我地上到去時只見兩三個人,但陸陸續續開始好多人聚晒響度囉,基本上想轉個身都好難,想等好位置欣賞瀑布就要有 d 耐性.......我地一馬當先第一時間上到嚟,當然要霸住個位搏命影多 d 相啦


被瀑布包圍嘅感覺真係好過癮......


有幾過癮實在好難用文字去表達,睇睇片吧!


有火車過橋~




來個全景照吧~~真係好壯觀呀!!


響頂部逗留左一段時間,愈來愈多人,影夠相我地就走返落去......中段又有個位可以停留俾人影相,當然又停一停......

勞芬城堡下面有幾個觀景台,可以由另一種角度欣賞瀑布~

汪洋中的一條船


嘩!! 呢個角度望過去 d 水好急好勁呀!!

下底呢兩個觀景台最貼近瀑布,視覺上應該幾震撼


走到返渡船頭未有船當然繼續影相,岩石既然響個瀑布中央,當然兩邊都係瀑布,呢個位置非常接近瀑布,我地一頭一臉都被水氣水花打到濕晒

水花四淺,老爺部愛機不幸中左招,條友欲哭無淚


兩隻 bear bear 乘機沖沖身吧





有船到啦~


Bye bye 巨石


返到去岸上天色竟然開始好起來,thank god!! 當然要同瀑布影返個正面全照~

呢枝水要 CHF6!!

影呀影,嚟呢度基本上只係不斷咁影





好美!! 好天 d 相嘅顏色都靚 d

岩石上仍然聚晒好多人~~

萊茵瀑布係歐洲水流量最大嘅瀑布,不過佢落差只有23公尺,所以好多人話如果同其他知名嘅瀑布好似尼加拉瓜大瀑布相比,只係小巫見大巫......我地大鄉里只係去過日本見過幾個瀑布仔,呢個咁寬闊嘅萊茵瀑布已經覺得好震撼啦!!

影夠個瀑布我地就響 Schlossli Worth 岸邊逛下.......




俾人休憩嘅凳印上唔同國旗,幾得意~


呢度都有觀光小火車呢~



呢度環境好優美,響度悠閒散步左一陣,好寫意~



有間 souvenir shop.....

一早已經有心理準備瑞士物價高昂,今日只係第一日所以只打算遠觀......

一個細細嘅水晶球擺設要 CHF19.9!! 前年去巴黎同一種 size 都只係大約四歐,請問點買得落手?!

難得陽光咁靚,我地都係走返出去戶外影下相算把啦

望下錶發覺已經十二點幾,好肚餓!! 於是就響 Schlossli Worth 呢度解決午餐......

響碼頭上面有間自助式餐廳,價錢還算可以接受~



用餐地方分室內同室外,我地當然揀坐室外,一邊食一邊欣賞瀑布~

我地要左沙律同意粉,承惠 CHF19~~


食飽就搭船返過去勞芬城堡啦~

呢一剎那嘅天色好靚,之後好多日都再見唔到藍色嘅天


返到過去車站碼頭嗰邊,下午多左好多人呢,好在我地揀朝早上去岩石先,如果而家先去響岩石上肯定有排等......

連個 ticket counter 都開埋~

萊茵河畔,像詩那樣美.....萊茵河畔,美麗而寧靜......


沿今朝嗰條小路我地就行上去勞芬城堡......

呢度都有餐廳,不過睇個環境就知價錢當然貴好多

有好多牛牛俾人影相



Schloss Laufen 勞芬城堡要先買票......呢個 ticket information 個設計都幾特別~


票價每位 CHF5,包博物館同幾個觀景台入場~



因為下午我地仲想要去 Schaffhausen,所以響勞芬城堡唔可以逗留太耐,買左票就即刻衝入去啦~



勞芬城堡內有個博物館,不過我地時間有限,只能夠揀重點參觀,所以決定先去觀景台睇瀑布,如果仲有淨時間先再去博物館,結果當然係唔夠時間,而且之後我地根本都將個博物館忘記得一乾二淨

望返落去見到細細嘅火車站~


勞芬城堡總共有四個觀景台,全部依山而建,我地先由最高位置一路向山下參觀落去~

圖中 "C" 就係勞芬城堡,C1 至 C4 就係四個觀景台啦~  

同剛才巨岩石唔同,勞芬城堡呢一邊又可以另一種角度欣賞瀑布~


不一樣的感覺.....但同樣的美妙!!




瀑布中央就係巨岩石......



仍然好多人聚晒響岩石頂呢!





對岸就係 Schlossli Worth,剛才 lunch 嘅地方~


由第二個觀景台望過去岩石,下面聚左好多人嘅平台就係第三個觀景台~



由呢個角度望過去個瀑布真係好洶湧澎湃,好似殺到埋嚟咁呀!!


望住滔滔不絕嘅水流,我忽然想唱「浪奔! 浪流! 萬里滔滔江水永不休....」

影下上游......


影下巨石.....


影下急速嘅水流.......


再影下全景照.......

就係唔捨得走......不斷咁影,單係一個萊茵瀑布已謀殺不小記憶卡位置~~



忽然見到彩虹!!

好美喔!!



下面係最低層觀景台,好似懸空響瀑布上面咁,型呀!!....即刻急不及待走下去.......



同瀑布咁近距離,講真現場睇真係好震撼!!


再加埋轟隆轟隆嘅水聲真係好似山洪暴發咁呀!!


會唔會被洪水捲左入去嫁??

相片實在唔能夠表達出瀑布嘅磅礡氣勢,又去片吧~~

忽然又出現第二道彩虹,好 lucky 呀!! 可以話係為呢趟瀑布之旅劃上一個完美嘅句號~~


望下錶接近兩點,係時候要離開,去 Schaffhausen 嘅班次半個鐘一班,我地已經比原定 schedule 遲左,再錯過呢一班車今晚就真係要摸黑去琉森啦

行緊去火車站時發現有座升降機可以上返去勞芬城堡,見仲有小小時間又走去玩玩.....


上到去其實都係望同一個 view,同一條河~




依依不捨同萊茵瀑布道別.....美麗嘅萊茵河 & 瀑布,byeeeeee~~

係時候要離開啦~

又返到來細細嘅車站......

Next stop, Schaffhausen~~


(...待續)



2 則留言: